| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava kadrov in nalog občinske uprave, občinskih organov in režijskega obrata občine bohinj v obdobju 2014-2022
Mitja Arh, 2023, diplomsko delo

Opis: Zaključno delo obravnava primerjavo kadrov in nalog občinske uprave, občinskih organov ter Režijskega obrata Občine Bohinj. V diplomski nalogi smo primerjali število zaposlenih na občinski upravi Občine Bohinj ter zaposlenih na Režijskem obratu, njihovo izobrazbeno strukturo. Zanimalo nas je, kako je občina v letih od 2014 do 2022 skrbela za napredovanje zaposlenih, kako je bila plačana delovna uspešnost delavcev ter kako je občina poskrbela za nadaljnja izobraževanja in izpopolnjevanja svojih zaposlenih. Raziskali in ugotovili smo, kakšne naloge in dela so bila namenjena določenim izobrazbenim strukturam v občini, koliko ljudi je delalo na posameznih področjih in kakšen je bil trend zaposlovanja v letih 2014 do 2022. Opravili smo tudi anketo o zadovoljstvu trenutno zaposlenih uslužbencev na občinski upravi Občine Bohinj in zaposlenih uslužbencev in vodij posameznih sektorjev na Režijskem obratu Občine Bohinj, s katero smo ugotovili, na katerih področjih dela so zaposleni delavci, katerih seminarjev in usposabljanj so se v teh letih udeleževali, kako pogosto so se udeleževali seminarjev in usposabljanj, kdo jih je nanje napotil, ali jih je udeležba na seminarjih motivirala za nadaljnje delo in če jim je koristila pri delu, ki so ga opravljali.
Ključne besede: kadri, občinska uprava, seminarji, Režijski obrat, Občina Bohinj
Objavljeno v DKUM: 06.10.2023; Ogledov: 410; Prenosov: 43  (1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

2.
INTEGRACIJA SPLETNIH SEMINARJEV S SISTEMOM ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV Z STRANKAMI
Tomaž Vodušek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Sistem za upravljanje odnosov s strankami je v mnogih podjetjih glavno orodje prodaje in trženja, s katerim sledijo stranki od samega pridobivanja kupca do servisiranja in spremljanja kupčeve zvestobe. Ena poglavitnih nalog sistema za upravljanje odnosov s strankami je spremljanje in beleženje komunikacije s strankami, ki poteka preko različnih kanalov. Sistem za upravljanje odnosov s strankami lahko dobre rezultate daje le s kvalitetnimi podatki, zato sta pravilen vnos in nabiranje pravih podatkov v sistem ključnega pomena. V diplomskem delu smo raziskali področje povezave sistema za upravljanje odnosov s strankami in sistema za izvajanje spletnih seminarjev kot pomembnega prodajnega kanala. Spletni seminarji so priljubljeni med ponudniki in slušatelji, saj lahko le-ti iz svojega delovnega okolja interaktivno sodelujejo. V podjetju SAOP, d. o. o., aktivno uporabljajo sistem za upravljanje odnosov s strankami, kakor tudi spletne seminarje za prodajne in druge predstavitve svojih rešitev. Glavni cilj diplomske naloge je načrtovati in razviti programsko rešitev, ki bo združevala oba sistema in omogočala ustrezen pretok podatkov brez izgube kvalitete podatkov. Po uvedbi rešitve za povezavo obeh sistemov spletni seminar postane nov prodajni kanal, vključen v procese sistema za upravljanje odnosov s strankami.
Ključne besede: sistem za upravljanje odnosov s strankami, spletni seminarji, integracija, Microsoft Dynamics CRM, Citrix GoToWebinar.
Objavljeno v DKUM: 06.07.2016; Ogledov: 1052; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

3.
Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici