| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 584
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj spletne strani za odvetniško pisarno
Tomaž Voršič, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen proces izdelave spletne strani za Odvetniško pisarno Voršič. Namen vzpostavitve spletne strani je predstavitev odvetniške pisarne in lažje pridobivanje informacij za stranke, saj do zdaj odvetniška pisarna ni imela spletne strani. Spletna stran strankam omogoča pridobitev kontaktnih informacij, lokacijo odvetniške pisarne in osnovne informacije glede poslovanja. Na spletni strani bo strankam omogočen tudi dostop do kalkulatorja odvetniških stroškov, kjer bodo stranke prek kalkulatorja pridobile okvirne stroške pravnih postopkov. V začetnih delih diplomskega dela so predstavljeni internet, nastanek interneta, svetovni splet, spletna stran in optimizacija spletne strani. V nadaljevanju so predstavljeni poklic odvetnika, njegova znanja in spretnosti, področja dela, interesi odvetnikov ter možen nadaljnji razvoj spletne strani z umetno inteligenco.
Ključne besede: Internet, Svetovni splet, Spletna stran, Spletni sistemi za urejanje vsebin, Wordpress, Odvetništvo
Objavljeno v DKUM: 27.08.2024; Ogledov: 52; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

2.
Analiza in optimizacija spletnega mesta na primeru organizacije : diplomsko delo
Kristjan Toplak, 2024, diplomsko delo

Opis: Optimizacija spletnih strani je proces, ki vključuje načrtovanje in izvajanje strategij za povečanje vidljivosti spletnega mesta v iskalnih rezultatih za določene ključne besede. Proces povečuje promet na spletnem mestu in izboljšuje njegovo učinkovitost pri doseganju zastavljenih ciljev. V teoretičnem delu so obravnavani osnovni koncepti spletnih iskalnikov, postopek optimizacije spletnih mest ter razlika med belimi in temnimi metodami optimizacije. V empiričnem delu je bil izveden eksperiment, razdeljen na tri faze. V prvi fazi je bila izvedena analiza stanja spletnega mesta pred optimizacijo. Druga faza je zajemala izvedbo optimizacije s spremembami, ki so bile identificirane v prvi fazi. V tretji fazi smo primerjali spremembe pred in po optimizaciji. Proces je omogočil vpogled v praktično uporabo teoretičnih konceptov ter njihov vpliv na izboljšanje učinkovitosti spletnega mesta v realnem okolju.
Ključne besede: optimizacija za spletne iskalnike, splet, tehnike optimizacije, spletni iskalniki
Objavljeno v DKUM: 11.07.2024; Ogledov: 185; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1021,61 KB)

3.
Marketinško komuniciranje v podjetju Aljoša Pogorelčnik s.p.
Katarina Hriberšek, 2023, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je bistvenega pomena za podjetja. Nenehno se spreminja, pravzaprav je način, s katerim se podjetje oblikuje v očeh strank, jih nagovarja in jim daje informacije. Je tudi način prodora podjetja v stik z zunanjo javnostjo. Zaradi velike konkurence, nasičenosti trgov in globalizacije je marketinško komuniciranje način za razlikovanje od konkurence. To počnejo vsa podjetja in zaradi tega je treba marketinško komuniciranje tudi resnično dobro načrtovati, usklajevati in izvajati na inovativen in metodičen način. Stremeti je treba k zadovoljevanju strank, ker le-to omogoča dolgoročen uspeh. V diplomskem delu smo najprej predstavili teoretična izhodišča, kjer smo vse opisali, da bomo lažje razumeli marketinško komuniciranje. V drugem, praktičnem delu pa smo na podlagi teoretičnih izhodišč predstavili program in instrumente marketinškega komuniciranja v podjetju Aljoša Pogorelčnik, s. p.
Ključne besede: Marketing, komuniciranje, marketinški splet, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranje.
Objavljeno v DKUM: 19.10.2023; Ogledov: 440; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (3,36 MB)

4.
Razvoj marketinškega spleta za velenjsko jezero
Patricija Verbič Kovačič, 2023, magistrsko delo

Opis: Marketing je pomemben del vsakega podjetja, marketinški splet pa že od nekdaj velja za temelj marketinga. Poleg dobro razvitega marketinškega spleta je pomembno tudi poznavanje ciljnega trga. Porabniki se med seboj razlikujemo glede na potrebe in želje, s katerimi izdelki oziroma storitvami bomo zadovoljili svoje potrebe. Namen magistrskega dela je podrobneje predstaviti pojme marketinški splet, marketinški koncept, vedenje porabnikov in segmentacija ciljnega trga. Poznavanje teh ključnih pojmov je zelo pomembno za podjetja, ki želijo na trgu delovati kar se da konkurenčno. Razumevanje porabnikov in njihovo zadovoljstvo sta ključnega pomena za uspešnost vsakega podjetja. V raziskovalnem delu magistrske naloge je namen ugotoviti, katere dejavnosti obiskovalci Velenjskega jezera že uporabljajo, katerih dogodkov se največkrat udeležijo, kakšne so želje po novih dejavnostih in kaj bi na Velenjskem jezeru spremenili. V magistrskem delu želimo raziskati, kakšne so želje in potrebe obiskovalcev Velenjskega jezera, kako bi lahko povečali njegov obisk in kaj bi bilo potrebno izboljšati. Ugotoviti želimo, katere storitve obiskovalci že koristijo in kaj jih pri tem moti. V raziskovalnem delu magistrskega dela smo ugotovili, da sta najpogostejša razloga za obisk Velenjskega jezera druženje s prijatelji in sprehod. S pomočjo odgovorov v anketi smo ciljno skupino segmentirali v šest skupin: na starše z otroki, športnike, nosečnice, sprehajalce, upokojence in tiste, ki na jezero prihajajo samo zaradi druženja ob pijači. Obiskovalci so zadovoljni s ponudbo Velenjskega jezera. Motijo jih predvsem umazana stranišča, premalo sence v poletnem času in plačljiv parkirni prostor. Največ anketirancev je odgovorilo, da bi dodali most čez jezero, naredili več naravne sence, povezali pešpoti med jezeri in dodali več vodnih igral.
Ključne besede: marketinški splet, marketinški koncept, vedenje porabnikov, segmentacija trga.
Objavljeno v DKUM: 12.10.2023; Ogledov: 393; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

5.
Posodobitev in optimizacija spletne strani podjetja Asatrans d. o. o.
Jan Lenič, 2023, diplomsko delo

Opis: Namen zaključnega dela je bil izdelati novo, posodobljeno spletno stran za prevozniško podjetje Asatrans d.o.o. Pri tem smo uporabili platformo WordPress. Delo smo osredotočili na področje spletnega oblikovanja in razvoja, pri čemer je bil glavni cilj izboljšati predstavitev podjetja na spletu in posledično tudi uporabniško izkušnjo. Pri izdelavi nove spletne strani za podjetje Asatrans d.o.o. smo uporabili različne metode. Opravili smo analizo obstoječe spletne strani in konkurence, razvili vizualne elemente ter vse skupaj implementirali na platformi WordPress. Na vodilnem socialnem omrežju Facebook smo podjetju ustvarili profil in ga uspešno povezali s spletno stranjo. Ta korak bo v prihodnosti prispeval k izboljšanju prepoznavnosti podjetja tako v poslovnem svetu kot med potencialnimi naročniki. Pri izdelavi spletne strani smo se posvetili predvsem željam naročnika. V prvi vrsti je bila želja, da je stran profesionalnega izgleda, a vendarle bolj živih barv. To smo dosegli z določeno postavitvijo elementov in s prevladujočo oranžno barvo. Prav tako smo posodobili podatke in dodali gradnike, ki jih predhodna spletna stran ni vsebovala.
Ključne besede: Asatrans, prevozništvo, splet, WordPress, družbena omrežja
Objavljeno v DKUM: 25.09.2023; Ogledov: 371; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (996,73 KB)

6.
Programsko oglaševanje : diplomsko delo
Neli Šijanec, 2023, diplomsko delo

Opis: Programsko oglaševanje je avtomatiziran proces nakupa, prikaza in optimizacije oglasov na spletu. Oglasi se ciljni publiki prikažejo na podlagi demografskih, vedenjskih in interesnih podatkov, zato so tej vrsti oglaševanja izpostavljeni vsi uporabniki spleta. V teoretičnem delu je predstavljena teorija programskega oglaševanja, zbiranje podatkov na spletu ter pravna ureditev in zakonodaja na tem področju. V empiričnem delu smo s pomočjo kvantitativne metode izvedli raziskavo med uporabniki spleta. Ugotovili smo, da se uporabniki spleta zavedajo programskega oglaševanja na spletu ter pomena etičnega ravnanja podjetij.
Ključne besede: programsko oglaševanje, splet, avtomatizacija, zbiranje podatkov
Objavljeno v DKUM: 21.09.2023; Ogledov: 609; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

7.
Stališča študentov, ki študirajo v Avstriji, do spletnega zmenkovanja
Jelena Jeknić, Borut Milfelner, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Namen pričujočega prispevka je proučiti stališča študentov, ki študirajo v Avstriji, do spletnega zmenkovanja. Posebej nas zanima tudi uporaba portalov za spletno zmenkovanje študentov, ki študirajo v Avstriji, in razlike v stališčih med spoloma ter med uporabniki in neuporabniki. Rezultati empirične raziskave kažejo, da študenti, ki študirajo v Avstriji, nimajo pozitivnih stališč do spletnega zmenkovanja. Potrjene so tudi določene razlike v stališčih do spletnega zmenkovanja med spoloma ter glede na uporabniški status. Na podlagi rezultatov je narejeno profiliranje ciljne populacije glede na njihova stališča do spletnega zmenkovanja, kar je lahko v pomoč ponudnikom strani za spletno zmenkovanje ter oglaševalcem.
Ključne besede: splet, spletna mesta, študenti, stališča, merjenje
Objavljeno v DKUM: 06.09.2023; Ogledov: 302; Prenosov: 0

8.
Analiza evropske in južnokorejske glasbene industrije skozi elemente marketinškega spleta : diplomsko delo
Klarisa Hren, 2023, diplomsko delo

Opis: Nasičenost glasbene industrije in problematika kulturnega imperializma lokalno delujočim glasbenim izvajalcem otežujeta možnost dosege svetovnega glasbenega trga. Zato smo v diplomskem delu skozi analizo elementov marketinškega spleta raziskali, kako je izbranim predstavnikom evropske in južnokorejske glasbene industrije uspelo prodreti na svetovni glasbeni trg brez uporabe strategij, ki bi okrnile njihovo kulturno identiteto. V teoretičnem delu smo razdelali elemente marketinškega spleta in se posebej osredotočili še na posebnosti obravnavanih glasbenih industrij. V empiričnem delu smo na podlagi opravljene komparativne študije primera poudarili najpomembnejše dejavnike obeh industrij in na njihovi osnovi oblikovali predloge, kako bi lahko te pristope aplicirali na lokalno delujoče glasbene izvajalce.
Ključne besede: marketinški splet, marketinške strategije, glasbena industrija, evropska glasbena industrija, K-pop
Objavljeno v DKUM: 08.06.2023; Ogledov: 648; Prenosov: 105  (2 glasa)
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

9.
Zasebnost na temnem spletu : diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Informacijska varnost
Luka Antlej, 2023, diplomsko delo

Opis: V sodobnem času si življenja brez tehnologije praktično ne znamo predstavljati, saj je tehnologija postala ena ključnih dobrin, da lahko učinkovito funkcioniramo. V diplomskem delu se bomo usmerili na področje tehnologije, poimenovane splet, ki igra pomembno vlogo v našem vsakdanjem življenju. Pojem splet večina uporabnikov razume kot pomoč oz. orodje pri iskanju informacij. Večina pa se jih ne zaveda, da brskajo samo po t. i. površinskem spletu, ki predstavlja le majhen delež oz. le manjšo plast celotnega spleta. Naslednja in tudi največja plast spleta se imenuje globoki splet in predstavlja večinski del celote. Vključuje podatke, ki jih uporabnik ne more pridobiti z enostavnim klikom na iskalno vrstico, kot pri površinskem spletu. Naslednja plast in tudi naš predmet diplomskega dela pa je tako imenovani temni splet, do katerega lahko dostopamo izključno z uporabo posebnih orodji, ki nam omogočajo anonimnost. Ker se zavedamo, kako težko je dandanes priti do popolne zasebnosti in zanesljivosti na spletu, smo se odločili, da se bomo osredotočili na problem zasebnosti posameznika na temnem spletu. Pri tem se bomo naslonili na orodja za dostop in tako preverili njihovo delovanje in učinkovitost pri zagotavljanju zasebnosti. Poskusili bomo odgovoriti na vprašanje, ali se ta vrsta spleta uporablja zgolj za doseganje anonimnosti. Ker pa si večina ljudi pod pojmom temni splet predstavlja ilegalne dejavnosti, bomo področje legalnih dejavnosti, za katere se uporablja temni splet, prav tako raziskali. Dotaknili se bomo tudi zasebnosti na površinskem spletu, saj menimo, da je raziskava tega področja ključna za lažje razumevanja zasebnosti na temnem spletu. V raziskovalnem delu diplomskega dela se bomo osredotočili na pridobivanje informacij s pomočjo ankete med splošno populacijo z namenom, da dobimo večjo sliko o prepoznavanju temnega spleta v Sloveniji. Prav tako pa bomo preverili, ali se naši anketiranci poslužujejo raznih zaščitnih ukrepov za varovanje zasebnosti na površinskem spletu. Z ustreznim raziskovanjem in anketo bomo lažje določili smernice za smiselno uporabo temnega spleta z vidika običajnega uporabnika spleta.
Ključne besede: temni splet, površinski splet, anonimnost, Tor, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 09.02.2023; Ogledov: 658; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

10.
Sovražni govor na družbenih omrežjih med mladimi v Sloveniji : magistrsko delo
Klavdija Kuzkin, 2022, magistrsko delo

Opis: Sovražni govor je obstajal že pred spletom, vendar je s prihodom spleta postal bistveno bolj razširjen in težje obvladljiv. Namen magistrskega dela je bil ugotoviti odnos med mladimi in sovražnim govorom na spletu, še posebej na družbenih omrežjih. Metodološko je bila naloga zasnovana na kombinaciji sedmih delno strukturiranih intervjujev in spletne ankete na vzorcu (N = 296) mladih. Iz rezultatov lahko sklepamo, da je skoraj 80 % vprašanih že bilo priča sovražnemu govoru na spletu, pri čemer je zaznava sovražnega govora bistveno bolj pogosta pri ženskah (ro = 0,205). Slednje lahko vsaj delno povežemo z ugotovitvijo, da ženske bistveno pogosteje uporabljajo družbena omrežja kot moški (ro = 0,354). Naša raziskava je nadalje pokazala, da je bilo dobrih 29 % vprašanih že izpostavljenih blatenju njihovega videza, skoraj 27 % vprašanih pa je tudi že doživelo, da so bile brez njihovega dovoljenja na spletu deljene njihove fotografije, ki so jih prikazovale v nerodnem položaju. Na splošni ravni skoraj četrtina mladih zase meni, da so že bili žrtve sovražnih komentarjev na spletu. Mladi se sicer dobro zavedajo nevarnosti takšnega spletnega delovanja, saj jih skoraj 94 % meni, da lahko sovražni govor na spletu pripelje do samomora. Pri tem je zaskrbljujoče, da se večina (56 %) mladih ne zaveda možnosti prijave sovražnega govora na spletu. Posebej so nas zanimali tudi dejavniki pisanja sovražnih komentarjev. Med demografskimi napovedniki izstopa spol, pri čemer ženske precej manj pogosto pišejo sovražne komentarje (ro = –0,291), kar je tudi skladno z že obstoječimi ugotovitvami raziskovalcev. Po naši oceni najzanimivejša ugotovitev celotne magistrske naloge pa se nanaša na vpliv družinskih odnosov. Izkazalo se je namreč, da sovražne komentarje bistveno pogosteje pišejo mladostniki iz družin z manj kakovostnimi odnosi (ro = –0,257). Gre za družine, kjer je po poročanju naših respondentov manj medsebojne pomoči in povezanosti ter več prepirov, poniževanj in nasilja.
Ključne besede: sovražni govor, družbeno omrežje, splet, mladi, Slovenija
Objavljeno v DKUM: 17.11.2022; Ogledov: 1014; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (2,91 MB)

Iskanje izvedeno v 1.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici