| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 84
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
Povezovanje mikrostoritev
Matevž Petan, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem delu je predstavljena mikro servisna arhitektura. V drugem delu so opisani načini povezovanja, ki smo jih raziskali v sklopu diplomske naloge. Za vsak način smo izpostavili njegove prednosti, slabosti in primere uporabe. Naše ugotovitve raziskovanja so predstavljene kot del opisa vsakega načina posebej. V zaključku povzamemo naše ugotovitve in podamo napotke za nadaljnje delo.
Ključne besede: mikro spletne storitve, posredniki sporočil, dogodkovno povezovanje, sinhrono povezovanje, asinhrono povezovanje
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 56; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (801,00 KB)

2.
Primerjalna analiza značilnosti spletnega bančništva slovenskih in nemških bank
Ana Magdič, 2019, diplomsko delo

Opis: Zaradi vse hitrejšega razvoja novih tehnologij so banke primorane uvajati nove bančne storitve ter načine komuniciranja in poslovanja, če želijo ohraniti konkurenčen položaj. Prav tako morajo razumeti, katere so potrebe uporabnikov, in jih zadovoljiti. Slednje lahko dosežejo samo, če sledijo trendom v bančništvu, kajti uporabniki vedno bolj iščejo storitve, ki so preproste za uporabo ter dostopne kjerkoli in kadarkoli. V teoretičnem delu se nahajata opredelitev in opis elektronskega bančništva, razvoja in zgodovine ter oblik elektronskega bančništva. V nadaljevanju sledijo opisi spletnega bančništva, spletnih strani, izdelave in vrst spletnih strani. Navedene so tudi spletne bančne storitve, prednosti in slabosti bančnih storitev ter trendi v bančništvu. Teorija je bila izhodišče za ugotavljanje, ali spletno bančništvo prinaša več prednosti kot slabosti. Analitični del opisuje spletne banke, ki jih ponujajo nemške in slovenske banke. V okviru tega so opisane značilnosti posameznih spletnih bank, ki so namenjene tako zasebnikom kot tudi fizičnim osebam. Na podlagi vseh opisanih značilnostih bank je izvedena primerjalna analiza, ki pripomore k ugotavljanju, ali nemške banke ponujajo več možnih načinov elektronskega poslovanja kot slovenske banke.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, oblike elektronskega bančništva, spletno bančništvo, spletne strani, spletne bančne storitve, vrste bančnih storitev, trendi v bančništvu.
Objavljeno: 18.12.2019; Ogledov: 257; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

3.
Uporaba storitev Google Cloud pri gradnji kognitivnih spletnih aplikacij
Žiga Podgrajšek, 2018, diplomsko delo

Opis: V sklopu diplomske naloge smo raziskali področje oblačnih storitev platforme Google Cloud Platform oziroma natančneje področje kognitivnih storitev. Še posebej smo se osredotočili na področje jezikovne analize in pogovornih agentov. Z uporabo Google Cloud Platform in Dialogflow smo razvili lastnega pogovornega agenta za izmišljeno podjetje DiplomMobil, ki služi kot agent za pomoč uporabnikom in sprejemanje njihovih zahtevkov ter kasnejše shranjevanje v oblak.
Ključne besede: Google, Google Cloud Platform, računalništvo v oblaku, kognitivne storitve, spletne storitve, pogovorni agenti
Objavljeno: 30.01.2019; Ogledov: 784; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

4.
Avtomatizacija pri spletnih storitvah
Mitja Čerpnjak, 2017, diplomsko delo

Opis: Kljub temu da pojem avtomatizacija za veliko ljudi zveni zakomplicirano, povpraševanje po avtomatizaciji tako strojne kot tudi programske opreme narašča. Zato smo se odločili ta pojem predstaviti. Diplomska naloga opisuje razvoj avtomatiziranega okolja spletnih storitev. Pri tem so našteti naši izbori orodij in tehnologij, ki smo jih uporabili v diplomskem delu. Dodani so še predstavitev njihove uporabe, praktičen primer uporabe, namen uporabe, vzrok, zakaj smo se zanje odločili, ter njihove prednosti in slabosti. Predstavili smo še sam postopek razvoja avtomatizacije spletnih storitev, kjer je, s trenutno sodobnimi tehnologijami, prikazano, kako to lahko implementiramo tudi sami.
Ključne besede: programska oprema, avtomatizacija, spletne storitve, implementacija, tehnologija.
Objavljeno: 26.10.2017; Ogledov: 279; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (2,66 MB)

5.
SPLETNA APLIKACIJA ZA UPRAVLJANJE ELEKTRONSKIH KNJIG
Dejan Čater, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja spletno aplikacijo za upravljanje zbirke elektronskih knjig, ki je namenjena uporabnikom za hranjenje in upravljanje več zbirk elektronskih knjig in člankov. V nalogi so opisane tehnologije spleta in spletne storitve, ki smo jih uporabili za razvoj aplikacije, kot tudi sama predstavitev in delovanje aplikacije. Rezultat dela je spletna aplikacija, ki omogoča samodejno pridobivanje podatkov o knjigah ter samo urejanje teh knjig in zbirk za lažje upravljanje.
Ključne besede: spletna aplikacija, PHP, MySQL, SQL, JavaScript, spletne storitve, upravljanje zbirke e-knjig
Objavljeno: 20.10.2016; Ogledov: 695; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

6.
Spletno okolje za formalno verifikacijo z uporabo storitveno usmerjene arhitekture
David Dedič, 2016, magistrsko delo

Opis: V sodobnem svetu elektronskega poslovanja je storitveno usmerjena arhitektura vse pogosteje uporabljen koncept. Omogoča nam, da lahko prek spletnih storitev dostopamo do funkcionalnosti spletnih aplikacij. Uporaba spletnih aplikacij ima pred aplikacijami, ki tečejo na lokalnem računalniku, številne prednosti: aplikacij ni potrebno nameščati lokalno, uporabljamo jih lahko na različnih napravah in platformah, hkrati jih lahko neodvisno uporablja več uporabnikov, do njih lahko dostopamo od koderkoli, potrebujemo le spletni brskalnik in povezavo z internetom. V okviru magistrskega dela smo izdelali spletno aplikacijo, ki prek spletnih storitev omogoča uporabo orodja EST za formalno verifikacijo. Uspešnost in uporabniško izkušnjo razvitega spletnega okolja smo pokazali na več primerih sistemov s sočasnostjo, katerih pravilnost smo verificirali s testiranjem ekvivalence in preverjanjem modelov.
Ključne besede: storitveno usmerjena arhitektura, spletne storitve, formalna verifikacija, preverjanje podatkov, EST, magistrske naloge
Objavljeno: 12.10.2016; Ogledov: 835; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (4,89 MB)

7.
RAZVOJ SPLETNIH STORITEV V PROGRAMSKEM OGRODJU ASP.NET CORE 1.0
Samo Taciga, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo spoznali ASP.NET Core in preučili njegove razlike v primerjavi s prejšnjimi različicami ASP.NET. Z njegovo pomočjo smo izdelali spletno storitev, ki ima v ozadju podatkovno bazo SQL Server, povezava nanjo pa je narejena preko Entity Framework Core. Odjemalci na to storitev pošiljajo in prejemajo podatke v JSON obliki.
Ključne besede: ASP.NET Core, spletne storitve, Entity Framework Core
Objavljeno: 23.09.2016; Ogledov: 528; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

8.
POSEBNOSTI OBRAČUNAVANJA DDV NA PODROČJU SPLETNIH STORITEV
Petra Smrtnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Davčne stopnje pri DDV v državah članicah EU niso enotne. Zato lahko prihaja do zlorab in nepravilnega obračunavanja. Do večje zmede prihaja kadar se blago oz. storitve opravljajo preko spleta. Zato je EU z direktivo o DDV skušala odpraviti dosedanje pomanjkljivosti in razjasniti kdaj in kako obdavčiti v posebnih primerih predvsem končne potrošnike, kjer je nastajalo največ zmede. Tako se je s 1.1.2015 spremenila obdavčitev končnih potrošnikov oz. fizičnih oseb tako, da se pri telekomunikacijskih storitvah, storitvah oddajanja in elektronskih storitvah (spletnih storitvah) plača DDV v kraju stalnega oz. običajnega bivanja uporabnika oz. v kraju dejanske uporabe spletne storitve. Tako v diplomskem delu obravnavamo splošna pravila, ki zadevajo obračun DDV pri spletnih storitvah, domneve, ki pri tem veljajo in izpodbojnost domnev v smislu specifičnih primerov, ko splošnih pravil, zaradi narave izvajanja spletnih storitev, ni mogoče upoštevati. Za lažje razumevanje so v empiričnem delu navedeni primeri za lažje razumevanje sprememb in posebnosti, ki jih te spremembe zadevajo.
Ključne besede: DDV, spletne storitve, domneve, spremembe
Objavljeno: 01.08.2016; Ogledov: 410; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (535,50 KB)

9.
MODEL ENOTNEGA SISTEMA ZA E-VROČANJE SKLEPOV O IZVRŠBI
Nataša Huseinbašić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili trenutno stanje pri vročanju sklepov o izvršbah organizacijam za plačilni promet. V prvem delu smo predstavili osnove e-poslovanja, pravno podlago in osnove izvršb. V drugem delu smo analizirali proces obdelave izvršb ter opisali probleme trenutnega obstoječega stanja pri vročanju izvršb. V tretjem delu smo predstavili poenotenje zakonodaje ter prednosti združitve postopkov vročitve in elektronskega formata izvršbe. V zaključnem delu smo opisali rezultate in predstavili priporočila.
Ključne besede: Izterjava dolga, E-izvršba, E-poslovanje, Spletne storitve, Standardizacija, Stroški obdelave sklepov o izvršbi, Vročitev.
Objavljeno: 06.07.2016; Ogledov: 627; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

10.
INTEGRACIJA ELEKTRONSKEGA DOKUMENTNEGA SISTEMA Z APLIKACIJAMI ZAVODA RS ZA ZAPOSLOVANJE
Aleksander Atelšek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Mnoga podjetja ugotavljajo, da pri njihovem delu nastaja vse več dokumentov. Upravljanje z dokumenti je čedalje bolj zahtevno, tako v časovnem kot stroškovnem smislu, zato se odločajo za uvedbo sistemov, ki omogočajo elektronsko upravljanje z dokumenti. Z uvedbo elektronskih dokumentacijskih sistemov prihranijo čas iskanja, obdelave in distribucije dokumentov, prihranijo pri stroških materiala ter prostorih, namenjenih hrambi, in s tem bistveno povečajo učinkovitost poslovanja. Ob uvedbi novih sistemov je potrebno veliko pozornosti posvečati tudi integraciji z obstoječimi aplikacijami. Ob tem je potrebno razviti integracijski vmesnik, ki omogoča učinkovito komunikacijo med obstoječimi aplikacijami in novim sistemom. V diplomskem delu smo se odločili opisati uvedbo sistema elektronskega dokumentacijskega sistema EDS-GC v enega večjih javnih zavodov v naši državi, v Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, teoretični in praktični. V teoretičnem delu predstavljamo elektronski dokumentacijski sistem, opisujemo spletne storitve ter pojasnimo integracijo dveh aplikacij. V praktičnem delu smo analizirali eno od obstoječih aplikacij ter opisali splošni integracijski vmesnik. S pomočjo ankete smo analizirali učinkovitost delovanja integracijskega vmesnika.
Ključne besede: elektronski dokumentacijski system, spletne storitve, integracijski vmesnik
Objavljeno: 25.03.2016; Ogledov: 580; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici