| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRESOJA MOŽNIH REŠITEV REKONSTRUKCIJE NIVOJSKEGA KRIŽIŠČA REGIONALNIH CEST V ŠOŠTANJU
Urška Faktor, 2011, diplomsko delo

Opis: Za obstoječe neustrezno nivojsko križišče so prometnotehnično obdelane različne možnosti rekonstrukcije križišča. Prikazan je postopek in metoda procesa planiranja rekonstrukcije križišča z opisom obstoječega stanja križišča in položaja križišča v cestni mreži, analizo prometne varnosti, analizo prepustnosti obstoječega križišča, prognozo prometnih tokov za plansko obdobje ter prikazom prometne učinkovitosti posamezne variantne rešitve. Predstavljena sta dva osnovna tipa rekonstrukcije: semaforizacija obstoječega križišča ter izvedba krožnega križišča. Za vsako varianto je preverjeno izpolnjevanje kriterijev za presojo upravičenosti izvedbe. Izdelana je medsebojna primerjava posameznih rešitev po gradbenotehničnih, prometnoekonomskih, okoljskih parametrih, prostorskih in prometnovarnostnih pogojih ter pripravljen predlog optimalne ureditve križišča. Obravnavana problematika je predstavljena na konkretnem primeru neustreznega nivojskega križišča regionalnih cest R2-425/1266 Šentvid–Šoštanj, R2-425/1267 Šoštanj–Pesje ter lokalnih cest LC 410150 in LK 411192 v mestu Šoštanj.
Ključne besede: nivojsko križišče, semaforizirano križišče, krožno križišče, študija primernosti izvedbe, kriteriji za ugotavljanje upravičenosti izvedbe
Objavljeno: 23.05.2011; Ogledov: 1888; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (6,13 MB)

2.
PRESOJA MOŽNIH REŠITEV REKONSTRUKCIJE KRIŽIŠČA V KOTLJAH
Polona Praprotnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Predmet obravnave diplomske naloge je presoja možnih rešitev rekonstrukcije obstoječega križišča v Kotljah v občini Ravne na Koroškem. Pri rekonstrukciji križišč v urbanem okolju je potrebno skrbno pretehtati vse dejavnike in kriterije (projektno-tehnične, prometno-varnostne in kapacitetne) ter se na podlagi le-teh odločiti za najustreznejšo možnost rekonstrukcije.
Ključne besede: krožno križišče, semaforizirano križišče, rekonstrukcija, kriteriji upravičenosti, primernost izvedbe
Objavljeno: 12.03.2012; Ogledov: 1336; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (23,95 MB)

3.
PRESOJA MOŽNIH REŠITEV REKONSTRUKCIJE KRIŽIŠČA V TROBLJAH
Rok Bricman, 2012, diplomsko delo

Opis: Predmet obravnave diplomske naloge je presoja možnih rešitev rekonstrukcije obstoječega križišča v Trobljah. Prikazan je postopek in metoda planiranja rekonstrukcije križišča z opisom obstoječega stanja, podatki o prometu, analizo prometne varnosti, prognozo prometnih tokov za plansko obdobje ter predstavitev dveh variant rekonstrukcije s prikazom prometne učinkovitosti obeh variant.
Ključne besede: krožno križišče, semaforizirano križišče, rekonstrukcija, kriteriji upravičenosti, primernost izvedbe, promet
Objavljeno: 15.03.2012; Ogledov: 1450; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (3,60 MB)

4.
PRESOJA MOŽNIH REŠITEV REKONSTRUKCIJE KRIŽIŠČA NA REGIONALNI CESTI R1 - 226/1256 RAVNE - DRAVOGRAD (KRIŽIŠČE RAVNE KINO)
Leon Friš, 2012, diplomsko delo

Opis: Cestno križišče mora nuditi varno, udobno, hitro in ekonomično križanje, prepletanje, združevanje ali cepljenje prometnih tokov različnih udeležencev v prometu. K rekonstrukciji križišča je potrebno pristopiti po ugotovitvi, ko le-to ne ustreza več zahtevanim kriterijem. In sicer takrat, ko se v križišču pojavijo zastoji, kolone ali se poveča število prometnih nesreč. Za rešitev nastale situacije je potrebno najprej izdelati strokovno študijo primernosti izvedbe. In sicer je za objektivno presojo potrebno pripraviti vsaj dve možni varianti projektnih rešitev. Pri obeh variantah rešitve projekta se primerja gradbeno-tehnične, prometno-ekonomske ter okoljske parametre ter prostorske in prometno-varnostne pogoje. Pri izdelavi študije primernosti izvedbe križišča je potrebno slediti določenim splošnim strokovnim smernicam, vendar je vsako križišče problem zase in ga je potrebno kot takega tudi samostojno obravnavati. V diplomski nalogi je predstavljena presoja možnih rešitev ureditve križišča Ravne kino, ki mora zagotavljati potrebno prometno prepustnost, zagotavljati mora ustrezno raven prometne varnosti za vse prisotne udeležence v prometu, mora biti ustrezno umeščena v prostor, stroški izvedbe morajo biti v sorazmerju z zahtevanim standardom. Prikazan je postopek planiranja rekonstrukcije obstoječega nivojskega križišča z opisom obstoječega stanja križišča, analizo prometne varnosti, analizo prepustnosti obstoječega križišča in naprej izbiro možnih rešitev rekonstrukcije v krožno križišče in semaforizirano križišče z preveritvijo globalnih kriterijev za presojo upravičenosti izvedbe.
Ključne besede: križišča, nivojska križišča, semaforizirano križišče, krožno križišče, študija primernosti izvedbe, kriteriji za presojo primernosti izvedbe križišča.
Objavljeno: 25.05.2012; Ogledov: 1580; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (5,48 MB)

5.
Prometna varnost krožišča Tomačevo pred in po prenovi
Andrej Šerjak, 2012, magistrsko delo

Opis: Prometna varnost mora biti vedno na prvem mestu, zato vedno znova stremimo k izboljšavi prometne varnosti na vseh prometnih površinah, med katere spadajo tudi krožišča. Krožišča so se začela graditi z namenom zmanjševanja števila konfliktnih točk in izboljševanja varnosti vseh udeležencev v prometu. Prav tako igrajo pomembno vlogo pri večji pretočnosti, umirjanju prometa in preprečevanju najhujših prometnih nesreč. V Sloveniji se število krožišč nenehno povečuje, izboljšuje in rekonstruira z vidika prometne varnosti. V magistrski nalogi je predstavljeno krožišče Tomačevo pred in po prenovi. Opisana je zgodovina razvoja krožišč, vrste in delitve krožišč, posebnosti, prednosti in slabosti krožišč ter signalizacija. Nato smo primerjali večpasovno krožno križišče s turbo- krožnim križiščem. V raziskovalnem delu naloge pa smo predstavili in primerjali krožno križišče pred in po prenovi. Analizirali smo prometno varnost, preučili vzroke in posledice prometnih nesreč, preverili mnenje uporabnikov krožišča ter podali predlog izboljšav, ki bi še dodatno povečal prometno varnost v krožišču.
Ključne besede: krožišče, prenova krožišča, semaforizirano turbo-krožno križišče, prometna varnost
Objavljeno: 16.02.2013; Ogledov: 1289; Prenosov: 232
.pdf Celotno besedilo (2,82 MB)

6.
Izboljšanje pretočnosti križišča pri nakupovalnem centru Qlandia Krško
Tjaša Dimitrišin, 2012, diplomsko delo

Opis: Pretočnost oziroma prepustnost križišča je ključnega pomena pri izbiri tipa križišča v fazi načrtovanja. Pogosto se srečujemo z izbiro med izgradnjo semaforiziranega križišča in krožnega križišča. Da bi sprejeli pravilno odločitev, moramo preučiti, katera možnost zagotavlja večjo pretočnost. V diplomski nalogi smo med seboj primerjali prepustnost obstoječega štirikrakega semaforiziranega križišča pri nakupovalnem centru Qlandia Krško ter dveh predlaganih rešitev, in sicer obstoječega križišča s preurejenimi časovnimi intervali semaforizacijskega sistema in krožnega križišča. Diplomska naloga je razdeljena na tri dele. Prvi del zajema teoretične osnove o križiščih in prometnih tokovih v križiščih. V drugem delu sledita posnetek obstoječega stanja in analiza rezultatov anketnega vprašalnika, s katerim smo pridobili mnenje uporabnikov o obravnavanem križišču. V zadnjem, tretjem delu pa so podane možne rešitve oziroma predlogi za izboljšanje pretočnosti križišča.
Ključne besede: pretočnost prometa, kapaciteta, semaforizirano križišče, krožno križišče
Objavljeno: 16.02.2013; Ogledov: 865; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (3,39 MB)

7.
VPLIV ODŠTEVALNIKOV NA RAVEN PROMETNE VARNOSTI V SEMAFORIZIRANIH KRIŽIŠČIH
Hrvoje Banić, 2014, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je analiziran vpliv odštevalnika na raven prometne varnosti v semaforiziranih križiščih.Predstavljene so metode analize varnosti v križiščih in primer mesta Varaždin, ki beleži povečano uporabo odštevalnika. Analiziran je vpliv odštevalnika na raven prometne varnosti s primerjavo nesreč na križiščih, ki so opremljeni s odštevalniki, ki se nahajajo na področju mesta Varaždin. Skozi anketo so preučena mnenja udeležencev v prometu o vplivu odštevalnikov na prometno varnost v semaforiziranih križiščih.
Ključne besede: odštevalnik, semaforizirano križišče, prometna varnost, Varaždin, analiza, ankete
Objavljeno: 08.10.2014; Ogledov: 770; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (3,27 MB)

8.
Semaforizirana izvennivojska križišča
Ela Dvoršćak, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi bomo primerjali različne tipe semaforiziranih križišč po dveh merilih, in sicer po površini, ki jo zajemajo, in pretočnosti, ki jo zagotavljajo. Različni tipi semaforiziranih križišč so opisani glede na njihovo geometrijo, prednosti in pomanjkljivosti ter namen oziroma glede na to, v katerih primerih se posamezni tip križišča uporablja. Cilj naloge je s primerjavo površine in pretočnosti teh križišč pridobiti najboljše projektne rešitve za določena križišča ter primerjati obstoječa, že znana semaforizirana križišča z novimi, inovativnimi rešitvami.
Ključne besede: križišča, izvennivojska križišča, semaforizirana izvennivojska križišča, semaforizirano krožno križišče
Objavljeno: 01.09.2016; Ogledov: 539; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (4,78 MB)

9.
IZBIRA OPTIMALNEGA TIPA KRIŽIŠČA V PRIMERU KRIŽANJA VUKOVARSKE ULICE, ULICE VLADIMIRA NAZORA IN KALNIČKE ULICE V ČAKOVCU
Lara Fažon, 2019, diplomsko delo

Opis: Osnovni namen naloge je izbira optimalne geometrije križišča s preverjanjem izpolnjevanja globalnih kriterijev v primeru križanja Vukovarske ulice, ulice Vladimira Nazora in Kalničke ulice v Čakovcu. Najprej je analizirano obstoječe stanje križišča. V analizo so zajeti naslednji globalni kriteriji, ki utemeljujejo primernost oziroma smiselnost njegove izvedbe: funkcionalni kriterij, prostorski kriterij, projektno-tehnični kriterij, kriterij prepustnosti, kriterij prometne varnosti, kriterij vpliva sosednjih križišč, kriterij okolice in ekonomski kriterij. V nadaljevanju sta, na podlagi analize, podana dva predloga rekonstrukcije obstoječega stanja križišča: semaforizirano križišče in krožno križišče.
Ključne besede: Optimalna geometrija križišča, krožno križišče, semaforizirano križišče, rekonstukcija
Objavljeno: 16.09.2019; Ogledov: 75; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (3,54 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici