1. |
2. |
3. |
4. Izzivi in pasti managementa v malih podjetjih : diplomsko deloJožefa Kocet, 2003, diplomsko delo Ključne besede: management, vodenje, poslovne funkcije, mala podjetja, pohištvena industrija, proizvodnja, trendi, poslovno okolje, Slovenija, storitve, sposobnosti, izdelki, spremembe, podjetništvo, podjetje, organizacija, reorganizacija, proizvodni programi, kapacitete, kupci, izboljšave, konkurenčnost, prednost Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4182; Prenosov: 728
Celotno besedilo (523,97 KB) |
5. Proces pogajanj in krizno komuniciranje v nabavi na primeru Zavoda ŠOU : diplomsko deloAndrej Bezjak, 2003, diplomsko delo Ključne besede: pogajanje, reševanje problemov, konflikti, zavodi, študenti, partnerstvo, nabava, nabavna politika, komuniciranje, poslovno komuniciranje, poslovna etika, poslovni razgovori, pogovori, predstava, storitve, aktivnosti, uspešnost poslovanja, delovanje, sposobnosti, organiziranost Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3628; Prenosov: 353
Celotno besedilo (609,35 KB) |
6. Upravljanje ugleda managerja in njegova povezanost z ugledom organizacije : [diplomsko delo]Karidia Toure, 2004, diplomsko delo Ključne besede: manager, identiteta, management, predstava, reševanje problemov, intuicija, organizacijske strukture, organizacijska kultura, sinergija, image, povezanost, uspešnost poslovanja, vodenje, stilistika, vedenje, poslovne funkcije, medosebni odnosi, komuniciranje, človek, osebnost, psihologija osebnosti, motiviranje, zaznavanje, poslovodni delavci, lastnosti, delovna organizacija, samospoznavanje, življenjska modrost, metode, sposobnosti, čustva, vrednotenje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4784; Prenosov: 344
Celotno besedilo (825,44 KB) |
7. Etika oglaševanja : diplomsko deloJana Lesjak, 2004, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, oglasi, cilj, etika, poslovna etika, poslovna psihologija, psihologija osebnosti, zaznavanje, potrošnik, psihologija potrošnika, ženske, otroci, osebnost, psihologija osebnosti, potrebe, čustva, tržni mehanizem, regulacija, agencije, sposobnosti, uspešnost poslovanja, komuniciranje, dejavnost, storitve, ponudba, promocija Objavljeno: 12.09.2007; Ogledov: 6194; Prenosov: 1186
Celotno besedilo (1,39 MB) |
8. Odločitve na področju internega marketinga pri izboljševanju kulture v podjetju Impol d.d. : diplomsko deloTina Zupan, 2004, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, odločanje, uporaba človeških zmogljivosti, organizacijska kultura, organizacijske strukture, organizacijski sistemi, aluminij, integracijski procesi, marketing, trženje, razvoj, strategija, strategija trženja, trg, odjemalec, potrebe, izdelki, zaposlenost, sposobnosti, kovinska industrija, poslovno okolje, cilj, razvojna strategija, modeli, teorija, poslovni proces, predstava Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3034; Prenosov: 281
Celotno besedilo (2,07 MB) |
9. Management in organizacijska kultura : diplomsko deloBojan Vertuš, 2004, diplomsko delo Ključne besede: management, organizacijska kultura, vrednote, tipologija, manager, identiteta, predstava, reševanje problemov, spremembe, organizacijske strukture, povezanost, uspešnost poslovanja, vodenje, stilistika, vedenje, poslovne funkcije, medosebni odnosi, komuniciranje, človek, osebnost, psihologija osebnosti, motiviranje, poslovodni delavci, lastnosti, delovna organizacija, metode, sposobnosti, vrednotenje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4305; Prenosov: 1198
Celotno besedilo (352,45 KB) |
10. (Ne)etičnost agresivnega in vsiljivega oglaševanja : diplomsko deloRobert Kovač, 2004, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, etika, kodeksi, kritika, pravna ureditev, regulacija, agresivnost, cilj, poslovna etika, poslovna psihologija, potrošnik, psihologija potrošnika, osebnost, potrebe, tržni mehanizem, sposobnosti, komuniciranje, dejavnost, storitve, ponudba, promocija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3034; Prenosov: 511
Celotno besedilo (899,88 KB) |