| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Strategija komuniciranja z generacijo Z preko socialnih omrežij za Bio-inštitut Asya Grafy
Nina Kolar, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo s pomočjo spletne ankete raziskali uporabo socialnih omrežij, nakupne navade generacije Z in zanimanje za kozmetične izdelke ter jo pomensko definirali z namenom oblikovanja enomesečne strategije komuniciranja na podlagi konkretnega primera in sicer za kozmetično podjetje Bio-inštitut Asya Grafy. Povod za analizo, ki je predstavljena v nadaljevanju, so opažanja povsem drugačnega načina uporabe socialnih omrežij ter nakupnih navad digitalizirane generacije Z v primerjavi s prejšnjimi generacijami in želja po oblikovanju strategije marketinškega komuniciranja, ki bi bila zanje relevantna. Podjetje Bio-inštitut Asya Grafy želi svojo marketinško komunikacijo usmeriti prav na generacijo Z, zato smo v tej nalogi definirali in analizirali njene značilnosti kot ciljno občinstvo komunikacije, raziskali obstoječe konkurente in njihove marketinške pristope na socialnih omrežjih, nakupne navade in mnenje ter interes za nakup kozmetičnih izdelkov generacije Z, določili konkretne cilje, oblikovali osnovno sporočilo, konkretizirali splet marketinškega komuniciranja z vplivneži in brez in določili načine spremljanja njegovih učinkov. Oblikovali smo finančno strukturo strategije ter na koncu še tematski načrt objav. Cilj diplomskega dela je tako oblikovanje uporabne in relevantne marketinške strategije komuniciranja, s ciljnim občinstvom generacije Z preko socialnih omrežij za Bio-inštitut Asye Grafy.
Keywords: generacija Z, Gen Z, strategija marketinškega komuniciranja, socialna omrežja, kozmetika, raziskava odjemalcev
Published in DKUM: 10.11.2021; Views: 860; Downloads: 181
.pdf Full text (5,38 MB)

2.
Raziskava zadovoljstva odjemalcev frizerskega salona
Mojca Krajnc, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Delo diplomskega projekta temelji na raziskavi zadovoljstva odjemalcev frizerskega salona. Razdeljeno je na dva dela, in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili odjemalce in zadovoljstvo odjemalcev, podrobneje smo predstavili načine merjenja zadovoljstva in opredelili storitve, njihove značilnosti ter kakovost. V praktičnem delu smo predstavili Moški in ženski frizerski salon Darinka, Darinka Volmajer s.p., v katerem je bila izvedena raziskava zadovoljstva odjemalcev. Opredelili smo način izbire vzorca ter zbiranje in obdelavo podatkov. Pridobljene podatke smo smiselno analizirali in predstavili ter opremili z razumljivimi opisi. S pomočjo izvedene raziskave smo potrdili ali ovrgli hipoteze, postavljene ob začetku priprave diplomskega projekta. Anketa je bila razdeljena med 39 odjemalcev omenjenega frizerskega salona, v času od 22. 7. 2019 do 2. 8. 2019.
Keywords: zadovoljstvo odjemalcev, storitve, raziskava zadovoljstva odjemalcev
Published in DKUM: 29.10.2019; Views: 1344; Downloads: 149
.pdf Full text (477,72 KB)

3.
ANALIZA ODJEMALCEV ČOKOLADE GORENJKA
Valentina Žgeč, 2011, final seminar paper

Abstract: V diplomskem seminarju sem opisovala temo s področja marketinga, in sicer s področja raziskave marketinga. V teoretičnem delu sem na kratko predstavila pojme, kot so zadovoljstvo in nezadovoljstvo odjemalcev, nakupno vedenje odjemalcev, postopek strateškega marketinga itd.
Keywords: Ključne besede: zadovoljstvo odjemalcev, nezadovoljstvo odjemalcev, raziskava odjemalcev, čokolada Gorenjka, .
Published in DKUM: 24.05.2011; Views: 2984; Downloads: 308
.pdf Full text (909,70 KB)

4.
ORGANIZIRANJE ŠPORTNE PRIREDITVE TER PREVERJANJE ZADOVOLJSTVA UDELEŽENCEV
Gregor Muc, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Prireditev kot del marketinškega komuniciranja ima številne prednosti pred klasičnimi marketinškimi pristopi. Odjemalci so močno vpleteni v proces prireditve in tako bolj dovzetni do sporočil, ki jih sporočamo. Ljubljanski maraton kot največja množična športna prireditev v Sloveniji ima ogromen komunikacijski potencial, ki ga s pridom izkoriščajo različni partnerji in organizatorji sami. V diplomskem delu smo predstavili pet stopenj v organizaciji prireditve, za osnovo smo uporabili Goldbllat-ovo teorijo. Ta predvideva pet stopenj, in sicer: raziskava, razvoj koncepta, načrtovanje, izvedba in nadzor z ovrednotenjem. Z upoštevanjem posebnosti pri vsaki posamezni fazi si zagotovimo trdno osnovo za uspešno prireditev, tudi športno. Izpuščanje oziroma neupoštevanje posameznih stopenj v organizaciji prireditve lahko privede do nasprotnih učinkov od načrtovanih. Z izpeljavo raziskave o zadovoljstvu med udeleženci Ljubljanskega maratona smo opozorili na pomembnost zadnje in hkrati prve stopnje v organizaciji prireditve. Organizator mora nujno upoštevati to stopnjo, saj na ta način pridobi povratno informacijo udeležencev prireditve. Analizirani podatki so osnova za prihodnjo prireditev. Skozi ta proces se lahko prireditev razvija iz leta v leto ter postaja popolnejša, kvalitetnejša in bolj po meri odjemalcev.
Keywords: prireditev, organizacija prireditve, športna prireditev, zadovoljstvo odjemalcev, raziskava zadovoljstva, pričakovanja odjemalcev, marketinško komuniciranje.
Published in DKUM: 18.05.2011; Views: 4105; Downloads: 720
.pdf Full text (1,08 MB)

5.
RAZISKAVA TRGA KLIMATSKIH NAPRAV
Rok Kovačič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Strokovnost, inovativnost, pozitivna energija, pripadnost in odgovornost so vrednote podjetja Klima Petek d. o. o., vendar pa le-te vedno niso dovolj. Zadovoljstvo odjemalcev je na prvem mestu. Odjemalci želijo zadovoljiti svoje potrebe na vsak način. Vprašanje je samo, koga bodo izbrali? V diplomskem delu smo želeli predvsem opisati tržne raziskave in navesti dejavnike obnašanja odjemalcev ter predstaviti pomembnejše kazalnike delovanja podjetja na trgu. Za raziskavo pa smo se odločili, ker podatkov o klimatskih napravah v Sloveniji ni veliko, še manj je podatkov, po kakšnih napravah odjemalci povprašujejo oziroma kaj sploh kupujejo. Rezultati so pokazali to, kar smo v veliki meri tudi pričakovali. Odjemalci se odločajo na podlagi cene klimatske naprave. To trenutno prestavlja oviro podjetju Klima Petek d. o. o., ki zaenkrat lahko zadovolji le najbolj zahtevne kupce, ki vedo, kaj kupujejo in so to pripravljeni tudi ustrezno plačati.
Keywords: Raziskava trga, dejavniki obnašanja odjemalcev, tržni potencial, prodaja v panogi, tržni delež podjetja.
Published in DKUM: 17.09.2010; Views: 3580; Downloads: 338
.pdf Full text (576,08 KB)

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica