2.
VPLIV ANGLEŠKEGA JEZIKA NA NEMŠKE SLOGANEAnja Moge, 2011, diplomsko delo
Opis: Moja diplomska naloga obravnava reklame, natančneje reklamne slogane in kako nanje vpliva angleški jezik. Sestavljena je iz dveh delov: teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu moje diplomske naloge je definiran izraz reklama, kakor tudi njena zgodovina, funkcije, cilji, sestavni deli, reklamni jezik, kjer sem se posvetila tudi vplivom tujih jezikov, predvsem angleškega. V empiričnem delu sem se natančneje ukvarjala z angleškim jezikom, kako je vplival na nemški jezik, predvsem pa na reklamni jezik, in kako je postal del reklamnih sloganov. Cilj moje diplomske naloge je bil odkriti, kateri slogani tvorijo večino v nemško govorečem prostoru, kako jih Nemci sprejemajo in razumejo in kateri so bolj poznani — nemški ali angleški. To sem skušala ugotoviti s pomočjo študije o razumevanju angleških sloganov v Nemčiji in s pomočjo lastnih opazovanj. Da sem lahko naredila primerjavo o situaciji v Sloveniji, sem poskusila s pomočjo ankete ugotoviti, kako v Sloveniji razumemo angleške slogane.
Ključne besede: Reklame, cilji reklam, funkcije reklam, reklamni slogan, razumevanje angleških sloganov.
Objavljeno: 17.03.2011; Ogledov: 1620; Prenosov: 166
Celotno besedilo (1,63 MB)