| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 157
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Uvajanje digitalnih marketinških in prodajnih kanalov: analiza primera
Blaž Kovač, 2021, master's thesis

Abstract: Eden od glavnih razlogov za globoke transformacijske procese v poslovnem okolju je digitalizacija delovnega in življenjskega okolja. Vseobsegajoča digitalizacija podjetja pri poslovanju z modernimi poslovnimi subjekti zahteva ustrezne spremembe na vseh področjih, zlasti na področju poslovnih informacijskih rešitev. Digitalizacija podjetja zahteva nujno organizacijsko digitalno preobrazbo, kar je ključnega pomena za njegov obstoj in napredek. Nujnost digitalne preobrazbe je potrdila tudi pandemija v letu 2020, ki je ohromila večino procesov v razvitem svetu. Prav globalizacijskim tokovom namreč gre pripisati spoznanje, da se je virus COVID19, ki se je konec leta 2019 pojavil na Kitajskem, v začetku leta 2020 razširil po vsem svetu in ohromil socialno življenje ljudi in poslovanje podjetij. Organizacija se bo morala prilagoditi tem novim razmeram in poiskati odgovore na izzive v obliki digitalizacije poslovnih procesov in organizacijske digitalne preobrazbe. To vključuje radikalne spremembe tradicionalnih poslovnih funkcij kot tudi nadgradnjo digitalnih kompetenc zaposlenih.
Keywords: Digitalizacija, digitalna transformacija, spletna stran, digitalni marketing, družabna omrežja, kampanja digitalnega marketinga
Published: 21.10.2021; Views: 52; Downloads: 4
.pdf Full text (1,82 MB)

2.
Interaktivni prikaz podatkov zdravstvenega stanja slovenskega prebivalstva
Gaja Šilak, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Na portalu Odprti podatki Slovenije je na voljo velika količina surovih podatkov, ki jih lahko prosto ponovno uporabljamo. To pomeni, da jih lahko vsakdo, brez posebne zahteve ali registracije, pridobi in uporabi ter na njihovi podlagi izdela nove produkte ali storitve z dodano vrednostjo. V diplomskem delu smo se omejili na področje zdravstva. Podatke smo prikazali na spletni strani, kjer smo za pomoč pri vzpostavitvi spletne strani uporabili dostopne knjižnice, in za pomoč pri prikazu podatkov knjižnice za vizualizacijo podatkov. Vizualizirali smo podatke o zdravstvenem stanju slovenskega prebivalstva, boleznih na splošno in po posameznih regijah ali občinah.
Keywords: vizualizacija podatkov, spletna stran, splošno zdravstveno stanje, Chart.js, Highcharts
Published: 18.10.2021; Views: 10; Downloads: 3
.pdf Full text (1,34 MB)

3.
Koncept izdelave sodobnega spletnega mesta
Kristina Klemenčič, 2021, master's thesis

Abstract: Internet dandanes kroji življenje vseh nas, saj večina izmenjav informacij poteka preko njega. Svetovni splet postaja glavni vir prenosa informacij. Podjetje oziroma organizacija tako rekoč ne obstaja, če ni prisotna na spletu. Predstavitev podjetja in informacij na družbenih kanalih je torej postala nujna, v kolikor želimo uspeti in postati prepoznavni na trgu. Tako tudi večina turistov brska za informacijami o potencialnem dopustu preko spleta. Tu lahko enostavno, z nekaj računalniškimi kliki primerjajo različne destinacije, ponudnike namestitev, ceno storitev in brskajo po forumih s priporočili. Svoj dopust lahko rezervirajo zelo enostavno preko agencijskega portala ali že znanega rezervacijskega sistema. Tako je naše podjetje Made3 d.o.o., katero trenutno oddaja turistične enote preko znanega portala Booking.com, prepoznalo potrebo po lastnem spletnem mestu. Naročnik ima željo po večji prepoznavnosti in težnjo po rezervacijah na lastnem spletnem mestu. Želi si enostavno spletno mesto sodobnega videza z osnovnimi informacijami o namestitvah, cenikom ter kontaktnim obrazcem. Skozi izdelavo sodobnega spletnega mesta smo se spoznali z evolucijo spleta, opredelili vrste spletnih mest in raziskali aktualne trende na tem področju. Analizirali smo spletna mesta naše konkurence. Z brezplačnim orodjem Wordpress smo za našega naročnika izdelali sodobno spletno mesto. Sledili smo konceptu izdelave po sledečem vrstnem redu: zasnova, analiza, oblikovanje in razvoj, optimiziranje, testiranje, domena in vzdrževanje. Opazovali smo rangiranje v brskalniku in mesto dodatno optimizirali z vtičnikom All in One SEO Pack. Uvedba je bila uspešna in lahko smo sprejeli hipotezo, da je izdelava sodobnega spletnega mesta mogoča brez naprednega znanja programiranja.
Keywords: spletno mesto, optimizacija, wordpress, spletna stran, izdelava spletnega mesta, splet.
Published: 01.09.2021; Views: 112; Downloads: 24
.pdf Full text (4,25 MB)

4.
Izdelava in optimizacija spletne strani za gradbeno storitveno podjetje
Tjaša Miklič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Nakupovalne in druge navade ljudi so se v zadnjih nekaj letih zelo spremenile. Vse več informacij o storitvi ali izdelku, ki nas zanima, v večini primerov poiščemo kar na spletu. Pri iskanju določene storitve ali izdelka najpogosteje izberemo zadetke iskanj, ki so uvrščena najvišje v iskalniku. Optimizirana spletna stran privabi na spletno stran več potencialnih strank. Optimizacija strani je tudi velika prednost za podjetje, saj se z njo lahko predstavi širši javnosti in ponudi svoje storitve. V diplomskem delu je izdelana in optimizirana spletna stran za gradbeno storitveno podjetje. Za postavitev in oblikovanje spletne strani so uporabljena različna orodja in sistem za upravljanje vsebin Wordpress. Google je trenutno najbolj priljubljen in obiskan iskalnik. Z Googlovim orodjem za merjenje analitike spletne strani lahko ugotovimo, kako učinkovita je optimizacija spletne strani in kje so potrebne izboljšave. Brskalniki se redno ažurirajo in spreminjajo algoritme, zato bodo optimizacija in izboljšave na spletni strani potrebne tudi v prihodnosti.
Keywords: spletna stran, optimizacija spletne strani, oblikovanje spletne strani, Wordpress
Published: 13.08.2021; Views: 153; Downloads: 29
.pdf Full text (2,10 MB)

5.
Prenova spletne strani izvajalca tehničnih pregledov
Rosana Novak, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje nudi različne storitve, ki se med seboj povezujejo. Zaradi slabše predstavitve storitev in ne prilagojene spletne strani mobilnim napravam smo se odločili spletno stran posodobiti. Cilj je stranske storitve na spletni strani postaviti v ospredje in nadgraditi vsebino glavnih storitev. Potencialne stranke bi s tem na enem mestu opravile več storitev hkrati. Čakanje na opravljanje storitev se bo skrajšalo s prijavo na obveščanje s spletnim obrazcem. Obveščanje se bo samodejno poslalo na e-poštni naslov, ki je bil oddan na spletnem obrazcu, 14 dni pred potekom obveznih storitev. Obveščeni bo tako pravočasno prišel na obvezno opravljanje storitev in se tako izognil nepotrebnim stroškom. Prav tako bo na spletni strani kalkulator, s katerim pridobimo informativni izračun stroškov, da se lahko pripravimo na znesek, saj plačilo z gotovino prinaša dodaten popust. Z objektnim skriptnim programskim jezikom JavaScript sta bila izdelana spletni obrazec za obveščanje in kalkulator za informativni izračun stroškov. Celotno oblikovanje prototipa spletne strani je bilo izdelano ročno v Visual Studio Code. V sodelovanju s podjetjem načrtujemo zmanjšanje stroškov spletne strani. Tako so na spletni strani objavljene le lastne fotografije podjetja. V nadaljevanju bomo vključili članke podjetij, ki sodelujejo pri storitvah, in lokalne izvajalce, ki bi želeli promovirati svoje storitve. Do objave spletne strani v času izdelave zaključnega dela ni prišlo.
Keywords: spletna stran, tehnični pregled, mobilna naprava, HTML, JavaScript
Published: 01.04.2021; Views: 140; Downloads: 32
.pdf Full text (2,25 MB)

6.
RAZVRŠČANJE ZADETKOV V SPLETNIH ISKALNIKIH
Mitja Žižek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Spletni iskalniki so najpogostejša začetna točka za večino uporabnikov spleta in so že nekaj časa ena izmed glavnih komponent spleta, saj bi brez njih težko našli informacije v množici spletnih strani na spletu. V kolikor hočemo biti razpoznavni, je pomembno, da spletni iskalniki najdejo tudi naše spletne strani. V diplomskem delu smo predstavili način delovanja spletnih iskalnikov ter pregledali, kateri so ključni elementi za čim višjo uvrstitev v spletnih iskalnikih, in predstavili orodja za pomoč pri analizi za optimizacijo spletne strani. Na koncu smo teoretični del še preverili v praksi z izdelavo preproste spletne strani, kjer smo uporabili prej navedene elemente.
Keywords: spletni iskalniki, spletna stran, optimizacija spletnih strani za iskalnike, SEO
Published: 22.03.2021; Views: 177; Downloads: 17
.pdf Full text (2,16 MB)

7.
Spletna stran za glasbeno skupino Fortissimo
Matej Dejak, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bomo predstavili, kako smo izdelali spletno stran za glasbeno skupino Fortissimo. Izdelal sem jo s CMS-orodjem za izdelavo spletnih strani WordPress. Dodati smo morali tudi vtičnike, kot sta WooCommerce, Yoast SEO, in izbrati temo, da spletna stran izpolnjuje zahteve naročnika. Za določene elemente smo uporabili svojo kodo HTML in CSS, da smo lahko dodali točno določen element. Ker veliko potencialnih kupcev dostopa do spletnih strani tudi preko pametnega telefona, smo razvili tudi mobilno verzijo spletne strani. Da smo lahko uporabljali podatkovno zbirko naročnikovih izdelkov in preizkušali, ali se spletna stran ustrezno spreminja, smo morali namestiti tudi WAMP strežnik. Spletno stran smo naredil z lokalno nameščenim WordPress razvojnim okoljem na domačem računalniku. Ko bi naročnik priskrbel javno dostopen strežnik, pa načrtujemo prenos spletnih strani nanj.
Keywords: spletna stran, glasbena skupina, php, WordPress, spletna trgovina
Published: 12.03.2021; Views: 191; Downloads: 37
.pdf Full text (2,27 MB)

8.
Razvoj spletne rešitve za upravljanje pametne hiše
Jan Klavdij Lešnik Turk, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je opisan razvoj spletne rešitve za upravljanje pametne hiše. Naročnik nam je zaupal del razvoja spletne strani, medtem ko smo sami naredili aplikacijo za pametne telefone. Spletno rešitev smo naredili v štirih fazah: postavitev spletne strani, razvoj prototipa, razvoj končne rešitve, oblikovanje spletne strani. Za ogrodje spletne strani smo uporabili Wordpress. Pri razvoju prototipa smo uporabili PHP, Javascript in SQL. V razvoju končne rešitve smo nadgradili uporabniški vmesnik in rešitev povezali z oddaljenim strežnikom. Na koncu smo namestili še temo za spletno stran. Spletna rešitev je torej moderna, odzivna in prijazna uporabniku.
Keywords: php, html, css, Spletna stran, Wordpress, Javascript
Published: 23.12.2020; Views: 230; Downloads: 33
.pdf Full text (2,19 MB)

9.
Informacijske rešitve digitalnega marketinga na primeru blagovne znamke moja elektrarna
Martina Oreški, 2020, master's thesis

Abstract: Digitalizacija močno spreminja poslovni svet, kar se odraža tudi v področju marketinga. Dosedanje, bolj tradicionalne oblike marketinškega komuniciranja, kot so televizijski oglasi, radijski oglasi, letaki in oglasni panoji, vztrajno zamenjujejo naprednejše in avtomatizirane oblike digitalnega marketinga. Pod te oblike uvrščamo spletno mesto podjetja ali blagovne znamke, PPC oglaševanja, e-poštni marketing, vsebinski marketing in še več. Tovrstna oblika marketinga podjetju prinaša številne prednosti. Digitalni marketing je stroškovno veliko bolj učinkovit, prinaša višjo stopnjo konverzij, močno pripomore k razvoju blagovne znamke prav tako pa ima veliko večji doseg in olajšano targetiranje ciljne skupine. Hkrati je digitalno komunikacijo mogoče do potankosti personalizirati in prilagoditi, zaradi vpogleda v živo v marketinško statistiko, pa podjetja zlahka naknadno prilagajajo oglase ali pa jih ustavijo, v kolikor je to potrebno. Posledično je tudi veliko olajšano merjenje uspešnosti digitalnega marketinga. Zaradi enostavnega vpogleda v ozadje oglaševanja, lahko podjetja na podlagi številnih elementov (npr. dolžina sej, število obiskovalcev, doseg, prikazi, kliki na oglase, CTR …) hitro ugotovijo, kateri oglasi so uspešni in kateri ne. Le-to je bilo pri tradicionalnem marketingu veliko bolj oteženo, saj so tržniki navadno zelo težko ocenili, koliko ljudi je oglas dejansko videlo in koliko ljudi se je odločilo za nakup nekega izdelka ali storitve prav zaradi oglasa. Merjenje uspešnosti je bilo zato precej oteženo. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretičen in praktičen del. Teoretičen del ja razdeljen na pet podpoglavij v katerih smo opredelili digitalni marketing, se osredotočili na njegove prednosti in slabosti, predstavili dejavnike s katerimi merimo uspešnost digitalnega marketinga, posebno pozornost pa smo namenili tudi vsaki posamezni vrsti digitalnega marketinga. V samem praktičnem delu smo se osredotočili na IT rešitve digitalnega marketinga blagovne znamke Moja elektrarna. V pričetku drugega dela smo predstavili podjetje in blagovno znamko Moja elektrarna. Nato smo se lotili prikaza spletnega mesta blagovne znamke in se osredotočili na tehnični vidik, obliko, vsebino, interaktivnost, navigacijo in uporabnost strani. Analizirali smo tudi Facebook oglaševanje podjetja ter Google oglaševanje podjetja ter primerjali uspešnost posameznih objav. Osredotočili smo se še na vsebinski in e-poštni marketing ter podali naše predloge za izboljšave digitalnega marketinga. Na koncu smo na podlagi pridobljenih informacij preverili zastavljene hipoteze.
Keywords: Digitalni marketing, oglaševanje, spletna stran, Facebook oglaševanje, Google oglaševanje.
Published: 11.12.2020; Views: 333; Downloads: 120
.pdf Full text (4,03 MB)

10.
Spletni vmesnik za integracijo in vizualizacijo podatkov gibanja slovenskega prebivalstva
Matic Mesner, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je pridobiti podatke iz nacionalnega portala Odprti podatki Slovenije, jih vizualno predstaviti na spletni strani in učinkovito analizirati. Pri izbiri podatkov bomo omejeni na temo slovenskega prebivalstva. Podane bodo informacije o gibanju prebivalcev v Sloveniji in posameznih regijah. Pri pripravi spletne strani se bodo za pomoč uporabljale dosegljiva dokumentacija in dostopne knjižnice za vizualizacijo podatkov. V namene boljšega razumevanja priprave spletne rešitve se bomo spoznali tudi s fazami zbiranja, integracije, analize in vizualizacije podatkov. Končna rešitev daje enoten vpogled v različne zbirke podatkov, katerih analiza vodi do novih informacij glede naravnega in selitvenega gibanja slovenskega prebivalstva. Ob rednem posodabljanju podatkov na izvirnem viru bo rešitev vedno dajala vpogled v najnovejše podatke.
Keywords: podatki o prebivalstvu, uporaba podatkov, zbiranje in integracija podatkov, podatkovna analitika, spletna stran, vizualizacija podatkov, odprti podatki
Published: 04.11.2020; Views: 197; Downloads: 37
.pdf Full text (972,07 KB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica