| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 153
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova spletne strani izvajalca tehničnih pregledov
Rosana Novak, 2021, diplomsko delo

Opis: Podjetje nudi različne storitve, ki se med seboj povezujejo. Zaradi slabše predstavitve storitev in ne prilagojene spletne strani mobilnim napravam smo se odločili spletno stran posodobiti. Cilj je stranske storitve na spletni strani postaviti v ospredje in nadgraditi vsebino glavnih storitev. Potencialne stranke bi s tem na enem mestu opravile več storitev hkrati. Čakanje na opravljanje storitev se bo skrajšalo s prijavo na obveščanje s spletnim obrazcem. Obveščanje se bo samodejno poslalo na e-poštni naslov, ki je bil oddan na spletnem obrazcu, 14 dni pred potekom obveznih storitev. Obveščeni bo tako pravočasno prišel na obvezno opravljanje storitev in se tako izognil nepotrebnim stroškom. Prav tako bo na spletni strani kalkulator, s katerim pridobimo informativni izračun stroškov, da se lahko pripravimo na znesek, saj plačilo z gotovino prinaša dodaten popust. Z objektnim skriptnim programskim jezikom JavaScript sta bila izdelana spletni obrazec za obveščanje in kalkulator za informativni izračun stroškov. Celotno oblikovanje prototipa spletne strani je bilo izdelano ročno v Visual Studio Code. V sodelovanju s podjetjem načrtujemo zmanjšanje stroškov spletne strani. Tako so na spletni strani objavljene le lastne fotografije podjetja. V nadaljevanju bomo vključili članke podjetij, ki sodelujejo pri storitvah, in lokalne izvajalce, ki bi želeli promovirati svoje storitve. Do objave spletne strani v času izdelave zaključnega dela ni prišlo.
Ključne besede: spletna stran, tehnični pregled, mobilna naprava, HTML, JavaScript
Objavljeno: 01.04.2021; Ogledov: 74; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

2.
RAZVRŠČANJE ZADETKOV V SPLETNIH ISKALNIKIH
Mitja Žižek, 2012, diplomsko delo

Opis: Spletni iskalniki so najpogostejša začetna točka za večino uporabnikov spleta in so že nekaj časa ena izmed glavnih komponent spleta, saj bi brez njih težko našli informacije v množici spletnih strani na spletu. V kolikor hočemo biti razpoznavni, je pomembno, da spletni iskalniki najdejo tudi naše spletne strani. V diplomskem delu smo predstavili način delovanja spletnih iskalnikov ter pregledali, kateri so ključni elementi za čim višjo uvrstitev v spletnih iskalnikih, in predstavili orodja za pomoč pri analizi za optimizacijo spletne strani. Na koncu smo teoretični del še preverili v praksi z izdelavo preproste spletne strani, kjer smo uporabili prej navedene elemente.
Ključne besede: spletni iskalniki, spletna stran, optimizacija spletnih strani za iskalnike, SEO
Objavljeno: 22.03.2021; Ogledov: 119; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

3.
Spletna stran za glasbeno skupino Fortissimo
Matej Dejak, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili, kako smo izdelali spletno stran za glasbeno skupino Fortissimo. Izdelal sem jo s CMS-orodjem za izdelavo spletnih strani WordPress. Dodati smo morali tudi vtičnike, kot sta WooCommerce, Yoast SEO, in izbrati temo, da spletna stran izpolnjuje zahteve naročnika. Za določene elemente smo uporabili svojo kodo HTML in CSS, da smo lahko dodali točno določen element. Ker veliko potencialnih kupcev dostopa do spletnih strani tudi preko pametnega telefona, smo razvili tudi mobilno verzijo spletne strani. Da smo lahko uporabljali podatkovno zbirko naročnikovih izdelkov in preizkušali, ali se spletna stran ustrezno spreminja, smo morali namestiti tudi WAMP strežnik. Spletno stran smo naredil z lokalno nameščenim WordPress razvojnim okoljem na domačem računalniku. Ko bi naročnik priskrbel javno dostopen strežnik, pa načrtujemo prenos spletnih strani nanj.
Ključne besede: spletna stran, glasbena skupina, php, WordPress, spletna trgovina
Objavljeno: 12.03.2021; Ogledov: 104; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

4.
Razvoj spletne rešitve za upravljanje pametne hiše
Jan Klavdij Lešnik Turk, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je opisan razvoj spletne rešitve za upravljanje pametne hiše. Naročnik nam je zaupal del razvoja spletne strani, medtem ko smo sami naredili aplikacijo za pametne telefone. Spletno rešitev smo naredili v štirih fazah: postavitev spletne strani, razvoj prototipa, razvoj končne rešitve, oblikovanje spletne strani. Za ogrodje spletne strani smo uporabili Wordpress. Pri razvoju prototipa smo uporabili PHP, Javascript in SQL. V razvoju končne rešitve smo nadgradili uporabniški vmesnik in rešitev povezali z oddaljenim strežnikom. Na koncu smo namestili še temo za spletno stran. Spletna rešitev je torej moderna, odzivna in prijazna uporabniku.
Ključne besede: php, html, css, Spletna stran, Wordpress, Javascript
Objavljeno: 23.12.2020; Ogledov: 173; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

5.
Informacijske rešitve digitalnega marketinga na primeru blagovne znamke moja elektrarna
Martina Oreški, 2020, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija močno spreminja poslovni svet, kar se odraža tudi v področju marketinga. Dosedanje, bolj tradicionalne oblike marketinškega komuniciranja, kot so televizijski oglasi, radijski oglasi, letaki in oglasni panoji, vztrajno zamenjujejo naprednejše in avtomatizirane oblike digitalnega marketinga. Pod te oblike uvrščamo spletno mesto podjetja ali blagovne znamke, PPC oglaševanja, e-poštni marketing, vsebinski marketing in še več. Tovrstna oblika marketinga podjetju prinaša številne prednosti. Digitalni marketing je stroškovno veliko bolj učinkovit, prinaša višjo stopnjo konverzij, močno pripomore k razvoju blagovne znamke prav tako pa ima veliko večji doseg in olajšano targetiranje ciljne skupine. Hkrati je digitalno komunikacijo mogoče do potankosti personalizirati in prilagoditi, zaradi vpogleda v živo v marketinško statistiko, pa podjetja zlahka naknadno prilagajajo oglase ali pa jih ustavijo, v kolikor je to potrebno. Posledično je tudi veliko olajšano merjenje uspešnosti digitalnega marketinga. Zaradi enostavnega vpogleda v ozadje oglaševanja, lahko podjetja na podlagi številnih elementov (npr. dolžina sej, število obiskovalcev, doseg, prikazi, kliki na oglase, CTR …) hitro ugotovijo, kateri oglasi so uspešni in kateri ne. Le-to je bilo pri tradicionalnem marketingu veliko bolj oteženo, saj so tržniki navadno zelo težko ocenili, koliko ljudi je oglas dejansko videlo in koliko ljudi se je odločilo za nakup nekega izdelka ali storitve prav zaradi oglasa. Merjenje uspešnosti je bilo zato precej oteženo. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretičen in praktičen del. Teoretičen del ja razdeljen na pet podpoglavij v katerih smo opredelili digitalni marketing, se osredotočili na njegove prednosti in slabosti, predstavili dejavnike s katerimi merimo uspešnost digitalnega marketinga, posebno pozornost pa smo namenili tudi vsaki posamezni vrsti digitalnega marketinga. V samem praktičnem delu smo se osredotočili na IT rešitve digitalnega marketinga blagovne znamke Moja elektrarna. V pričetku drugega dela smo predstavili podjetje in blagovno znamko Moja elektrarna. Nato smo se lotili prikaza spletnega mesta blagovne znamke in se osredotočili na tehnični vidik, obliko, vsebino, interaktivnost, navigacijo in uporabnost strani. Analizirali smo tudi Facebook oglaševanje podjetja ter Google oglaševanje podjetja ter primerjali uspešnost posameznih objav. Osredotočili smo se še na vsebinski in e-poštni marketing ter podali naše predloge za izboljšave digitalnega marketinga. Na koncu smo na podlagi pridobljenih informacij preverili zastavljene hipoteze.
Ključne besede: Digitalni marketing, oglaševanje, spletna stran, Facebook oglaševanje, Google oglaševanje.
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 261; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (4,03 MB)

6.
Spletni vmesnik za integracijo in vizualizacijo podatkov gibanja slovenskega prebivalstva
Matic Mesner, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je pridobiti podatke iz nacionalnega portala Odprti podatki Slovenije, jih vizualno predstaviti na spletni strani in učinkovito analizirati. Pri izbiri podatkov bomo omejeni na temo slovenskega prebivalstva. Podane bodo informacije o gibanju prebivalcev v Sloveniji in posameznih regijah. Pri pripravi spletne strani se bodo za pomoč uporabljale dosegljiva dokumentacija in dostopne knjižnice za vizualizacijo podatkov. V namene boljšega razumevanja priprave spletne rešitve se bomo spoznali tudi s fazami zbiranja, integracije, analize in vizualizacije podatkov. Končna rešitev daje enoten vpogled v različne zbirke podatkov, katerih analiza vodi do novih informacij glede naravnega in selitvenega gibanja slovenskega prebivalstva. Ob rednem posodabljanju podatkov na izvirnem viru bo rešitev vedno dajala vpogled v najnovejše podatke.
Ključne besede: podatki o prebivalstvu, uporaba podatkov, zbiranje in integracija podatkov, podatkovna analitika, spletna stran, vizualizacija podatkov, odprti podatki
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 146; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (972,07 KB)

7.
Razvoj in optimizacija spletne predstavitve podjetja
Žan Plut, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava prenovo in razvoj digitalne identitete ter proces optimizacije za spletne iskalnike na primeru družinskega podjetja. Diplomsko delo se osredotoča na prenovo in optimizacijo spletne strani ter na vzpostavitev aktivnih profilov na družbenih omrežjih. Za vzpostavitev spletnega mesta smo uporabili program Wordpress ter več različnih vtičnikov. Proces optimizacije smo opravili po pridobljenih podatkih iz virov. Za merjenje rezultatov optimizacije spletnega mesta smo uporabili orodje Google Analytics ter Pingdom Tool. Za merjenje rezultatov družbenih omrežij smo uporabili analitična orodja posameznih družbenih omrežij. Rezultat diplomskega dela je prenovljeno optimizirano spletno mesto, ki dosega visoke uvrstitve v brskalniku, ter profili na družbenih omrežjih, preko katerih se utrjuje digitalna identiteta. Priporočamo, da podjetje še naprej skrbi za aktivnosti na družbenih medijih in za novo vsebino na spletnem mestu ter sledi novostim optimizacije za spletne brskalnike.
Ključne besede: Digitalna identiteta, spletna stran, optimizacija za spletne brskalnike, WordPress, družbena omrežja.
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 289; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (4,75 MB)

8.
Vzpostavitev predpomnilnika na spletnem odjemalcu
Jure Stepišnik, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali hitrost dostopa do podatkov na spletnih straneh. Pridobivanje podatkov preko spleta lahko traja dalj časa, kar za končnega uporabnika ni dobro. Cilj diplomskega dela je bil skrajšati čas dostopa in pridobitve podatkov. Najprej smo raziskali obstoječe rešitve, s katerimi bi dosegli željeni cilj. Odločili smo se za predpomnilnik na strani uporabnika in ustvarili prototip rešitve. Rezultati testiranja so pokazali, da smo z našim sistemom znižali čas pridobivanja podatkov po prvem klicu iz 280 ms na 4 ms. Podatke uporabnik pridobi v skoraj zanemarljivem času. Dodatna vrednost sistema je možnost ogleda podatkov, tudi ko uporabnik nima dostopa do spleta. Največja pomanjkljivost sistema je, da mora uporabnik najprej pridobiti podatke, za tem pa lahko pogleduje podatke tudi brez povezave na splet.
Ključne besede: spletna stran, predpomnilnik, ServiceWorker, PWA
Objavljeno: 15.01.2020; Ogledov: 302; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

9.
Razvoj spletnih strani z ogrodjem materialize CSS
Jovan Drašković, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljeno ogrodje Materialize CSS in razvoj spletne aplikacije s pomočjo le-tega. Prvi del diplomske naloge opisuje ustvarjanje in razvoj ogrodja Materialize CSS, način delovanja na podlagi vizualnega jezika Material Design in komponente ogrodja. Predstavljena je primerjava ogrodja Materialize CSS z ogrodjem Bootstrap, ki je eno od vodilnih na področju razvoja spletnih strani in aplikacij. Izpostavljene so prednosti in slabosti obeh ogrodij. Primerjava ogrodij je pokazala, da je izbira primernega ogrodja odvisna od potreb uporabnika, čeprav sta obe ogrodji kakovostni in ponujata dobre možnosti za razvoj vizualne podobe v primeru spletnih in mobilnih aplikacij.
Ključne besede: ogrodje, oblikovanje, CSS, HTML, spletna stran, Materialize CSS, Bootstrap
Objavljeno: 13.01.2020; Ogledov: 578; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

10.
Analiza e-dostopnosti javno dostopnih spletnih strani/storitev (v Sloveniji in v drugih članicah EU)
Katja Frančič, 2019, diplomsko delo

Opis: Z večanjem vsakodnevne uporabe spletnih strani in storitev se veča tudi krog ljudi, ki jih uporabljajo, zato je pomembno, da so dostopne vsem, ne glede na njihove omejitve. V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo e-dostopnosti javno dostopnih spletnih strani in storitev v Sloveniji in EU. Analizo smo opravili s pomočjo orodij za preverjanje skladnosti strani s smernicami WCAG. Pozornost smo namenili tudi primerjavi s prejšnjimi leti. Ugotovili smo, da so med državami v e-dostopnosti razlike in da Slovenija posebej ne izstopa.
Ključne besede: e-dostopnost, spletna stran, WCAG, EU, Slovenija
Objavljeno: 06.12.2019; Ogledov: 565; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (3,22 MB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici