SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Samomotivacija na delovnem mestu : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Mojca Rotar, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: motivacija, stimulacija, samomotivacija
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 2754; Prenosov: 501
.pdf Celotno besedilo (830,74 KB)

2.
SAMOMOTIVACIJA ZAPOSLENIH V POKRAJINSKI IN ŠTUDIJSKI KNJIŽNICI MURSKA SOBOTA
Jasna Horvat, 2012, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga zadeva problem samomotivacije. Samomotivacija je zelo pomembna pri doseganju uspeha na delovnem področju in osebnem življenju. Dobro sprejeta razlaga, ki pojasnjuje človekovo obnašanje je, da imajo ljudje potrebe in motive, ki jih ženejo naprej pri doseganju ciljev. Teorije, osnovane na potrebah, pomagajo pri razlagi samomotivacije. Najprej opredelimo potrebe, ki jih hočemo zadovoljiti. Drugi pogled na samomotivacijo je, da če smo močno motivirani, smo bolj zavzeti pri delu, boljše opravljamo delo in čutimo pripadnost podjetju. Samomotivacija je posameznikova prostovoljna notranja težnja k čim bolje opravljenemu delu. Štirje dejavniki, ki so potrebni, da dosežemo visoko stopnjo samomotivacije, so: samozavest in samoučinkovitost, pozitivno razmišljanje, cilji in motiviranje iz okolja. Postavljanje ciljev je pomembno pri delu. Osebni cilji morajo biti vključeni med poslovne cilje. Za doseganje ciljev in motivacijo je zelo pomembna samodisciplina. V magistrski nalogi smo predstavili Pokrajinsko in študijsko knjižnico Murska Sobota. Analizirali smo stopnjo samomotivacije pri zaposlenih. Raziskali smo tudi, kako so zaposleni notranje motivirani pri delu in katere vire samomotivacije uporabljajo, da dosežejo visoko stopnjo samomotivacije.
Ključne besede: Samomotivacija, pozitivno razmišljanje, angažiranost zaposlenih, samozavest, samoučinkovitost, postavljanje ciljev, motiviranje iz okolja, samodisciplina, notranja motivacija
Objavljeno: 23.10.2012; Ogledov: 1225; Prenosov: 241
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

3.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH V PODJETJU PASJA PEKARNA HOV HOV
Ela Vojinović, 2014, diplomsko delo

Opis: Uspešnost mladega podjetja je v veliki meri odvisna od motivacije managerjev kot tudi od motivacije vseh vključenih v proces prodaje izdelkov. Motivacija je pomembna aktivnost managerjev, s katero želijo spodbuditi svoje zaposlene, da bi svoje delo opravljali čim učinkovitejše in s tem dosegli kar se da dobre rezultate, pomembne za podjetje. Diplomski seminar je sestavljen iz dveh delov – iz teoretične osnove, ki opisuje pojme s področja motivacije, motivacijske dejavnike, tehnike in teorije. V praktičnem delu pa smo teoretične osnove aplicirali na preučevano podjetje. Preučili smo delovanje podjetja in osnovali predstavitev poslovanja podjetja pasja pekarna HOV HOV. V zaključnem delu diplomskega seminarja predstavljamo raziskavo, s katero smo preverili zastavljene hipoteze o motivaciji zaposlenih v podjetju. Osrednji del raziskave izhaja iz vprašalnika in intervjuja z lastnico. Z vprašalnikom smo želeli izvedeti, kateri dejavniki zaposlene najbolj motivirajo, da se pri svojem delu potrudijo oziroma, kateri dejavniki jim naredijo delo zanimivejše. Z metodo intervjuja pa smo želeli raziskati motiviranost lastnice za ustanovitev podjetja in njeno vizijo za nadaljevanje poslovanja le- tega. Pri diplomskem seminarju smo med drugim uporabili tudi deskriptivno in induktivno metodo, metodo anketiranja in kvantitativne metode. Pri izdelavi diplomskega seminarja bistvenih omejitev ni bilo. Kot delno omejitev bi lahko navedli intervju z lastnico zaradi njenega zasedenega urnika. Rezultati vprašalnika kažejo, da zaposlene najbolj motivira plačilo, pohvale zaposlenih in živali v trgovini. Dobljeni rezultati so tudi potrdili hipotezo, da je motivacija zaposlenih v podjetju visoka, zaposleni pa so bolj motivirani za prodajo ob lepem vremenu. Hipotezi, da so zaposleni bolj motivirani za prodajo pri strankah s psmi in da zaposlene za delo najbolj motivira denarna nagrada, sta bili prav tako potrjeni v skladu z rezultati raziskave. Zaključimo lahko z ugotovitvijo, da se rezultati raziskave skladajo s prvotno zastavljenimi hipotezami in pričakovanji.
Ključne besede: Motivacija zaposlenih, samomotivacija, pasja pekarna HOV HOV
Objavljeno: 30.10.2014; Ogledov: 1062; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (721,85 KB)

4.
MOTIVACIJA ZA SAMOZAPOSLITEV V ČASU GOSPODARSKE KRIZE
Aleš Horvat, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo povzeli več področij iz podjetništva. Razložili smo, kaj je podjetništvo, kdo je podjetnik in kakšne so njegove lastnosti. Da se posameznik odloči za podjetništvo, mora imeti motiv. Zato smo poskušali razložiti področja motivacije, motivacijske teorije, motive, vlogo motivacije pri ustanavljanju podjetja, samomotivacijo in odnos družbe do podjetnikov, kot motivacija. Na motivacijo posameznika vpliva več dejavnikov. Med njimi je tudi gospodarska kriza, ki ima na bodoče podjetnike močan vpliv. V diplomskem seminarju je tako razložen tudi vpliv gospodarske krize na motivacijo posameznika ali podjetnika. V raziskovalnem delu smo izvedli raziskavo s pomočjo povzetka treh intervjujev z uspešnimi podjetniki oz. podjetji. Naš namen raziskave je bil ugotoviti motivacijo posameznih podjetnikov, kako uspešno premagujejo gospodarsko krizo ter kaj so skupne lastnosti teh podjetij.
Ključne besede: podjetništvo, podjetnik, motivacija, motivi, samomotivacija, gospodarska kriza
Objavljeno: 06.08.2015; Ogledov: 675; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (995,91 KB)

5.
MOTIVIRANOST IN ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Mojca Tratnjek, 2016, diplomsko delo

Opis: Motivacijo lahko predstavimo kot glavni temelj človekove dejavnosti, saj nas spremlja vsak dan, na vsakem koraku. Ker pa je vsak posameznik za sebe edinstven, žal ni enotnega načina, s katerim bi lahko motivirali vse zaposlene. Pomembno je, da organizacije poznajo motivacijo in zakonitosti motiviranja, da lahko to potem uporabijo. Poleg tega, da morajo dobro poznati motivacijo, pa se od njih zahteva tudi to, da poznajo svoje zaposlene v organizaciji in vedo, s čim jih bodo pripravili do tega, da bodo opravili svoje delo učinkovito in po najboljših zmogljivostih. Splošno znano je, da so redna mesečna plača, varnost zaposlitve, možnosti komuniciranja v organizaciji in tudi dobri odnosi znotraj celotnega kolektiva najpogostejši dejavniki motiviranja zaposlenih. Obstaja veliko različnih motivacijskih dejavnikov, ki se jih lahko uporabi za motivacijo zaposlenih in ravno ti dejavniki delujejo kot spodbuda zaposlenim, da se pri svojem delu maksimalno potrudijo. Skrb za zaposlene, vlaganje v njih in njihovo motiviranje je glavna skrb vodstva v organizacijah. Vsekakor pa je ob tem potrebno paziti, da se vedno ne motivira na enak način, kajti ena in ista rutina motivacije sčasoma izniči učinek le-te. Anketni vprašalnik o motiviranosti zaposlenih smo izvedli v podjetju X. S tem nam je bilo omogočeno, da dobimo odgovore na naša vprašanja, ali so zaposleni zadovoljni na svojem delovnem mestu, kaj najbolj vpliva na njihovo motivacijo in kaj je po njihovem mnenju potrebno storiti za izboljšanje stopnje motiviranosti v organizaciji.
Ključne besede: motivacijske teorije, motivacija, motivi, načini motiviranja, samomotivacija, motivacija v podjetju X
Objavljeno: 01.04.2016; Ogledov: 903; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

6.
VZPODBUJANJE MOTIVIRANOSTI V ORGANIZACIJI X
Barbara Peklar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V moji diplomski nalogi sem želela raziskati motivacijo v podjetju X. Predvsem sem želela raziskati razlike v motiviranosti med različnimi generacijami in med spoloma. V teoretičnem delu diplomske naloge sem pisala o motivacijskih teorijah, o različnih generacijah in njihovih vrednotah, o demotivatorjih ter o motivaciji na splošno. V raziskovalnem delu sem si pomagala s statističnimi metodami. Raziskovalno orodje je bila anketa, ki so jo izpolnili zaposleni v organizaciji X. Anketirala sem 50 respondentov. Pri praktičnem delu moje diplomske naloge sem s pomočjo anketnega vprašalnika prišla do marsikaterega zanimivega spoznanja. Za vzpodbujanje motiviranja bi si zaposleni najbolj želeli finančnega nagrajevanja in dodatnih prostih dnevov. Če bi takšno nagrajevanje obstajalo, bi bili produktivnejši na svojem delovnem mestu. Poleg tega velik odstotek delavcev smatra, da njihovi zaposleni niso maksimalno motivirani. Tu se je potrdila moja hipoteza 1, ki je predpostavila da motivaciji v podjetju ni posvečeno dovolj pozornosti. Potrdila se je tudi hipoteza 2. V njej sem predpostavila, da so ocene glede dejavnikov motivacije, med različno starimi zaposlenimi različne. Rezultati anketnega vprašalnika so pokazali predvsem to, da moramo k motiviranju starejše generacije pristopiti drugače, kot k motiviranju mlajše in srednje generacije. Rezultate anketnega vprašalnika sem podrobno predstavila v zadnjem poglavju.
Ključne besede: motivacija, demotivatorji, generacijske razlike, motivacijske teorije, samomotivacija
Objavljeno: 02.11.2016; Ogledov: 214; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (697,87 KB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici