| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
IMPLEMENTACIJA E-IZOBRAŽEVANJA V ŠOLSTVU
Dina Žižek, 2015, magistrsko delo

Opis: V času hitro spreminjajočega se sveta je kvalitetno in trajno pridobljeno znanje, ki si ga posameznik v življenju pridobi, postane neprecenljivo. Znanja, ki si ga lahko pridobimo v različnih institucijah, predstavljajo vedno večji dejavnik uspeha. Na izbiro imamo veliko načinov izobraževanja, kot je klasično izobraževanje, izobraževanje na daljavo oz. današnje izobraževanje, ki mu pravimo e-izobraževanje. E-izobraževanje posamezniku nudi časovno učinkovito izobraževanje v trenutku, ko ga potrebuje. Moderne tehnologije omogočajo posamezniku takojšen stik z informacijo, ki jo posameznik potrebuje. Med moderno tehnologijo štejemo vsekakor osebni računalnik, prenosni in žepni računalnik, tablični računalnik, pametni mobilni telefoni, elektronske knjige, spletne učilnice, s katerimi si pomagamo do učinkovitega e-izobraževanja. Pri e-izobraževanju prihranimo pri stroških, času, svobodni smo pri izbiri vsebine, imamo večjo svobodno pri učenju in večjo ustvarjalnost, hitreje pridobivamo podatke preko spleta. Zaradi vseh teh naštetih dejavnikov potrebujemo implementacijo e-izobraževanja, za izpeljavo in pravilno delovanje le-tega pa ustrezno tehnologijo in programsko opremo. Tako je implementacija e-izobraževanja odvisna od tehnološkega razvoja, upoštevati moramo tudi potrebe izobražencev, učne procese in učna gradiva, dodatna usposabljanja, vsebinsko in tehnološko podporo. V nalogi smo želeli predstaviti, kateri so vsi ključni elementi, ki pripomorejo k boljšemu in hitremu e-izobraževanju. Na kaj vse moramo biti pozorni, da bo naše e-izobraževanje kvalitetno in obstojno v poslovnem svetu. Podrobneje smo se osredotočili na implementacijo e-izobraževanja v šolstvu in predstavili spletne učilnice v šolstvu, kako so spletne učilnice zgrajene, kaj vse vsebujejo in kaj vse nam omogočajo za učinkovito e-izobraževanje.
Ključne besede: e-izobraževanje, implementacija, informacijsko-komunikacijska tehnologij, e-gradiva, spletna učilnica.
Objavljeno: 22.12.2015; Ogledov: 1101; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

2.
Evalvacija i-učbenika za osnovne šole - Pisni algoritmi množenja in deljenja
Katarina Polovič, 2017, magistrsko delo

Opis: Zaradi vse hitrejšega napredka tehnologije na vseh področjih se čuti njen razvoj tudi v šolstvu. Začelo se je intenzivno uvajanje računalnika in interneta v sam pouk. Učilnice so opremljene z interaktivnimi tablami in računalniki ter internetnimi priključki. Prav zaradi tega so pričeli strokovnjaki z urejati spletna gradiva, učbenike za vse predmete. Spletni (interaktivni) ali tako imenovani e- oziroma i-učbenik je podoben tiskanim učbenikom, le da vsebuje veliko dodatnega besedilnega, zvočnega, slikovnega, animacijskega in simulacijskega gradiva. Učencem nudi kakovostnejši pogled na učno snov, čeprav je prav tako napisan in urejen, kot tiskani, po učnem načrtu. E-učbenik sledi ciljem učnega načrta. V delu nas je zanimalo poučevanje matematike po i-učbeniku v 4. razredu osnovne šole. Analizirali smo diplomske in magistrske naloge, ki vsebujejo preizkušanje i-učbenika za matematiko za različne vsebine v osnovni šoli in gimnaziji. Naredili smo povzetek vseh nalog in zapisali ugotovljene prednosti in pomanjkljivosti uporabe i-učbenika pri poučevanju matematike. Pozornost smo namenili tudi znani nizozemski metodi – realistični metodi poučevanja matematike. Gre za metodo, pri kateri moramo upoštevati učenčevo aktivnost in doprinos k rešitvam aritmetičnih problemov. Pri reševanju matematičnih problemov so pomembne učenčeve lastne življenjske izkušnje in njegovo predznanje. Primerjali smo realistično metodo daljšega načina deljenja z metodo, ki uporabljamo v Sloveniji pri poučevanju deljenja. V raziskovalnem delu smo preverili s pomočjo inicialnega in finalnega testa, ali drži, da je znanje kakovostnejše, če pri poučevanju uporabljamo računalnik, internet in i-učbenik.
Ključne besede: Računalnik, internet, spletna gradiva, e-učbenik, i-učbenik matematika, znanje, poučevanje.
Objavljeno: 18.04.2017; Ogledov: 614; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (3,21 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici