| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 435
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni načrt podjetja za organizacijo timskega povezovanja z vozili formula student
Nejc Brence, 2025, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je pripravljen poslovni načrt za podjetje, ki se ukvarja z organizacijo timskih povezovanj. Poslovni načrt je pripravljen za potrebe Formula študent ekipe UNI Maribor GPE in se ga tudi predstavlja v sklopu tekmovanj, kjer je ena izmed ocenjenih disciplin prav predstavitev poslovnega načrta. Sodniki pri na tekmovanjih nastopajo kot potencialni investitorji, zato mora biti poslovni načrt prepričljiv, tržno usmerjen in realno izvedljiv. Fiktivno podjetje je v nalogi predstavljeno kot, da že dve leti uspešno deluje na slovenskem trgu, kjer izvaja dogodke za timsko povezovanje s pomočjo odsluženih vozil Formule študent. Dogodki, ki jih podjetje organizira, vključujejo vožnje z odsluženimi dirkalniki ekip Formule študent, tehnična izobraževanja, ekipna tekmovanja, uporabo simulatorjev ter dodatne storitve, kot so pogostitev in prenočišča. V diplomski nalogi sem analiziral ciljne trge v Sloveniji in Avstriji, primerjal konkurenčne ponudnike, opredelil stroške in prihodke podjetja, ter pripravil več scenarijev rasti. Analiza je pokazala, da ima poslovna ideja tržni potencial in pozitivno ekonomsko upravičenost. Diplomsko delo zaključujem z možnostmi širitev in delovanja podjetja v prihodnosti.
Ključne besede: poslovni načrt, Formula študent, timska povezovanja, avtomobilski šport, trženje storitev, analiza trga, finančna analiza
Objavljeno v DKUM: 29.10.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

2.
Odgovornost ponudnika storitev deljenja vsebin na spletu v zvezi s kršitvijo avtorskih pravic : magistrsko delo
Anika Rovan, 2025, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava odgovornost ponudnikov storitev deljenja vsebin na spletu v zvezi s kršitvami avtorskih pravic. Zaradi hitrega napredka digitalnih tehnologij se pojavljajo novi načini izkoriščanja avtorskih del, hkrati pa se pojavljajo tudi nove možnosti kršitve avtorskih pravic. Nenehno spreminjanje regulativnega okvirja na področju avtorske in sorodnih pravic je zato vselej pomembno. K temu je prispevala Direktiva 2019/790, ki je na področju avtorskega prava na digitalnem trgu v EU osrednji predpis. S členom 17 je določila nov režim odgovornosti ponudnikov storitev deljenja vsebin na spletu. V nalogi je prikazano, kako je sodna praksa Sodišča EU s široko razlago pojma priobčitve javnosti že pred sprejetjem Direktive 2019/790 pripisovala odgovornost PSDVS za kršitve avtorske in sorodnih pravic, ki so jih izvedli uporabniki platform. Ti so takrat še zmeraj imeli možnost, da se razbremenijo na podlagi določbe varnega pristana iz člena 14(1) Direktive 2000/31 (zdaj urejene v členu 6 Akta o digitalnih storitvah). Nova ureditev po Direktivi 2019/790 pa PSDVS omogoča razbremenitev odgovornosti za dejanja priobčitve njihovih uporabnikov le, če delujejo v skladu s predpisanimi obveznostmi. Te obveznosti so prizadevanje za pridobitev dovoljenja od imetnikov pravic, vzpostavitev avtomatiziranega sistema filtriranja vsebin, in da ob prejemu utemeljenega obvestila imetnika ravnajo hitro, da kršitve odstranijo ter preprečijo dostopnost prijavljenih vsebin v prihodnje. V povezavi z izpolnjevanjem slednjih obveznosti naletimo na določene ovire. Zakonodajalec EU je z obveznostjo prizadevanja za pridobitev dovoljenja želel preprečiti nastajanje vrednostne vrzeli med PSDVS in imetniki pravic. Ker standard „prizadevanja za pridobitev dovoljenja“ ni pojasnjen, cilj po zmanjševanju vrednostne vrzeli ni učinkovito izpolnjen. Konkretizacija standarda je zato pri prenosu Direktive 2019/790 vselej potrebna. Največ polemik se pri novi ureditvi pojavlja glede obveznosti vzpostavitve sistema avtomatiziranega filtriranja vsebin. Ta namreč lahko privede do situacije prekomernega blokiranja vsebin, kar ogroža pravico uporabnikov do svobode izražanja na spletu. Magistrsko delo zato preučuje pravne mehanizme, s katerimi je mogoče takšne situacije preprečiti. Podani sta dve rešitvi, in sicer možnost predhodnega označevanja (pre-flagging) in izjema za krajša dela. Ti mehanizmi so bili vzpostavljeni v nemškem pravnem sistemu ob prenosu Direktive 2019/790 in so prepoznani kot učinkovita sredstva za preprečitev prekomernega posega v svobodo izražanja. Obveznost vzpostavitve avtomatiziranega sistema filtriranja je lahko problematična tudi z vidika prepovedi splošne obveznosti spremljanja, zato naloga obravnava tudi problem pravne negotovosti, ki se pojavlja pri razmerju med obveznostjo vzpostavitve sistema filtriranja in prepovedjo splošne obveznosti spremljanja. V nalogi je obravnavana tudi sodba Youtube/Cyando ter odgovor na vprašanje, kako nova ureditev odgovornosti PSDVS vpliva na izid v zadevnem primeru. Ugotovljeno je, da se je že pred sprejetjem Direktive 2019/790 Sodišče EU nagibalo k vzpostavitvi režima odgovornosti kot ga poznamo danes, kljub temu pa lahko opazimo tudi določene spremembe.
Ključne besede: odgovornost za kršitve avtorskih pravic na spletu, ponudniki storitev deljenja vsebin na spletu, priobčitev javnosti, vrednostna vrzel, avtomatizirani sistemi filtriranja vsebin, izjeme in omejitve avtorskih pravic na spletu, svoboda izražanja na spletu.
Objavljeno v DKUM: 02.10.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

3.
Analiza vpliva atributov identitete na ugled zavarovalnic
Marko Matušić, 2025, diplomsko delo

Opis: Namen pričujoče raziskave je bil preučiti vpliv atributov korporativne identitete zavarovalnic na njihov ugled z uporabo kvantitativne raziskovalne metode in anketnega vprašalnika. Cilj raziskave je bil ugotoviti povezave med ključnimi elementi korporativne identitete – kot so vizualna podoba, komunikacijski slog, vedenje zaposlenih ter korporativne vrednote – in načinom, kako javnost zaznava ugled zavarovalnih družb. Anketa je bila izvedena prek spleta na vzorcu 51 anketirancev. Zbrane podatke smo analizirali z deskriptivno statistiko, da bi opredelili vpliv posameznih dejavnikov na zaznavano podobo podjetij. Rezultati raziskave kažejo, da imata vizualna identiteta in kakovost storitev ključno vlogo pri oblikovanju pozitivnega ugleda zavarovalnic. Poseben poudarek je bil namenjen t. i. »človeškemu dejavniku«, tj. vedenju zaposlenih v neposrednem stiku s strankami, ki pomembno vpliva na zadovoljstvo in zvestobo uporabnikov. Ugotovljene so bile tudi razlike v zaznavi ugleda med posameznimi zavarovalnicami – zavarovalnica Generali je izstopala kot vodilna, medtem ko so zavarovalnice Wiener, Triglav in Dunav dosegale različne ravni ugleda in prepoznavnosti. V okviru raziskave je bila analizirana tudi pogostost zaznavanja identitetnih elementov, pri čemer so bile zaznane razlike v intenzivnosti in jasnosti blagovne znamke. Zaključki raziskave poudarjajo pomen strateškega upravljanja korporativne identitete in ugleda v zavarovalniškem sektorju. Zavarovalnice bi morale redno spremljati zaznave uporabnikov, izboljševati komunikacijske pristope, dosledno krepiti ključne identitetne elemente ter vlagati v avtentičen in usklajen korporativni nastop, s čimer bi lahko okrepile svoj tržni položaj in konkurenčnost.
Ključne besede: korporativna identiteta, ugled, zavarovalnice, vizualna identiteta, vedenje zaposlenih, komuniciranje, kakovost storitev, zvestoba strank, blagovna znamka, zaznava javnosti
Objavljeno v DKUM: 22.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (726,09 KB)

4.
Razvoj spletne storitve za integracijo poizvedb sql z excelom
Nikita Stukov, 2025, diplomsko delo

Opis: Med strokovno prakso v Gorenjski banki se je pokazala potreba po modernizaciji pristopa k poročanju, ki temelji na uporabi Excela. Identificirali smo ključne pomanjkljivosti obstoječega pristopa: ročni vnos SQL-poizvedb, statične datoteke z makri, zahtevnost prilagajanja predlog in omejitve pri delu z večjimi količinami podatkov. Cilj diplomskega dela je bil razvoj spletne storitve za avtomatiziran prenos podatkov iz Oracle v Excel, ki omogoča varno povezavo z bazo podatkov, vnos SQL-poizvedb prek spletnega vmesnika, nalaganje Excelovih predlog z možnostjo prilagodljive izbire celic za vstavljanje podatkov ter samodejno posodabljanje poročil brez ročnega posredovanja. Razvita storitev ponuja intuitivni vmesnik, natančen nadzor nad postavitvijo podatkov in podporo uporabniškim predlogam. Uvedba sistema v Gorenjski banki je omogočila skrajšanje časa priprave poročil, zmanjšanje števila napak ter poenostavljeno sodelovanje med poslovnimi enotami in IT-infrastrukturo. Projekt ima potencial za širitev in je uporaben tudi v drugih finančnih ustanovah s podobnimi potrebami.
Ključne besede: Avtomatizacija poročanja, Oracle, Excel, FastAPI, React.js, poizvedba, spletna storitev.
Objavljeno v DKUM: 19.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

5.
Ključni elementi storitev za stranke: primer sončnih elektrarn na ključ : primer sončnih elektrarn na ključ
Žak Javornik, 2025, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo iskali ključne elemente storitev za stranke na primeru sončnih elektrarn na ključ. Cilji so bili najprej identificirati elemente storitev za stranke in nato izmed teh določiti najpomembnejše elemente obravnavane tematike in potencialno priti do novih v teoriji še neodkritih elementov storitev za stranke. Za opravljeno raziskavo smo uporabili več različnih metod, in sicer v prvi fazi smo za začetek raziskave uporabili metodo ciljnih skupin in v sklopu te naredili tudi anketo. Z njo smo prišli do nabora pomembnih elementov za obravnavano tematiko in pomembnih nastavkov za nadaljevanje raziskave. Najpomembnejši del za izpolnitev zadanih ciljev smo dosegli v drugi fazi z uporabo metode analitično hierarhičnega procesa (angl. Analytic Hierarchy Process, v nadaljevanju: AHP). S to metodo smo izpostavili najpomembnejše elemente storitev za stranke na primeru sončnih elektrarn na ključ za zaposlene v izbranem podjetju, le-te pa smo na koncu še rangirali po pomembnosti na podlagi končnih uteži. Z dobljenim rezultatom smo lahko potrdili in ovrgli zadane cilje in teze.
Ključne besede: elementi storitev za stranke, metoda AHP, oskrbovalne verige, sončne elektrarne, logistične storitve
Objavljeno v DKUM: 05.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (2,07 MB)

6.
Analiza in primerjava orodij za testiranje kot storitev : magistrsko delo
Žiga Pigac, 2024, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo analizirali orodja za testiranje kot storitev (angl. TaaS). V začetnih poglavjih smo predstavili koncept oblačnega testiranja in s sistematičnim pregledom literature opredelili prednosti, slabosti ter posebnosti orodij TaaS. Preučevali smo razlike v metrikah performanc med TaaS in lokalnimi orodji, pri čemer statistična testa nista pokazala razlik. Z eksperimentom in statističnim testom smo dokazali, da je čas izvedbe funkcionalnega testa krajši na lokalnih orodjih kot na TaaS. S študijo primera smo raziskali prednosti in slabosti testiranja kompatibilnosti s TaaS ter opredelili, kdaj je njegova uporaba smiselna. V zaključku smo predstavili ključne ugotovitve.
Ključne besede: Testiranje kot storitev, oblačno testiranje, funkcionalno testiranje, performančno testiranje, testiranje kompatibilnosti
Objavljeno v DKUM: 15.01.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (9,40 MB)

7.
Analiza in primerjava uporabniške izkušnje z airbnb in booking platformama za kratkoročno oddajo nepremičnin z vidika gostitelja
Barbara Jerković Golob, 2024, magistrsko delo

Opis: V sodobni dobi digitalizacije se turizem, zlasti pa kratkoročna oddaja nepremičnin hitro razvija, kar za gostitelje po svetu prinaša nove izzive in priložnosti. Ta magistrska naloga se osredotoča na analizo in primerjavo uporabniške izkušnje na dveh priljubljenih platformah za kratkoročno oddajo nepremičnin, AirBnb in Booking.com, z vidika gostiteljev, ki se soočajo s številnimi dejavniki, ki vplivajo na uspešnost njihovega poslovanja. V uvodnem delu naloge je izpostavljen pomen turizma za gospodarsko rast, saj ta sektor v Sloveniji predstavlja ključno komponento, ki prispeva k višjemu bruto domačemu proizvodu (BDP) in zaposlenosti. Z rastjo ponudbe kratkoročnih najemov se odpirajo nove možnosti in spremembe v obnašanju potrošnikov, ki vplivajo na marketinške strategije ter postopke komunikacije z gosti. Teoretični del magistrske naloge se osredotoča na analizo marketinga storitev, značilnosti in razvoj storitvenega sektorja, s posebnim poudarkom na vprašanjih, povezanih z konceptom marketinga storitev ter na to kako ta koncept s svojimi specifičnimi značilnostmi vpliva na strategije trženja in kakovost storitev. Skozi teoretični okvir raziskava ugotavlja, kako lahko ponudniki in odjemalci izboljšajo svoje storitve in uporabniško izkušnjo ter s tem povečajo zadovoljstvo uporabnikov in dosežejo višjo stopnjo zvestobe. Magistrska naloga tako ponuja celovit vpogled v teorijo marketinga storitev, ki lahko služi kot osnova za analizo in primerjavo praktičnih izkušenj gostiteljev na izbranih platformah, teoretični okvir pa postavlja temelje za empirični del naloge. Naloga natančno opisuje različne aspekte delovanja obeh platfrom, od postopka registracije nepremičnine do interakcije z gosti, pristojbin in cenovne politike, kar je ključnega pomena za razumevanje, kako lahko gostitelji optimizirajo svojo izkušnjo na teh platformah. S pomočjo empirične raziskave smo analizirali uporabniško izkušnjo, pri čemer smo se osredotočili na zbrane podatke o prednostih in slabostih obeh platform, s katerimi se lahko uporabniki srečajo pri svojem poslovanju. Obdobje analize se specifično osredotoča na leto 2023, ko se ugotavlja, da AirBnb in Booking.com ponujata različne funkcionalnosti in značilnosti, ki lahko močno vplivajo na učinkovitost oddajanja nepremičnin. Pomembne spremenljivke, ki jih raziskava preučuje vključujejo pogostost rezervacij, komunikacijo med gostom in gostiteljem, pričakovanja ter ocene uporabnikov, kot tudi ekonomske rezultate, ki jih gostitelji uspejo doseči na obeh platformah. V osrednjem delu raziskave so zbrani podatki analizirani in interpretirani z namenom globjega razumevanja dinamike delovanja obeh platform. Rezultati raziskave kažejo, da AirBnb gostiteljem, ki so v neposrednem stiku z gosti omogoča bolj osebno in pristno izkušnjo, medtem ko Booking.com ponuja večjo preglednost in več možnosti pri upravljanju rezervacij in partnerstvih. V analizi zaslužkov pa se naloga osredotoča na konkretne primere dveh enot, Apartments Jerković 2+2 in Place for 2, kjer so zbrani podatki o rezervacijah, zaslužkih in spreminjajočih se trendih na obeh platformah. Te informacije so izjemno dragocene pri razumevanju, kako optimizirati cene in povečati stopnjo zasedenosti v enoti. Na osnovi raziskovalnih izsledkov predlagamo priporočila za potencialne in obstoječe uporabnike obeh platform, z namenom, da bi le ti izboljšali svoje odločitve in strategije upravljanja nepremičnin. Ugotovitve nudijo pomemben vpogled v delovanje platform, kar lahko pripormore k boljšim poslovnim strategijam in učinkovitosti pri oddajanju nepremičnin. Sklep naloge podaja celovito sliko o vplivu teh platform na uporabniško izkušnjo in uspešnost gostiteljev v sodobnem turističnem sektorju, kar nakazuje na nujnost nadaljnih raziskav, prilagoditev strategij v skladu z nenehnimi spremembami v turizmu ter na vse hitrejše in frekventnejše spremembe potrev in pričakovanj sodobnih potrošnikov, ki preoblikujejo trg kratkoročnih najemov.
Ključne besede: marketing storitev, uporabniška izkušnja, airBnb, booking, kratkoročno oddajanje.
Objavljeno v DKUM: 29.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (7,09 MB)

8.
Analiza tržnih potreb in razvoj novega produkta
Katja Šmelcer, 2024, diplomsko delo

Opis: Naredili smo analizo trga na področju optike, ki se ukvarja z opravljanjem okulističnih pregledov, izdelavo in prodajo korekcijskih očal, prodajo sončnih očal ter kontaktnih leč. Želeli smo predstaviti novo storitev na trgu, ki se imenuje brezplačna kontrola vida. Z opravljeno analizo trga smo našo hipotezo potrdili in pokazali, da so pacienti zainteresirani za našo novo storitev brezplačne kontrole vida.
Ključne besede: Katja Šmelcer, optika, storitev, izračun prihodkov in stroškov
Objavljeno v DKUM: 15.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

9.
Zadovoljstvo davčnih zavezancev s storitvami davčnega organa
Nika Vetrih, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo raziskali zadovoljstvo davčnih zavezancev s storitvami davčnega organa v Sloveniji. Kot kriterije smo uporabili informacije, kvaliteto sistema, kvaliteto storitev, zaupanje in trajnostna odgovornost. Raziskavo smo delali s pomočjo tujih raziskav, ki so prav tako merile zadovoljstvo davčnih zavezancev s storitvami davčnega organa. S strani OECD smo ugotovili, da se davčne uprave trudijo izboljšati svoje storitve predvsem s »samopostrežnim poslovanjem« in uporabo umetne inteligence. S tem bi bile storitve davčnega organa enostavnejše za uporabo in dostopne 24 ur na dan, 7dni v tednu. Finančna uprava Republike Slovenije, ki skrbi za pobiranje davkov v Sloveniji, se osredotoča na informiranje in sodelovanje z davčnimi zavezanci, kar vpliva na boljše izpolnjevanje davčnih obveznosti in zmanjševanje davčnih utaj. Prav tako Finančna uprava Republike Slovenije meri zadovoljstvo davčnih zavezancev z njihovimi storitvami. V preteklih merjenjih so ugotovili, da so davčni zavezanci najbolj zadovoljni z varovanjem zaupnosti podatkov, najmanj pa z dostopnostjo in odzivnostjo zaposlenih, ter razumevanju informacij. V raziskavi smo si zadali 4 hipoteze s katerimi smo preverili kakšno je zadovoljstvo davčnih zavezancev. Vse hipoteze smo potrdili.
Ključne besede: Zadovoljstvo, kvaliteta storitev, davčni organ
Objavljeno v DKUM: 05.09.2024; Ogledov: 105; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

10.
Usklajenost poslovnih rešitev s poslovnimi zahtevami
Uroš Zabukovšek, 2024, doktorska disertacija

Opis: Usklajenost informacijske in poslovne strategije je ključnega pomena za uspeh sodobnih podjetij. Množica raziskav ugotavlja, da so lahko celo najboljše strategije neuspešne zaradi pomanjkanja usklajenosti med IT in poslovnimi cilji. Ta problem usklajenosti se kaže kot ena izmed največjih težav med IT strokovnjaki in poslovnimi vodji. V podjetjih morajo vse organizacijske enote sodelovati in podpirati skupne cilje. IT oddelek je ključnega pomena pri tem, saj ponuja storitve in izdelke, ki so nujni za optimizacijo delovanja podjetja. Da bi dosegli usklajenost, je potrebno zagotoviti, da je prisotna na vseh nivojih organizacije, od organizacijskega do individualnega. Za objektivno obravnavo usklajenosti pa je ključno razviti metode in orodja za merjenje stopnje usklajenosti, kar je še vedno predmet raziskav na področju managerskih informacijskih sistemov. Raziskave s področja usklajevanja poslovne in IT strategije (BITA) poudarjajo praktično vrednost usklajevanja obeh strategij, saj prinašajo direktni vpliv na delovanje podjetja. Zgodnejše raziskave so se osredotočale na primerjavo poslovnega načrta in IT načrta, druge so se osredotočale na povezavo med poslovno strategijo in strategijo IT, nato prileganje poslovnih potreb in prioritet informacijskih sistemov IT. Digitalne tehnologije revolucionarno spreminjajo merjenje in upravljanje okoljskih in trajnostnih vidikov poslovanja, vendar optimalno izvajanje in uporaba digitalnih tehnologij, ki podpirajo trajnost podjetij, ostaja izziv. Izhodišče naše raziskave je bilo je bilo raziskati različne vidike BITA ter načine merjenja nivoja zrelosti usklajevanja v katerem se nahaja podjetje. Zanimalo nas je tudi kako BITA vpliva na uspešnost poslovanja organizacije. Glede na obstoječe raziskave BITA smo se osredotočili na manj raziskane dejavnike, kot je vpliv BITA na Korporativno trajnost ter posredne vplive dejavnikov kakovosti IT storitev in delo na daljavo na uspešnost poslovanja organizacije. Z področjem BITA so povezane različne tematike med katerimi lahko izpostavimo strateške informacijske sisteme, ki so informacijski sistemi, ki podpirajo ali oblikujejo konkurenčno strategijo organizacije in so ključne za uspešno poslovanje organizacij. Uspešnost uvedbe in uporabe navedenih sistemov je hkrati tesno povezana z zrelostjo BITA podjetja. Obravnavana tema doktorske disertacije bo prispevala k večjemu razumevanju pomena BITA in stopnje zrelosti v podjetjih in kako BITA vpliva neposredno in posredno (preko kakovosti IT storitev in dela na daljavo) na uspešnost podjetja. Poleg navedenega ta raziskava prispeva k razumevanju pomena BITA in IT storitev pri uvajanju korporativne trajnosti in trajnostnih iniciativ. Pričakujemo, da bo naša raziskava omogočila da bodo podjetja lažje uskladila IT storitve z poslovanjem in se osredotočila na ključne dejavnike, ki vplivajo na uspešnost poslovanja. V primeru, da se za podjetje naredi raziskava primera pa lahko podjetje poleg navedenega pridobi vpogled v pomembnost posameznih dejavnikov in se osredotoči na njih z namenom optimiranja ter usklajevanja IT in poslovnih procesov podjetja.
Ključne besede: usklajenost informacijske strategije s poslovno strategijo (BITA), kakovost IT storitev, delo na daljavo, korporativna trajnost, modeliranje strukturnih enačb (SEM), delni najmanjši kvadrati (PLS).
Objavljeno v DKUM: 13.06.2024; Ogledov: 202; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (9,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici