1. Zlorabe, ki jih omogoča tehnologija, in spletna podpora žrtvam : magistrsko deloPia Lesar, 2024, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu so predstavljene zlorabe, ki jih omogoča tehnologija, in spletna podpora žrtev. Delo se osredotoča na različne oblike zlorab, ki se pojavljajo v današnjem digitalnem svetu, in kakšen vpliv imajo na splošno varnost posameznika ter dobro počutje. Opredelitvi pojmov v magistrskem delu sledita pravni in etični vidik zlorab, ki jih omogoča tehnologija, ter vloga spletnih platform. Sledi ozaveščanje uporabnikov sodobne tehnologije s poudarkom na spodbujanju digitalne pismenosti in kampanjah za ozaveščanje pri preprečevanju tovrstnih zlorab. Delo zajema tudi raziskovalni del, kjer so predstavljeni rezultati raziskave Zlorabe, ki jih omogoča tehnologija, in spletna podpora žrtvam. Pri izdelavi magistrskega dela sta uporabljeni deskriptivna metoda za opredelitev temeljnih pojmov in komparativna metoda za primerjavo politik in praks. V okviru raziskovalnega dela je za pridobivanje rezultatov uporabljen spletni vprašalnik na vzorcu 121 posameznikov, za analizo podatkov pa so uporabljene statistične metode. Rezultati pokažejo, da večina posameznikov pozna pojem zlorabe, ki jih omogoča tehnologija, hkrati se je večina tudi že srečala z vsaj eno od oblik omenjenih zlorab. V zaključnem delu je ugotovljena šibka negativna povezanost med ozaveščenostjo o zlorabah, ki jih omogoča tehnologija, in starostjo posameznika. Na drugi strani pa ni ugotovljena povezanost med vrsto zlorab, ki jih omogoča tehnologija, in spolom. Razumevanje pojma zlorab, ki jih omogoča tehnologija, je ključnega pomena zaradi razširjenosti v digitalni dobi, nadaljnje raziskave pa bi lahko prispevale kot vir informacij za oblikovalce politik pri oblikovanju pravnih okvirov. Pomembno je tudi ozaveščanje javnosti o varni uporabi digitalne tehnologije, ki lahko posledično prispeva k varnejšemu digitalnemu okolju. Ključne besede: digitalna tehnologija, varnost na spletu, digitalna pismenost, spletna podpora žrtvam, magistrska dela Objavljeno v DKUM: 28.08.2024; Ogledov: 78; Prenosov: 48
Celotno besedilo (1,21 MB) |
2. UVEDBA SPLETNE REŠITVE ZA PODPORO STRANKAM ZA PODROČJE ITBorut Močnik, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: Cilj naloge je bil uvesti sistem za beleženje prijavljenih napak za področje IT. Beleženje mora biti takšno, da je vsa komunikacija med uporabnikom in tehnikom zbrana na enem mestu. Podatki, zbrani na takšen način omogočajo sistemsko zbiranje informacij, ki s časom tvorijo uporabno zbirko znanja. Ta zbirka znanja omogoča hitrejše odpravljanje napak kar se posledično odslikava v krajše izpade dela na uporabniški strani. Zaradi tega je organizacija pri delu lahko bolj učinkovita. Cilj smo dosegli z uvedbo spletne rešitve, ki je bila uvedena po metodi prototipnega pristopa. Rešitev je postavljena na spletni strežnik in je preprosto dostopna iz delovnih postaj uporabnikov v omrežju organizacije. Na uporabnikovi strani ne zahteva nameščene namenske programske opreme, dovolj je spletni brskalnik. Testirana je bila v okolju Windows. Rešitev je odprtokodna, zato finančno minimalno obremenjuje organizacijo, saj je edini neposredni strošek le strojna oprema. V prihodnje nas čaka odločitev ali je rešitev dolgoročno sprejemljiva in uporabna ali pa jo bo potrebno nadomestiti z nečim, kar bo bolje reševalo problematiko. Ključne besede: IT, podpora, spletna rešitev, uporabniki, prijava napak Objavljeno v DKUM: 22.04.2016; Ogledov: 1663; Prenosov: 105
Celotno besedilo (1,73 MB) |
3. SPLETNA PODPORA ZA VODENJE POKER LIGEDemijan Lesjak, 2013, diplomsko delo Opis: Diplomska naloga obravnava rešitve, ki so v pomoč na področju vodenja poker lig, in opisuje implementacijo lastne aplikacije s podobnimi funkcionalnostmi. Predstavljene so splošne značilnosti lig in posebnosti poker lig. Med seboj so primerjane tri že obstoječe rešitve za podporo poker lige. Prav tako so v nalogi opisane spletne tehnologije, ki so bile uporabljene pri izvedbi naloge. V zadnjem delu je opisana aplikacija, ki je končni rezultat naloge. Predstavljena je njena struktura, delovanje in podroben opis uporabniškega vmesnika. Ključne besede: Spletna podpora, spletne tehnologije, organizacija lige, poker Objavljeno v DKUM: 20.09.2013; Ogledov: 1618; Prenosov: 134
Celotno besedilo (2,39 MB) |
4. RAZVOJ ORODJA ZA UPRAVLJANJE IDEJŽiga Mravlje, 2009, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo predstavili osnovne koncepte inovacijskih strategij ter vire, ki pogojujejo obstoj inovacij. Poleg tega so bili predstavljeni tudi vzorci za uspešno inoviranje ter obstoječi sistemi, ki omogočajo sodelovanje na konceptih idej ter informatizacijo le-teh. V delu smo se spoznali z novostmi, ki jih prinaša ogrodje .NET 3.5, specifično z Windows Presentation Foundation ter Windows Communication Foundation. Z namenom izboljšanja pomanjkljivosti obstoječih sistemov smo v okviru diplomskega dela zasnovali in razvili prototip sistema, ki omogoča uporabniku prijazno sodelovanje pri ustvarjanju novih idej. Ključne besede: ideja, inovacija, informacijska podpora, podpora procesom, spletna storitev, izobraževanje, ogrodje .NET, WPF, WCF Objavljeno v DKUM: 16.11.2009; Ogledov: 2820; Prenosov: 184 (1 glas)
Celotno besedilo (2,61 MB) |