1. Primerjava kadrov in nalog občinske uprave, občinskih organov in režijskega obrata občine bohinj v obdobju 2014-2022Mitja Arh, 2023, diplomsko delo Opis: Zaključno delo obravnava primerjavo kadrov in nalog občinske uprave, občinskih organov ter Režijskega obrata Občine Bohinj. V diplomski nalogi smo primerjali število zaposlenih na občinski upravi Občine Bohinj ter zaposlenih na Režijskem obratu, njihovo izobrazbeno strukturo. Zanimalo nas je, kako je občina v letih od 2014 do 2022 skrbela za napredovanje zaposlenih, kako je bila plačana delovna uspešnost delavcev ter kako je občina poskrbela za nadaljnja izobraževanja in izpopolnjevanja svojih zaposlenih. Raziskali in ugotovili smo, kakšne naloge in dela so bila namenjena določenim izobrazbenim strukturam v občini, koliko ljudi je delalo na posameznih področjih in kakšen je bil trend zaposlovanja v letih 2014 do 2022. Opravili smo tudi anketo o zadovoljstvu trenutno zaposlenih uslužbencev na občinski upravi Občine Bohinj in zaposlenih uslužbencev in vodij posameznih sektorjev na Režijskem obratu Občine Bohinj, s katero smo ugotovili, na katerih področjih dela so zaposleni delavci, katerih seminarjev in usposabljanj so se v teh letih udeleževali, kako pogosto so se udeleževali seminarjev in usposabljanj, kdo jih je nanje napotil, ali jih je udeležba na seminarjih motivirala za nadaljnje delo in če jim je koristila pri delu, ki so ga opravljali. Ključne besede: kadri, občinska uprava, seminarji, Režijski obrat, Občina Bohinj Objavljeno v DKUM: 06.10.2023; Ogledov: 410; Prenosov: 43 (1 glas) Celotno besedilo (1,47 MB) |
2. INTEGRACIJA SPLETNIH SEMINARJEV S SISTEMOM ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV Z STRANKAMITomaž Vodušek, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: Sistem za upravljanje odnosov s strankami je v mnogih podjetjih glavno orodje prodaje in trženja, s katerim sledijo stranki od samega pridobivanja kupca do servisiranja in spremljanja kupčeve zvestobe. Ena poglavitnih nalog sistema za upravljanje odnosov s strankami je spremljanje in beleženje komunikacije s strankami, ki poteka preko različnih kanalov. Sistem za upravljanje odnosov s strankami lahko dobre rezultate daje le s kvalitetnimi podatki, zato sta pravilen vnos in nabiranje pravih podatkov v sistem ključnega pomena. V diplomskem delu smo raziskali področje povezave sistema za upravljanje odnosov s strankami in sistema za izvajanje spletnih seminarjev kot pomembnega prodajnega kanala. Spletni seminarji so priljubljeni med ponudniki in slušatelji, saj lahko le-ti iz svojega delovnega okolja interaktivno sodelujejo. V podjetju SAOP, d. o. o., aktivno uporabljajo sistem za upravljanje odnosov s strankami, kakor tudi spletne seminarje za prodajne in druge predstavitve svojih rešitev. Glavni cilj diplomske naloge je načrtovati in razviti programsko rešitev, ki bo združevala oba sistema in omogočala ustrezen pretok podatkov brez izgube kvalitete podatkov. Po uvedbi rešitve za povezavo obeh sistemov spletni seminar postane nov prodajni kanal, vključen v procese sistema za upravljanje odnosov s strankami. Ključne besede: sistem za upravljanje odnosov s strankami, spletni seminarji, integracija, Microsoft Dynamics CRM, Citrix GoToWebinar. Objavljeno v DKUM: 06.07.2016; Ogledov: 1052; Prenosov: 110 Celotno besedilo (2,08 MB) |
3. Entrepreneurship under difficult circumstances : an inventory of best practices and entrepreneurship challenges at the beginning of the 21st century2000, zbornik Ključne besede: mala podjetja, management, poslovno okolje, uspešnost poslovanja, primerjave, poslovne finance, tranzicija, inovativnost, internacionalizacija, strategija, izobraževanje, zaposlovanje, trženje, podjetništvo, seminarji Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 935; Prenosov: 51 Povezava na celotno besedilo |