| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIDOBIVANJE SREDSTEV V NEPRIDOBITNIH ORGANIZACIJAH
Matej Slavec, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu, ki je teoretične narave, smo preučevali nepridobitne organizacije in njihove načine pridobivanja sredstev . Raziskovali smo povezanost med uspešnostjo poznavanja vrednot organizacije in prejetimi donacijami ter kako vplivata marketing in strateški management na količino pridobljenih sredstev. V diplomskem delu smo opredelili nepridobitne organizacije in njihov obseg v Sloveniji po ključnih indikatorjih ter ta sektor primerjali z Evropskim standardom. Predstavili smo vlogo managementa v nepridobitnih organizacijah in Brysonovo metodo strateškega planiranja, namenjeno prav nepridobitnim organizacijam. Pridobivanje sredstev smo analizirali po virih in metodah in jih primerjali po uspešnosti ter definirali, kateri so ključni elementi, na katere moramo biti pozorni pri zbiranju sredstev. Na praktičnem primeru smo analizirali Kulturno-umetniško društvo Kliničnega centra in Medicinske fakultete v Ljubljani in ugotovili, kako deluje društvo s sponzorstvom.
Ključne besede: nepridobitna organizacija, pridobivanje sredstev, donator, marketing, sistem vrednot
Objavljeno v DKUM: 14.11.2016; Ogledov: 1389; Prenosov: 192
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

2.
Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici