| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 17
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Diverzificirana rast podjetja GMT d.o.o.
Jasmina Trstenjak, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt je razdeljen na dva dela – prvi je teoretični, drugi pa empirični. V prvem smo predstavili teorijo o rastočih podjetjih in dinamičnem podjetništvu, navedli smo tudi modele in dejavnike rasti podjetij. V tretjem poglavju smo predstavili strategije rasti in poudarili diverzificirano rast, saj smo na podlagi te strategije v nadaljevanju obravnavali podjetje GMT d.o.o. Empirični del diplomskega projekta temelji na podjetju GMT d.o.o., iz Murske Sobote, ki se ukvarja s trgovino z rezervnimi deli in dodatno opremo za vozila. Za to podjetje smo se odločili, ker je eno izmed bolj znanih v našem domačem okolju. Najprej smo predstavili podjetje GMT d.o.o., njegovo dejavnost, prodajni in nabavni program ter poslanstvo, vizijo in vrednote. V nadaljevanju smo se posvetili zgodovini rasti organizacije po posameznih letih in navedbi razlogov za diverzifikacijo. V sklepnem delu smo podrobneje analizirali kazalnike rasti podjetja in strategijo rasti GMT d.o.o. Podjetje je sprva raslo generično, vendar so v njem čez čas ugotovili, da na ta način ne morejo več rasti. Takrat so se odločili za strategijo diverzifikacije in vstopili na tuji trg. Podjetje GMT d.o.o. je zelo hitro raslo in si posledično trikrat prislužilo priznanje za pomursko-dravsko gazelo ter eno srebrno in eno bronasto vseslovensko gazelo. V obdobju 25 let so zrasli iz ene poslovalnice z dvema zaposlenima v družbo s 56 poslovalnicami in približno 350 zaposlenimi. Analizirali smo podjetje v obdobju med letoma 2014 in 2017 ter ugotovili, da so prihodki in dobiček nenehno rasli. Povprečne stopnje rasti preučevanih kazalnikov v opazovanem obdobju pa so bile v večini primerov pozitivne. Diverzificirana strategija rasti je omogočila tudi nova delovna mesta v podjetju. GMT d.o.o. ima konkurenco v svoji panogi, vendar kljub temu ostaja vodilno podjetje na svojem področju v Sloveniji. V podjetju GMT d.o.o. tudi v prihodnje načrtujejo diverzifikacijo – poleg osvajanja novih trgov imajo v načrtu tudi šolo za avtomehanike in lansiranje lastne blagovne znamke.
Ključne besede: GMT d.o.o., rast podjetja, strategija diverzifikacije, strategije rasti, gazela
Objavljeno: 14.11.2018; Ogledov: 585; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

2.
Strategije rasti podjetij v panogi turizem
Dane Krajnik, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo si zadali za cilj prikazati različne strategije razvoja podjetij, ki so uporabne v panogi turizma, in za vsako izbrano strategijo poiskati vsaj dva praktična primera uporabe izbrane strategije. S preučitvijo teoretičnih značilnosti posameznih strategij razvoja podjetij v panogi turizma in nato z iskanjem praktičnih primerov uporabe razvojnih strategij smo spoznali, da je v panogi turizma najmanj ena razvojna strategija takšna, ki je pri drugih panogah na poznajo oz. je ne prakticirajo v večjem obsegu. To je predaja enega ali več hotelov v upravljanje velikim družbam, ki imajo razvito vso potrebno podjetniško infrastrukturo, od know-howa za uspešno poslovanje, organizacijskih, finančnih in managerskih zmožnosti, pa vse do uspešnega rezervacijskega sistema, temelječega na izbrani pisni in slikovni predstavitvi posameznih hotelov in turističnih resortov. Razen tega imajo razvit tudi sistem poprodajnih aktivnosti spremljanja zadovoljstva gostov, kjer lahko gostje izrazijo svoje zadovoljstvo, podajo subjektivno oceno glede svojega bivanja in koriščenja različnih storitev, hkrati pa lahko izrazijo še svoje priporočilo za bodoče goste. Razvojna strategija, ki je v turistični dejavnosti še posebej močno razvita, je franšizni sistem. Ta se nanaša na storitve in je veliko bolj dodelan na nematerialnem področju kot je to pri strategiji razvoja proizvodnih podjetij, kjer se za rast podjetij pretežno uporablja nakup oz. prodaja licenc. Posebnost strategij rasti v turizmu je tudi strategija vertikalnega povezovanja. Horizontalne povezave in prevzemi manjših podjetij so običajno predpogoj za dosego kritične mase, ko se lahko podjetje odloči še za vertikalno povezovanje in istemu kupcu – turistu v enem paketu – v okviru turističnega aranžmaja ponudi več, kar pomeni dodano vrednost za oba sodelujoča.
Ključne besede: turizem, strategije podjetniške rasti, rast podjetja, primeri rasti, analiza strategij.
Objavljeno: 25.10.2018; Ogledov: 392; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

3.
Implementacija strategije rasti na primeru podjetja iz orodjarske dejavnosti
Lucija Mukenauer, 2018, diplomsko delo

Opis: Vse več podjetij želi rasti na način, ki jih pripelje do maksimiranja dobička. Pri tem pa se soočajo z nalogo, kako zagotoviti kader pri proizvodnji večjega obsega proizvodov ali pri vpeljevanju novih produktov, kateri zahtevajo drugačne kompetence. Rast v fizičnem smislu, ki pomeni nabavo novih strojev, zgradb in druge opreme, pritiska na razvoj novih kadrov oziroma prenos novega znanja na obstoječe zaposlene. V teoretičnem delu smo najprej pojasnili faze rasti podjetja, strategije rasti in analizo konkurence. Na podlagi teorije smo analizirali, kako uspešno je podjetje Orodjarstvo Gorjak v primerjavi s konkurenti in kakšen delež predstavljajo v občini, regiji in v obeh dejavnostih, v katerih je prisotno. Za to smo izdelali tržno in konkurenčno analizo podjetja. Vsako podjetje gre v svojem obstoju skozi več faz rasti, zato mora te poznati še preden vstopi v njih. Vedeti mora, kaj je potrebno v vsaki fazi izpolniti oziroma uskladiti, saj jih le to pripelje do željene stopnje rasti. Podjetju je potrebno določiti tudi strategijo rasti, ki bo pomagala slediti ciljem. Orodjarstvo Gorjak d.o.o. je najprej generično raslo s povečanjem obsega prodaje takrat obstoječih izdelkov. Nato je v letu 2015 uvedlo diverzifikacijo in sicer s pridobitvijo novega giganta BMW, ki je takrat predstavljal nov trg. V letu 2017 so diverzificirano rasli s povečanjem hale in nakupom novih strojev. Podjetje se trenutno nahaja v fazi vzleta, kar pomeni, da si je pridobilo stalne kupce in denarni tok, ki je po obstanku na trgu omogočal nadaljno rast ter da se je uspešno prilagodilo spremembam znotraj in zunaj podjetja. V svoji panogi proizvodnje orodij za stroje je zelo stabilno. V zadnjih štirih letih je podjetje raslo v vseh izbranih komponentah; v sredstvih, čistih prihodkih od prodaje, povprečnem številu zaposlenih na podlagi delovnih ur in v čistih poslovnih izidih. Pridobilo si je tudi stabilnega odjemalca in sicer avtomobilskega proizvajalca BMW, kateri je podjetju povečal profitnost, ugled in prepoznavnost.
Ključne besede: strategije rasti, Churchill-Lewisov model rasti, generična rast, diverzificirana rast, analiza konkurence, tržna analiza, strategija rasti Orodjarstva Gorjak d.o.o..
Objavljeno: 23.10.2018; Ogledov: 500; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

4.
Diverzifikacija poslovanja kot strategija rasti in razvoja msp
Urška Mlinarič, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt obsega teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo najprej opredelili mala in srednja velika podjetja ter predstavili poslovanje le-teh v Sloveniji. Opredelili smo tudi, kaj je življenjski cikel podjetja, največji poudarek pa smo namenili strategijam rasti in razvoja. Našteli smo dejavnike podjetniške rasti, kasneje pa opisali vrste strategij. Izbrali smo diverzificirano rast podjetja kot eno izmed temeljnih strategij rasti. Najprej smo po različnih avtorjih poiskali različne definicije diverzifikacije ter opredelili priložnosti in nevarnosti izbrane strategije rasti. Na koncu smo opisali še vrste in načine doseganja rasti s strategijo diverzifikacije. Teoretični del smo podkrepili s praktičnim primerom podjetja Hemptouch, d. o. o. Za to podjetje smo se odločili zato, ker smo tudi sami njihovi odjemalci. Podjetje se namreč ukvarja s posebnim segmentom izdelkov, in sicer s kremami in kapljicami za različne težave s kožo. Veljajo za 100-odstotno veganske izdelke. Vsebujejo pretežno hidrolat konoplje in konopljine kanabinoide, poleg tega pa še ostale sestavine, kot so bergamotka, nageljnove žbice, muškatna kadulja, šentjanževka, damaščanska vrtnica, geranija, kajenska paprika, propolis, koencim Q10, limona, hialuronska kislina in druge. Izdelke prodajajo prek svoje spletne strani in v trgovinah Biotopic in Kalček. Ne dolgo nazaj pa so začeli prodajati svoje izdelke tudi v trgovini Hofer, a le določene kreme. V praktičnem delu smo najprej predstavili izbrano podjetje Hemptouch, d. o. o., in ugotovili, da je podjetje še zelo mlado, saj je bilo ustanovljeno na začetku leta 2014. Ko smo se poglobili v rast in razvoj podjetja, smo ugotovili, da so dokaj hitro začeli razmišljati o diverzifikaciji. Za strategijo diverzifikacije so se v podjetju odločili, ko so spoznali, da na generičen način podjetje ne more več rasti. Na diverzificiran način so rastli tako, da so z obstoječimi proizvodi stopili na tuji trg. Podjetju je uspelo pravi čas na pravem mestu udejanjiti idejo o izdelkih iz industrijske konoplje. Do tega so prišli, ker so na eni strani imeli znanje o konoplji, na drugi strani pa znanje o zeliščarstvu in naravnih zdravilnih učinkih zelišč. Tako je prišlo do ideje o konopljini kozmetiki. V Sloveniji imajo kar nekaj konkurence, saj obstajajo podjetja, ki imajo recimo konopljine kapljice, nimajo pa razvite celotne linije izdelkov, kot jo ima podjetje Hemptouch, d. o. o. Veliko več konkurence imajo na tujih trgih, saj so tam ljudje veliko bolj ozaveščeni o zdravilnih učinkih industrijske konoplje kot pri nas. Odjemalci so tudi pripravljeni več plačati, zato je tudi tam prodaja večja.
Ključne besede: mala in srednje velika podjetja, življenjski cikel podjetja, dejavniki podjetniške rasti, strategije rasti, generična rast, diverzificirana rast
Objavljeno: 22.12.2017; Ogledov: 1227; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

5.
Oblikovanje strategije rasti podjetja v gradbeni dejavnosti
Monika Maroša, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt obravnava oblikovanje strategije rasti podjetja Inotherm, d. o. o., ki deluje v gradbeni dejavnosti. Najprej smo v teoretičnem delu naloge opredelili pojem rasti podjetja po različnih avtorjih, predstavili faze rasti podjetja ter različne načine oziroma strategije za rast podjetja. Ker pri rasti lahko naletimo tudi na ovire, smo v nadaljevanju napisali še nekaj o tem, kar lahko rast podjetja ovira. V aplikativnem delu diplomskega projekta smo predstavili izbrano podjetje Inotherm, d. o. o., ki ima sedež v Dolenji vasi v občini Ribnica. Podjetje je v preteklosti poslovalo na področju proizvodnje stekel, sedaj pa so specializirani za proizvodnjo aluminijastih vhodnih vrat. Podjetje smo izbrali zato, ker smo predvideli, da je uspešno ubralo eno izmed temeljnih strategij rasti, in sicer diverzifikacijo poslovanja. Podjetje se je namreč s področja izdelave visokokakovostnih dekorativnih stekel preusmerilo v področje izdelave aluminijastih vhodnih vrat. Prav tako v nalogi podrobneje proučimo gradbeno dejavnost, saj podjetje Inotherm, d. o. o., posluje v omenjeni panogi, in sicer v panogi stavbnega mizarstva in tesarstva. Zaradi tega smo predstavili gradbeništvo v Sloveniji, njegove značilnosti, predstavili tri največje gradbince po kazalniku letnih prihodkov iz prodaje ter razvoj in izzive panoge v prihodnosti. Na podlagi pridobljenih podatkov iz podatkovnih baz EBONITETE in GVIN smo izdelali konkurenčno in tržno analizo podjetja. Konkurenčno analizo smo izdelali na osnovi triletnega opazovanega obdobja (2013–2015), kjer smo podjetje Inotherm, d. o. o., po petih različnih kazalnikih primerjali s konkurenčnimi podjetji Inles, d. d., Jelovica, d. d., in Lip Bled, d. o. o. Konkurente smo izbrali na osnovi dejavnosti, to je proizvodnje vhodnih vrat. Ugotovili smo, da je podjetje Inotherm, d. o. o., ustrezno oblikovalo strategijo rasti, zaradi katere še danes uspešno posluje in raste. To dokazujejo kazalniki, po katerih smo konkurenčna podjetja medsebojno primerjali. Najbolj je to razvidno iz zbranih podatkov podjetja od leta 1997 do leta 2007, med katerima je podjetje ubralo strategijo diverzifikacije. Podjetje Inotherm, d. o. o. pri tem večino svojih prihodkov ustvari na tujih trgih. To potrjuje tudi izdelana tržna analiza, pri kateri smo ugotovili, da je imelo podjetje v letu 2014 po petih različnih kazalnikih velik tržni delež glede na število vseh registriranih podjetij v občini Ribnica, v jugovzhodnemu delu Slovenije in v panogi stavbnega mizarstva in tesarstva.
Ključne besede: rast podjetja, strategije rasti, diverzifikacija poslovanja, gradbeništvo
Objavljeno: 25.10.2017; Ogledov: 1025; Prenosov: 262
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

6.
MOŽNOSTI RASTI MALEGA PODJETJA V DEJAVNOSTI VIZUALNIH KOMUNIKACIJ
Tilen Podgrajšek, 2016, diplomsko delo

Opis: Večkrat slišimo, da so mala podjetja hrbtenica narodnega gospodarstva. V našem delu diplomskega seminarja smo analizirali malo podjetje iz Slovenije GRAFOLINE d.o.o., ki se je skozi leta razvijalo in danes prišlo do točke, ko je za zdrav nadaljnji razvoj potreben korak proti internacionalizaciji oz. širitvi poslovanja na tuj trg. Podjetje, katerega smo analizirali je dejavno v panogi vizualnih komunikacij, ki je globalno gledano hitro rastoča panoga. Izdelava produktov in nudenje storitev vizualnih komunikacij je za podjetja pomemben in tudi finančno velik korak, če želi naročnik produktov in storitev imeti dobro marketinško in tržno podobo za svoje končne kupce. Prav tukaj pa lahko podjetje GRAFOLINE d.o.o. najde svojo priložnost za širitev svojega poslovanja, predvsem na trge držav severno od Slovenije. Da smo za našo diplomsko nalogo lahko uspešno analizirali poslovne priložnosti, pasti ter vse dejavnike, ki so pri rasti pomembni, smo začeli v teoretičnem delu najprej z definicijo rasti podjetij, vključujoč probleme podjetniške rasti, dejavnike rasti za klasična ter dinamična mala podjetja. Prav tako smo predstavili in analizirali modele rasti ter strategije rasti podjetij. Izbira prave strategije rasti je po naših ugotovitvah zelo pomemben faktor pri uresničevanju začrtanih ciljev podjetja GRAFOLINE d.o.o., ki vključujejo tudi internacionalizacijo poslovanja ter posledično maksimiranje dobička. V empiričnem delu smo najprej predstavili podjetje, zanj opravili PESTEL analizo ter z njo analizirali ciljno državo za širjenje poslovanja, ki je v našem primeru Avstrija. Za to državo smo v sklopu naše PESTEL analize pregledali, ocenili ter analizirali politično ureditev, gospodarske ter socialne razmere v državi ter druge tehnološke, okoljske ter pravne faktorje. Delo diplomskega seminarja smo zaključili z analizo ožjega okolja podjetja, za katero smo uporabili Porterjev model petih sil, k temu pa dodali še priporočila za rast podjetja z internacionalizacijo, ki vključuje tudi SWOT analizo. Naloga nam je pokazala da za omenjeno malo podjetje GRAFOLINE d.o.o. obstajajo možnosti rasti v dejavnosti vizualnih komunikacij na Avstrijskem trgu. S tem sklepom smo tudi potrdili našo edino hipotezo in s tem zaključili diplomski seminar.
Ključne besede: Malo podjetje, rast podjetja, dejavniki rasti, vizualne komunikacije, vstop na trg, strategije rasti, dejavniki vpliva na rast podjetja, PESTEL analiza, internacionalizacija, analiza ožjega okolja podjetja, Porterjev model petih sil
Objavljeno: 15.11.2016; Ogledov: 908; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

7.
Tržna diverzifikacija kot instrument blažitve vplivov svetovne gospodarske recesije na poslovanje slovenskih podjetij
Andreja Zmagaj, 2016, magistrsko delo

Opis: Gospodarska kriza, ki se je v letu 2007 z zlomom nepremičninskega trga pričela v Združenih državah Amerike, se je preko finančnih tržišč razširila v realno gospodarstvo ter se relativno hitro razširila v Evropo in druge dele sveta. Zaradi vse tesnejšega sodelovanja in soodvisnosti med posameznimi državami, kar je posledica internacionalizacije podjetij in globalizacije svetovnega gospodarstva, so krizo občutila praktično vsa svetovna gospodarstva in Slovenija ni bila izjema. Slovensko gospodarstvo je majhno in zaradi tega v veliki meri odvisno od izvoza. Gospodarska kriza je na slovensko gospodarstvo najmočneje vplivala preko mednarodne menjave in z upadom povpraševanja na najpomembnejših izvoznih tržiščih. Tržna diverzifikacija, oziroma strategija širjenja podjetja preko meja lastne države na različna tuja tržišča, predstavlja enega izmed možnih ukrepov za omilitev vplivov gospodarske krize na poslovanje podjetja. Z diverzificiranjem svojih izvoznih tržišč podjetja zmanjšujejo tveganja odvisnosti od posameznega tržišča. Magistrsko delo obravnava vpliv gospodarske krize na slovensko gospodarstvo in poslovanje slovenskih podjetij ter ugotavlja pomembnost strategije tržne diverzifikacije, ki predstavlja enega izmed možnih ukrepov izhoda iz krize. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela. V teoretičnem delu so predstavljena nekatera pomembnejša izhodišča, na katerih temelji raziskava: zgoščen pregled gospodarskih kriz s podrobnejšo predstavitvijo svetovne gospodarske krize v letu 2008, predstavitev internacionalizacije poslovanja podjetij in strategij rasti podjetij. V delu smo v nadaljevanju podrobneje obravnavali poslovanje slovenskih podjetij v obdobju krize, njihovo izvozno usmerjenost in odvisnost od posameznih izvoznih tržišč. V empiričnem delu naloge smo na vzorcu izbranih podjetij opazovali poslovanje podjetij v obdobju pred krizo, v obdobju trajanja le-te ter v obdobju po krizi. Ugotavljali smo pomembnost tržne diverzifikacije ter njen vpliv na opazovana podjetja v obdobju krize. Rezultati raziskave, podobno kot uradni statistični podatki, dokazujejo, da so slovenska podjetja v veliki meri odvisna od tržišč, ki so jim geografsko in kulturno blizu. To so predvsem tržišča držav Evropske unije in držav na ozemlju bivše Jugoslavije. Struktura izvoza opazovanih podjetij se tudi v obdobju trajanja krize ter v obdobju po krizi ni bistveno spremenila. Kljub temu da rezultati raziskave potrjujejo, da tržna diverzifikacija predstavlja enega izmed ključnih ukrepov podjetij za izhod iz krize, pa le-ta v preteklosti ni bistveno vplivala na izvozna tržišča slovenskih podjetij.
Ključne besede: svetovna gospodarska kriza, internacionalizacija poslovanja, strategije rasti, strategija tržne diverzifikacije, Slovenija, poslovanje slovenskih podjetij
Objavljeno: 04.08.2016; Ogledov: 808; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (2,60 MB)

8.
ANALIZA PRILOŽNOSTI RASTI PODJETJA GORES D.O.O.
Marko Krebl, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi se osredotočimo na analizo trenutne priložnosti podjetja Gores, d. o. o. Po vzoru faznega modela analiziramo trenutne faze podjetja in ugotovimo, da je podjetje uspešno preživelo prvi dve fazi ter si v tem času nabralo precej izkušenj na področju podjetništva, se postavilo na noge neodvisno od Gorenja in preživelo. Podjetje je sedaj prešlo v novo fazo, fazo rasti. V teoretičnem delu naloge spoznamo, da vsi avtorji proučenih strokovnih del to fazo opisujejo kot najpomembnejšo za podjetje, saj ta v primeru uspešne izvedbe povzroči velik preskok in podjetju omogoči prehod v fazo rasti, ki si je želijo vsi. Ta preskok pa je povezan s pomembnim načrtovanjem strategije rasti, ki vse aktivnosti podjetja usmerja k uspešni rasti. V primeru proučevanega podjetja pa je treba analizirati tudi druge dejavnike, specifične prav zanj. Vsaka rast podjetja je torej specifična, vendar mora biti izpeljana v okviru obstoječih teoretični strategij in vprašanj, povezanih z danimi možnostmi. Pri izbiri strategije upoštevamo vse specifične dejavnike in preverimo, ali je podjetje pripravljeno na določeno obliko rasti. Pri tem pridemo do spoznanja, da je v našem primeru najprimernejša generična rast. Upoštevati pa je treba tudi nevarnosti rasti. V našem primeru ugotovimo, da bi rast ogrozila poslovanje podjetja v primeru prevelikega obsega storitev in prevelikega tržnega deleža, ko podjetje v praksi več ne bi moglo obvladovati vseh najemnikov, prihodkov in stroškov.
Ključne besede: analiza priložnosti rasti, modeli rasti, strategije rasti, generična rast, diverzificirana rast, rast s pomočjo nakupa ali prodaje franšize, priložnosti rasti podjetja Gores, d. o. o.
Objavljeno: 09.03.2016; Ogledov: 1121; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

9.
DIVERZIFICIRANA RAST NA PRIMERU PODJETJA SI. MOBIL D.D.
Simon Padar, 2015, diplomsko delo

Opis: Podjetja se v želji po rasti dandanes poslužujejo mnogih različnih strategi. Za katero izmed strategij se podjetje odloči, je v veliki meri odvisno od dejavnosti podjetja, stanja trga in obstoječih sposobnosti ter znanj v podjetju samem. V diplomskem projektu smo tako obravnavali teoretična izhodišča rasti podjetij, kot tudi teoretična izhodišča določenih strategij rasti, izmed katerih smo se osredotočili predvsem na strategijo diverzificirane rasti. Diverzifikacija posla za podjetje predstavlja širitev svoje tržne ponudbe s storitvami ali proizvodi, ki niso nujno povezani z obstoječimi storitvami ali proizvodi podjetja. Pogosto se od obstoječih storitev ali proizvodov popolnoma razlikujejo. Opredelili smo različne oblike, kot tudi tveganja diverzifikacije, ter preučili razloge podjetij za diverzifikacijo posla. Med temi najpogosteje najdemo nasičenost trga osnovne dejavnosti podjetja, nezmožnost nadaljnje generične rasti, kot tudi dejstvo, da diverzifikacija posla načeloma omogoča višjo stopnjo rasti kot generična rast. Diverzifikacijo posla izvaja tudi podjetje Si.Mobil d.d.. V diplomskem delu smo natančneje preučili razvoj in pristop podjetja k izvajanju diverzifikacije posla, ter z analizo finančnih podatkov podjetja iz poslovanja ocenili uspešnost dosedanjega izvajanja strategije diverzificirane rasti.
Ključne besede: Strategije rasti, diverzifikacija, rast podjetja, Si.Mobil d.d.
Objavljeno: 30.10.2015; Ogledov: 817; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (836,65 KB)

10.
GENERIČNA RAST PODJETJA POMURSKI SEJEM D.D.
Natalija Dvoršak, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju Generična rast Pomurskega sejma d. d. bomo najprej predstavili teoretični del rasti podjetij, nato se bomo osredotočili na generično rast, kjer proučujemo pogoje za rast, načine generične rasti ter kako naj podjetje načrtuje rast. Ker se od podjetja do podjetja strategije rasti razlikujejo in ne obstaja dejanska formula za uspeh, bomo vse te definicije kasneje povezali s teoretičnim delom, ki se navezuje na novo nastali projekt podjetja Pomurski sejem d. d., ki se imenuje POST VIVA in je bil prvič izpeljan v letu 2013. Projekt bomo predstavili od samega načrtovanja, ki traja več let, do izvedbe in analize rezultatov, ki je končni pokazatelj uspešnosti generične rasti. Na koncu bomo predstavili rezultate, vezane na postavljene hipoteze in te potrdili ali zavrgli na podlagi navedenih podatkov in analiz.
Ključne besede: rast podjetja, strategije rasti, generična rast, Pomurski sejem d. d., sejem POST VIVA
Objavljeno: 23.06.2015; Ogledov: 1480; Prenosov: 215
.pdf Celotno besedilo (752,61 KB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici