| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 23
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Optimizacija postopkov odobritve z uporabo aplikacije razvite v okolju Oracle APEX : diplomsko delo
Jakob Polegek, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili postopek razvoja aplikacije za upravljanje z inventarjem. Najprej smo predstavili okolje APEX in njegovo zgodovino, tehnologije in orodja, med katere spadajo PL/SQL, HTML, CSS, JavaScript, Quick SQL in diagrams.net. Nato je sledil razvoj podatkovne baze in vnos testnih podatkov, na koncu pa še razvoj spletne aplikacije v okolju APEX. V tej fazi smo velik poudarek dali predvsem na deljeno komponento za opredelitev nalog.
Keywords: razvojno okolje, APEX, spletna aplikacija, PL/SQL, odobritve
Published in DKUM: 12.10.2023; Views: 656; Downloads: 98
.pdf Full text (4,52 MB)

2.
Razvoj spletne aplikacije za avtomatizacijo procesov
Peter Jenko, 2022, master's thesis

Abstract: Podjetja dandanes zaradi povečanja odvisnosti od uporabe interneta v poslovnih procesih in zahtev za dostopnost podatkovnih vsebin na daljavo stremijo k uporabi in razvoju spletnih programskih rešitev. Vedno več podjetij za razvoj rešitev uporablja platforme, ki omogočajo malokodno programiranje. Ene izmed največjih prednosti takega razvoja rešitev so hitrejši proces razvoja aplikacij, spodbujanje poslovne agilnosti in omogočanje digitalizacije. Magistrsko delo opisuje proces izdelave aplikacije, ki je zasnovana na infrastrukturi, ki jo uporablja podjetje Generali zavarovalnica, d. d. Opisana programska rešitev omogoča avtomatizacijo velikega števila zahtevkov in procesov za vpogled v osveževanje podatkovnih skladišč, ki jih uporabniki brez tehnične pomoči oddelka IT ne zmorejo sami izvesti. Oddelek IT za reševanje zahtevkov porabi veliko časa, zato smo za razbremenitev oddelka razvili programsko rešitev, ki avtomatizira te procese. Aplikacija preko uporabniškega vmesnika omogoča, da uporabniki želene procese na enostaven način inicializirajo sami.
Keywords: Oracle APEX, malokodno razvojno okolje, avtomatizacija, spletna aplikacija, PL/SQL
Published in DKUM: 16.03.2022; Views: 1311; Downloads: 131
.pdf Full text (3,46 MB)

3.
Razvojna platforma PlatformIO : zaključno delo
Vladimir Miladinović, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Eksplozivna rast področja interneta stvari in vseprisotnega računalništva je spodbudilo potrebo po boljšem ekosistemu za integracijo različne strojne opreme. V času pisanja diplomskega dela je večina razvojnih okolij, ki omogočajo združitev različnih razvojnih ploščic, pomanjkljiva na številnih področjih. Posledično je podpora kompleksnejših projektov slaba. Cilj razvojne platforme PlatformIO je združiti razvojne rešitve strojne opreme proizvajalcev v inovativen in bolj produktiven ekosistem. V diplomskem delu bomo primerjali razvojno platformo PlatformIO z ostalimi rešitvami in preverili, ali doseže zastavljeni cilj.
Keywords: brezžična komunikacija, razvojne ploščice, razvojno okolje, senzor.
Published in DKUM: 02.11.2020; Views: 985; Downloads: 66
.pdf Full text (1,12 MB)

4.
KRMILJENJE ULTRAZVOČNEGA SENZORJA S PLATFORMO ARDUINO
Leon Gros, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu predstavljamo razvojno okolje in način programiranja platforme Arduino. Predstavili smo delovanje ultrazvočnega senzorja. S pomočjo platforme in ultrazvočnega senzorja HC-SR04 smo sestavili in sprogramirali aplikacijo za krmiljenje, ki omogoča merjenje razdalje do ovir v prostoru.
Keywords: Razvojno okolje, Arduino, ultrazvočni senzor, merjenje razdalje.
Published in DKUM: 16.07.2015; Views: 3113; Downloads: 493
.pdf Full text (3,34 MB)

5.
POHITRITEV POSTOPKA ZA LOKALIZIRANJE OBRAZOV IZ KNJIŽNICE OPENCV NA OPERACIJSKEM SISTEMU ANDROID
Boris Špringar, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se ukvarjali s pohitritvijo postopkov za lokaliziranje obrazov. Pregledno smo predstavili obstoječe algoritme za zaznavanje obrazov iz knjižnice OpenCV. V praktičnem delu naloge smo spremenili osnovni algoritem za zaznavanje obrazov iz knjižnice OpenCV, prirejen za mobilne naprave z operacijskim sistemom Android, da algoritem za ceno manjše natančnosti deluje hitreje. Osnovni algoritem je splošen in se lahko uporablja na vseh napravah, ki podpirajo izvajanje kode C++. Zaradi želje po splošnosti se algoritem lahko izvaja na različnih napravah, a delovanje tega algoritma na nobeni ni posebej hitro. V diplomskem delu smo ta algoritem spremenili iz splošno namenskega v specifičnega tako, da smo mu odvzeli določene manj pomembne funkcionalnosti, priredili kodo za naprave Android, ob tem pa smo optimizirali še hitrost izvajanja, vse na račun malenkostnega zmanjšanja natančnosti lokaliziranja obrazov. Eksperimentalni rezultati so pokazali, da s prilagajanjem algoritma ciljni napravi takšen algoritem deluje bistveno hitreje (do 13 ms hitreje kot izvirni algoritem pri lokaliziranju obrazov na enem posnetku) na račun zmanjšanja uspešnosti lokaliziranja obrazov za 18 %.
Keywords: Android, knjižnica OpenCV, razvojno okolje NDK, lokaliziranje obrazov, pohitritev
Published in DKUM: 22.05.2015; Views: 1537; Downloads: 196
.pdf Full text (2,42 MB)

6.
PRIPOROČILA ZA RAZVOJ BOGATIH UPORABNIŠKIH VMESNIKOV V OKOLJU RATIONAL BUSINESS DEVELOPER
Sergej Godec, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu so predstavljene osnovne značilnosti bogatih uporabniških vmesnikov. Opisane so značilnosti razvojnega okolja Rational Business Developer in možnosti ustvarjanja bogatih uporabniških vmesnikov. Predstavljene so osnove programskega jezika EGL in njegov namen. Opisane so komponente Dojo in njihova uporaba. S pomočjo komponent Dojo je prikazano, kako pričnemo z ustvarjanjem bogatih uporabniških vmesnikov v okolju RBD. Na koncu sledi še prikaz komunikacije s podatkovno bazo.
Keywords: bogati uporabniški vmesniki, programski jezik EGL, razvojno okolje Rational Business Developer, Dojo
Published in DKUM: 06.03.2015; Views: 1423; Downloads: 111
.pdf Full text (3,96 MB)

7.
IZDELAVA APLIKACIJE S SILVERLIGHT
Dejan Zakošek, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu predstavljamo tehnologijo za razvoj interaktivnih spletnih aplikacij, imenovano Silverlight. Silverlight uporablja razširjen aplikacijski označevalni jezik (XAML), ki olajša razvoj uporabniškega vmesnika. Opisujemo splošne lastnosti, arhitekturo ter zgodovino te tehnologije. Za prikaz razvoja in izdelave interaktivnih aplikacij predstavljamo orodja in metode, ki omogočajo razvoj v tej tehnologiji. Učinkovitost razvojnega potenciala prikazujemo z izdelavo demo aplikacije – predvajalnika video vsebin.
Keywords: Silverlight, Microsoft, razvojno okolje, spletna aplikacija, vtičnik.
Published in DKUM: 26.03.2014; Views: 1864; Downloads: 106
.pdf Full text (1,04 MB)

8.
BREZŽIČNI MERILNI SISTEM
Matej Dominko, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V okviru diplomskega dela smo razvili mikrokrmilniško napravo za brezžično komunikacijo z Internetom na podlagi standarda 802.11 b/g. Poimenovali smo jo Brezžični merilni sistem. Sistem je realiziran kot spletni strežnik in sestavljen iz mikroprocesorja ATmega328P in modula za brezžično komunikacijo RN-XV 171. S pomočjo senzorjev in preprostih elektronskih vezij pridobivamo podatke o temperaturi, relativni zračni vlagi, zračnemu tlaku ter enosmerni napetosti in toku. Te podatke prikažemo na spletni strani, ki nam ponuja tudi možnost upravljanja z napravo. Merilni sistem je razvit s pomočjo odprtokodnega programskega orodja Arduino.
Keywords: mikrokrmilniki, brezžični sistem, vgrajeni sistemi, brezžična omrežja, razvojno okolje Arduino
Published in DKUM: 10.07.2013; Views: 1849; Downloads: 275
.pdf Full text (2,47 MB)

9.
ZAJEMANJE PODATKOV GIBANJA NA NAPRAVAH iOS IN NJIHOVA UPORABA PRI RAZVOJU IGER
Damir Štuhec, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Podatki gibanja prinašajo brezmejne možnosti v svet razvijanja mobilnih iger ter močno povečujejo faktor realnosti interakcije med uporabnikom in napravo oziroma aplikacijo. Diplomska naloga se osredotoča na raziskovanje zajemanja podatkov gibanja na napravah iOS ter njihovo uporabnost pri razvoju iger. Zanima nas, na kakšen način strojna oprema zajema podatke ter kakšne so možnosti in oblike uporabe zajetih podatkov pri razvoju aplikacij. Na koncu naloge raziskovanje podpremo s konkretnimi primeri oziroma prototipi 2D iger, ki nakazujejo zmožnosti in področja uporabe zajetih podatkov gibanja naprave.
Keywords: Podatki gibanja naprave, sistemsko programsko ogrodje Core Motion, mobilni operacijski sistem iOS, razvojno okolje Xcode, razvoj mobilnih iger.
Published in DKUM: 27.11.2012; Views: 2100; Downloads: 122
.pdf Full text (2,13 MB)

10.
UVEDBA SISTEMA ZA PODPORO UPORABNIKOM
Janez Mirtič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Veliko podjetij, ki nudi podporo uporabnikom, le-to izvaja ročno ali s pomočjo računalniških preglednic. V diplomskem delu je izveden postopek informatizacije podpore uporabnikom. S pomočjo modela informatizacije in analize obstoječih orodij je izdelana programska rešitev sistema za podporo uporabnikom. Rezultat naloge je programska rešitev sistema za sledenje napakam. Praktičen primer uporabe rešitve je prikazan na primeru aplikacije Helpdesk, ki jo uporablja Bolnišnica Golnik. Informatizacija sistema za podporo uporabnikom omogoča avtomatizacijo določenih procesov in izboljšuje izrabo človeških virov, ki se zaradi razbremenitve z administrativnimi procesi lahko učinkoviteje ukvarjajo s samim procesom reševanja določenih zahtev.
Keywords: sistem za podporo uporabnikom, sistem za sledenje težavam, model informatizacije, razvojno okolje, sistem za upravljanje s podatkovno bazo
Published in DKUM: 01.08.2012; Views: 1472; Downloads: 103
.pdf Full text (3,01 MB)

Search done in 0.21 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica