| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vzpostavitev spletne trgovine z oblačili večjih konfekcijskih številk
Tina Potisk, 2018, magistrsko delo

Opis: Osrednji cij naloge je preverjanje poslovne ideje vzpostavitve spletne trgovine z oblačili večjih konfekcijskh številk. S tem namenom je v osredju izdelava poslovnega načrta, ki bi zajemal vse pomembne točke za vzpostavitev podjetja. V prvem koraku smo opravili raziskavo trga s pomočjo anketnega vprašalnika na vzorcu 527 anketirancev (95 % žensk) s povprečno starostjo 35,5 let, pri čemer smo večji del vprašalnika namenili anketiracem, ki kupujejo oblačila večjih konfekcijski številk. Na podlagi rezultatov tržne raziskave in poslovnega načrta ugotavljamo, da na slovenskem trgu primanjkuje ponudbe oblačil večjih konfekcijskih številk. Prav tako ugotavljamo, da je spletna trgovina primeren način za prodajo oblačil večjih konfekcijskih številk in da nakup preko spleta omogoča zasebnost, boljše počutje in prilagodljivost kupcu. Rezultati kažejo, da je anketirancem najbolj pomemben širok nabor oziroma velika izbira oblačil. Pomembnost cene in kakovosti pa smo ocenili s podrobno oceno. Poslovni model »dropshipping« se ni pokazal kot najbolj primeren način nabave za našo poslovno idejo. Ključne prednosti podjetja so njegova majhnost, saj lahko hitro sprejemamo poslovne odločitve, se prilagajamo potrebam trga in spreminjamo strategijo glede na povratne informacije kupcev, podjetje že ima obstoječo spletno trgovino, ki uspešno posluje, zato so izkušnje v tem kontekstu pozitivna prednost. Prav tako je prednost v širokem krogu potencialnih strank, saj je žensk, ki nosijo oblačila v velikosti L (42) ali večje, v Sloveniji veliko. Slabosti podjetja so predvsem v nerazpoznavnsti na trgu, veliki konkurenci, možnosti večjega števila reklamacij in drugimi začetniškimi težavami, za katere pa smo poiskali možne rešitve. Ugotavljamo, da ima podjetje oziroma spletna trgovina z oblačili večjih konfekcijskih številk dobro priložnost, da kot manšje podjetje vstopi na trg in se uveljavi kot zaupanja vredna spletna trgovina.Temeljno hipotezo naloge, ki pravi »Poslovna ideja vzpostavitve spletne trgovine z oblačili večjih konfekcijskih številk je primerna za slovenski trg in potencialno uspešna«, lahko potrdimo.
Ključne besede: poslovni načrt, tržna raziskava, spletna trgovina, oblačila večjih konfekcijskih številk
Objavljeno v DKUM: 22.10.2018; Ogledov: 1865; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (895,52 KB)

2.
UPORABA INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJ PRI VSTOPU NA NOVA TRŽIŠČA
Goran Krajačić, 2010, diplomsko delo

Opis: Izbira pravilne poslovne strategije nastopa na spletu ni enostavna naloga. V delu smo predstavili poslovno strategijo, ki nas pelje skozi raziskavo tržišča, promocijo podjetja in izdelkov, ter konverzijo obiskovalcev v stranke. Definirali smo tudi pomen razvoja vsebin, storitev in produktov ter ga umestili v celovito strategijo. Posebej pa smo izpostavili tudi pomen upravljalnega podsistema podjetja pri planiranju, razvoju ter nadzoru. Definirano poslovno strategijo smo aplicirali in ovrednotili v dvajsetih tržnih nišah. Pri tem smo dobili rezultate, ki so potrdili uspešnost uporabljene strategije. Ugotovili smo, da nam še tako poglobljeno poznavanje strategij, orodij in metod ne zagotavlja uspeha. Vse to so le predpogoji, ki dajejo dobro podlago za uspeh v spletnem poslu. Ključnega pomena je, da za vse dejavnosti oblikujemo natančno definirane in sledljive poslovne procese, ki nato omogočajo optimizacijo celovite poslovne strategije.
Ključne besede: spletni marketing, optimizacija za spletne iskalnike, raziskava tržišča, spletna promocija, konverzija, informacijski produkti, optimizacija poslovnih procesov
Objavljeno v DKUM: 06.04.2010; Ogledov: 2168; Prenosov: 190
.pdf Celotno besedilo (6,46 MB)

3.
VREDNOTENJE UPORABE PRAKS EKSTREMNEGA PROGRAMIRANJA
Jurij Kališnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Ekstremno programiranje (XP) je zaradi učinkovitosti in prilagodljivosti ena najbolj popularnih metodologij za razvoj programske opreme. Tako kot za vsako metodologijo, je tudi za XP pomembno, da se njena načela in vrednote udejanjajo dovolj učinkovito in v skladu s poslovnimi cilji. V diplomskem delu smo raziskovali ogrodje XP indeks, katerega namen je empirično vrednotenje in ocenjevanje obsega uporabe ali prilagoditve praks XP v realnem razvojnem okolju. Z empirično študijo smo poskušali identificirati faktorje, ki vplivajo na uspešnost vsakodnevnega udejanjanja praks. Praktično izvedbo meritev smo izvedli v podjetju FJA OdaTeam d.o.o., ki že vrsto let uporablja XP kot osnovno metodologijo razvoja programske opreme.
Ključne besede: ekstremno programiranje, prakse ekstremnega programiranja, razvojna skupina, empirična raziskava, ogrodje, meritve, spletna anketa.
Objavljeno v DKUM: 16.11.2009; Ogledov: 2207; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (2,59 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici