| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Sponzorstvo v športnih društvih na primeru nš mura
Sašo Kopunović, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V teoriji diplomske naloge bomo predstavili športna društva, njihovo delovanje in njihov management, saj imajo športna društva v Sloveniji zelo velik razpon. Med športna društva spadajo tako tista, ki se s športom samo rekreativno kot tudi tista, ki tekmujejo v tekmovalnih sistemih na najvišjem nivoju. Še posebej nas zanima, kakšno vlogo ima sponzoriranje pri financiranju športnih društev saj sponzorji velikokrat sodelujejo zgolj zaradi družbene odgovornosti, tako bomo v praktičnem delu raziskali kako sponzoriranje vpliva na športno društvo NŠ Mura. Športno društvo NŠ Mura dobro opravlja svoje delo na področju sponzorstva in čeprav imajo veliko lokalnih sponzorjev na podlagi raziskave ne moremo trditi, da so sponzorji prisotni zgolj zaradi družbene odgovornosti saj največji lokalni sponzorji že nekaj let zapored povečujejo svoje sponzorske vložke, pa tudi generalni sponzor kluba ni lokalno podjetje. Za dobro delovanje na področju sponzorstva je zaslužen predvsem dober management društva, ki skrbi za to, da klub rase enakomerno tako na športnem kot poslovnem področju. Klub je nedvomno odvisen od sponzorskih prispevkov, saj športna društva v Sloveniji nimajo tako velikih prihodkov iz komercialnega vira dohodkov, predvsem dobijo veliko manj v primerjavi z ostalimi evropskimi državami na področju prodaje televizijskih pravic.
Keywords: Športna društva, management športnih društev, management v športu, sponzorstva v športnih društvih.
Published: 11.11.2020; Views: 90; Downloads: 17
.pdf Full text (465,46 KB)

2.
Vzpostavljanje in krepitev odnosov med ekstremnimi športniki in blagovnimi znamkami z uporabo družbenih omrežij
Marko Filipič, 2018, master's thesis

Abstract: Športnikov uspeh se je v preteklosti meril samo z rezultati v športni panogi. Danes so rezultati več kot potrebni, vendar ne samo tisti, ki jih dosegajo na igriščih, dirkalnih stezah in velikih tekmovanjih. Predvsem ekstremni športniki morajo na kariero pogledati zelo celostno, če želijo v dokaj nišnih športih uspeti in k sodelovanju pritegniti partnerska podjetja oziroma sponzorje. Ti od ekstremnih športnikov zahtevajo rezultate, katerih posledica je povečanje prodaje, prepoznavnosti in večanje dobičkov. V lovu na te rezultate so pripravljeni vložiti velike finančne napore, če zaznajo, da jim športnik lahko s svojim imenom in storitvami pripomore k doseganju teh ciljev. Seveda imajo prednost ekstremni športniki, ki razumejo področje blagovnih znamk in prednosti, ki jih ob tem dobijo partnerska podjetja. V magistrski nalogi smo izpostavili nekaj kreativnih primerov povezovanja športnikov z blagovnimi znamkami in izpostavili, da so družbena omrežja med pomembnejšimi komunikacijskimi kanali ekstremnih športnikov, saj ta zagotavljajo veliko izpostavljenost tako njim kot tudi partnerskim podjetjem. Izpostavili smo tudi, da podjetja investirajo v ekstremne športnike na podlagi štirih motivov, kot so odnos do okolja, poslovni motiv, poslanstvo in navezovanje stikov s pomembnimi ljudmi, hkrati pa iščejo prepoznavnost in povezave, ki bodo prispevale dragocen in merljiv prispevek v njihovi blagovni znamki. V aplikativnem delu smo raziskali, ali aktivnost ekstremnega športnika poveča interes za sponzorstva oziroma sodelovanja s partnerskimi podjetji. Že v obdobju raziskave smo dobili potrditev, da se je športniku povečala tako medijska vrednost kot tudi interes za sodelovanje s strani podjetij. Z vidika partnerskih podjetij pa smo preverili, kako sodelovanje med ekstremnim športnikom in partnerskim podjetjem vpliva na konkretnem primeru, kjer smo v obdobju dveh mesecev skozi vloge izpostavljali blagovno znamko in v rezultatu raziskave ugotovili, da sta se v obdobju opazovanja prepoznavnost in seznanjenost z blagovno znamko povečali.
Keywords: blagovna znamka, ekstremni športnik, družbena omrežja, sponzorstva, gradnja blagovne znamke, vlog.
Published: 09.04.2019; Views: 473; Downloads: 85
.pdf Full text (2,22 MB)

3.
Sponzorstvo v športu
Tamara Rozman, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski projekt obravnava pojem sponzorstva. Natančneje sponzorstva v športu. Tržno naravnane organizacije pomagajo s sponzorskimi sredstvi bodisi finančno, materialno bodisi v obliki storitev z namenom doseganja določena trženjskega cilja. Sponzorstvo sestavlja trg sponzorjev in trg sponzorirancev. Sponzorirati je mogoče več različnih področij, vse od kulture, znanosti, umetnosti do športa idr. Prav športu pa pripada največji del sponzorskih sredstev. Le-ta povezuje šport z ostalimi nešportnimi dejavnostmi. Sponzorstvo se velikokrat enači z donatorstvom, oglaševanjem in mecenstvom, zato sem v tem projektu natančneje predstavila pomen vsakega posebej. Osredotočila sem se tudi na sponzorsko pogodbo, stranke, ki se v njej pojavljajo, in cilje, ki so pri sponzorstvu za sponzorja pomembni. V praktičnem delu sem izvedla intervju z dvema podjetjema in športnikom posameznikom. Z intervjujem sem proučila, kaj za podjetje pomeni sponzoriranje in kaj je njihov glavni cilj pri vlaganju sredstev v sponzorstvo. Opredelila sem tudi, kaj pomeni sponzorstvo za športnika posameznika in kakšne prednosti in tudi slabosti le-ta zanj prinaša
Keywords: sponzor, šport, sponzorska pogodba, cilj sponzorstva, športnik posameznik, donatorstvo, podjetje
Published: 11.08.2017; Views: 1478; Downloads: 286
.pdf Full text (1,28 MB)

4.
SPONZORIRANJE VEČJEGA ŠPORTNEGA DOGODKA
Monika Mar, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju je obravnavana tema sponzoriranje večjega športnega dogodka. Diplomski seminar je razdeljen na dva dela, teoretičnega in praktičnega. V teoretičnem delu je opredeljen pojem sponzoriranje, kateremu nato sledijo predstavitev razvoja, ciljev, ciljnih skupin in vrst sponzoriranja ter sponzorske kategorije. Kot posebno poglavje je predstavljeno sponzoriranje dogodka, ki je glavna tema diplomskega seminarja. Drugi del diplomskega seminarja obsega praktični del, kjer se osredotočamo na sponzoriranje glavnega in največjega športnega dogodka na svetu, olimpijskih iger. Diplomski seminar nam da vpogled v programe sponzoriranja olimpijskih iger, v razvoj sponzoriranja olimpijskih iger skozi čas in nekatere zanimive informacije o sponzoriranju olimpijskih iger, ki so se odvijale v zadnjem obdobju. Diplomski seminar se zaključi s predstavitvijo delovanja Olimpijskega komiteja Slovenije na področju marketinga in sponzoriranja.
Keywords: sponzoriranje, razvoj sponzorstva, vrste sponzoriranja, sponzoriranje dogodka, olimpijske igre.
Published: 26.11.2014; Views: 1395; Downloads: 85
.pdf Full text (1023,45 KB)

5.
OBLIKE SPONZORIRANJA V ŠPORTU
Gaja Prica, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Sponzorstvo je zelo priljubljena oblika komuniciranja vendar relativno mlada disciplina v športu. Za podjetje ni pomembno izključno dejstvo, da nameni določena sredstva za sponzoriranje, temveč tudi to, kaj dobi v zameno. Na trgu je vedno več podjetji, ki se klub globalni situaciji zavedajo pravega pomena sponzoriranja in imajo posebne oddelke, ki se s sponzoriranjem ukvarjajo tudi profesionalno. Ti imajo izdelano sponzorsko strategijo, ki je dobro zasnovana na podlagi vizije, poslanstva in ciljev podjetja. Ko govorimo o sponzoriranju podjetij je področje športa na prvem mestu. Je najbolj zanimivo po pojavnosti, stalnem naraščanju, je zelo mikavno in zanj se potroši največ denarja. Podjetja tako sponzorirajo športnike, klube ali športna društva, kateremu so potrošniki naklonjeni in predstavljajo podjetju ciljno skupino.
Keywords: Sponzorstvo, sponzoriranje v športu, cilji sponzorstva, razvoj sponzorstva, šport, pojavne oblike sponzoriranja, področja sponzoriranja.
Published: 14.12.2012; Views: 1925; Downloads: 186
.pdf Full text (839,03 KB)

6.
KONCEPT DRUŽBENE ODGOVORNOSTI V PODJETJU PIVOVARNA LAŠKO D.D.
David Stres, 2012, final seminar paper

Abstract: Namen diplomskega seminarja je bil predstavitev koncepta družbene odgovornosti podjetja kot prostovoljne odločitve za reševanje socialnih in okoljskih vprašanj. V današnjem globaliziranemu svetu je odgovornost podjetij do okolja in širše družbe že nuja, česar so se v zadnjem desetletju pospešeno začela zavedati tudi slovenska podjetja - družbena odgovornost tako v prvi vrsti ne pomeni več zgolj izpolnjevanja zakonskih zahtev. Kljub gospodarski krizi v zadnjih letih je večina podjetij še vedno solidarnih po svojih finančnih sposobnostih, medtem ko so pričela nekatera podjetja smatrati družbeno odgovornost kot nepotreben strošek. Dejstvo je da družbena odgovornost vse bolj pridobiva na veljavi v svetu in tudi pri nas. V podjetju Pivovarna Laško d.d. se tega zavedajo že dolgo. Družbeno odgovornost so več kot uspešno vpeljali v svoje poslovanje in si tako zagotovili prepoznavnost, konkurenčno prednost ter zveste odjemalce. Ker v podjetju smatrajo družbeno odgovornost kot dolgoročno strategijo za razvoj podjetja, gospodarska kriza ni bistveno vplivala na njihove družbeno-odgovorne projekte. Opaziti je, da so iz leta v leto vse bolj aktivni na področju varstva okolja, zdravja ljudi, športa in kulture, seveda pa ne smemo pozabiti na sponzorstva in donatorstva.
Keywords: donatorstvo, družbena odgovornost podjetja, Pivovarna Laško d.d., sponzorstva, trajnostni razvoj
Published: 02.04.2012; Views: 2122; Downloads: 424
.pdf Full text (745,81 KB)

Search done in 0.22 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica