| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 55
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
POSLOVNI INTRANET PODJETJA NA PRIMERU REŠITVE SHAREPOINT
David Obradović, 2009, diplomsko delo

Opis: Čedalje več podjetij se drži pravila »Več glav več ve«. Zato izvajanje določenih projektov praviloma poteka v skupinah, kjer vsak predlaga svoje ideje in tako hitreje pridemo do rešitev. Dokler se skupina nahaja na istem mestu, izvajanje timskega dela ni težavno. Ker pa čedalje več podjetij posluje na različnih lokacijah, je treba najti rešitev, kako timsko sodelovati, čeprav vsi niso fizično na prisotni na enem mestu. Rešitev se ponuja v obliki različnih računalniških tehnologij, ki med drugim omogočajo videokonference in izmenjavo podatkov. Tako se lahko neodvisno od tega, kje se nahajamo, udeležujemo skupinskih sestankov. Ena izmed takih rešitev je tudi Microsoftov SharePoint (v ožjem pomenu z izrazom mislimo na Microsoft Windows SharePoint Services oz. Microsfot Office SharePoint Server). Zaposlenim je na voljo platforma, ki jim omogoča, da lahko med seboj hitro izmenjujejo podatke, svoje ideje, informacije in podobno. Pri tem ponuja veliko mero prilagodljivosti celotnega sistema na potrebe podjetja, s pomočjo različnih nivojev dostopa omogoča omejevanje vpogleda v določene dokumente, do vsega pa uporabnik dostopa prek njemu že poznanega vmesnika – spletnega brskalnika. SharePoint idealno poslovno rešitev ponuja predvsem tistim podjetjem, ki že uporabljajo druge rešitve podjetja Microsoft (Office, Exchange, SQL in druge), saj se jih da med seboj združiti ter tako ponujajo skoraj celovito sistemsko rešitev. Ker SharePoint predstavlja programsko rešitev, je za delo treba imeti že vzpostavljeno določeno infrastrukturo. Za delovanje je torej potrebna lastna računalniška mreža oziroma intranet. Ta praviloma deluje na principu strežnik – odjemalec. V manjših podjetjih je praviloma dovolj en strežnik in nekaj odjemalcev (računalnik zaposlenega), v zelo velikih podjetjih pa za posredovanje skrbijo cele farme strežnikov, do katerih lahko dostopa tudi več tisoč odjemalcev. S pomočjo strojne in programske opreme imamo dandanes možnost delati s sodelavci, ki so oddaljeni več tisoč kilometrov, in to na skoraj enak način, kot če bi sedeli zraven nas. Dinamično poslovanje pač zahteva hitre odločitve in pri tem se je informacijska tehnologija izkazala kot učinkovita rešitev.
Ključne besede: Microsoft SharePoint Server, Microsoft SharePoint Services, Intranet, Strežnik, Odjemalec.
Objavljeno: 17.06.2009; Ogledov: 2011; Prenosov: 196
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

6.
SharePoint kot šolsko spletno mesto
Tomaž Stropnik, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo možnosti Windows SharePoint Services 3.0 kot spletno mesto šole. V prvem delu predstavimo izobraževalno lokalno omrežje, kaj vse ga sestavlja in kje vse se uporablja ter prikažemo njegove prednosti. V nadaljevanju se seznanimo s sestavo Windows SharePoint Services, njegovo zgodovino in njegovo uporabo. V naslednji točki povežemo obe prejšnji točki z uporabo orodja Windows SharePoint Services v izobraževalne namene. V zadnji točki imamo predstavljen praktični del Šolsko spletno mesto na Srednji zdravstveni šoli Murska Sobota. Pri tem smo upoštevali in poizkusili vključiti čim več možnosti izobraževalnega interneta. Opisali smo prednosti in slabosti uporabe sistema SharePoint v izobraževalne namene.
Ključne besede: Izobraževalni internet, Windows SharePoint Services, Portal, Spletno mesto, Internet, Intranet
Objavljeno: 22.10.2010; Ogledov: 1814; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (2,12 MB)

7.
PROTOTIPNA REŠITEV ZA GENERIRANJE POROČIL V PODJETJU
Bojana Andlovec Korošec, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava razvoj prototipne rešitve za generiranje poročil v konkretnem podjetju. Opisane so značilnosti modela uravnoteženega sistema kazalnikov uspešnosti (Balanced Scorecard - BSC). Analizirano je problemsko stanje v podjetju, ki posluje na več trgih v različnih jezikovnih okoljih in ima več poslovnih enot. Za razvoj prototipne rešitve je bila opredeljena arhitektura, izbrano razvojno orodje in implementiran proces generiranja poročil s Share Point Portalom, MS Reporting Services, Visual Studio in MS SQL Serverjem. Testiranje je pokazalo, da je prototip zanesljiv in da so prikazani kazalniki točni, uporabniki so zadovoljni, ker je uporaba enostavna, poročila pa kažejo celovit vpogled v poslovanje.
Ključne besede: Prenova procesov poročanja Uravnotežen sistem kazalnikov, (Balanced Scorecard - BSC) Prototipiranje MS Reporting Services
Objavljeno: 17.01.2011; Ogledov: 1475; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (4,98 MB)

8.
VPELJAVA WINDOWS SHAREPOINT V GEODETSKO PODJETJE
Klemen Kotar, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje projekt uvajanja portala Windows SharePoint Services (WSS) v Geodetski družbi, d. o. o., Ljubljana. Opisane so glavne lastnosti portala ter potek uvajanja. Pri tem obravnavamo celoten postopek, od izdelave načrta do same implementacije končne rešitve, ki je tudi shematsko predstavljena. Izvedena je bila anketa o uspešnosti vpeljave rešitve, ki je opredelila ključne prednosti.
Ključne besede: Windows SharePoint Services Informacijski sistem GIS Geodetska družba, d.o.o., Ljubljana
Objavljeno: 15.01.2013; Ogledov: 1157; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (10,52 MB)

9.
The ecological motivation or tourists as a determinant of the tourists' loyalty
Majda Bastič, Slavka Gojčič, 2011, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: Despite the significant impact of environment on the attractiveness of tourist destination, environmental stewardship is not always the top priority in the hotel industry as one of the most energy-intensive sectors of the tourism industry which contributes to the increasing quantity of air pollutants. Therefore, this study investigates the impact of ecological pull motives and service quality on the tourists' loyalty to eco-hotels. The tourists spent their holidays in Austrian hotels with ecolabel and in Slovenian hotels were targeted and a total of 611 tourists participated in the study. The study reveals that the perceived service quality and ecobehaviour of hotel staff are the main determinants of the tourists' loyalty. The comparison analysis between Austrian and Slovenian hotels indicates that the guests of Austrian hotels with ecolabel are more loyal and ecologically motivated than guests of Slovenian hotels without ecolabel.
Ključne besede: loyalty, ecological motivation, hotel service quality, tourism, eco-tourism, hotels, services, quality
Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1485; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (240,04 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Digital broadcasting and new services : invited paper
Žarko Čučej, 2008, izvirni znanstveni članek

Opis: The paper contain brief overview of a recent progress on digital broadcasting development. Main attention is given to the DVB-H standardisation and to possible services which can DVB-H offer. Also the DVB-H support to the IP data casting and IPTV in general is enlightened.
Ključne besede: digital broadcasting, new services, DVB-H, 3G mobile telecommunication, IPTV
Objavljeno: 31.05.2012; Ogledov: 976; Prenosov: 17
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici