| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 17
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Razvoj 3D igre za učenje pravilne higiene rok : diplomsko delo
Mario Panzov, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo sledi razvoju 3D igre za učenje pravilne higiene rok. Igra skozi interaktivno izkušnjo predstavi pravilne korake umivanja rok z milom in vodo po smernicah Svetovne zdravstvene organizacije. V diplomskem delu obravnavamo postopek ustvarjanja 3D modelov likov za igro v programu Blender ter opišemo logiko in arhitekturo igre, ki smo jo konstruirali v programu Unity. S pomočjo ankete smo zbrali in analizirali podatke o izkušnjah igralcev, ki je zagotovila informacije o tem, kako so igralci sprejeli igro, informacije o izkušnjah igralcev z umivanjem rok v njihovem življenju ter usmeritve za izboljšave igre.
Keywords: Unity, Blender, 3D modeliranje, razvoj iger, higiena rok
Published in DKUM: 03.06.2024; Views: 159; Downloads: 38
.pdf Full text (23,60 MB)

2.
Simulacija lova v Unity 3D
Klemen Zakošek, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opisuje izdelavo igre z imenom eLOVEC, katere glavna značilnost je čim bolj realistično prikazano okolje. Igra je bila izdelana v igralnem pogonu Unity 3D in deluje na operacijskem sistemu Windows, Linux ter MacOS. Na začetku dela je predstavljen igralni pogon, kaj nam ponuja in kako je zgrajen. Naše delo je vključevalo izdelavo realističnega virtualnega okolja, programiranje lovca in živali, izdelavo preprostega uporabniškega vmesnika ter sprotno spreminjanje podrobnosti. Rezultat dela je računalniška igra, ki je bila testirana na različnih računalnikih z različnimi nastavitvami in prikazom učinkovitosti delovanja.
Keywords: Unity 3D, simulacija, razvoj iger, realistično okolje
Published in DKUM: 04.01.2019; Views: 1902; Downloads: 171
.pdf Full text (3,63 MB)

3.
Razvoj realno-časovnih več-igralskih iger za brskalnike
Jan Kurbos, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes je veliko povpraševanje po računalniških igrah. Brskalnike lahko uporabljamo kot platformo za igre, kar smo teoretično in praktično preverili v diplomski nalogi. Raziskali smo področje mrežne komunikacije in problematiko igranja več-igralskih iger v tem okolju. Predstavili smo ključne lastnosti realno-časovnih iger in potek njihovega delovanja. Zanimale so nas tudi tiste tehnologije in igralni pogoni, ki omogočajo razvoj tovrstnih iger za brskalnike. Napisali smo načrt za prototip, kjer smo definirali zahteve ter načrtovane načine implementacije. Na podlagi zbranega znanja smo nato uspešno ustvarili prototip delujoče realno-časovne več-igralske igre za brskalnike.
Keywords: razvoj iger, realno-časovne več-igralske igre, igre za brskalnike
Published in DKUM: 14.11.2018; Views: 1180; Downloads: 83
.pdf Full text (2,30 MB)

4.
Generator notranjosti stanovanjskih stavb v okolju Unity 3D
Žiga Bincl, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V okviru diplomskega dela smo izdelali 3D aplikacijo z imenom RoomGen, ki deluje pod operacijskima sistemoma Windows in Linux na osebnih računalnikih ter računalnikih MAC. Aplikacija je namenjena arhitektom, da lahko izdelajo 3D model hiše in tako strankam lažje predstavijo notranjost zgradbe, ki jo ti želijo zgraditi. Za izdelavo aplikacije smo uporabili igralni pogon Unity 3D. Najprej smo pogledali, kako je pogon zgrajen, katere funkcije ponuja in kako so posamezni deli med sabo povezani, da smo jih lahko pozneje v svoji aplikaciji tudi uporabili. V delu smo opisali celoten proces razvoja in implementacije aplikacije. Nazadnje smo aplikacijo testirali na različnih osebnih računalnikih z različnimi grafičnimi nastavitvami in spremljali učinkovitost delovanja.
Keywords: razvoj iger in aplikacij, 3D modeliranje, Unity 3D, načrtovanje
Published in DKUM: 06.10.2017; Views: 1405; Downloads: 115
.pdf Full text (2,50 MB)

5.
Razvoj iger s pomočjo programskega orodja Clickteam Fusion Developer 2.5
Damjan Grajner, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo izdelali 2D video igro z imenom Jump Star za različne platforme. Za izdelavo video igre smo uporabili programsko orodje Cliscktem Fusion Developer 2.5. Na začetku smo si ogledali zgodovino ter lastnosti, ki nam jih programsko orodje ponuja. Pri fazi implementacije smo predstavili celoten razvoj video igre. V zadnjem delu smo testirali video igro na treh različnih platformah in spremljali obremenitev grafičnega pospeševalnika, procesorja in število generiranih sličic na sekundo. Igra je najbolje delovala na Windows platformi v okenskem zagonu aplikacije, pri drugih so se pojavile manjše grafične napake.
Keywords: 2D video igre, razvoj iger, Android, Clickteam Fusion Developer 2.5
Published in DKUM: 31.03.2017; Views: 2164; Downloads: 149
.pdf Full text (2,19 MB)

6.
Tehnološki vidiki razvoja večigralske mobilne igre Fluffy Rush
Peter Zlodej, 2017, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu proučujemo tehnološke vidike razvoja večigralskih mobilnih iger na primeru projekta Fluffy Rush. Obravnavamo pristope k razvoju komponent, skupnih vsem igram, posebno pozornost namenjamo tistim, ki so specifične za večigralske mobilne igre. Razvoj tako proučujemo z vidika implementacije uporabniškega dela igre, izvedbe mrežne komunikacije, organizacije in shranjevanja podatkov ter zagotavljanja zaščite in varnosti. V delu identificiramo odločitve o izbiri pristopov in tehnologij, s katerimi se razvijalci srečujejo med izdelavo tovrstnih iger, ter izpostavljamo razlike med možnimi izbirami. Podrobneje opisujemo rešitve, implementirane v obravnavani igri Fluffy Rush.
Keywords: razvoj iger, večigralska igra, Unity, omrežna igra
Published in DKUM: 10.03.2017; Views: 2168; Downloads: 204
.pdf Full text (3,17 MB)

7.
PRIMERJAVA 2D IGRE, IZDELANE Z OGRODJEM SPRITE KIT IN POGONOM UNITY 3D
Matic Male, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavlja izdelavo 2D igre za mobilne naprave v ogrodju Sprite Kit ter s pogonom Unity 3D. Začetek diplomskega dela obsega predstavitev ter podroben opis posamezne tehnologije. Temu opis idejne zasnove igre, na podlagi katerega se pripravi scenarij. Nato se s pomočjo ustreznega programa pripravijo vsi potrebni gradniki za izdelavo igre. Glavni del diplomskega dela obsega razvoj, ter primerjava rezultatov med tehnologijama, ki smo jih uporabili.
Keywords: razvoj 2D iger, Unity 3D, Sprite Kit, mobilne naprave
Published in DKUM: 06.09.2016; Views: 1596; Downloads: 91
.pdf Full text (3,36 MB)

8.
RESNA IGRA 3D PUZZLE-PLATFORMER ZA ZDRAVO ŽIVLJENJE
Dejan Paradiž, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo najprej pregledali osnove brezplačne (»personal«) različice razvojnega okolja Unity. S pridobljenim znanjem smo nato v programu Unity izdelali preprosto računalniško igro »3D Puzzle-Platformer«. Delo je zajemalo iskanje brezplačnih zvočnih datotek za zvočne učinke in brezplačnih tekstur. Hkrati smo sprogramirali skripte za vse potrebne objekte v igri (dvigalo, premikajočo ploščad, past, sistem za izbor in izpis vprašanj, barikade itd.), pripravili smo tudi uporabniški vmesnik ter vse skupaj tudi sproti testirali. Na koncu smo pregledali še nekaj literature o zdravem življenju in s pomočjo svojega znanja sestavili nekaj vprašanj, na katera se mora odgovoriti pravilno za napredovanje v igri. Rezultat je računalniška igra, ki jo je mogoče igrati na operacijskem sistemu Windows in nas med igranjem poučuje o zdravem življenju.
Keywords: Unity, resne igre, razvoj iger, zdravo življenje
Published in DKUM: 06.09.2016; Views: 1613; Downloads: 112  (1 vote)
.pdf Full text (2,55 MB)

9.
IZDELAVA STRATEŠKE IGRE Z GRAFIČNIM POGONOM UNITY
Mario Dobaj, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo preučili osnove uporabe prosto dostopnega razvojnega orodja in grafičnega pogona Unity. Pridobljeno znanje smo nato uporabili za načrtovanje in razvoj preproste 3D strateške igre v programu Unity. Delo je vključevalo izdelavo 3D modelov s programom Blender, iskanje in prilagajanje brezplačnih zvočnih datotek za glasbeno ozadje igre ter zvočne učinke. Obenem je šlo za programiranje generatorja sveta ter implementacijo funkcionalnosti sistema ekonomije in bojevanja v igri, pripravo uporabniškega vmesnika igre in neprestano sprotno testiranje vseh podrobnosti. Rezultat dela je samostojna računalniška igra, ki jo je možno igrati na operacijskih sistemih Linux, Windows in MacOS.
Keywords: Unity, strategija, igre, razvoj iger
Published in DKUM: 16.05.2016; Views: 2336; Downloads: 332
.pdf Full text (4,19 MB)

10.
RAZVOJ IGER ZA MOBILNE NAPRAVE S POMOČJO IGRALNEGA POGONA UNITY 3D
Nataša Mislej, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo nazorno predstavlja pot, ki vodi do razvoja mobilne igre za pametne telefone z nameščenim operacijskim sistemom Android. Na kratko so povzeti zgodovina računalniške grafike, razvoj računalniških ter videoiger in nazadnje razvoj mobilnih iger. Nekaj besed je namenjenih tudi 3D-grafiki, njenemu razvoju in osnovnim gradnikom. Podrobneje se dotaknemo igralnega pogona, ki smo ga potrebovali za izdelavo mobilne igre, in principov 3D-modeliranja, s katerimi smo razvili objekte in okolje, v katerem se ti nahajajo.
Keywords: razvoj iger, mobilne naprave, igralni pogoni, Unity 3D, Android
Published in DKUM: 15.01.2016; Views: 2668; Downloads: 253
.pdf Full text (2,65 MB)

Search done in 0.22 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica