SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 66
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
NALOGE SPREMLJEVALCA/-KE GIBALNO OVIRANEGA OTROKA V VRTCU
Katja Rakovnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena empirična raziskava, ki je bila opravljena v integriranih predšolskih oddelkih, v katere so vključeni otroci z gibalno oviranostjo.Njen osnovni namen je predstaviti delo spremljevalca gibalno oviranega otroka, njegove zadolžitve in dolžnosti. Zanimalo me je, ali spremljevalci sami odgovarjajo za gibalno oviranega otroka in ali se tudi ostali člani oddelka zavedajo, da je otrok del skupine in ni vključen v skupino skupaj s spremljevalcem, in tako ločen od nje. V raziskovalni vzorec je zajetih 19 spremljevalcev gibalno oviranih otrok v vrtcu iz različnih krajev Slovenije. Anketni vprašalnik, ki sem ga uporabila, je sestavljen iz vprašanj odprtega in zaprtega tipa.Podatki, ki so pridobljeni z vprašanji zaprtega tipa, so obdelani kvantitativno na deskriptivnem nivoju. Kvalitativno pa so obdelani odgovori na odprta vprašanja. Spremljevalci gibalno oviranih otrok se svojih del in nalog dobro zavedajo tako takrat, ko otrok je v vrtcu, kot takrat, ko ga ni. Drugače pa je ponekod z ostalimi člani tima v oddelku ali v vrtcu, ki se mogoče ne zavedajo polnega pomena besede inkluzija, oz. ne vedo , kako otroka s posebnimi potrebami vključiti v enakovreden proces dela ter sodelovanje.
Ključne besede: Spremljevalec gibalno oviranega otroka, otroci s posebnimi potrebami, gibalno oviran otrok, integracija/inkluzija, vrtec, predšolska vzgoja, individualizirani program, strokovni tim, prilagoditve
Objavljeno: 06.07.2009; Ogledov: 8323; Prenosov: 1739
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

3.
MOTIVACIJA ZA DELO ZAPOSLENIH V PODJETJU ˝X˝
Berta Balon, 2009, diplomsko delo

Opis: Motivirani in usposobljeni zaposleni so temelj uspešnega poslovanja vsake organizacije. Organizacija je uspešna pod pogojem, da motivira vse zaposlene in skrbi za dobro delovno klimo na način, ki zagotavlja zadovoljstvo na vseh ravneh organizacije. Dobro motivirani zaposleni dosegajo boljše rezultate in so za te cilje pripravljeni vložiti več svojega truda in energije, ker sami tako hočejo in ne zato, ker morajo. V raziskavi smo ugotovili, kateri so tisti dejavniki, ki najbolj motivirajo zaposlene oz. kateri so tisti dejavniki, ki njihovo motivacijo za delo zavirajo. Najbolj zaposlene motivira varnost zaposlitve, najmanj pa sodelovanje v upravljanju in usposabljanju ter možnost stalnega in dodatnega izobraževanja. V splošnem so zaposleni zadovoljni s svojim delom, manj so zadovoljni z informiranostjo o dogodkih v podjetju, dodatnem izobraževanju in nagrajevanju za dobro opravljeno delo . Rezultati raziskave pa se razlikujejo med posameznimi zaposlenimi glede na delovno mesto. Zaposlene smo ločili v tri skupine (proizvodni delavci, vodstveni delavci, strokovni in administrativni delavci) in jih med sabo primerjali. Najbolj se razlikujejo po dejavnikih motivacije za delo in vrsti motivacije. V obravnavanem podjetju so na osnovi dobljenih rezultatov zaposlenim predlagani ukrepi za izboljšanje motiviranosti pri delu.
Ključne besede: motivacija za delo, vodstveni delavci, proizvodni delavci, strokovni in administrativni delavci.
Objavljeno: 20.10.2009; Ogledov: 3269; Prenosov: 386
.pdf Celotno besedilo (461,46 KB)

4.
INTEGRACIJA PREDŠOLSKIH OTROK S POSEBNIMI POTREBAMI V SKUPINO VRTCA IN MNENJA STARŠEV TER STROKOVNIH DELAVCEV
Nina Lipnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Pred vami je diplomska naloga, v kateri sem se opredelila na integracijo predšolskih otrok s posebnimi potrebami v redne vrtce. Osredotočila sem se na mnenja vzgojiteljev in strokovnih delavcev, ki so v skupini v stiku s temi otroki, ter na mnenja staršev teh otrok. Zanimalo me je, kakšne so njihove izkušnje in, ali so v integracijo pozitivno ali negativno usmerjeni. Povod za mojo diplomsko nalogo je bilo moje delo spremljevalke deklice s posebnimi potrebami, tako sem pri njenem nastajanju izhajala tudi iz svojih izkušenj. V vrtec, kjer sem delala, sta bila vključena dva otroka s posebnimi potrebami. Poleg moje deklice, je drugo skupino obiskoval tudi deček z Downovim sindromom. Še preden sem izbrala tematiko diplomske naloge, sem pozorno spremljala njuno življenje v skupini in vse, kar je s tem povezano. Pozorna sem bila na to, kako se vključujeta pri različnih dejavnostih, kje sta bolj in kje manj aktivna, kako jih sprejemajo ostali otroci v skupini ter na odnos vzgojiteljev in staršev. V okviru raziskave sem ugotovila, da so med mnenji sodelujočih, staršev otrok s posebnimi potrebami in strokovnih delavcev vrtca, določene podobnosti in pa tudi razlike. Vsekakor pa obe skupini zaznavata integracijo kot pozitivno. Starši in strokovni delavci so mnenja, da se otroci s posebnimi potrebami v skupini ostalih vrstnikov dobro počutijo in da jim obiskovanje rednega vrtca samo koristi. To pa kaže na to, da je integracija uspešna.
Ključne besede: otroci s posebnimi potrebami, integracija, strokovni delavci vrtca, starši, medsebojni odnosi
Objavljeno: 10.03.2010; Ogledov: 2335; Prenosov: 568
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

5.
MODEL IZOBRAŽEVANJA IN USPOSABLJANJA ZAPOSLENIH V PROIZVODNIH PODJETJIH
Nataša Mitrović, 2010, diplomsko delo

Opis: Uspešnost podjetja je vedno bolj odvisna od tega, kako se prilagaja spremembam v okolju. Nosilci tega prilagajanja pa so zaposleni, njihovo znanje, sposobnosti in pripravljenost za sodelovanje v poslovnih procesih. Znanje, izkušnje in motivacija zaposlenih so za rast podjetja vitalnega pomena, zato je potrebno skrbno načrtovati zaposlovanje novih sodelavcev, njihovo uvajanje v delo ter njihov razvoj. V nalogi smo si izbrali podjetje »x«, katero ima 80-letno tradicijo izdelave, predelave in finalizacije izdelkov iz bakra in bakrovih ter aluminijevih zlitin. Na podlagi teoretičnih spoznanj iz teoretičnega dela naloge ter opravljene raziskave, katera nam je dala pomembne ugotovitve glede obstoječega stanja izobraževanja in usposabljanja v podjetju, smo dobili osnovo za izgradnjo modela izobraževanja in usposabljanja v proizvodnih podjetjih. Model je sestavljen tako, da je uporabniku razumljiv in pušča tudi možnost dodatnega nadgrajevanja. Z magistrsko nalogo smo poskušali prikazati, kako pomembno je za podjetje, da ima ob pravem času, na pravem mestu, na voljo prave ljudi.
Ključne besede: razvoj zaposlenih, osebni razvoj, strokovni razvoj, delovni razvoj, izobraževanje, motivacija za izobraževanje, metode izobraževanja, oblike izobraževanja, ovire pri izobraževanju, usposabljanje, vloga usposabljanja, proces usposabljanja
Objavljeno: 29.10.2010; Ogledov: 2055; Prenosov: 0

6.
Obravnava depresivnega bolnika
Suzana Napast, 2010, diplomsko delo

Opis: Depresija je duševna motnja s številnimi simptomi, ki globoko posega v bolnikovo funkcioniranje. V diplomskem delu, ki je teoretično, smo predstavili obravnavo depresivnega bolnika in pri tem uporabili deskriptivno metodo dela, s študijem strokovne domače in tuje literature. Opisali smo depresijo kot zapleteno zdravstveno stanje, njeno epidemiologijo in etiologijo. Izpostavili smo klinične oblike depresije pri različnih skupinah populacije ter zdravljenje z zdravili in zdravljenje z uporabo drugih psihoterapevtskih in terapevtskih tehnik. Posebno poglavje smo namenili zdravstveni negi bolnika z depresijo. Predstavili smo vlogo strokovnega tima, izpostavili najpogostejše negovalne probleme in etične dileme v psihiatrični zdravstveni negi. Najpogostejši negovalni problemi pri bolniku z depresijo se pojavljajo pri prehranjevanju in pitju, odvajanju in izločanju, osebni higieni, spanju, izogibanju nevarnostim v okolju, pri odnosih z ljudmi, izražanju čustev ter pri delu in razvedrilu. Kombinacija farmakoloških, socialnih in psiholoških pristopov v obravnavi zmanjšuje pogostnost ponovitev bolezni, skrajša čas hospitalizacije in omogoča bolj kakovostno življenje v okolju, ko bolnik zapusti bolnišnico. Poudarek smo namenili tudi opisu nevladnih organizacij za pomoč v duševni stiski, ki izvajajo različne programe, ki so namenjeni osebam s težavami v duševnem zdravju in njihovim svojcem.
Ključne besede: Ključne besede: depresija, bolnik, obravnava, zdravljenje, strokovni tim.
Objavljeno: 09.08.2010; Ogledov: 3371; Prenosov: 908
.pdf Celotno besedilo (301,35 KB)

7.
PLESNA VZGOJA PREDŠOLSKIH OTROK V PRIROČNIKIH IN STROKOVNIH ČLANKIH GORDANE SCHMIDT
Helena Vogrinec, 2010, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela nosi naslov Plesna vzgoja predšolskih otrok v priročnikih in strokovnih člankih Gordane Schmidt. Naloga je teoretična in ponuja vpogled življenjskega in znanstvenega dela omenjene avtorice. V svojih delih in priročnikih je avtorica združila teorijo in prakso ter podala izhodišča za praktično delo na področju plesne vzgoje predšolskih otrok. Strokovni članki in priročniki temeljijo pretežno na primerih gibalnega izražanja, kar pa pripomore h kakovosti dela vzgojiteljev pri razvijanju in spodbujanju celostnega razvoja predšolskega otroka.
Ključne besede: Ključne besede: Gordana Schmidt/metodika plesne vzgoje/ples/igre/priročnik/strokovni članki
Objavljeno: 09.07.2010; Ogledov: 5155; Prenosov: 636
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

8.
ANALIZA VSEBINE LETNIH POROČIL V IZBRANIH SLOVENSKIH ZAVAROVALNICAH
Elizabeta Bukovec Husak, 2010, diplomsko delo

Opis: Zavarovalniška gospodarska panoga ima v slovenskem gospodarstvu pomembno in prepoznavno vlogo. Slovenske zavarovalnice poročajo o svojem poslovanju in položaju zainteresiranim uporabnikom oz. javnostim tudi z letnimi poročili. Letno poročilo je celostni dokument, ki ga sestavljata računovodsko in poslovno poročilo. V diplomskem delu smo opredelili temeljne institucionalne in strokovne okvire letnega poročanja zavarovalnic v Sloveniji ter pomen letnega poročila zavarovalnic za njegove uporabnike. Analizirali in primerjali smo vsebino sestavin letnih poročil v izbranih slovenskih zavarovalnicah na osnovi modela sodobnega in celovitega letnega poročila. Ugotovili smo, da kakovost letnega poročanja Zavarovalnice Generali narašča v računovodskem delu letnega poročila, kjer so vsebine obvezne in vnaprej določene. Bistvena slabost letnega poročanja Zavarovalnice Generali pa je v odsotnosti prostovoljnih in neračunovodskih informacij za pomembne interesne skupine kot so zaposlenci, zavarovanci in širša javnost. Pričakujemo, da bo uvedba druge faze projekta o računovodenju zavarovalnih pogodb in projekta Solventnost II, dodala letnemu poročanju zavarovalnic nove dimenzije.
Ključne besede: zavarovalnica, Slovenija, letno poročilo, letno računovodsko poročilo, letno poslovno poročilo, zainteresirane javnosti, institucionalni in strokovni okviri letnega poročanja, obvezna in prostovoljna razkritja, računovodske in neračunovodske informacije
Objavljeno: 15.12.2010; Ogledov: 1583; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

9.
Sprejem pacienta z duševno motnjo na oddelek psihiatrije
Melanija Kovačič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili sprejem pacienta z duševno motnjo na oddelek psihiatrije ter vlogo medicinske sestre pri sprejemu. Izpostavili smo najpogostejše duševne bolezni, ki so razlog za sprejem pacienta na oddelek psihiatrije, timsko obravnavo pacienta ter komunikacijo medicinske sestre s pacientom ob sprejemu. Pomembno etično in pravno vprašanje je že sama hospitalizacija in zdravljenje proti volji, ter fizično oviranje pacienta. Pacient, ki je sprejet proti volji, ima določene pravice in dolžnosti, ki jih je potrebno upoštevati, zato smo predstavili tudi pravice pacienta, etične dileme ter določila Zakona o duševnem zdravju, ki se nanašajo na postopke samega sprejema. Želeli smo ugotoviti, kako pomembna je komunikacija med medicinsko sestro in pacientom in katere so aktivnosti v zdravstveni negi ob sprejemu pacienta z duševno motnjo. Ker si zakonodaja prizadeva omogočati strokovno obravnavo pacienta, me je zanimalo, katere novosti in kakšne spremembe, glede sprejema pacienta z duševno motnjo prinaša Zakon o duševnem zdravju. Uporabili smo deskriptivno metodo dela, ter metodi analize in sinteze domače in tuje literature. Ugotovili smo, da ima komunikacija v psihiatrični zdravstveni negi velik pomen, saj je ena od osnovnih orodij zdravstvene nege bolnika z duševno motnjo. Delo z bolnikom je povezano s stalno komunikacijo, ki je del poklicnega delovanja medicinske sestre in terapevtsko sredstvo za pomoč bolniku. Namenjena je predvsem zadovoljevanju bolnikovih potreb, saj preko nje zaznavamo bolnikovo enkratnost, jo upoštevamo in se nanjo odzivamo. Pomembna in bistvena sprememba, ki jo prinaša Zakon o duševnem zdravju, je zagovorništvo in pravica do zastopnika, ki se pojavlja tam, kjer je najbolj potreben - v kriznem stanju in pri prisilni hospitalizaciji. Zastopnik deluje izključno v korist in za zaščito pravic, svoboščin in interes ljudi, ki bodo v obravnavi.
Ključne besede: Ključne besede: duševna motnja, sprejem pacienta, zdravstvena nega, komunikacija v zdravstveni negi, strokovni tim, pacientove pravice, zakon o duševnem zdravju.
Objavljeno: 17.11.2010; Ogledov: 4115; Prenosov: 729
.pdf Celotno besedilo (834,56 KB)

10.
POSLOVNO KOMUNICIRANJE V NEMŠKEM JEZIKU; UPORABA NEMŠKEGA JEZIKA PRI KOMUNIKACIJI S TUJIMI POSLOVNIMI PARTNERJI V PODJETJU IMPOL D.O.O.
Nina Strehar, 2010, diplomsko delo

Opis: Impol svoje kupce oskrbuje z bogato izbiro aluminijskih izdelkov, ki so izdelani na individualno zahtevo kupca. Večino izdelkov podjetje izvozi na tuje trge, med katerimi prevladuje EU oz. Nemčija. K uspešnosti prodaje največ pripomorejo komercialisti oz. referenti, ki se dnevno pogajajo za količino in ceno prodanega materiala. Tako je komunikacija bistveni element prodajnega procesa v podjetju. Le-ta omogoča prenos informacij in ukazov med zaposlenimi, nadrejenimi in kupci, rešuje in odpravlja nesporazume, sooblikuje organizacijsko strukturo in prispeva h konkurenčnosti podjetij. Z uspešno komunikacijo podjetje uresničuje zastavljeno vizijo, vrednote in poslanstvo. Ker pa gre pri poslovnem komuniciranju predvsem za komunikacijo v tujem jeziku, v tem primeru v nemškem jeziku, se podjetje že vrsto let trudi, da bi zaposleni čim bolj obvladovali nemški jezik in s tem pripomogli k še boljšim odnosom s kupci iz tujine. Predmet raziskave v diplomski nalogi je torej vloga komuniciranja v nemškem jeziku v podjetju Impol d.o.o. Zanimalo me je predvsem to, kakšen pomen in vrednost ima nemščina kot tuji jezik pri poslovnem komuniciranju in ali se zaposleni pri tem srečujejo s kakšnimi težavami, prednostmi, slabostmi, predsodki… Raziskava je potekala s pomočjo ankete oz. vprašalnika, ki je bil izveden med komercialisti, ki vsakodnevno sodelujejo s kupci iz nemško govorečih držav.
Ključne besede: komunikacijski proces, poslovno komuniciranje, nemški jezik, strokovni jezik
Objavljeno: 07.01.2011; Ogledov: 1870; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici