| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 17
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Arhitekturna zasnova raziskovalno-razvojnega kompleksa v Čakovcu : magistrsko delo
Venio Tomašić, 2022, master's thesis

Abstract: Pred približno desetimi leti se je območje vojašnice v Čakovcu začelo prenavljati in spreminjati v poslovno cono, a več kot polovica območja še vedno ostaja degradirana. Tema magistrskega dela izhaja iz ideje o raziskovalno razvojnem kompleksu v središču Međimurske županije. Projektna naloga se osredotoča na revitalizacijo vzhodne meje mesta Čakovec in širitev poslovnega parka, ki bo središče poslovnega dogajanja celotne županije. Zasnova kompleksa predstavlja koncept urbane regeneracije degradiranega območja vojašnice, ki s svojo obliko ne vdira v prostor, temveč dopolnjuje javne in zelene površine. Zaključna ideja arhitekturne zasnove je povezati zunanjost z notranjostjo, spodbuditi uporabnike k večji interakciji in razmišljanju 'out of the box'. Temelji na dveh delih − poslovna cona in stanovanja, ki se ponujajo zaposlenim in s tem ustvarjajo skupne intimne dele za uporabnika, ki mu ponujajo zasebno in javno povezavo skozi interakcijo med službo in domom. Zaokrožuje že začeti razvoj poslovnega parka in daje mestu dodatno vrednost.
Keywords: Čakovec, raziskava in razvoj, poslovni park, urbana regeneracija, zelena arhitektura
Published in DKUM: 22.09.2022; Views: 238; Downloads: 115
.pdf Full text (61,09 MB)

2.
Raziskava trga in razvoj konstrukcije mešalne žlice za beton v podjetju Fortis Maribor, d.o.o. : magistrsko delo
Uroš Lobenwein, 2021, master's thesis

Abstract: Vsako podjetje nenehno želi pridobiti konkurenčno prednost in utrditi položaj na trgu. Za uspešen razvoj izdelka je potrebno predhodno opraviti različne analize, ki povečajo možnost uspeha projekta razvoja novega izdelka. V magistrski nalogi dokažemo, da lahko s pomočjo raziskave trga razvijemo tržno zanimivo in tehnično dovršeno konstrukcijo mešalne žlice za beton. Uporabljeni metodi znanstveno-raziskovalnega dela sta metodi komparacije in analiza vsebine. Z zbiranjem podatkov podobnih izdelkov, analiz lastnosti in obravnavo informacij strokovne literature sem kot rezultat magistrske naloge razvil tehnično dovršeno, konkurenčno in učinkovito konstrukcijo mešalne žlice ta beton.
Keywords: mešalna žlica za beton, raziskava trga, konstrukcija, razvoj konstrukcije, razvoj izdelka, statični preračuni, Fortis Maribor d.o.o.
Published in DKUM: 11.10.2021; Views: 389; Downloads: 0
.pdf Full text (3,15 MB)

3.
Znanje in dejavniki razvoja zaposlenih v izbrani organizaciji
Mia Katarina Mihalinec, 2021, master's thesis

Abstract: Podjetje NIL, d. o. o., je eno izmed vodilnih podjetij za IT rešitve v Sloveniji, njihove najpomembnejše vrednote pa so znanje, usposabljanje in razvoj zaposlenih. Zavedajo se namreč, da so na hitro razvijajočem se trgu informacijskih tehnologij konkurenčni le z vrhunskim znanjem. Magistrsko delo se osredotoča na znanje in razvoj zaposlenih v tem podjetju. Ravno zaradi današnjega velikega poudarka na nenehnem izobraževanju in razvoju kadrov v organizacijah je tematika magistrske naloge vezana na ta dva ključna faktorja, ki pomembno vplivata na delovanje in dobičkonosnost organizacij. Tako se na področju informacijske tehnologije predvideva nenehna rast po potrebah znanja za konkurenčno prednost, tako zaposlenih kot tudi organizacije same. V teoretičnem delu zaključne naloge smo opredelili pomen znanja za organizacije, pomen razvoja kadrov in medsebojnega vpliva rasti in nadgrajevanja znanja zaposlenih na razvoj kadrov. Empirični del naloge je obsegal raziskavo z anketo, ki je bila izvedena v podjetju med zaposlenimi, in analizo pridobljenih rezultatov. Raziskava se je navezovala na znanje in razvoj kadrov v izbrani organizaciji. Ugotovili smo, da je stopnja znanja, ki je v organizaciji na voljo, visoka ter da znanje uporablja veliko zaposlenih. Glavni razlog za neuporabo znanja je pomanjkanje časa. Prav tako smo ugotovili, da glede na spol, starost, izobrazbo in vrsto zaposlitve ni bistvenih razlik v uporabi znanja. Zaposleni se zavedajo, da znanje lahko pripomore k njihovemu kariernemu razvoju. Organizacija bi morala ugotoviti, kako lahko zaposlenim olajša delovne naloge, da bodo več časa lahko namenili dodatnemu izobraževanju.
Keywords: znanje, upravljanje znanja, kompetence, razvoj kadrov, raziskava
Published in DKUM: 12.08.2021; Views: 581; Downloads: 106
.pdf Full text (927,48 KB)

4.
Analiza tipov podjetništva s poudarkom na notranjem podjetništvu
Kaja Vaš, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Podjetništvo je pojem, ki nas spremlja na vsakem koraku. V današnjih kriznih časih preprosto ni več »varne službe«, prav tako pa so tudi vse manjše karierne priložnosti in možnosti zaposlitve. Posledično vse več ljudi razmišlja o samostojni poti – podjetništvu. V teoretičnem delu diplomskega seminarja smo sprva opredelili pojem podjetništvo in njegov pomen ter štiri najpogostejše oblike podjetništva, ki se pojavljajo v Sloveniji (družinsko, žensko, franšizno in notranje podjetništvo). Poseben poudarek diplomskega seminarja smo dali notranjemu podjetništvu in ga v nadaljevanju tudi podrobneje opisali. Raziskali smo razvoj notranjega podjetništva, navedli dejavnike, ki so potrebni za njegov nastanek, ustavili smo se pri njegovih vodstvenih značilnostih, navedli pomen inovativnosti v notranjem podjetništvu in njegovo uvajanje ter nazadnje raziskali notranje podjetništvo v Sloveniji. Empirični del diplomskega seminarja zajema analizo razvitosti notranjega podjetništva. Podatke smo analizirali s pomočjo raziskave GEM. Najprej smo raziskovali razvitost notranjega podjetništva v Sloveniji v zadnjih treh letih in na koncu še razvitost notranjega podjetništva na področju Evrope v enakem časovnem obdobju. Nazadnje smo opisali motivacijo in načine, kako spodbuditi večjo podjetnost zaposlenih.
Keywords: podjetništvo, notranje podjetništvo, oblike podjetništva, razvoj notranjega podjetništva, raziskava GEM, inovativnost, Slovenija, Evropa
Published in DKUM: 13.12.2019; Views: 713; Downloads: 106
.pdf Full text (659,71 KB)

5.
Merjenje stopnje trajnosti v turističnih destinacijah Republike Slovenije
Marko Ogorelc, 2019, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo je smiselno razdeljeno v dva sklopa, prvi del je teoretični, drugi pa raziskovalni. V magistskem delu smo se ukvarjali z zelo aktualnim vprašanjem, ki danes praktično obsega celotno svetovno gospodarstvo, katerega del je tudi turistična industrija. V prvem delu smo opisovali osnove trajnostnega in odgovornega razvoja in indikatorjev trajnosti. Opisali smo tudi organizacijski sistem delovanja izbrane turistične destinacije – Slovenska obala. V raziskovalnem delu pa nas je zanimalo v kolikšni meri je turizem v praksi res trajnosten in odgovoren znotraj izbrane destinacije, tako da smo v zadnjem delu izvedli raziskavo, na podlagi statističnih podatkov v izbrani destinaciji. Raziskavo smo izvedli s pomočjo mednarodno priznanih ETIS indikatorjev trajnosti. Rezultate raziskave smo analizirali in grafično predstavili. Rezultate raziskave smo potem primerjali še z rezultati raziskave, ki so jo izvedli kolegi iz Inštituta za turizem v Zagrebu, v različnih destinacijah na Hrvaški obali. V tem sklopu smo podali tudi svoje kritično mnenje, komentarje in predloge, glede na izbrano temo.
Keywords: trajnostni razvoj, odgovorni razvoj, ETIS indikatorji, preliminarna raziskava, turistična destinacija
Published in DKUM: 14.11.2019; Views: 1143; Downloads: 171
.pdf Full text (1,80 MB)

6.
Nov pristop k ročnemu orodju
Simon Koražija, 2018, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo raziskuje trenutno stanje na področju ročnega orodja in integracijo le-tega v življenje uporabnikov. Raziskava uporabnikov in trga kaže na številne tržne vrzeli in predstavlja izjemne možnosti za oblikovanje nove linije orodja, ki jo sestavljajo: kladivo, klešče, izvijač, nastavljivi ključ in univerzalni nož. Vzporedno z industrijskim oblikovanjem so nastajali elementi blagovne znamke, opravljena pa je bila tudi kratka raziskava s področja pakiranja produkta. Takšno ročno orodje odlično vključuje v sodobno okolje in se hkrati prilega življenjskemu slogu, v katerem dizajn igra pomembno vlogo.
Keywords: ročno orodje, industrijski dizajn, raziskava uporabnika, razvoj izdelka, blagovna znamka
Published in DKUM: 07.06.2018; Views: 919; Downloads: 105
.pdf Full text (3,22 MB)

7.
Razvoj nove skupine izdelkov za hišne ljubljenčke
Tjaša Tekavec, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Vedno več lastnikov psov se v zadnjem času odloča za sobivanje z ljubljenčki v notranjosti stanovanja, vendar pa si hkrati želijo psa namestiti v klasični vrtni pasji hiški, ki pa ni prilagojena za notranje bivanje. Ideja za razvoj nove skupine izdelkov za hišne ljubljenčke izhaja iz lastne želje po nakupu pasje hiške, prilagojene za notranje prostore, ki je, po pregledu ponudbe na trgu, nismo našli. S pregledom obstoječe literature in izvedbo lastne raziskave smo ugotovili, da na trgu obstajata želja in potencialno povpraševanje po takšnem izdelku, zato smo razvili rešitev za udobnejše notranje bivanje psov. S pomočjo Kotlerjevega modela razvoja novega izdelka smo razvili leseno pasjo hiško za uporabo v notranjosti stanovanja, namenjeno manjšim pasmam psov, s čimer smo psu zagotovili njegov teritorij oziroma osebni prostor v stanovanju, hkrati pa skrbniku ponudili več prostora za shranjevanje pasjih potrebščin. Pri razvoju izdelka smo izhajali iz že obstoječe ideje lesene pasje hiške za zunanjo uporabo, ki smo jo nadgradili in prilagodili uporabi v notranjosti stanovanja.
Keywords: Izdelek, Razvoj novega izdelka, Raziskava trga, Hišni ljubljenčki, Pasja hiša za notranje bivanje
Published in DKUM: 26.10.2017; Views: 980; Downloads: 107
.pdf Full text (2,08 MB)

8.
Oblikovanje in razvoj vertikalnega vrta
Davorin Mesarič, 2017, master's thesis

Abstract: Področje, ki ga bo ta magistrska naloga pokrivala, je urbano vrtnarstvo. Za to je trenutno velik porast zanimanja, ki že silovito prehaja v trend, saj se ljudje bolj kot kadarkoli prej želijo zdravo prehranjevati. V tej nalogi bomo predstavili celoten razvojni proces in dizajnersko metodologijo Design Thinking.
Keywords: Oblikovanje, razvoj produkta, dizajn, raziskava trga, analiza kupca, design thinking, produktni dizajn
Published in DKUM: 03.10.2017; Views: 1321; Downloads: 305
.pdf Full text (51,24 MB)

9.
RAZVOJ NOVEGA IZDELKA “GLAVNIK S SPREJEM”
Lidija Šuštar, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi z naslovom Razvoj novega izdelka Glavnik s sprejem obravnavamo razvoj novega izdelka od ideje do uvedbe izdelka na trg. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Da bi izdelek uspešno razvili in ga pravilno ter pravočasno umestili na trg smo v teoretičnem in praktičnem delu naloge sledili osemstopenjskemu procesu razvijanja izdelka: • zbiranje idej za nov izdelek, • ocenjevanje idej, • preučevanje tržnih možnosti izdelka, • tehnološko razvijanje novega izdelka, • tržno razvijanje novega izdelka, • tržno testiranje novega izdelka, • uvajanje novega izdelka na trg, • komercializacija. Za lažje razumevanje praktičnega dela smo se dobro osredotočili na proces razvoja izdelka in procesne definicije avtorjev: ugotovitve, predlogi, slikovne ponazoritve. Na osnovi teoretičnih spoznanj smo znanje prenesli na praktičen primer razvoja novega izdelka ter ob vsaki stopnji razmislili o tem ali je novi izdelek primeren za trg.
Keywords: nov izdelek, ideja, razvoj novega izdelka, raziskava trga, uvajanje novega izdelka, prodajna cena, analiza točke pokritja, upravičenost uvedbe.
Published in DKUM: 11.11.2016; Views: 1833; Downloads: 429
.pdf Full text (6,52 MB)

10.
eUrnik dela zaposlenih
Nejc Rodošek, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Pri razvoju novega izdelka za določene potrošnike je potrebno dobro načrtovanje poteka projekta in dovolj podrobno izvedene raziskave glede ciljnega trga, saj lahko to prihrani mnogo časa pri razvoju izdelka. V diplomskem delu smo zajeli razvoj aplikacije, ki bi jo lahko uporabljali menedžerji ali lastniki malih kot tudi velikih podjetij. Namen aplikacije je olajšati delo potrošnikom in jih naučiti boljšega upravljanja s človeškimi viri. Z raziskavami trga in s skupino ciljnih potrošnikov ter dobrega uporabniškega vmesnika smo prišli do smernic razvoja aplikacije. Z anketiranjem skupine ljudi s ciljnimi lastnosti smo potrdili teze diplomskega dela in na začetku raziskane smernice.
Keywords: razvoj aplikacije, raziskava trga, uporabniški vmesnik, upravljanje človeških virov
Published in DKUM: 14.07.2015; Views: 1615; Downloads: 100
.pdf Full text (2,69 MB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica