| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VLOGA IN POMEN MALIH OGLASOV NA INTERNETU
Jernej Založnik, 2011, diplomsko delo

Ključne besede: mali oglasi, oglaševanje, reklame, internet
Objavljeno: 22.02.2021; Ogledov: 62; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

2.
VPLIV ANGLEŠKEGA JEZIKA NA NEMŠKE SLOGANE
Anja Moge, 2011, diplomsko delo

Opis: Moja diplomska naloga obravnava reklame, natančneje reklamne slogane in kako nanje vpliva angleški jezik. Sestavljena je iz dveh delov: teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu moje diplomske naloge je definiran izraz reklama, kakor tudi njena zgodovina, funkcije, cilji, sestavni deli, reklamni jezik, kjer sem se posvetila tudi vplivom tujih jezikov, predvsem angleškega. V empiričnem delu sem se natančneje ukvarjala z angleškim jezikom, kako je vplival na nemški jezik, predvsem pa na reklamni jezik, in kako je postal del reklamnih sloganov. Cilj moje diplomske naloge je bil odkriti, kateri slogani tvorijo večino v nemško govorečem prostoru, kako jih Nemci sprejemajo in razumejo in kateri so bolj poznani — nemški ali angleški. To sem skušala ugotoviti s pomočjo študije o razumevanju angleških sloganov v Nemčiji in s pomočjo lastnih opazovanj. Da sem lahko naredila primerjavo o situaciji v Sloveniji, sem poskusila s pomočjo ankete ugotoviti, kako v Sloveniji razumemo angleške slogane.
Ključne besede: Reklame, cilji reklam, funkcije reklam, reklamni slogan, razumevanje angleških sloganov.  
Objavljeno: 17.03.2011; Ogledov: 1620; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici