SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 71
First pagePrevious page12345678Next pageLast page
1.
PROJEKTIRANJE ORGANIZACIJE ˝INŽENIRKO, D. O. O.˝
Jernej Žajdela, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem tržnem okolju, kjer so pomembni inovativnost, drznost, prodornost in vztrajnost podjetnikov, smo se odločili ustanoviti podjetje, ki se bo ukvarjalo z gradbenim inženiringom in upravljanjem nepremičnin. V diplomskem delu smo se posvetili predvsem predustanovitvenim analizam in politiki planiranja ustanovitve, saj se zavedamo pomembnosti letega. Pri tem smo se osredotočili na tržne raziskave, analizo konkurence in naših potencialnih naročnikov. Poiskali smo naše prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, ki podjetje čakajo na trgu. Pri planiranju poslovanja podjetja smo se odločili za časovno obdobje petih let. Za sedež podjetja smo se odločili za obstoječe prostore ustanovitelja, ki imajo ugodno lego in ustrezne prometne povezave. V planiranem obdobju petih let bo imelo podjetje tri zaposlene, ki bodo s svojimi znanji dograjevali celotno delovanje podjetja na trgu. Ustanovitveni kapital v višini 10.000 € bo zagotovljen s strani ustanovitelja in bo namenjen prvotno za nakup tehnično-tehnološke opreme in opreme pisarniških prostorov, kjer bo podjetje delovalo. Zaradi trenutnih razmer na trgu, ki so za ustanovitev podjetja neugodne in preveč nepredvidljive, smo ustanovitev podjetja prestavili na september naslednjega leta, ko pričakujemo, da se bodo razmere stabilizirale in se bo pokazalo dejansko stanje na trgu. Nastajanje in obstajanje podjetja, njegova uspešnost, razvoj in rast morajo služiti večanju blagostanja vseh njegovih udeležencev.
Keywords: podjetniška ideja, dejavniki uspešnosti, etika podjetja, ustanovitvene aktivnosti, vizija podjetja, vrednote, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, politika podjetja, poslanstvo podjetja, smotri podjetja, temeljni cilji podjetja, splošne strategije, temeljne strategije, poslovne strategije, razvojne strukture, poslovni izid, bilanca stanja.
Published: 02.12.2009; Views: 3152; Downloads: 636
.pdf Full text (212,11 KB)

2.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA X, D.O.O. S POUDARKOM NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Simona Križan, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo v začetnih poglavjih opisali obstoječe stanje podjetja X, d.o.o. in nato planirali njegov razvoj na ravni strateškega managementa. Opisali smo obstoječo politiko podjetja, vizijo in strategije. Za obravnavano podjetje smo planirali politiko podjetja, iskali strateške možnosti in strategije, slednje smo ekonomsko vrednotili in izbrali ustrezne. Na koncu smo za izbrane strategije izdelali program razvoja.
Keywords: Vizija, politika podjetja, strategije podjetja, ekonomsko vrednotenje, strateški management.
Published: 24.11.2009; Views: 1782; Downloads: 414
.pdf Full text (1,39 MB)

3.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA FERA AVTO, D.O.O. S POUDARKOM NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Aleksander Burjan, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo planirali razvoj podjetja Fera avto, d.o.o., ki je mikro podjetje in se ukvarja z izdelavo prototipov in predelavo posebnih vozil ter tako imenovanim tuningom vozil. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2007 ter se razvija in raste. Vsako podjetje se mora razvijati in rasti ter biti dovolj inovativno, če hoče preživeti na trgu in ohraniti svoj tržni položaj. Da podjetju to uspe, mora skrbno planirati svojo vizijo, politiko podjetja ter izbrati primerne strategije in pripraviti program razvoja. V proučevanem podjetju smo zato najprej opredelili obstoječo vizijo in politiko podjetja. Za planiranje prihodnje politike podjetja smo za obravnavano podjetje predstavili vrednote ključnih udeležencev podjetja, ter predstavili prednosti in slabosti ter potencialne možnosti in nevarnosti za podjetje Fera avto, d.o.o. Vse to je osnova za planiranje prihodnje politike podjetja, dobro zasnovana politika podjetja pa je osnova za planiranje razvoja podjetja na ravni strateškega managementa, kar je bila tudi osnovna naloga našega diplomskega dela. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo najprej opredelili programsko-tržna področja ter jih analizirali. Za proučevano podjetje smo tudi iskali in predlagali strateške možnosti in strategije. Za proučevano podjetje smo planirali tudi vrednostne izide za obdobje pet let. Strategije smo ekonomsko ovrednotili z uporabo statičnih in dinamičnih kazalnikov. V zaključni fazi planiranja razvoja podjetja na ravni strateškega managementa smo izdelali program razvoja podjetja in s tem razvoj proučevanega podjetja postavili v čas in prostor.
Keywords: razvoj in rast, planiranje, vizija, politika podjetja, strategije podjetja, program razvoja, vrednote ključnih udeležencev podjetja, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja, strateški management, programsko-tržna področja, statični in dinamični kazalniki, vrednostni izidi, program razvoja.
Published: 17.12.2009; Views: 3149; Downloads: 445
.pdf Full text (1,25 MB)

4.
PROUČITEV PODJETJA PARFUMERIJA DOUGLAS D.O.O. IN PLANIRANJE NJEGOVEGA RAZVOJA
Nataša Cvoernjek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili planiranje razvoja podjetja Parfumerija Douglas d.o.o. na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Na začetku diplomske naloge smo predstavili podjetje Parfumerija Douglas d.o.o. Opredelili smo značilnosti podjetja, predstavili obstoječo politiko, obstoječe strukture ter strategije. V diplomski nalogi smo proučevali vrednote podjetja Parfumerija Douglas d.o.o., proučili prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti ter na tej osnovi planirali politiko podjetja Parfumerija Douglas d.o.o. Na ravni strateškega managementa smo iskali strateške možnosti in strategije, ki pa jih nismo ekonomsko vrednotili. Za podjetje Parfumerija Douglas d.o.o. smo izbrali po našem mnenju najprimernejše strategije in planiranje na ravni strateškega managementa zaključili s programom razvoja za nadaljnjih pet let.
Keywords: politika podjetja, vrednote, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, strategije, strateški management
Published: 25.11.2009; Views: 1956; Downloads: 228
.pdf Full text (361,09 KB)

5.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA STEKLOBETON D.O.O.
Katarina Avflič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje Steklobeton d.o.o. je podjetje z deset do devetnajst zaposlenimi, ki se ukvarja s proizvodnjo in montažo steklobetonskih izdelkov. Proučevali smo razvoj na ravni politike in strateškega managementa za obdobje prihodnjih nekaj let. Najprej smo preučili teoretična izhodišča, nato pa smo teoretična spoznanja aplicirali na primeru izbranega podjetja. Proučili smo raziskovalno-prognostična izhodišča za planiranje politike proučevanega podjetja, to so vrednote podjetja, prednosti in slabosti ter možnosti in nevarnosti podjetja Steklobeton d.o.o. Na tej podlagi smo planirali prihodnjo politiko podjetja Steklobeton d.o.o. Prav tako smo določili programsko-tržna področja podjetja. Iskali smo strateške možnosti in strategije, natančneje preučili planske bilance podjetja, strategije ekonomsko ovrednotili in za izbrane strategije skupaj z vodstvom podjetja določili pet letni program razvoja. S tem želimo pripomoči pri nadaljnjem razvoju proučevanega podjetja.
Keywords: politika podjetja, vizija, programsko-tržna področja, strategije, program razvoja
Published: 27.11.2009; Views: 1759; Downloads: 178
.pdf Full text (7,20 MB)

6.
PLANIRANJE RAZVOJA GRADBENEGA PODJETJA BIT GRADNJE D.O.O. NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Jana Jakop, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Razvoj podjetja mora vedno potekati od ideje k uresničitvi. Z upravljalno-vodstvenega vidika mora potekati od vizije k politiki podjetja, nato k strategijam ter k taktičnim in operativnim ukrepom za uresničitev razvojnih nalog. Procesno mora razreševanje in uresničevanje razvoja podjetja potekati na vseh ravneh njegovega upravljalno-vodstvenega procesa. Uspešno planiranje razvoja podjetja vpliva na njegov bodoči obstoj, kot tudi na poslovanje podjetja. Uspešnost poslovanja je v veliki meri odvisna predvsem od pravilno izbrane in oblikovane vizije, politike podjetja ter strategij podjetja. V diplomskem delu smo se ukvarjali s planiranjem razvoja gradbenega podjetja Bit gradnje d.o.o. s poudarkom na ravni strateškega managementa. S planiranjem razvoja se v podjetju ne ukvarjajo, vendar se zavedajo njegovega ključnega pomena. Tako smo v diplomskem delu zapisali vizijo podjetja, opredelili obstoječo politiko podjetja, proučili podjetje in njegovo okolje. Nadaljevali smo s planiranjem razvoja na ravni strateškega managementa, kjer smo opredelili programsko-tržna področja, iskali strateške možnosti podjetja in opredelili njegove strategije. Vrednotili smo razvojno uspešnost proučevanega podjetja za nadaljnjih pet let in predlagali razvojne strategije ter strateške potenciale za realizacijo teh strategij. Zaključili smo s programom razvoja podjetja, nismo pa planirali razvoja podjetja na ravni operativnega managementa. S proučevanjem, ki smo ga opravili v diplomskem delu, želimo podjetju pomagati pri uresničevanju vizije, politike podjetja, planiranju na ravni strateškega managementa ter pri uspešnem vodenju in upravljanju v prihodnje. Za razvoj podjeta in njegov uspeh pa je pomembna strateško usmerjena organizacija.
Keywords: planiranje razvoja podjetja, prednosti in slabosti podjetja, priložnosti in nevarnosti podjetja, strategije, strukture, strateški management, program razvoja
Published: 21.12.2009; Views: 1902; Downloads: 226
.pdf Full text (554,91 KB)

7.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA BRITA D.O.O.
Brigita Strniša, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje Brita, d.o.o. je trgovsko podjetje, ki se ukvarja s prodajo in montažo kuhinj ter bele tehnike. Na domačem tržišču uspešno poslujejo že štiri leta, v prihodnosti pa se želijo razširiti na tuji trg. Podjetje zelo dobro sodeluje z obstoječimi dobavitelji ki prihajajo iz držav EU; s temi si želi ohraniti dobre poslovne odnose, prav tako pa pridobiti tudi nove dobavitelje na področju kuhinj in bele tehnike. Največji poudarek dajejo zadovoljstvu kupcev, ki so pri njih vedno najpomembnejši. Vizija podjetja je doseganje in izboljševanje kakovosti na vseh ravneh poslovanja, za dosego položaja na trgu, ki ga želijo. Kupec in zadovoljstvo sta cilj h kateremu stremijo. Prav tako pa dajejo velik poudarek tudi na zadovoljstvo vseh zaposlenih v podjetju, zavedajo se namreč, da brez zadovoljnih in motiviranih sodelavcev ni zadovoljnih strank. V diplomski nalogi smo najprej spoznali in preučili podjetje. Opredelili smo obstoječo politiko podjetja, strategije in strukture ter na osnovi pridobljenih podatkov planirali razvoj podjetja na ravni politike podjetja, nato pa še na ravni strateškega managementa. Tu smo poiskali strateške možnosti in strategije, te ekonomsko ovrednotili in izbrali ter določili za njihovo uresničitev potrebne strukture. Planiranje smo zaključili s programom razvoja za nadaljnjih pet let. Podjetje Brita, d.o.o. smo proučevali predvsem zato, ker smo želeli lastniku pomagati pri načrtovanju nadaljnjega razvoja podjetja, pa tudi zato, ker nam je le-ta dal priložnost, da na fakulteti pridobljeno znanje utrdimo na praktičnem primeru. V zahvalo smo mu pomagali planirati razvoj njegovega podjetja.
Keywords: - podjetje, - vizija podjetja, - politika podjetja, - ključni udeleženci podjetja, - strategije, - strukture, - prednosti in slabosti, - možnosti in nevarnosti, - vrednostni izidi poslovanja, - program razvoja
Published: 26.03.2010; Views: 1580; Downloads: 162
.pdf Full text (479,21 KB)

8.
PLANIRANJE RAZVOJA TURISTIČNE KMETIJE KOROŠEC
Lana Petković, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V sodobnem tržnem gospodarstvu lahko v zadnjih letih opazimo porast števila malih in srednje velikih podjetij, ki so s hitro rastjo dosegla ključno vlogo v številnih panogah in s tem prisilila tudi velika podjetja k dinamiki. Velik del malih in srednje velikih podjetij predstavljajo družinska podjetja, ki postajajo pomemben dejavnik razvoja slovenskega gospodarstva. Vendar pa skromen delež malih podjetij zraste v srednje velika podjetja, saj jih veliko (okoli 40%) ne preživi prva tri do štiri leta po ustanovitvi. Zato je pomembno, da se razvoju podjetja posveti veliko pozornosti, in da se izvede dosledno, saj je od tega odvisno preživetje podjetja na trgu. V ta namen sem v diplomskem delu predstavila razvoj turistične kmetije na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Iz napisanega lahko povzamem, da je planiranje razvoja podjetja kompleksen proces in bistvena sestavina pri poslovanju podjetja. Zato sem potek razvoja turistične kmetije predstavila na primeru šest let delujoče Turistične kmetije Korošec — Apartmaji in wellness center, Urška Reberčnik, s.p.
Keywords: • majhna in srednje velika podjetja, • družinsko podjetje, • razvoj, • politika podjetja, • vizija, • poslanstvo, • smotri, • temeljni cilji, • strateški management, • splošne strategije, • temeljne strategije, • poslovne strategije, • Turistična kmetija Korošec
Published: 21.07.2010; Views: 2016; Downloads: 447
.pdf Full text (1,16 MB)

9.
OBVLADOVANJE KRIZE PODJETJA NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Boštjan Zver, 2010, master's thesis/paper

Abstract: Obvladovanje krize je nujen koncept, v okviru katerega se je treba odločati in sprejemati ukrepe na ravni strateškega managementa, ne samo zato, da bi podjetje obvladalo krizo, ko do nje dejansko pride, ampak tudi zato, da se preprečijo morebitne prihodnje krizne situacije. Treba se je zavedati, da delovanje v smeri obvladovanja kriznih situacij že, ko se začnejo pojavljati prvi simptomi, kot nekakšni znanilci negotovih časov poslovanja, mnogokrat ni samo cenejše, ampak je tudi manj stresno za vse udeležence poslovnega sistema, prav tako pa tudi management ne izgubi verodostojnosti v notranjem okolju podjetja in tudi ne v zunanjem okolju. V teoretičnem delu magistrskega dela je predstavljen celoten koncept planiranja obvladovanja krize, pri čemer so proučeni in izbrani najpomembnejši oziroma najustreznejši ukrepi in strategije, ki jih podjetje mora izbrati in uresničevati, da lahko obvladuje krizne situacije. V aplikativnem delu magistrskega dela pa je pozornost namenjena proučevanju obvladovanja krize podjetja na ravni strateškega managementa ob primeru podjetja Panvita, Prašičereja Nemščak, d. o. o. Raziskava je potekala predvsem na osnovi spoznanj kriznih modelov po Pümpinu in Prangeju (1995) ter Kropfbergerju (2003). Raziskava planiranja razvoja podjetja kot ukrepa obvladovanja krize na ravni strateškega managementa je potekala na osnovi spoznanj MER-ovega modela integralnega managementa. Na ravni strateškega managementa je bila pozornost namenjena iskanju strateških možnosti in strategij, njihovega vrednotenja ter izbire in programiranja uresničitve planiranega razvoja podjetja Panvita, Prašičereja Nemščak, d. o. o.
Keywords: obvladovanje krize, razreševanje krize, planiranje razvoja, strategije podjetja, ekonomsko vrednotenje in izbira strategij podjetja v krizi, iskanje strateških možnosti in strategij podjetja v krizi, uresničitveni program planiranega razvoja podjetja
Published: 01.07.2010; Views: 3186; Downloads: 547
.pdf Full text (1,48 MB)

10.
INOVATIVNOST V SLOVENSKIH MLADIH PODJETJIH
Andreja Gaberšek, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem preučila in analizirala inovativnost v slovenskih mladih podjetjih. V prvem delu diplomske naloge sem najprej preučila temo teoretično, v drugem delu pa sem se osredotočila na analizo področja inoviranja v izbranih mladih podjetjih preko raziskave v obliki ankete. V teoretičnem delu sem na začetku predstavila mlada podjetja in njihovo stanje na področju inoviranja. Sledila je predstavitev inovativnega potenciala in osnovnih pojmov. Na koncu teoretičnega dela sem opisala še dejanske primere pet izbranih mladih slovenskih start—up podjetij in njihovo inovativnost. V praktičnem delu sem analizirala in predstavila podatke, ki sem jih zbrala preko ankete med izbranimi mladimi slovenskimi podjetji. Na podlagi preučevanja in analize ankete o inoviranju v izbranih mladih podjetjih sem ugotovila, da anketirana mlada podjetja imajo vnaprej zastavljeno strategijo, ki vključuje tudi inoviranje, prevladuje pa ofenzivna strategija. Anketirana mlada podjetja menijo, da imajo ustrezen potencial za inoviranje in so tudi že inovirala kakšno storitev/izdelek. Denarna sredstva niso ključnega pomena za anketirana mlada podjetja, anketirana mlada podjetja pa tudi menijo, da država nima dovolj posluha za področje inoviranja.
Keywords: Inoviranje, inovacija, inovativni potencial, mlada podjetja, inovativne strategije, inovativna politika, inovativni kazalci
Published: 01.09.2010; Views: 1582; Downloads: 199
.pdf Full text (1,27 MB)

Search done in 0.26 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica