| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Ravnateljeva vloga pri zagotavljanju kakovosti pedagoškega dela
Ana Kozina, Tina Vršnik Perše, Marija Javornik, Milena Ivanuš-Grmek, 2012, original scientific article

Abstract: V prispevku se osredotočamo na pojem kakovosti pedagoškega dela in izpostavljamo vlogo, ki jo ima pri tem ravnatelj kot upravni in pedagoški vodja šole. V prvem delu prispevka opozorimo, da enoznačne definicije, kaj je kakovost izobraževanja, pravzaprav nimamo, saj gre za zapleten pojav, odvisen od mnogih dejavnikov. V nadaljevanju te dejavnike na kratko predstavimo. V drugem delu članka prikazujemo del rezultatov raziskave TALIS, kjer smo med drugim ugotavljali, kakšna je ravnateljeva vloga pri zagotavljanju kakovosti pedagoškega dela v odvisnosti od osnovnih značilnosti šole in ravnatelja samega.
Keywords: osnovne šole, kakovost, ravnatelji, upravljanje šole, pedagoški slog vodenja, vodenje, administrativni slog vodenja
Published in DKUM: 26.09.2017; Views: 1323; Downloads: 228
.pdf Full text (298,59 KB)
This document has many files! More...

2.
VPLIV SLOGA VODENJA NA ORGANIZACIJSKO VZDUŠJE IN ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH
Sonja Bastl, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je prikazati vpliv sloga vodenja na organizacijsko vzdušje in zadovoljstvo zaposlenih. Danes se pojavlja v podjetjih vse več tekmovalnosti, neiskrenosti in nezaupanja, ki peljejo k nezadovoljstvu zaposlenih. To pa je tudi najpogostejši dejavnik v podjetjih. V izbranem podjetju smo v praktičnem delu diplomske naloge analizirali rezultate organizacijskega vzdušja in zadovoljstva zaposlenih za zadnjih pet let, analizirali rezultate raziskave sloga vodenja ter primerjali rezultate sloga vodenja dobljene v raziskavi, z rezultati vzdušja in zadovoljstva zaposlenih preteklih let. Glede na ugotovitve lahko trdimo, da so bile najvišje povprečne ocene organizacijskega vzdušja in zadovoljstva zaposlenih pri uporabljenem situacijskem modelu vodenja, ki ga je vodja prilagajal situaciji. Največkrat uporabljen slog vodenja je prepričevalni slog vodenja, velika usmerjenost na naloge in na odnose. Vodja, ki bo znal s svojim zgledom, vpletenostjo zaposlenih v postavitev ciljev, motivirati zaposlene in ustvariti obojestransko zaupanje, bo lahko zagotavljal dobro organizacijsko vzdušje in zadovoljstvo zaposlenih. To je lahko le vodja, ki vodi podjetje z znanjem in visoko mero občutka za delo z ljudmi.
Keywords: slog vodenja, organizacijsko vzdušje, zadovoljstvo zaposlenih, družinsko podjetje
Published in DKUM: 10.05.2013; Views: 1288; Downloads: 180
.pdf Full text (603,42 KB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica