| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv starosti na zaznavanje : diplomsko delo
Martin Dolenc, 2011, undergraduate thesis

Abstract:
Keywords: spomin, zaznavanje, starost, starostne skupine, diplomske naloge
Published: 14.11.2011; Views: 1131; Downloads: 234
.pdf Full text (732,93 KB)

2.
UČINKOVITOST GVERILNEGA MARKETINGA GLEDE NA RAZLIČNE STAROSTNE SKUPINE
Luka Podobnik, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Gverilni marketing predstavlja obliko marketinga, ki namesto visokih finančnih vložkov izkorišča inovativnost, domišljijo ter vlaganje časa in energije. Eden poglavitnih ciljev gverilnega oglaševanja je ustvarjanje zanimivih oglasov, ki spodbujajo razmišljanje in pri ljudeh vzbujajo čustva. Sporočilo prenesejo na nedvoumen način in so razumljivi vnaprej določeni ciljni skupini. V diplomskem delu smo predstavili splošne teoretične osnove marketinga ter se podrobneje ukvarjali z razvojem, principi ter prednostmi in slabostmi gverilnega marketinga. Predstavili smo tudi nekaj primerov gverilnega marketinga v praksi ter natančneje opisali pogoste metode oglaševanja. Postavili smo tudi dve hipotezi, katerima smo več pozornosti namenili v raziskovalnem delu naloge. V praktičnem delu smo se ukvarjali z raziskovanjem povezanosti med ocenjevanjem gverilnih oglasov ter spolom in starostjo. Podatke smo pridobili s pomočjo anketne raziskave, statistično pa smo jih obdelali s pomočjo programa SPSS. Pomen pridobljenih rezultatov smo natančneje opisali ter z njihovo pomočjo potrdili obe hipotezi, s tem pa tudi izpolnili glavni cilj diplomske naloge. Glavne ugotovitve diplome so, da se mlajše generacije bistveno bolje odzivajo na gverilni marketing, spol pa na rezultate nima vpliva.
Keywords: gverilni marketing, starostne skupine, anketna raziskava
Published: 24.09.2013; Views: 980; Downloads: 60
.pdf Full text (2,58 MB)

3.
VOLILNA UDELEŽBA MLADIH
Nejc Frantar, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Volitve so neločljiv del predstavniške demokracije. Na volitvah volivci izražajo svojo voljo in izbirajo predstavnike, ki jih bodo zastopali v zakonodajnem telesu oziroma bodo vodili izvršno oblast. Vendar pa kljub pomembnosti volitev volilna udeležba po svetu upada in to celo na vseh kontinentih. To je pereče vprašanje, s katerim se države sveta spopadajo že več desetletij. Najbolj problematično pri upadu volilne udeležbe pa je, da je ta največja pri mladih volivcih. V svoji diplomski nalogi sem v prvem delu predstavil volilno udeležbo v svetu, predvsem sem se osredotočil na volilno udeležbo mladih volivcev v Evropi in ZDA in pa na vzroke in faktorje, ki nanjo vplivajo. V drugem delu diplomske naloge sem na kratko predstavil zgodovino volilne udeležbe v Republiki Sloveniji, kasneje pa analiziral podatke, zbrane iz volilnih imenikov treh občin. Na vzorcu 6063 preštetih volivcev, razdeljenih v starostne skupine in po spolu, sem skušal dobiti kar se le da točen vpogled v to, kakšna je razlika v volilni udeležbi med starejšimi in mlajšimi generacijami v Sloveniji.
Keywords: volilna udeležba, mladi, volitve, lokalne volitve, starostne skupine
Published: 18.12.2018; Views: 1817; Downloads: 112
.pdf Full text (2,13 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica