SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UPORABA E-IZOBRAŽEVALNIH TEHNOLOGIJ SPLETA 2.0 NA RAZREDNI STOPNJI
Tina Maze, 2016, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema diplomskega dela je uporaba e-izobraževalnih tehnologij spleta 2.0 na razredni stopnji. Diplomsko delo vsebuje teoretični pregled e-izobraževalnih tehnologij ter raziskovalni del o uporabi e-orodij na razredni stopnji. V prvem poglavju sem opisala razvoj informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) v izobraževanju in e-izobraževanju. Z uporabo IKT v procesih učenja in poučevanja sem ugotovila, da se postopoma oblikuje nova sodobna paradigma učenja »konektivizem«, ki sem ga še posebej opisala. V naslednjem poglavju sodelovalnih tehnologij spleta 2.0 v izobraževanju sem predstavila značilnosti posameznih aplikacij spleta 2.0 in možnosti njihove uporabe v izobraževanju. Zanimalo me je, ali lahko z uporabo e-orodij podpremo teorijo samodoločanja (SDT), ki za uspešnost predpostavlja zadovoljevanje treh temeljnih potreb: kompetentnost, avtonomijo in povezanost. Ugotovila sem, da ima uporaba e-orodij potencial, da prispeva k zadovoljevanju vseh treh potreb, a se intenziteta, glede na e-orodja, razlikuje. Ker sem se pisanja diplomske naloge lotila na osnovi zelo močne lastne izkušnje, sem zadnje poglavje začela s predstavitvijo lastnega doživljanja uporabe e-tehnologij. Nato sem se poglobila v posebnosti poučevanja in učenja na razredni stopnji ter pregledala nekatere raziskave, ki so proučevale uporabo e-tehnologij pri učencih. V zaključku sem s SWOT-analizo pregledala strokovne in znanstvene članke ter tako opredelila prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju in e-izobraževanju na razredni stopnji.
Ključne besede: e-izobraževanje, splet 2.0, teorija samodoločanja, razredna stopnja šolanja.
Objavljeno: 18.05.2016; Ogledov: 3275; Prenosov: 841
.pdf Celotno besedilo (754,71 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici