1.
IGRAČE KOT LUTKESuzana Letonja, 2014, diplomsko delo
Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge z naslovom Igrače kot lutke so predstavljene lutke, pomen lutk v vrtcih ter njihov vpliv na razvoj otroka. Ker pa smo se v nadaljevanju osredotočili na možnosti igranja z igračami kot lutkami, tudi v gledališčih za igrače kot lutke, pa smo se dotaknili tudi igre predšolskega otroka, podrobneje sta predstavljeni simbolna in sociodramska igra. V empiričnem delu so predstavljeni odgovori, ki smo jih pridobili s pomočjo anonimne ankete vzgojiteljev iz vrtcev ljutomerske občine. Z anketo smo pridobili podatke o uporabi lutk in igrač kot lutk v vrtcih, o mnenju vzgojiteljev o pomembnosti lutk za otrokov razvoj ter o uporabi igrač kot lutk pri posameznih metodah dela. Zanimale so nas predvsem razlike glede na starost vzgojiteljev ter glede na oddelek, v katerem delajo. Ugotovili smo, da večina vzgojiteljev, ne glede na starost ali oddelek, v katerem delajo, meni, da lutke pozitivno vplivajo na razvoj otrok ter da se uporabljajo sorazmerno pogosto, medtem ko se pri animaciji igrač kot lutk situacija spremeni. Igrače kot lutke se v vrtcih najpogosteje uporabljajo z metodo pripovedovanja ali spontane igre, medtem ko je večini vzgojiteljem izdelovanje lutk igrač dokaj nepoznana dejavnost.
Ključne besede: otrok, predšolska vzgoja, simbolna in sociodramska igra, lutka, pomen lutke, igrače kot lutke
Objavljeno v DKUM: 12.11.2014; Ogledov: 4310; Prenosov: 236
Celotno besedilo (733,92 KB)