| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Zasnova analitičnega modela za ovrednotenje kakovosti rešitev na osnovi mikrostoritvene arhitekture : diplomsko delo
Nina Kliček, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Mikrostoritvena arhitektura se v svetu informatike zaradi svojih prednosti v primerjavi z monolitno arhitekturo vedno pogosteje uporablja. V diplomskem delu smo s pomočjo analize literature opredelili kakovostne atribute, ki jim razvijalci v svetu mikrostoritev namenjajo največ pozornosti. Definirali smo dobre prakse za doseganje kakovostnih atributov. Nato smo zasnovali konceptualni analitični model, s katerim lahko evalviramo že nastalo rešitev na osnovi MSA, in razvili spletno orodje, ki nam pri tem pomaga. Na podlagi uporabe orodja smo analizirali rezultate različnih razvijalcev MS-rešitev in dobili vpogled v razvite MS-rešitve v slovenskem prostoru. Ugotovili smo, da razvijalci največ pozornosti namenijo varnosti, prav tako pa svoje rešitve ocenjujejo boljše, kot to nakazujejo implementirane taktike.
Keywords: mikrostoritvena arhitektura, kakovostni atributi, analitični model, spletno orodje, taktike
Published in DKUM: 22.08.2022; Views: 342; Downloads: 69
.pdf Full text (1,34 MB)

2.
Izvedba kakovostnega spletnega anketiranja: analiza spletne ankete o zadovoljstvu strank z računovodskimi servisi
Maruša Krajnc, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Razvoj tehnologije in vsakodnevna uporaba interneta sta dejavnika, ki sta najbolj vplivala na razvoj spletnega anketiranja. Spletno anketo anketirani izpolnjujejo brez prisotnosti anketarja, izdelana pa je v spletnem orodju, ki je dostopno na internetu. Pripravi in oblikuje jo lahko vsakdo, ki ima osnovno računalniško znanje. Anketiranci prejmejo povabilo za izpolnjevanje, spletno anketo pa lahko izpolnjujejo v času, ki jim ustreza. Diplomski projekt je sestavljen iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili razvoj spletnih anket, značilnosti spletnega raziskovanja, načela pri izdelavi spletnih anket in oblikovanje spletnega vprašalnika. Podrobneje smo obravnavali napake, ki se lahko pojavijo, in prednosti ter slabosti spletnega anketiranja. V praktičnem delu smo preučevali spletni orodji 1KA in Google, ki sta brezplačno dostopni. Anketa zadovoljstva strank z računovodskimi servisi, ki smo jo pridobili iz spletne strani Gospodarske zbornice Slovenija, nam je bila v pomoč, da smo prikazali vrste vprašanj, ki jih spletni orodji 1KA in Google podpirata. Dokazali smo, da se lahko spletne ankete uporabljajo tudi v zvezi z računovodstvom. Na koncu diplomskega projekta smo še naredili primerjavo uporabljenih spletnih orodij.
Keywords: spletno anketiranje, spletna anketa, spletni vprašalnik, spletno orodje.
Published in DKUM: 04.11.2015; Views: 3109; Downloads: 515
.pdf Full text (1,20 MB)

3.
DOBRE PRAKSE RAZVOJA IN EVALVACIJA ORODIJ ZA INFOGRAFIKE
Klara Steinbacher, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Ljudje se vsakodnevno srečujamo z infografikami. Prisotne so na spletnih straneh, časopisih, reklamnih panojih, v prometu itd. Problem se pojavi, kadar želi neizkušeni posameznik samostjno izdelati infografiko. V diplomskem delu sem natančneje analizirala teorijo vizualizacije podatkov, infografike in hevristike ter po spletu identificirala brezplačna spletna orodja za izdelavo infografik. Izmed slednjih sem za nadljno raziskavo izbrala tri, v katerih sem izdelala infografiko, jih med seboj primerjala ter ocenila po hevrističnih načelih. V zaključku sem glede na rezultate hevristične evalvacije podala mnenje ter izmed treh eksperimentalnih brezplačnih spletnih orodij izbrala najprimernejšo za izdelavo infografik.
Keywords: vizualizacija podatkov, infografika, hevristika, brezplačno spletno orodje, dobre prakse
Published in DKUM: 22.10.2015; Views: 1101; Downloads: 185
.pdf Full text (2,68 MB)

4.
PRILJUBLJENOST SPLETNIH TRGOVIN S ŠPORTNO OPREMO
Marko Golob, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Glavni cilj diplomskega seminarja je bilo narediti analizo priljubljenosti dveh spletnih trgovin s športno opremo, s pomočjo dveh spletnih orodij. Najprej sem se pa seznanil z osnovnimi značilnostmi spletne trgovine. Diplomski seminar sem razdelil na tri osnovna poglavja. V prvem poglavju je predstavljena definicija spletne trgovine. Spletna trgovina postaja povsem enakovredna s klasično trgovino. Spletna trgovina ima vedno več prednosti ter vedno manj slabosti, ki jih je imela v preteklosti. Glavna prednost spletne trgovine se pokaže pri enostavnosti nakupa, saj lahko le z nekaj kliki naročimo izdelek. Tudi v primeru napačne pošiljke ali pa da vam izdelek ni prav, vam ponujajo 30 dnevno možnost vračilo nakupa. Glavna slabost se pa še vedno pojavlja o kraji številk oziroma pomembnih podatkov iz bančnih kartic. Vendar kot končno oceno lahko rečemo, da kupci vedno bolj zaupajo spletnim trgovinam, v prihodnosti bo pa to zaupanje še naraščalo. Vedno več podjetij se tudi odloča za prodajo preko spleta, saj lahko le na ta način ostanejo enakovredni z ostalimi konkurenčnimi podjetji. To je za njih tudi priložnost, da povečajo svoj prihodek. V drugem delu pa sem se seznanil bistvenimi podatki o analizi priljubljenosti spletnega mesta. Dodal sem tudi slovarček izrazov, s katerim si lahko pomagamo pri analizi. Najpomembnejše v tej točki pa je predstavitev dveh spletnih orodij, s katerima bom v zadnjem delu tudi analiziral. To sta spletna orodja Wisdom ter Alexa, ki sem ju tudi na kratko opisal ter predstavil izraze, ki mi bodo kasneje koristili pri analizi. V zadnjem delu pa sem predstavil dve spletni trgovini s športno opremo, ki sem jih uporabil pri analizi priljubljenosti. Uporabil sem eno slovensko ter eno tujo spletno trgovino s športno opremo. Analizo sem naredil z pomočjo dveh spletnih orodij, in sicer Wisdoma ter Alexa. S pomočjo pridobljenih podatkov z obema orodjema sem naredil primerjavo med njima. Na koncu poglavja pa sem naredil končni povzetek analize spletnih mest, ki sem jih naredil s pomočjo obeh orodij. Na koncu naloge pa se povzel končne rezultate ter ugotovitve, ki sem jih pridobil z delom diplomskega seminarja.
Keywords: Spletna trgovina, spletno mesto, spletno orodje, analiza spletne trgovine.
Published in DKUM: 27.03.2014; Views: 1508; Downloads: 177
.pdf Full text (1,22 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica