| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJAVA OGRODIJ ZA RAZVOJ MOBILNIH IGER
Aleksander Damiš, 2012, diplomsko delo

Opis: V dobi vsestranske in vsakdanje uporabe pametnih mobilnih telefonov se posledično veča priljubljenost mobilnih iger. Zaradi zmogljivosti najnovejših mobilnih telefonov in zahtev trga po boljši odzivnosti, izvirni zgodbi in dobro zasnovani grafiki je razvoj sodobnih mobilnih iger vse prej kot lahek. V tem diplomskem delu je predstavljen postopek od načrtovanja do objave preproste mobilne igre za platformo iOS v treh različnih ogrodjih, ki omogočajo razvoj mobilnih iger tako začetnim navdušencem kot tudi velikim podjetjem. Zgoraj navedena ogrodja so podrobno predstavljena in primerjana glede na njihove prednosti pred konkurenco in pomanjkljivosti.
Ključne besede: ogrodja za razvoj mobilnih iger, mobilna igra, iOS
Objavljeno: 13.09.2012; Ogledov: 1595; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

2.
ZAJEMANJE PODATKOV GIBANJA NA NAPRAVAH iOS IN NJIHOVA UPORABA PRI RAZVOJU IGER
Damir Štuhec, 2012, diplomsko delo

Opis: Podatki gibanja prinašajo brezmejne možnosti v svet razvijanja mobilnih iger ter močno povečujejo faktor realnosti interakcije med uporabnikom in napravo oziroma aplikacijo. Diplomska naloga se osredotoča na raziskovanje zajemanja podatkov gibanja na napravah iOS ter njihovo uporabnost pri razvoju iger. Zanima nas, na kakšen način strojna oprema zajema podatke ter kakšne so možnosti in oblike uporabe zajetih podatkov pri razvoju aplikacij. Na koncu naloge raziskovanje podpremo s konkretnimi primeri oziroma prototipi 2D iger, ki nakazujejo zmožnosti in področja uporabe zajetih podatkov gibanja naprave.
Ključne besede: Podatki gibanja naprave, sistemsko programsko ogrodje Core Motion, mobilni operacijski sistem iOS, razvojno okolje Xcode, razvoj mobilnih iger.
Objavljeno: 27.11.2012; Ogledov: 1057; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

3.
RAZVOJ RAČUNALNIŠKIH IGER ZA MOBILNE NAPRAVE Z UPORABO IGRALNIH POGONOV
Aleksa Marković, 2014, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu raziskujemo vpliv izbire igralnega pogona na razvoj iger za mobilne naprave. V prvem delu predstavimo sam postopek razvoja igre. Nato sledi pregled različnih igralnih pogonov, da dobimo vpogled kaj nam igralni pogoni sploh omogočajo. V drugem delu pa smo izvedli eksperiment, kjer smo v izbranih pogonih razvili igro ter naredili primerjavo med le temi. Pod podrobnejši pogled smo vzeli trud in čas, ki ga je bilo potrebno vložiti. Primerjali smo vse od namestitve, strojne zahteve, težavnost programiranja, možnosti izvoza projektov, podprte platforme, testiranje in učinkovitost delovanja igre. V zaključku dela še predstavimo naše rezultate in analizo ugotovitev glede izbire igralnega pogona.
Ključne besede: razvoj iger, igralni pogon, igre na mobilnih napravah, Construct 2, Stencyl, Unity
Objavljeno: 10.12.2014; Ogledov: 853; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (2,55 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici