SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
KRAJEVNA KULTURNA ZGODOVINA ROGAŠKE SLATINE
Simona Sajko, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavlja pregled kulturno-zgodovinskega dogajanja mesta Rogaška Slatina. V zgodovinskem pregledu dogodkov sem prikazala razvoj mesta od zgodnjega srednjega veka dalje ter razvoj šolstva, ki se je začel s prvo šolo pri Sv. Križu, ter vse do opisa današnjih treh osnovnih šol. Na območju občine se prav tako nahajajo mnoge kulturne, naravne in etnološke znamenitosti; izpostavila sem le šest temeljnih, ki so še danes pomembne za celosten razvoj mesta. Prav tako pa sem opisala pomembno stavbno dediščino, ki je danes sicer ni več, imenovano Vandelban. Ker je bila steklarna nekoč glavni nosilec gospodarstva v kraju, sem opisala tudi zgodovino le-te. Pomembno vlogo v tem turističnem kraju je imela tudi župnija Sv. Križ, zato sem na kratko predstavila tudi le-to. Ker sem želela prikazati zaokroženo celoto župnije, sem v predstavitev te vključila tudi oris njenih podružnic. V Rogaški Slatini deluje več društev, opisala pa sem tista, ki so bila vseskozi aktivna na kulturnem področju in imajo za sabo res dolgo zgodovino: obe gasilski društvi, turistično, planinsko, lovsko, čebelarsko društvo ter godba na pihala. S pomočjo društev se je Rogaška Slatina še dodatno razvijala in dopolnjevala.
Keywords: Rogaška Slatina, kulturne znamenitosti, šolstvo, steklarna, cerkev, društva.
Published: 29.08.2009; Views: 3665; Downloads: 550
.pdf Full text (7,54 MB)

3.
POVEZOVANJE POSLOVNIH PROCESOV V CELOVITIH INFORMACIJSKIH REŠITVAH NA PRIMERU PODJETJA STEKLARNA ROGAŠKA D.D.
Jože Smole, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem predstavil povezovanje poslovnih procesov in njihovih elementov v celovitih informacijskih rešitvah. Na začetku dela sem podrobneje predstavil poslovne procese in značilnosti le teh. Raznolikost zahtev strank, tekmovalnost ter spremembe poslovanja so razlogi za organizacijo nalog s poslovnimi procesi. Poslovni procesi dandanes zahtevajo prožnosti in hitrost izvajanja, ki jo je brez informatizacije težko doseči, saj se število strank, dokumentacije in produktov v podjetju povečuje, število zaposlenih pa ostaja enako ali pa se celo zmanjšuje. Ker je informatizacija tako pomembna, sem v nadaljevanju podal in opisal ključne celovite informacijske rešitve. Te so usmerjene v zagotavljanje konkurenčne prednosti podjetij oziroma k avtomatizaciji in optimizaciji izvajanja njihovih poslovnih procesov. Podrobneje smo opisali sistem SAP, Documentis ter Špica. Prav tako smo se seznanili z značilnostmi glavnega koordinatorja v podjetju, to je elektronsko poslovanje. Vsako podjetje, ki stremi k uspešnemu poslovanju, mora imeti dobro razvit informacijski sistem, ki je osnova elektronskega poslovanja. Temu je sledil drugi del, kjer sem sprva podrobneje opisal podjetje Steklarna Rogaška d.d. ter nato značilnosti ključnih celovitih informacijskih rešitev, ki jih uporabljajo v tem podjetju. Prav tako sem podal grafični prikaz modela poslovnih procesov, ki potekajo v podjetju ter tabelarično povezavo vseh aktivnosti poslovnih procesov, ki si sledijo skozi procese. Seveda sem grafičen prikaz in tabelarično povezavo podal v pisni obliki.
Keywords: Poslovni proces; celovite informacijske rešitve; SAP; Steklarna Rogaška d.d.; itd.
Published: 13.09.2011; Views: 1658; Downloads: 127
.pdf Full text (1,35 MB)

4.
RAZISKOVANJE TRŽNEGA POTENCIALA PODJETJA STEKLARNA ROGAŠKA D.D.
Mitja Smole, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Marketing si lahko razlagamo kot načrtovanje in usklajevanje investicij, proizvodnje, prodaje ter propagande, glede na potrebe in možnosti trga. Obsega prepoznavanje, zadovoljevanje in predvidevanje potreb ter želja kupcev, lahko pa ga razumemo tudi kot poslovno filozofijo, ki v središče postavlja zadovoljnega kupca. Marketing zajema vse aktivnosti, ki prispevajo k boljši in uspešnejši prodaji izdelkov, prisoten pa je tudi v vseh ostalih poslovnih aktivnostih podjetja. Pred plasiranjem novega izdelka na trg, moramo ugotoviti trenutno stanje, kakšne so potrebe in želje odjemalcev, kakšna mora biti ponudba, da si na trgu zagotovimo ustrezen položaj in kakšen odziv lahko pričakujemo od potencialnih odjemalcev ter konkurentov. Te ugotovitve lahko pridobimo z ustrezno raziskavo trga, kjer je pa posebej pomembna natančnost raziskave, saj je okolje zelo dinamično, spremenljivo in nasičeno z konkurenco. Za učinkovito izvajanje trženja uporabljano marketinški informacijski sistem (MIS) in sicer z namenom servisiranja informacij za vsa področja marketinga. Raziskava trga je jedro tega sistema in zagotavlja podatke o tržnih dogajanjih in stanju na trgih. Z raziskavo trga povezujemo odjemalce s tržniki skozi informacije, katere uporabimo za ugotovitev in določanje marketinških priložnosti in problemov. Ko tržniki postavljajo cilje se vedno poslužujejo teh informacij. Tržno raziskavo izvajamo z namenom da spoznamo potencialne odjemalce in njihovo vedenje. Na vedenje odjemalcev vplivajo trženjske spodbude kot so izdelek, cena, tržno komuniciranje, prodajne poti in metode ter druge spodbude ki so posledica osebnih, družbenih, kulturnih in psiholoških dejavnikov. Tržni raziskovalci morajo dobro poznati in skrbno spremljati proces nakupnega vedenja saj lahko le na tak način ugotovijo načine sprejemanja nakupnih odločitev proučevanega kupca. V delu diplomskega seminarja smo na začetku predstavili teoretične osnove raziskave trga. Za navajanje različnih definicij o raziskavi trga smo uporabili metodo deskripcije, ko pa smo primerjali ugotovitve različnih avtorjev pa smo uporabili metodo komparacije. V praktičnem delu smo izvedlo raziskavo trga s pomočjo spraševanja, da bi ugotovili tržni potencial za tehnične izdelke v kombinaciji z dekorativnimi elementi podjetja Steklarna Rogaška. Raziskavo smo izvedli z anketnim vprašalnikom v štirih večjih slovenskih mestih, opravili pa smo tudi štiri telefonske intervjuje s podjetji, ki proizvajajo gospodinjske aparate, zabavno elektroniko in druge izdelke za dom in prosti čas. Pridobljene rezultate smo prikazali v preglednicah in grafikonih in na podlagi le-teh uporabili induktivno sklepanje. S tržno raziskavo smo ugotovili, da med slovenskimi potrošniki ni veliko odjemalcev za izdelke podjetja Steklarna Rogaška saj se jim večinoma zdijo ti izdelki predragi, oziroma jim predstavljajo luksuzno dobrino, po katerih pa v času krize ni veliko povpraševanja. Na osnovi raziskave smo ugotovili, da bi lahko podjetje Steklarna Rogaška prodajo svojih izdelkov posredno povečala s povezovanjem s podjetji, ki proizvajajo gospodinjske aparate, zabavno elektroniko in druge izdelke za dom in prosti čas ter oblikovala skupne proizvode, ki bi vsebovali dekorativne kristalne elemente. S tem bi podjetje ustvarilo prodajo dekorativnih elementov za nadaljnjo vgradnjo, prav tako pa bi na osnovi raziskave, povečalo prodajo ostalih proizvodov.
Keywords: marketing, raziskava trga, marketinški informacijski sistem, trg, tržni potencial, uvajanje novega izdelka, prodajni potencial, podjetje Steklarna Rogaška
Published: 13.12.2011; Views: 1701; Downloads: 180
.pdf Full text (718,23 KB)

5.
ANALIZA IN KRITIČNA OCENA MARKETINŠKEGA SPLETA V ORGANIZACIJI STEKLARNA ROGAŠKA D.D.
Nuša Artič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju je bil predstavljen marketinški splet (4P), ki ga sestavljajo izdelek, cena, marketinške poti in marketinško komuniciranje. Najprej sem te prvine marketinškega spleta podrobneje predstavila teoretično, nato na primeru podjetja Steklarna Rogaška d. d. tudi praktično. Kot zaključek diplomskega seminarja sem analizirala stanje, ki je odraz trenutnega poslovanja podjetja, marketinga in prodaje. Podala sem tudi smernice in zastavljene cilje, ki jih želi podjetje v prihodnosti uresničiti ter napotke, kako in s kakšnim vedenjem to doseči. Položaj podjetja Steklarna Rogaška d. d. je podoben ostalim podjetjem na trgu, ki se spopadajo s trenutnim slabim finančnim položajem, vplivu nizkih konkurenčnih cen ter recesije. Ravno zaradi teh negativnih obetov so podjetja zaradi strahu pred izgubo; vse manj sredstev namenjajo za raziskavo trga. Zaslužek potrebujejo za sprotno delovanje in pokrivanje stroškov. Vendar je to dejanje zmotno, saj podjetja le z ustrezno izdelanim spletom marketinških aktivnosti lahko prodrejo, uspejo in obdržijo tržni položaj in so tako korak pred konkurenco. Steklarna Rogaška d. d. je s svojo dolgoletno tradicijo, visoko kakovostno proizvodnjo kristalnih izdelkov cenjena tako doma kot po svetu. Kupci teh umetnin dajejo pomen in vrednost kvalitetnemu izdelku, prav tako pa je cena primerna vrhunskemu dizajnu. Svojo prepoznavnost pa podjetje ohranja in širi s številnimi komunikacijskimi aktivnostmi, kot so sejmi (doma in v tujini), oglaševalnimi kampanjami v raznih medijih ter številnimi sponzorstvi in donatorstvi znotraj Slovenije.
Keywords: Steklarna Rogaška d. d., marketinški splet, izdelek, cena, marketinške poti, marketinško komuniciranje.
Published: 27.03.2013; Views: 909; Downloads: 166
.pdf Full text (663,44 KB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica