| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 706
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Sinergije in izzivi sodelovanja med družinskimi podjetji in startupi na praktičnem primeru
Eneja Zupanič, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga je namenjena pojasnilom, kako si lahko družinska in start-up podjetja medsebojno koristijo s sodelovanjem, da bi povečali svoje inovativne sposobnosti. Družinska podjetja igrajo ključno vlogo v današnjem gopodarstvu. Vendar pa je v trenutnem dinamičnem gospodarskem okolju družinsko podjetje pred izzivom, kako ohraniti svoj konkurenčni položaj. Na drugi strani imajo start-up podjetja pogosto obetavne inovativne ideje z velikim tržnim potencialom. Zato se od obeh strani pričakuje, da si med seboj pomagata. Najprej smo opredelili družinska podjetja in njihov pomen za gospodarstvo, kjer smo predstavili značilnosti družinskega podjetja in prednosti ter slabosti družinskih podjetij. Opredelili smo tudi vpliv družinskih podjetij na gospodarstvo v Sloveniji. V nadaljevanju smo proučili start-up podjetja in njihov pomen za gospodarstvo. Ob tem smo predstavili značilnosti start-up podjetij in opredelili njihove prednosti ter slabosti. Opredelili smo tudi vpliv start-upov na gospodarstvo v Sloveniji. Temo smo si izbrali, saj smo želeli ugotoviti, ali si družinska in start-up podjetja med seboj res lahko pomagajo in koristijo drug drugemu
Keywords: družinska podjetja, start-up podjetja, zagon, sodelovanje, zavezništva med podjetji, inovacije, socialno-čustveno bogastvo.
Published in DKUM: 11.04.2024; Views: 56; Downloads: 12
.pdf Full text (737,49 KB)

2.
Priložnosti sodelovanja družinskih podjetij in startup podjetij na praktičnem primeru
Karin Žižek, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Družinska podjetja imajo ključno vlogo v evropskem gospodarstvu, vendar se soočajo z izzivi v hitro spreminjajočem se okolju. Globalizacija in digitalizacija postavljata družinska podjetja pred številne izzive, saj se morajo spretno odzivati na vse večjo kompleksnost in hiter razvoj trgov. Sodelovanje s startup podjetji se vse bolj prepoznava kot potencialna rešitev za soočanje s temi izzivi. Sodelovanje z novoustanovljenimi podjetji je za korporacije zelo obetavno, ostaja pa nejasno, kako izvedljiva je odločitev za ta pristop za družinska podjetja zaradi njihovih posebnih lastnosti, kot so nenaklonjenost tveganju, nepripravljenost za vlaganje v inovacijske namene, dolgoročna usmeritev in nepripravljenost za sodelovanje. Kljub različnim lastnostim družinskih podjetij pa družinska podjetja vedno bolj prepoznavajo pomembnost sodelovanja z novimi podjetji za inovacije. Prihodnost družinskih podjetij je mogoče okrepiti s sodelovanjem s startup podjetji, kar obeta inovativne rešitve za obe strani. To potrjuje tudi analiza praktičnega primera, ki je pokazala, da sodelovanje prinaša koristi tako družinskim podjetjem kot startupom. Na podlagi teh ugotovitev predlagamo razširitev takšnih partnerstev, ki bi lahko povečala raznolikost idej in konkurenčnosti ter spodbudila dinamičen razvoj v panogah, kjer podjetja delujejo, s čimer bi izboljšali storitve za uporabnike. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega in praktičnega dela. V prvem oziroma teoretičnem delu smo predstavili temeljne pojme sodelovanja podjetij, kot so oblike sodelovanja, inovacije kot rezultat sodelovanja, dejavnike uspeha za sodelovanje in tveganja, ki se lahko pojavijo pri sodelovanju; podrobneje je predstavljen vpliv sodelovanja na družinska in startup podjetja. V drugem oziroma praktičnem delu pa smo na osnovi zapisane teorije predstavili praktičen primer vplivanja oziroma priložnosti sodelovanja družinskega podjetja s startup podjetji.
Keywords: družinsko podjetje, startup, sodelovanje, inovacije
Published in DKUM: 11.04.2024; Views: 65; Downloads: 12
.pdf Full text (1,11 MB)

3.
Strateška zavezništva na področju co-marketinga in co-brandinga na primeru podjetja X
Narina Kosec, 2023, master's thesis

Abstract: Podjetja razvijajo nove strategije in znova odkrivajo blagovno znamko, da bi sledili priložnostim na svetovnem trgu. V magistrskem delu smo pojasnili strategije co-brandinga in co-marketinga. Dandanes so blagovne znamke zelo razširjene, zato lahko zasledimo veliko informacij v literaturi. Kreativna načina za nastanek blagovne znamke sta co-branding in co-marketing, kjer se dve podjetji odločita za strateško zavezništvo. Izbira partnerja je izredno velikega pomena in tukaj mora biti podjetje zelo previdno, saj z nepravilno izbiro partnerja lahko pride do neuspeha. Za uspešna co-branding in co-marketing morata imeti podjetji nekaj skupnih točk.
Keywords: co-branding, co-marketing, zavezništvo, strateško zavezništvo, sodelovanje, dejavniki uspeha.
Published in DKUM: 09.04.2024; Views: 73; Downloads: 10
.pdf Full text (906,23 KB)

4.
Sodelovanje policijskih organizacij s centri za socialno delo
Irena Gorenak, Katja Rančigaj, Branko Lobnikar, 2007, published scientific conference contribution

Keywords: policija, policijsko delo, centri za socialno delo, sodelovanje, Velika Britanija, Slovenija
Published in DKUM: 29.03.2024; Views: 41; Downloads: 0
.pdf Full text (946,57 KB)

5.
Mednarodno pravo v boju zoper organizirano kriminaliteto
Tomislav Pospeh, 2006, published professional conference contribution

Keywords: organizirana kriminaliteta, preprečevanje, mednarodno pravo, mednarodno sodelovanje, Maastrichtska pogodba
Published in DKUM: 29.03.2024; Views: 59; Downloads: 1
.pdf Full text (388,96 KB)

6.
Organiziran kriminal in terorizem : združljivost in razhajanja
Albert Černigoj, Bojan Dobovšek, 2006, published professional conference contribution

Keywords: organizirana kriminaliteta, terorizem, mednarodno sodelovanje, policija
Published in DKUM: 29.03.2024; Views: 39; Downloads: 4
.pdf Full text (348,28 KB)

7.
Sodelovanje obveščevalnih in varnostnih služb pri zagotavljanju vitalnih interesov držav
Janez Žirovnik, 2006, published professional conference contribution

Keywords: obveščevalne službe, varnostne službe, SOVA, mednarodno sodelovanje
Published in DKUM: 29.03.2024; Views: 50; Downloads: 1
.pdf Full text (343,52 KB)

8.
9.
Prispevek Slovenske vojske v boju proti trgovini z ljudmi
Gregor Garb, 2006, published professional conference contribution

Keywords: slovenska vojska, sodelovanje, mirovne operacije, trgovina z ljudmi, preprečevanje
Published in DKUM: 29.03.2024; Views: 63; Downloads: 2
.pdf Full text (334,99 KB)

10.
Sodelovanje med policijo in vojsko na področju boja proti terorizmu - realnost ali zgolj želja?
Denis Čaleta, 2006, published professional conference contribution

Keywords: policija, vojska, sodelovanje, boj proti terorizmu
Published in DKUM: 29.03.2024; Views: 54; Downloads: 1
.pdf Full text (300,52 KB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica