| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UGOTAVLJANJE KLIME V IZBRANI FINANČNI INSTITUCIJI
Sašo Vidovič, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Organizacijska klima predstavlja način, kako zaposleni razumejo organizacijo kot celoto, ter se kaže kot delovno zadovoljstvo in vpliva na učinkovitost pri delu. Klima označuje vzdušje v delovni organizaciji, ki je posledica znanih in neznanih dejavnikov iz preteklosti in sedanjosti, iz širšega in ožjega okolja. Vpliva na vrednote ljudi in uporabo njihovih zmogljivosti. Če hočemo klimo v organizaciji spreminjati, moramo najprej ugotoviti njene značilnosti, preučiti je treba, zaradi česa je nastala in kakšne so njene posledice na zadovoljstvo zaposlenih in njihovo učinkovitost. Spremeniti klimo pomeni spremeniti doživljanje določenih ključnih situacij tako, da pri zaposlenih izzovemo želeni način reagiranja, ki omogoča doseganje postavljenih ciljev. Raziskovanje organizacijske klime s pomočjo anketnih vprašalnikov je učinkovit instrument za ugotavljanje stopnje zadovoljstva zaposlenih, odnosa vodstva do zaposlenih, sprejemanja odgovornosti in medsebojnih odnosov. Izbrana finančna institucija se je z vključitvijo v projekt raziskave organizacijske klime pridružila tistim podjetjem, ki jim ni vseeno, kako zaposleni dojemajo njihovo organizacijo in kako so cilji organizacije komplementarni s potrebami, željami in cilji zaposlenih. Pomembno je, da je izbrana finančna institucija pristopila k raziskavi z resnim namenom, da bo tisto, kar so sodelavci v anketah zaupali, tudi služilo uvedbi ukrepov za izboljšanje stanja.
Ključne besede: Organizacijska klima, dimenzije organizacijske klime, preučevanje in merjenje organizacijske klime, spreminjanje organizacijske klime, zadovoljstvo zaposlenih.
Objavljeno: 18.11.2010; Ogledov: 1627; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (4,15 MB)

2.
PROUČITEV ORGANIZACIJSKE KLIME ORGANIZACIJE ŽERJAV, D.O.O.
Petra Vaš, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju smo s pomočjo različnih avtorjev definirali pojem organizacijske klime in če povzamemo, lahko rečemo, da je organizacijka klima neke vrste vzdušje, ki prevladuje v organizaciji. V današnjem času se je zanimanje za organizacijsko klimo in organizacijsko kulturo povečalo, zato smo v diplomskem seminarju predstavili njune razlike, da bi bilo zamenjevanja čim manj. Za organizacijo ni toliko pomembno, da meri klimo, ampak da najprej ugotov, kakšno klimo si želi in kakšna klima lahko največ prispeva k učinkovitosti in uspešnosti njenih zaposlenih. Spremljanje in razvoj optimalne klime je zelo zahteven proces, ki pa lahko pripomore k uspešnosti in učinkovitosti organizacije in k boljšemu zadovoljstvu njenih zaposlenih. Načinov za merjenje organizacijske klime je več. V našem primeru smo uporabili anketni vprašalnik avtorice Renate Mihalič, ki obravnava 13 ključnih dimenzij, s pomočjo katerih smo prišli do spoznanja, da je organizacijska klima proučevane organizacije Žerjav, d.o.o. sicer ugodna, pa vendar to ne pomeni, da ne potrebuje sprememb, zato smo naše predloge za rešitve zapisali ob vsaki posamezni dimenziji. Proučevana organizacija se zaveda, da je v današnjem času velike tržne konkurenčnosti skoraj nemogoče prehiteti tekmece na področju tehnoloških rešitev, zato postajajo motivirani in uspešni zaposleni ključna konkurenčnost njihove organizacije.
Ključne besede: organizacijska klima, organizacijska kulutura, dimenizije organizacijske klime, proučevanje in merjenje organizacijske klime, spreminjanje organizacijske klime.
Objavljeno: 14.03.2012; Ogledov: 1302; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

3.
ORGANIZACIJSKA KULTURA IN KLIMA V PODJETJU MAP-TRADE D. O. O.
Izidora Rajh, 2015, diplomsko delo

Opis: V prvem delu diplomskega seminarja podajam teoretična spoznanja v zvezi z organizacijsko klimo, kulturo in njun vpliv na zadovoljstvo zaposlenih in uspešnost organizacije. V drugem, raziskovalnem delu pa sem raziskala in predstavila podjetje Map-trade d.o.o. Predstavila sem rezultate in analize anket ter ukrepe, s katerimi bi se izboljšalo stanje posameznih dimenzij klime, na katere so zaposleni slabše odgovorili.
Ključne besede: organizacijska kultura in klima, razlikovanje, spreminjanje in podobnosti organizacijske kulture in klime, merjenje organizacijske kulture in klime.
Objavljeno: 20.11.2015; Ogledov: 764; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (805,26 KB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici