| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 57
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Spletni portal za tekmovanje videoposnetkov uporabnikov
Tomo Barle, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu želimo predstaviti potek, razvoj in aktualno stanje spletnega portala, ki bo omogočal uporabnikom medsebojno tekmovanje videoposnetkov v najrazličnejših aktivnostih. Cilj je bil ustvariti konkurenčen spletni portal, ki bo zadovoljil potrebe uporabnikov. Za razvoj smo uporabili številne programske jezike in knjižnice, vključno z JavaScriptom, Reactom, Node.js in drugimi. Za varno, odzivno in zanesljivo shrambo videoposnetkov in ostalih vsebin smo se zanesli na tehnologije in orodja kot so PostgreSQL, Prisma, Express.js, Github in podobno. Za obdelavo izvorne kode, uporabniških videoposnetkov in oblikovanje spletnega portala smo uporabili programsko opremo Visual Studio Code, Vegas Pro, Adobe Photoshop in Figma. S pomočjo SWOT analize smo ocenili, da rešitev v celoti izpolnjuje zastavljene cilje, ki pa jih je mogoče še nadgraditi v prihodnosti.
Ključne besede: spletni portal, videoposnetek, tekmovanje, razvoj, orodja.
Objavljeno v DKUM: 08.11.2023; Ogledov: 483; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (4,04 MB)

2.
Digitalizacija poslovnega procesa za naročilo in nakup prevoza : diplomsko delo
Tim Mori, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo v teoretičnem delu poudarili, kaj je pomen in namen digitalizacije poslovnih procesov, predstavili korake digitalizacije poslovnega procesa ter opisali grafično notacijo BPMN (Business Process Model And Notation) za modeliranje poslovnih procesov. Pri izdelavi naloge smo si zastavili cilj, da bi z digitalizacijo poslovnega procesa naročilo in nakup prevoza podjetju Avtoprevozništvo Topler omogočili, da bi postalo konkurenčno ostalim sorodnim podjetjem na trgu. Na osnovi analize poslovnega procesa in izdelanih modelih poslovnega procesa (AS – IS in TO – BE) s pomočjo notacije BPMN v orodju Signavio smo razvili spletno rešitev za uporabnike, ki želijo naročiti prevoz. Rešitev ponuja različne možnosti uporabe neregistriranim uporabnikom – gostom in registriranim uporabnikom, kateri lahko na enem mestu opravijo vse korake, od povpraševanja za prevoz do nakupa prevoza. Hkrati pa spletna rešitev podjetju ponuja lažji način za pregled rezervacije prevozov. Po izdelavi končne rešitve smo s končnimi uporabniki preverili še uporabnost rešitve.
Ključne besede: Grafična notacija BPMN, Signavio, digitalizacija, spletni portal, prenova poslovnih procesov
Objavljeno v DKUM: 14.12.2022; Ogledov: 878; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

3.
Razvoj spletne aplikacije mojportal : diplomsko delo
Matjaž Centrih, 2022, diplomsko delo

Opis: Zaradi vse večje potrebe po čim lažjem pridobivanju informacij in komunikaciji med podjetjem ter zaposlenim sem se odločil, da za svojo diplomsko delo s pomočjo podjetja Bass d. o. o., Celje izdelam spletno aplikacijo »MojPortal«. Namen aplikacije je pridobivanje podatkov iz ostalih BASS programov in vizualizacijo le-teh, obenem pa tudi za olajševanje komunikacije med zaposlenim in upravo podjetja. Aplikacija je izdelana po načrtu vseh ostalih aplikacij omenjenega podjetja v jeziku Java s pomočjo platforme Vaadin.
Ključne besede: Osebni portal, Java, Vaadin, Payara, spletne aplikacije, spletni servisi, masovni podatki, zaposleni, podjetje in komunikacija
Objavljeno v DKUM: 04.08.2022; Ogledov: 879; Prenosov: 0

4.
Vključevanje prebivalcev k prepoznavanju varnostnih problemov v lokalnih skupnostih : primer Mestne občine Ljubljana
Maša Likeb Nenezić, Kaja Prislan Mihelič, 2021, pregledni znanstveni članek

Opis: Namen prispevka: Cilj prispevka je predstaviti nekatere sodobne pristope k vključevanju prebivalcev v procese zagotavljanja varnosti. Prispevek nadalje prikazuje delovanje spletnega portala »Servis pobude meščanov« Mestne občine Ljubljana in predstavlja pobude, ki jih na tem portalu podajajo občani v povezavi z varnostno problematiko. Identificirali smo najpogostejše probleme, ki jih zaznavajo občani na področju varnosti, in ugotovili, kako se na pobude odzivajo občina ter pristojni organi. Metode: Izveden je bil pregled funkcionalnosti spletnega portala »Servis pobude meščanov« in pobud, ki jih občani podajajo glede varnostnih problemov. Opravljena je bila kvantitativna analiza pobud, podanih do leta 2018, in vsebinska analiza skupno 1.474 pobud. Ugotovitve: Ugotavljamo, da občani Mestne občine Ljubljana s pobudami aktivno prispevajo k izboljševanju varnosti v lokalnih skupnostih, največ predlogov pa je povezanih s prometno problematiko. Na področju varnosti je bilo največ pobud povezanih z ureditvijo varnosti udeležencev v prometu, prekrški, vandalizmom, krajami, kršitvami javnega reda in miru ter ogrožanjem varnosti otrok. Omejitve/uporabnost raziskave: Omejitve prispevka so povezane s časovnim okvirom analize in omejenim dostopom do nekaterih pobud. Praktična uporabnost: Ugotovitve so uporabne za odločevalce na občinski ravni, saj povzemajo najpogostejše probleme, na katere opozarjajo prebivalci lokalnih skupnosti in predstavljajo potencialne izboljšave delovanja spletnega portala. Izvirnost/pomembnost prispevka: V prispevku prikazujemo primer dobre prakse za zbiranje podatkov o varnostnih problemih v lokalnih skupnostih in vključevanje stališč prebivalcev v procese načrtovanja ukrepov na področju zagotavljanja varnosti.
Ključne besede: varnost, lokalna skupnost, občina, prebivalci, pobude, spletni portal
Objavljeno v DKUM: 08.12.2021; Ogledov: 915; Prenosov: 43
URL Povezava na datoteko
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Izdelava spletnega portala za izmenjavo turističnih izkušenj v Sloveniji
Matevž Žbontar, 2021, diplomsko delo

Opis: Turistom je v Sloveniji na voljo več različnih spletnih mest, kjer lahko dobijo informacije in priporočila glede destinacij, ki jih lahko obiščejo. Informacije za turiste so razpršene po različnih portalih, priporočila za posamezne destinacije pa so v nekaterih primerih dokaj različna. Da bi turistom ponudili boljšo izhodiščno točko za pridobivanje koristnih informacij o turističnih destinacijah v Sloveniji, sta v diplomskem delu prikazana idejna zasnova in razvoj spletnega mesta Firbec. Na predlaganem spletnem mestu so zbrane vse potrebne informacije, ki turistom olajšajo iskanje idej za izlete po Sloveniji. V diplomskem delu so po predstavljenih teoretičnih osnovah kritično analizirane ponudbe spletnih mest za pridobivanje turističnih informacij o Sloveniji. V nadaljevanju so opisani jeziki in orodja, uporabljeni pri kreiranju spletnega mesta. Predstavljeni sta grafična podoba in funkcionalnost spletnega mesta, ki vključuje tudi testiranje funkcionalnosti spletnega mesta in zasnovo optimizacije za spletne iskalnike. V zaključnem delu je podana razprava o doseženih zastavljenih ciljih in nadaljnjih načrtih za razvoj spletnega mesta.
Ključne besede: spletni portal, turizem, razvoj spletne rešitve, spletno programiranje
Objavljeno v DKUM: 08.06.2021; Ogledov: 941; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

6.
Analiza medijskih vsebin: primerjava spletnega portala in televizijske oddaje : diplomsko delo
Teja Koprivica, 2020, diplomsko delo

Opis: Konvergenca v medijih je poskrbela za pojav novih načinov podajanja novinarskih prispevkov. Z razvojem spleta so medijske organizacije uvedle spletne portale, kjer bi dosegle širše občinstvo in mu ponudile enostaven in hiter dostop do vsakodnevnih novic. V diplomski nalogi smo preučevali prispevke v dnevnoinformativni oddaji 24ur in na spletnem portalu 24ur.com. Ugotovili smo, da so novinarski prispevki na obeh medijih predstavljeni različno. Velik pomen pri predstavitvi novinarskih prispevkov ima multimedija, ki je za občinstvo izredno pomembna. Kljub temu da večji del občinstva bolj pogosto spremlja novice, podane na spletnem portalu, še vedno bolj zaupajo novicam v dnevnoinformativnih oddajah.
Ključne besede: spletni portal, dnevnoinformativna oddaja, konvergenca, novinarski prispevki
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 969; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (643,03 KB)

7.
Izdelava spletnega portala s sistemom za upravljanje vsebin MODX
Tomaž Obu, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavil postopek izdelave spletnega portala z uporabo odprtokodnega sistema za upravljanje vsebin MODX. V delu sem najprej predstavil lastnosti in funkcije sistemov za upravljanje vsebin. Nato sem opisal CMS-sistem MODX, njegovo strukturo in funkcije ter naredil primerjavo s sorodnima sistemoma WordPress in Joomla. V nadaljevanju sem opisal postopek izdelave spletnega portala. Preveril sem tezo, ali lahko s sistemom za upravljanje vsebin MODX izpolnimo zahteve sodobnih portalov. Na praktičnem primeru sem prikazal izdelavo spletnega portala. Osredotočil sem se na prednosti in slabosti sistema za upravljanje vsebin MODX.
Ključne besede: MODX, CMS, sistem za upravljanje vsebin, spletni portal
Objavljeno v DKUM: 14.11.2018; Ogledov: 1646; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (718,03 KB)

8.
Elektronsko poslovanje komunalnih podjetij
Simon Pernovšek, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrsko delo opisuje problem uporabnikovega dostopa do informacij. Za izboljšanje komunikacije med komunalnim podjetjem in uporabnikom bi bilo smotrno uvesti dodatne komunikacijske kanale, ki uporabnikom ponujajo vpogled v uporabniške podatke in podajajo odgovore na vprašanja. Za čim bolj avtomatizirano posredovanje informacij, morajo komunalna podjetja dvigniti kakovost logistične podpore in s tem kvaliteto njihovih storitev. Uporabniki komunalnih storitev smo pri dostopu do podatkov časovno omejeni, saj ima komunalno podjetje določene uradne ure. V času uradnih ur smo lahko odsotni, zato se moramo s komunalnim podjetjem uskladiti, da bi prišli do želenih informacij ob pravem času in na pravem mestu. Vožnja do komunalnega podjetja je za zaposlene v drugih regijah okoljsko in časovno zamudna. Rešitev vidimo predvsem v načinih, ki bi uporabniku omogočala dostop do informacij in rešitev aktivnosti kjerkoli in kadarkoli. Z uvedbo spletnih portalov ima uporabnik možnost dostopa do informacij zgolj z dostopom do spleta in uporabniškimi podatki. Uporabnik lahko nemoteno uredi aktivnosti tudi ko komunalno podjetje nima uradnih ur. V magistrskem delu predstavljamo infrastrukturo in različne tehnologije, ki so vir informacij in jih spletni portal distribuira uporabniku. Z uvedbo takšnih tehnologij se digitalizirajo tudi delovni procesi in nadzor nad delom znotraj komunalnega podjetja. Nove tehnologije se razvijajo vsak dan, zato je uvedba takšnih tehnologij postala nujna.
Ključne besede: komunalno podjetje, gospodarska javna služba, oskrba s pitno vodo, odvajanje odpadne vode, čiščenje odpadne vode, ravnanje z odpadki, spletni portal, elektronsko poslovanje, geografski informacijski sistem, e-račun
Objavljeno v DKUM: 24.05.2018; Ogledov: 1336; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (8,77 MB)

9.
Pred izidom druge izdaje Slovarja slovenskega knjižnega jezika in odprtjem slovarskega spletišča Fran : (bežen prikaz v Pišecah, 2. oktobra 2014)
Marko Snoj, 2014, strokovni članek

Opis: Prispevek v sklopu "Slovesnost ob 20-letnici Pleteršnikovega muzeja v Pišecah in okrogla miza Slovensko slovaropisje (Pišece, 2. 10. 2014)"
Ključne besede: slovenščina, slovaropisje, slovarji, Fran (spletni portal), jezikovni priročniki, jezikovni viri, e-viri
Objavljeno v DKUM: 15.02.2018; Ogledov: 1041; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (304,60 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Kakovost spletnih bančnih portalov
Sanja Koljić, 2017, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se v prvem delu osredotoča na spletno bančništvo. Splošno sprejeta definicija je, da gre pri spletnem bančništvu za obliko elektronskega bančništva, ki se v današnjem času zelo hitro razvija. V ožjem pomenu pa je definicija spletnega bančništva način poslovanja strank z banko, ki se nanaša na storitve bančništva, ki ga uporabljamo s pomočjo spletnih strani. Obstaja tudi več drugih opredelitev. Spletno bančništvo omogoča bankam hiter, pregleden, varen, uporaben, učinkovit in cenejši način poslovanja, kot pa je poslovanje pri bančnem okencu. Storitve, ki jih banke ponujajo uporabnikom prek spletnega bančništva, se med seboj ne razlikujejo prav dosti. Spletne portale bi lahko definirali kot inovativne samopostrežne tehnologije, ki ponujajo enotno točko za dostop do vseh storitev, ki vsebujejo ogromno količino različnih vsebin. Spletni portali uporabnikom nudijo prednosti in raznolikost storitev, kar posledično pozitivno vpliva na zadovoljstvo uporabnikov. Razvoj tehnologije gre v korak s tempom življenja, zato se morajo banke zavedati, da je potrebno spletnim portalom posvečati veliko pozornosti, jih nenehno prilagajati, izboljševati in ažurirati, da se bodo njihovi uporabniki vedno znova vračali na njihove spletne strani. V svetu informatike je informacija zelo pomemben vir, zato je pomembno, katere informacije in na kakšen način jih bomo v bodoče ponudili uporabnikom. Danes, ko uporabnikom običajne in preproste spletne strani ne zadoščajo več in je izgradnja spletnih portalov v polnem zagonu, je potrebno, da ponudniki zelo dobro proučijo nove in raznolike tehnologije, s katerimi bodo kasneje gradili boljši spletni portal. V drugem delu magistrskega dela pa smo raziskovali kakovost spletnih bančnih portalov, kjer smo prišli do zanimivih ugotovitev. Ugotovitve so namreč pokazale, da imajo portali bank vse značilnosti dobro zasnovanih spletnih strani. Vseeno pa v prihodnosti ne smejo pozabiti na izboljšave in na nadgradnjo svojih spletnih strani.
Ključne besede: spletno bančništvo, spletni portal, kakovost spletnih strani
Objavljeno v DKUM: 10.07.2017; Ogledov: 1217; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici