| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Ustvarjanje ugodnega delovnega okolja za povečanje zadovoljstva in motivacije zaposlenih v družinskem srednje velikem podjetju
Luka Vedernjak, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo proučevali vlogo zadovoljstva in motivacije zaposlenih pri ustvarjanju ugodnega delovnega okolja v srednje velikem družinskem podjetju in jo preučili ter predstavili na primeru podjetja AJM okna-vrata-senčila d.o.o. Zadovoljstvo zaposlenih in njihova motivacija sta ključni dejavnik uspeha, a sta pogosto spregledana. Podjetja se vse bolj zavedajo pomena skrbi za zadovoljstvo svojih delavcev na različne načine, kar je še posebej cenjeno v družinskih podjetjih. Zadovoljni zaposleni, ki svoje delo opravljajo v pozitivno naravnanem delovnem okolju, so produktivnejši in lojalnejši, kar pa ima dober vpliv na uspešnost podjetja, in sicer na kratki in dolgi rok. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem delu smo opredelili in predstavili pojme motivacija, zadovoljstvo in družinsko podjetje, prav tako smo analizirali vpliv zadovoljstva zaposlenih na uspešnost družinskega podjetja in raziskali pristope za izboljšanje zadovoljstva in motivacije. Podrobno smo predstavili podjetje AJM okna-vrata-senčila d.o.o. V drugem delu smo s pomočjo ankete izmerili raven motivacije in zadovoljstva zaposlenih v podjetju AJM okna-vrata-senčila d.o.o., identificirali vzroke za trenutno stanje in na podlagi ugotovitev oblikovali priporočila za izboljšanje ravni motivacije in zadovoljstva.
Keywords: motivacija, zadovoljstvo, družinsko podjetje, zaposleni, delovno okolje, srednje veliko podjetje, AJM okna-vrata-senčila d.o.o.
Published in DKUM: 24.09.2024; Views: 0; Downloads: 5
.pdf Full text (1,22 MB)

2.
Analiza razvoja podjetja X
Nejc Voh, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski projekt obravnava analizo razvoja srednje velikega podjetja skozi različna obdobja poslovanja. Takšna podjetja imajo zaradi svoje majhnosti možnost izjemne prilagodljivosti in agilnosti, po drugi strani pa so lahko ob različnih šokih in spremembah tudi zelo ranljiva. Omenjene značilnosti so jasno vidne tudi v razvoju analiziranega podjetja. Poleg podjetja so za njegov razvoj pomembni tudi zunanji dejavniki, zato naloga zajema analizo širšega okolja, analizo panoge in analizo SWOT, ki podrobneje razkrije šibke in močne točke podjetja. Na koncu so predstavljeni še vizija, poslanstvo in strategija podjetja, ki so ključnega pomena za njegovo preživetje. Brez načrtovanja za prihodnost lahko podjetje hitro izgubi pravo smer in zaide v težave. Cilj diplomskega projekta je torej podroben vpogled v način delovanja, poslovanja in načrtovanja srednje velikega podjetja.
Keywords: srednje veliko podjetje, razvoj, analiza širšega okolja, analiza panoge, analiza SWOT.
Published in DKUM: 28.06.2019; Views: 1551; Downloads: 156
.pdf Full text (509,90 KB)

3.
SPLETNO BANČNIŠTVO ZA SREDNJE VELIKA PODJETJA NA PRIMERU BANKE CELJE IN NOVE KREDITNE BANKE MARIBOR
Janja Repič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Banke so svojo priložnost, da se približajo novim ter obstoječim komitentom, začutile z razvojem interneta in s tem izoblikovale spletno bančništvo, ki jim je omogočilo nove tržne poti. Te tržne poti so predstavljale predvsem zniževanje stroškov poslovanja tako bankam kot tudi komitentom ter prihranek na času, kajti spletno bančništvo omogoča opravljanje bančnih storitev izven delovnega časa banke. Banke želijo svojim komitentom ponuditi kar se da najboljše, najsodobnejše ter najzanesljivejše storitve. Zato svoje storitve vedno znova nadgrajujejo ter se želijo približati svetovnemu trendu. Zaradi vedno večjega števila zlorab podjetij preko spletnega bančništva, banke varnosti posvečajo vedno več pozornosti, saj želijo svojim komitentom ponuditi najvarnejše spletno bančništvo. V diplomskem seminarju bomo v prvem delu opredelili elektronsko poslovanje, v katerega prištevam tudi elektronsko bančništvo. Prodajne poti e-bančništva predstavlja tudi spletno bančništvo, ki se vedno znova nadgrajuje in dopolnjuje. Njihova nadgradnja ali prenova pretežno temelji na varnosti spletnega bančništva, ki je najpomembnejša komponenta takšnega poslovanja. Tako bomo tudi te varnostne vidike spletnega bančništva predstavili. V nadaljevanju prvega dela diplomskega seminarja bomo opredelili ter predstavili prednosti in slabosti srednje velikega podjetja, ter proučili, kaj je to spletno mesto, ter kako je zgrajeno. V drugem delu diplomskega seminarja pa bomo podrobno predstavili dve izbrani banki, ki bosta ob koncu tudi predmet primerjave. To sta Banka Celje ter Nova kreditna banka Maribor. Vsaka izmed njiju ima svoje spletno bančništvo za podjetja. Pri Banki Celje se njihovo spletno bančništvo imenuje BC net, NKBM pa ga je poimenovala Poslovni Bank@net. Najprej bomo naredili predstavitev obeh omenjenih bank, kateremu bo kasneje sledila predstavitev spletnih mest, ponudba storitev spletnega bančništva ter uporaba varnostnih mehanizmov spletnega bančništva.
Keywords: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, varnost elektronskega bančništva, spletno mesto, srednje veliko podjetje, Banka Celje, Nova kreditna banka Maribor.
Published in DKUM: 22.11.2013; Views: 1893; Downloads: 144
.pdf Full text (972,94 KB)

4.
PODPORNO OKOLJE ZA MALA IN SREDNJE VELIKA PODJETJA PRI REŠEVANJU NASLEDSTVA S POUDARKOM NA DRUŽINSKIH PODJETJIH
Klavdija Lešnik, 2011, master's thesis/paper

Abstract: V Sloveniji, kakor tudi drugod po svetu, prevladujejo mikro, mala in srednje velika podjetja, ki predstavljajo pomemben vir delovnih mest in ekonomskega razvoja. Čeprav ni enotne definicije za družinsko podjetje, je po raziskavah več kot 70% malih in srednje velikih podjetij tudi družinskih. V Sloveniji prevladujejo družinska mala in srednje velika podjetja, ki so v lasti ustanoviteljske generacije in se bodo v prihodnosti morala soočiti z nasledstvenimi vprašanji. Prehod podjetja iz ene generacije v drugo je lahko zelo čustveno obarvan in predstavlja eno izmed večjih težav, saj po nekaterih podatkih le 30% podjetij preživi prehod v drugo generacijo. Uspešen prenos podjetja je odvisen od mnogih dejavnikov, kot so: večletne priprave na nasledstvo, izdelava nasledstvenega plana, iskanje in uvajanja primernega naslednika, prenos vodstva in lastništva, itd. Zanimalo nas je, ali v Sloveniji obstajajo podporne institucije, ki nudijo podjetnikom strokovno pomoč pri reševanju nasledstva in kakšna je njihova prepoznavnost med podjetniki. Magistrska naloga je glede na metodologijo razdeljena na dva dela, in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo najprej opredelili definicije malih in srednje velikih podjetij (v nadaljevanju MSP) v Sloveniji in Evropski uniji ter prikazali njihov pomen za gospodarstvo. Kot posebno vrsto MSP smo izpostavili družinska podjetja. Predstavili smo možne definicije družinskega podjetja in potrebo po enotni definiciji. Vsako družinsko podjetje ima tudi svoje prednosti in slabosti. Ena izmed slabosti družinskega podjetja je nasledstvo, ki smo ga podrobneje preučili. Opredelili smo nasledstvene možnosti ter proučevali dejavnike, ki pozitivno in negativno vplivajo na proces nasledstva. Analizirali smo podporno okolje MSP pri reševanju nasledstva. Preučili smo, kako je to področje urejeno v svetu, predvsem v ZDA in Evropski uniji. Za Slovenijo smo preverili, katere državne agencije ter raziskovalni in svetovalni inštituti v okviru fakultet in univerz nudijo podjetjem strokovno pomoč pri prenosu podjetja na naslednjo generacijo. V praktičnem delu smo izvedli raziskavo med 40 podjetniki malih in srednje velikih podjetij s sedežem v Sloveniji. V raziskavi smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotovili, da veliko podjetnikov v prihodnosti namerava prenesti vodstvo in/ali lastništvo podjetja na svoje potomce, predvsem zaradi upokojitve. Skoraj polovica podjetnikov predvideva, da bo v roku dveh let izvedla prenos lastništva in vodstva, in nato postopoma zmanjševala prisotnost v podjetju. Le 55% podjetnikov pozna kakšno institucijo, ki nudi pomoč pri nasledstvu podjetja. Najbolje sta prepoznani Obrtno-podjetniška zbornica in Gospodarska zbornica Slovenije, saj je veliko podjetnikov tudi njihovih članov. Dve tretjini podjetnikov meni, da bi potrebovali strokovno pomoč, predvsem z davčnega in pravnega vidika, vendar se jih je zelo malo odločilo za pomoč s strani strokovnjaka.
Keywords: malo in srednje veliko podjetje (MSP), družinsko podjetje, nasledstvo, nasledstvene možnosti, podporna okolja pri nasledstvu, svetovalne storitve
Published in DKUM: 12.05.2011; Views: 3798; Downloads: 377
.pdf Full text (1,65 MB)

5.
UVEDBA REDNIH LETNIH RAZGOVOROV V PODJETJU NOVA KUVERTA D.O.O.
Katja Divjak, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga je razdeljena na štiri dele. Prvi del je namenjen teoretični opredelitvi rednih letnih razgovorov, z opredelitvijo ciljev, namena in vsebine. Poudarek pa je predvsem na pripravi in poteku rednih letnih razgovorov. Hkrati pa so predstavljene tudi morebitne ovire in zadržki pred uvedbo razgovorov. Drugi del je namenjen predstavitvi podjetja Nova Kuverta d.o.o., z opisom dejavnosti in organizacijske strukture. Sledi raziskovalni del diplomskega dela, z analizo rezultatov anketnega vprašalnika, pri čemer ugotavljamo mnenje zaposlenih o uvedbi rednih letnih razgovorov. Zadnji del pa je namenjen predlogu uvedbe rednih letnih razgovorov v podjetje s predlogi obrazcev za redni letni razgovor.
Keywords: Razvoj kadrov, Redni letni razgovor, Srednje veliko podjetje
Published in DKUM: 07.06.2010; Views: 3410; Downloads: 390
.pdf Full text (638,15 KB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica