| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ IGER ZA IOS
Rok Povše, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja ključne značilnosti in omejitve platforme iOS ter navaja različne poslovne modele za trženje mobilnih aplikacij. Predstavljene so ključne tehnologije za delo z zvokom in grafičnim vmesnikom, pri čemer je podrobneje predstavljen odprtokodni pogon za igre, cocos2d za iPhone. Navedene so najboljše prakse in načini za optimizacijo pri razvoju iger za platformo iOS. Zadnji del diplomskega dela obsega implementacijo praktične rešitve, igre Traffic Master. Igra je implementirana v skladu s stopnjami, katerim moramo slediti pri razvoju iger in izkorišča tehnologije predstavljene v diplomskem delu.
Ključne besede: iOS, iPhone, iPod Touch, iPad, razvoj iger, OpenGL, UIKit, Core Graphics, Core Animation, cocos2d, zasnova iger
Objavljeno: 05.04.2011; Ogledov: 1732; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (5,55 MB)

2.
PRIMERJAVA OGRODIJ ZA RAZVOJ MOBILNIH IGER
Aleksander Damiš, 2012, diplomsko delo

Opis: V dobi vsestranske in vsakdanje uporabe pametnih mobilnih telefonov se posledično veča priljubljenost mobilnih iger. Zaradi zmogljivosti najnovejših mobilnih telefonov in zahtev trga po boljši odzivnosti, izvirni zgodbi in dobro zasnovani grafiki je razvoj sodobnih mobilnih iger vse prej kot lahek. V tem diplomskem delu je predstavljen postopek od načrtovanja do objave preproste mobilne igre za platformo iOS v treh različnih ogrodjih, ki omogočajo razvoj mobilnih iger tako začetnim navdušencem kot tudi velikim podjetjem. Zgoraj navedena ogrodja so podrobno predstavljena in primerjana glede na njihove prednosti pred konkurenco in pomanjkljivosti.
Ključne besede: ogrodja za razvoj mobilnih iger, mobilna igra, iOS
Objavljeno: 13.09.2012; Ogledov: 1606; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

3.
ZAJEMANJE PODATKOV GIBANJA NA NAPRAVAH iOS IN NJIHOVA UPORABA PRI RAZVOJU IGER
Damir Štuhec, 2012, diplomsko delo

Opis: Podatki gibanja prinašajo brezmejne možnosti v svet razvijanja mobilnih iger ter močno povečujejo faktor realnosti interakcije med uporabnikom in napravo oziroma aplikacijo. Diplomska naloga se osredotoča na raziskovanje zajemanja podatkov gibanja na napravah iOS ter njihovo uporabnost pri razvoju iger. Zanima nas, na kakšen način strojna oprema zajema podatke ter kakšne so možnosti in oblike uporabe zajetih podatkov pri razvoju aplikacij. Na koncu naloge raziskovanje podpremo s konkretnimi primeri oziroma prototipi 2D iger, ki nakazujejo zmožnosti in področja uporabe zajetih podatkov gibanja naprave.
Ključne besede: Podatki gibanja naprave, sistemsko programsko ogrodje Core Motion, mobilni operacijski sistem iOS, razvojno okolje Xcode, razvoj mobilnih iger.
Objavljeno: 27.11.2012; Ogledov: 1070; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

4.
Zgodovina vrtcev na Koroškem
Katja Toš, 2012, diplomsko delo

Opis: Predšolska vzgoja se je na Koroškem začela pojavljati že zelo zgodaj v devetnajstem stoletju, ko so se začeli ustanavljati DID-i, tako imenovani domovi iger in dela, ki so se tekom let svojega delovanja, nekje v petdesetih letih prejšnjega stoletja, preimenovali v vrtce, in tako je ostalo vse do danes. Sprva so bili ti domovi precej slabo obiskani; starši ustanove niso poznali, otroke so raje imeli doma, sčasoma pa so takšno obliko varstva začeli sprejemati, kar se kaže tudi v vsakoletnem porastu vpisa otrok. V samem začetku so te ustanove nudile možnost celodnevnega varstva, ki je otrokom namenilo tudi obroke hrane, nato pa se je počasi začel izoblikovati določen delovnik, po katerem so domovi obratovali. Financirali in ustanavljali ter vzdrževali so jih običajno okrajni ljudski odbori, okoliška podjetja ter skromni prispevki staršev. Ker takrat poklic vzgojitelja predšolskih otrok na Koroškem še ni bil toliko razširjen, so bile sprva na ta mesta postavljene »vrtnarice«, ki so kasneje, tekom svojega dela, naredile šolo ter si tako pridobile ustrezno izobrazbo in izkušnje za delo z otroki. Že tedaj so se vodilni v vrtcih zavedali, da je za dobro prakso potrebno tudi nenehno izpopolnjevanje na določenem področju dela, zato so poskrbeli za številna srečanja, konference in seminarje, kjer so se vzgojiteljice srečevale, izmenjavale mnenja, ideje in izkušnje. Vrtci, ki so takrat delovali v okviru šol, s katerimi so si delili tudi stavbo, so morali delovati po strogih navodilih in načelih šol ter inšpektorjev. Skupine po trideset in več otrok je obvladoval zgolj en vzgojitelj, kar se je do danes tudi spremenilo; postopno so se namreč začele poleg vzgojitelja uvajati tudi varuhinje oziroma kasneje imenovane pomočnice vzgojitelja, ki so pomagale samo delno, danes pa sta v skupini prisotni dve strokovni delavki, ki se časovno dopolnjujeta glede na predpisane kriterije sočasnosti. S sprejetjem prvega kurikula za vrtce pa se je spremenil tudi način dela: slednje je postalo bolj sistematično, poleg varstva pa je vsebovalo tudi elemente vzgoje in izobraževanja. Tako se je skozi leta obstoja razvijalo in napredovalo tudi področje predšolske pedagogike in vzgoje, kar je pripeljalo do tega, da imamo danes na izbiro mnogo različnih oblik vzgoje, ki jih izvajajo različni vrtci; seveda je standardna oblika predšolske vzgoje in varstva še vedno najbolj razširjena. Kot prvotni ustanovitelj te tradicionalne oblike je priznan Friderik Frobel, ki je že leta 1840 ustanovil prvi sodobni vrtec v Evropi. Poimenoval pa ga je »Kindergarten«, torej otroški vrtec. Osnovna ideja te poteze je bilo prepričanje, da je z vzgojo treba začeti čim bolj zgodaj, naravnana pa naj bo v smer razvoja otrokovih naravnih sposobnosti ter njegove moralnosti. Osrednja dejavnost naj bo otroška igra, ki naj se povezuje z drugimi vsebinami: likovno in glasbeno vzgojo, naravo, jezikom in praktičnim delom. Deset let za vrtcem, torej leta 1850, pa je Frobel ustanovil še kolidž za ženske, kjer so dekleta lahko pridobila izobrazbo vzgojiteljice predšolskih otrok. Vedno bolj uspešno pa tej obliki konkurirajo druge, od vrtca montessori do valdorfskega vrtca in vrtca, ki izvaja High Scope Curiculum. Koroška, ki sicer velja za eno izmed dežel v Sloveniji, ki razvoju sledijo nekoliko počasneje, je na področju predšolske vzgoje kar v koraku s časom. Vrtci se tudi tukaj vedno bolj modernizirajo, delež vpisanih otrok se veča, vključujejo in preizkušajo pa se tudi drugi, drugačni modeli dela. Sicer so starši večinoma do novosti sprva precej skeptični, a ko zadeva steče tako, kot je bilo zamišljeno in načrtovano, so zadovoljni tudi oni in pa seveda akterji vzgojnih programov, otroci.
Ključne besede: Domovi iger in dela, vrtci na Koroškem, zgodovinski razvoj vrtcev, Reggio Emilia, starši in vrtec.
Objavljeno: 20.12.2012; Ogledov: 2855; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (564,22 KB)

5.
ODPRTOKODNA SPLETNA ARHITEKTURA ZA RAZVOJ VEČIGRALSKIH IGER
Taj Pelc, 2013, magistrsko delo

Opis: Čeprav je na voljo veliko orodij za izdelavo spletnih iger HTML5, je razvoj večigralske igre še vedno zapleten. Razvijalci morajo namesto aplikacije za odjemalce razviti tudi strežnik in poskrbeti za komunikacijo med vsemi odjemalci in strežnikom. Da bi skrajšali čas, potreben za izvedbo večigralstva, smo razvili spletno arhitekturo za razvoj večigralskih iger, ki predpisuje pravilo, po katerem lahko delujejo spletne igre. Na podlagi predlagane arhitekture smo razvili celovito platformo za razvoj večigralskih iger Chilly Framework, ki deluje kot spletni strežnik in ponuja funkcije za sinhronizacijo stanja igre med odjemalci in strežnikom. Da smo preverili, ali arhitektura v praksi deluje, smo s pomočjo Chilly Frameworka izdelali prototipno igro Shell Wars.
Ključne besede: spletna arhitektura, razvoj iger, Chilly Framework, Shell Wars
Objavljeno: 07.11.2013; Ogledov: 763; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (2,04 MB)

6.
RAZVOJ RAČUNALNIŠKIH IGER ZA MOBILNE NAPRAVE Z UPORABO IGRALNIH POGONOV
Aleksa Marković, 2014, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu raziskujemo vpliv izbire igralnega pogona na razvoj iger za mobilne naprave. V prvem delu predstavimo sam postopek razvoja igre. Nato sledi pregled različnih igralnih pogonov, da dobimo vpogled kaj nam igralni pogoni sploh omogočajo. V drugem delu pa smo izvedli eksperiment, kjer smo v izbranih pogonih razvili igro ter naredili primerjavo med le temi. Pod podrobnejši pogled smo vzeli trud in čas, ki ga je bilo potrebno vložiti. Primerjali smo vse od namestitve, strojne zahteve, težavnost programiranja, možnosti izvoza projektov, podprte platforme, testiranje in učinkovitost delovanja igre. V zaključku dela še predstavimo naše rezultate in analizo ugotovitev glede izbire igralnega pogona.
Ključne besede: razvoj iger, igralni pogon, igre na mobilnih napravah, Construct 2, Stencyl, Unity
Objavljeno: 10.12.2014; Ogledov: 863; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (2,55 MB)

7.
UPORABA ORODIJ UNITY3D IN BLENDER ZA RAZVOJ IGER NA ANDROIDU
David Čeh, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu spoznavamo industrijo videoiger in kaj nas motivira da igramo igre. Osnujemo načrt za razvoj igre, ki ga razdelimo na dva konceptuelno različna načina in se po tem principu poskusimo lotiti lastnega projekta. Spoznavamo delovanje orodij Unity3D in Blender ter osnovne tehnike modeliranja, teksturiranja in pisanja skript, katerih končni produkt je igra za Android napravo.
Ključne besede: Blender, 3D modeliranje, Unity3D, razvoj iger, igralni pogon
Objavljeno: 16.09.2015; Ogledov: 518; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

8.
RAZVOJ IGER ZA MOBILNE NAPRAVE S POMOČJO IGRALNEGA POGONA UNITY 3D
Nataša Mislej, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo nazorno predstavlja pot, ki vodi do razvoja mobilne igre za pametne telefone z nameščenim operacijskim sistemom Android. Na kratko so povzeti zgodovina računalniške grafike, razvoj računalniških ter videoiger in nazadnje razvoj mobilnih iger. Nekaj besed je namenjenih tudi 3D-grafiki, njenemu razvoju in osnovnim gradnikom. Podrobneje se dotaknemo igralnega pogona, ki smo ga potrebovali za izdelavo mobilne igre, in principov 3D-modeliranja, s katerimi smo razvili objekte in okolje, v katerem se ti nahajajo.
Ključne besede: razvoj iger, mobilne naprave, igralni pogoni, Unity 3D, Android
Objavljeno: 15.01.2016; Ogledov: 1574; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (2,65 MB)

9.
IZDELAVA STRATEŠKE IGRE Z GRAFIČNIM POGONOM UNITY
Mario Dobaj, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučili osnove uporabe prosto dostopnega razvojnega orodja in grafičnega pogona Unity. Pridobljeno znanje smo nato uporabili za načrtovanje in razvoj preproste 3D strateške igre v programu Unity. Delo je vključevalo izdelavo 3D modelov s programom Blender, iskanje in prilagajanje brezplačnih zvočnih datotek za glasbeno ozadje igre ter zvočne učinke. Obenem je šlo za programiranje generatorja sveta ter implementacijo funkcionalnosti sistema ekonomije in bojevanja v igri, pripravo uporabniškega vmesnika igre in neprestano sprotno testiranje vseh podrobnosti. Rezultat dela je samostojna računalniška igra, ki jo je možno igrati na operacijskih sistemih Linux, Windows in MacOS.
Ključne besede: Unity, strategija, igre, razvoj iger
Objavljeno: 16.05.2016; Ogledov: 1049; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (4,19 MB)

10.
PRIMERJAVA 2D IGRE, IZDELANE Z OGRODJEM SPRITE KIT IN POGONOM UNITY 3D
Matic Male, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja izdelavo 2D igre za mobilne naprave v ogrodju Sprite Kit ter s pogonom Unity 3D. Začetek diplomskega dela obsega predstavitev ter podroben opis posamezne tehnologije. Temu opis idejne zasnove igre, na podlagi katerega se pripravi scenarij. Nato se s pomočjo ustreznega programa pripravijo vsi potrebni gradniki za izdelavo igre. Glavni del diplomskega dela obsega razvoj, ter primerjava rezultatov med tehnologijama, ki smo jih uporabili.
Ključne besede: razvoj 2D iger, Unity 3D, Sprite Kit, mobilne naprave
Objavljeno: 06.09.2016; Ogledov: 509; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (3,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici