1. Redni letni razgovori v podjetju ghp group d.o.o.Nastia Arambašić, 2024, magistrsko delo Opis: Podjetje GHP Group, d. o. o., je mlado in redne letne razgovore izvajajo zadnjih nekaj let. Ravno to nas je spodbudilo k raziskavi, kako zadovoljni so zaposleni v podjetju z njihovim izvajanjem, ali jih smatrajo kot koristne, kakšen je njihov odnos do vodje in kaj sledi po izvedenem rednem letnem razgovoru. Cilj magistrskega dela je raziskati odnos zaposlenih v podjetju GHP Group, d. o. o., do rednih letnih razgovorov. Magistrsko delo sestavljata teoretični in empirični del. V prvem, teoretičnem delu smo predstavili pojem redni letni razgovor, namen in cilj rednih letnih razgovorov, postopek uvedbe rednih letnih razgovorov v podjetje, prednosti, vsebino, pripravo in izvedbo rednih letnih razgovorov. Nato smo opisali aktivnosti po opravljenem rednem letnem razgovoru in kaj se dogaja v obdobju do naslednjega rednega letnega razgovora. V drugem, empiričnem delu smo predstavili raziskavo, ki je temeljila na mnenju zaposlenih o rednih letnih razgovorih v podjetju GHP Group, d. o. o. Za raziskavo smo uporabili metodo anketiranja. Kot inštrument smo uporabili anketni vprašalnik (Priloga 1), ki je vseboval 11 vprašanj. Anketo smo izdelali s pomočjo spletnega orodja 1ka, anketirali pa smo zaposlene v različnih oddelkih podjetja GHP Group, d. o. o. Ugotovili smo, da so zaposleni v posameznem oddelku zadovoljni z izvajanjem rednih letnih razgovorov, prav tako so zadovoljni s svojimi vodji in menijo, da izvajanje rednih letnih razgovorov podjetju prinaša koristi. Kljub temu pa vedno obstaja prostor za izboljšave. Ključne besede: redni letni razgovor, vodja, zaposleni, podjetje Objavljeno v DKUM: 05.04.2024; Ogledov: 259; Prenosov: 69
Celotno besedilo (1,44 MB) |
2. Pomen rednih letnih razgovorov na motivacijo zaposlenih v zdravstveni negiKlara Bratina, 2023, magistrsko delo Opis: Uvod: Redni letni razgovor je poglobljen in strukturiran pogovor med zaposlenim in njegovim neposrednim vodjo. Predstavlja nam osnovo za ocenjevanje uspešnosti pri delu, načrtovanje in izobraževanje nadaljnjega poklicnega razvoja. Glavni namen je razvoj posameznika in vzpostavitev konstruktivnih odnosov med zaposlenimi, kar na zaposlene deluje motivacijsko.
Metode: Raziskava je temeljila na kvantitativni metodologiji s filozofijo pozitivizma. Podatke smo zbrali s pomočjo anketnega vprašalnika. Uporabili smo priložnostno vzorčenje. Za analizo podatkov smo uporabili metode deskriptivne in inferenčne statistike.
Rezultati: Rezultati so pokazali, da se splošno mnenje glede rednih letnih razgovorov v zdravstveni negi med tistimi zaposlenimi, ki so že imeli redni letni razgovor, in tistimi zaposlenimi, ki ga še niso imeli, statistično razlikuje (p = < 0,05) ter da imajo zaposleni v zdravstveni negi, ki so že imeli redni letni razgovor, boljše mnenje o rednih letnih razgovorih kot tisti, ki ga še niso imeli. Ugotovili smo tudi, da je večina anketirancev (69,8 %), ki so že imeli redni letni razgovor, z vodenjem, potekom in rezultati zadovoljna. Večina anketiranih, ki je redni letni razgovor že imela, se strinja (39,5 %) in popolnoma strinja (55,8 %), da se je z rednim letnim razgovorom povečala motivacija za delo.
Diskusija in zaključek: Vodja na rednem letnem razgovoru z vsakim zaposlenim dobi pregled nad preteklimi dosežki, se z njim pogovori in ga motivira. Tako skupaj spoznata, kakšne so želje in cilji zaposlenega ter kaj se pričakuje v prihodnjem obdobju. Ključne besede: redni letni razgovor, motiviranje na delovnem mestu, komuniciranje, vodja Objavljeno v DKUM: 27.03.2023; Ogledov: 825; Prenosov: 304
Celotno besedilo (867,45 KB) |
3. Pomen rednih letnih razgovorov za motiviranje zaposlenih v zdravstveni negi v izbranih zdravstvenih ustanovahTanija Osmićević, 2021, magistrsko delo Opis: Izhodišča: Letni razgovori vodje z zaposlenimi v zdravstveni negi in ocena njihove uspešnosti so pomembne komponente zdravstvenih organizacij. Ozaveščanje dojemanja vodje in zaposlenih o njihovi uspešnosti in delu lahko dodatno motivira zaposlenega za delo in s tem za izboljšanje kakovosti oskrbe bolnikov. Namen magistrske naloge je bil predstaviti pomen rednih letnih razgovorov za motiviranje zaposlenih v zdravstveni negi v izbranih zdravstvenih ustanovah v gorenjski regiji. Preverili smo stališča zaposlenih na področju zdravstvene nege o osebnostnih lastnostih vodij, kaj vse vpliva na zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu in kako letni razgovori vplivajo na njihov razvoj Ključne besede: redni letni razgovor, motivacija, zadovoljstvo zaposlenih. Objavljeno v DKUM: 17.12.2021; Ogledov: 1259; Prenosov: 250
Celotno besedilo (1,62 MB) |
4. Redni letni razgovori administrativnih delavcev na fakultetah Univerze v MariboruTeja Per, 2020, magistrsko delo Opis: Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V okviru teoretičnega dela smo izvedli podroben pregled splošnega stanja na področju izvajanja rednih letnih razgovorov in njihov vpliv na nadaljnji razvoj kariere posameznika na podlagi študije različne literature. Opravili smo pregled različnih teorij posameznih avtorjev o definicijah razgovorov znotraj organizacij. Poskušali smo opredeliti pojme redni letni razgovor, sistem razvoja kadrov, vlogo vodje ter navedli prednosti in slabosti razgovorov. Podrobno smo opisali postopek priprave na razgovor zaposlenega tako s strani vodje kot s strani zaposlenega. V metodološkem delu smo izvedli analizi obstoječega stanja na področju izvajanja redih letnih razgovorov preko merjenja mnenj administrativnih delavcev zaposlenih znotraj posameznih fakultet članic Univerze v Mariboru. Na podlagi izvedene ankete kot primer dobre prakse predlagamo usposabljanje vodij za čim bolj učinkovito izvedbo rednih letih razgovorov. Hkrati predlagamo tudi večje sodelovanje vodje pri pojasnjevanju posameznih delovnih nalog in doseganju zastavljenih ciljev. Vodje bi morale ob začetku izvajanja rednih letnih razgovorov bolj podrobno opredelili posamezne delovne naloge, ki jih mora vsak zaposleni opraviti, določiti, po katerih standardih naj bi zaposleni delali, ter morale bi se tudi dogovoriti, katere so potrebne kompetence za opravljanje posameznega dela. Menimo, da v kolikor je zaposleni natančno seznanjen s svojimi nalogami, cilji in roki, je lahko pri svojem delu bolj učinkovit in motiviran. Predlagamo sprotno vpisovanje dogodkov in mnenj vodje v obrazec za zapisovanje kritičnih ter izjemnih dogodkov, kamor si vodja zapisuje tako napake kot tudi dosežke zaposlenega, in preko teh zapisov, ki jih opravi skozi leto, se lahko pred samo izvedbo razgovora tudi ustrezno pripravi.
Zelo pomemben element uspešne izvedbe rednega letnega razgovora je ustrezno usposobljena vodja za uspešno izvedbo razgovora ter priprava vodje na sam razgovor. Vodja bi morala zaposlenim predstaviti redni letni razgovor kot nekaj pozitivnega, kar bi omogočilo še več priložnosti za dosego zastavljenih ciljev, za reševanje problemov ter za povečevanje motivacije pri delu. Ključne besede: redni letni razgovor, univerzitetna administracija, razvoj kariere, vloga vodje Objavljeno v DKUM: 27.10.2020; Ogledov: 963; Prenosov: 197
Celotno besedilo (1,07 MB) |
5. Redni letni razgovori za strokovne delavce na Fakulteti za gradbeništvo in geodezijo Univerze v LjubljaniMateja Progar, 2020, magistrsko delo Opis: Redni letni razgovori so na področju razvoja kadrov eden učinkovitejših načinov za odkrivanje novih kadrovskih zmožnosti, povečanje motivacije zaposlenih, povečanje zadovoljstva zaposlenih na delovnem mestu, izboljšanje kakovosti dela in ne nazadnje za doseganje ciljev organizacije. Letni razgovori so usmerjeni v preteklost, sedanjost in prihodnost.
Redni letni razgovor je osnova za spremljanje delovne uspešnosti delavcev in zagotavlja njihov karierni razvoj. Na Fakulteti za gradbeništvo in geodezijo Univerze v Ljubljani se redni letni razgovori ne izvajajo oziroma se ti izvajajo pomanjkljivo. Vodstvo fakultete spodbuja uvedbo rednih letnih razgovorov, vendar pa izvedba še vedno ostaja v pristojnosti vodij posameznih služb.
V zaključnem delu smo preverjali, ali se na fakulteti podpira uvedba rednih letnih razgovorov. Ločeno smo preverjali mnenja delavcev in mnenja vodij. Raziskava in analiza podatkov je bila izvedena na podlagi anketnega vprašalnika, ki je bil razdeljen med strokovne delavce v tajništvu fakultete. Anketa je bila anonimna, podatki so bili obdelani s pomočjo računalniškega programa SPSS (Statistical Package for the Social Sciences). Glavne ugotovitve zaključnega dela so, da se na fakulteti podpira uvedba letnih razgovorov. Delavci imajo o uvedbi v splošnem pozitivno mnenje. Vodje služb so za izvedbo pripravljeni pridobiti ustrezna znanja. Vodstvu fakultete se predlaga uvedbo rednih letnih razgovorov. Ključne besede: redni letni razgovor, razvoj kadrov, zaposleni, usposabljanje Objavljeno v DKUM: 17.06.2020; Ogledov: 1466; Prenosov: 174
Celotno besedilo (1,65 MB) |
6. Analiza sistema nagrajevanja v proučevani organizaciji javnega sektorjaGašper Marc, 2017, diplomsko delo/naloga Opis: Nagrajevanje je eno izmed ključnih orodij, s katerimi organizacije oblikujejo in dosegajo cilje s pomočjo svojih zaposlenih. Pravica vseh zaposlenih je, da so natančno seznanjeni s sistemom nagrajevanja, ki mora biti jasen in pošten, predvsem pa učinkovit. Predstavili smo sistem nagrajevanja v javnem sektorju ter prikazali razlike pri nagrajevanju med gospodarstvom in negospodarstvom. V analizi sistema nagrajevanja v proučevani organizaciji javnega sektorja smo prišli s pomočjo intervjujev do zaključkov, ki pričajo o tem, da so zaposleni seznanjeni s sistemom nagrajevanje ter da jim je na letnih razgovorih s strani vodje jasno predstavljena ocena delovne uspešnosti in razlogi zanjo. Trditve, ki se nanašajo na izražanje mnenj, predlogov in idej na letnem razgovoru ter trditve, da osebna ocena odraža dejansko delo zaposlenega in da imajo vsi enake možnosti za napredovanje, so pokazale slabše rezultate oziroma s strani anketirancev niso bile enoglasno potrjene.. Ključne besede: nagrajevanje, javni sektor, sistem, letni razgovor, ocena Objavljeno v DKUM: 24.05.2018; Ogledov: 1290; Prenosov: 122
Celotno besedilo (829,20 KB) |
7. Uvedba brezpapirnega letnega razgovora na primeru rešitve SuccessFactorsAna Sevšek, 2017, diplomsko delo Opis: Verjetno smo se že vsi kdaj ustavili v kakšni pisarni in se zagledali v kup papirja. Gospa za pisalno mizo je po navadi morala prestaviti kup papirja, da nas je sploh lahko videla. Takšne pisarne dandanes izumirajo. Živimo v času, ko je potreba po hitri in takojšnji dostopnosti do dokumentov nuja. Podatki in dokumenti morajo biti na voljo kjerkoli in kadarkoli, saj le tako lahko sledimo konkurenci. Zato večina podjetij že uporablja sistem za brezpapirno poslovanje. S problemom papirnega poslovanja se srečujemo tudi v kadrovskih službah, pri izvajanju rednih letnih razgovorih.
Diplomski projekt smo razdelili na dva dela. V prvem teoretičnem delu bomo opredelili pojem brezpapirno poslovanje, si pogledali kako uvajamo brezpapirno poslovanje v podjetje, kateri so ponudniki brezpapirnega poslovanja na trgu, opredelili prednosti in slabosti uvedbe brezpapirnega poslovanja ter razlike med klasičnim in elektronskim dokumentom. V drugem delu bomo spoznali pojem redni letni razgovor, opredelili njegov namen in cilje, spoznali kako poteka in kako ga arhiviramo.
V drugem delu diplomskega projekta bomo spoznali rešitev na področju kadrovanja – SuccessFactors. Na koncu bomo poznali prednosti, ki jih pridobimo z uvedbo rednega letnega razgovora v rešitvi SuccessFactors. Ključne besede: brezpapirno poslovanje, uvedba brezpapirnega poslovanja, elektronski in klasični dokumenti, redni letni razgovor, SuccessFactors Objavljeno v DKUM: 01.12.2017; Ogledov: 1386; Prenosov: 118
Celotno besedilo (1,47 MB) |
8. PRIZNANJE KAZNIVEGA DEJANJA-KRIMINALISTIČNI IN PRAVNI VIDIKIGašper Tarman, 2012, diplomsko delo Opis: Namen naloge je prikazati pojem priznanja z različnih vidikov in ugotoviti, kakšen vpliv ima na preiskovalce kaznivih dejanj in potek kazenskega postopka.
Uvodno poglavje na kratko opisuje, kakšno vlogo ima priznanje v različnih fazah kazenskega postopka. Izpostavljeni so nekateri problemi, ki se lahko pojavljajo pri pridobivanju priznanja in vplivajo na nadaljnji potek postopka.
V drugem poglavju je opredeljen pojem priznanja. Na kratko so opisane različne oblike priznanja in razlogi, zaradi katerih storilec prizna dejanje. Prikazan je pomen priznanja v predkazenskem in kasneje v kazenskem postopku.
Tretje poglavje opisuje postopek zbiranja obvestil od oseb v informativnem pogovoru, ki je neformalne narave, in postopek zaslišanja, ki je natančno določen in predpisan v zakonu. Omenjeni so nekateri problemi in omejitve, s katerimi se soočajo preiskovalci pri pridobivanju priznanja od domnevnih storilcev. V nadaljevanju je opisano dokumentiranje izjav po koncu zbiranja obvestil ali zaslišanja in predstavljena pravna podlaga, ki omogoča organom pregona zbiranje informacij o kaznivem dejanju in storilcu. Na koncu poglavja je omenjena pravica do zagovornika, ki predstavlja eno izmed temeljnih pravic posameznika in ima pomembno funkcijo v kazenskem postopku.
V četrtem poglavju so prikazani vzroki za spreminjanje izjav in preklic priznanja osumljenca ali obdolženca v kasnejšem postopku. Nakazane so možnosti, ki lahko zmanjšajo število spremenjenih izjav in kasnejših preklicev priznanj tako v predkazenskem kot v kazenskem postopku.
Peto poglavje na začetku vsebuje splošen opis dokaznega postopka in pomen priznanja v njem. Predstavljeni so vplivi in posledice, ki jih ima priznanje na trajanje dokaznega postopka. V zaključku poglavja sta obravnavani dve pomembni novosti, ki ju prinaša zakonodaja in imata velik vpliv na trajanje in potek dokaznega postopka.
Zadnje poglavje podaja sklepne ugotovitve in opisuje prednosti, ki jih prinaša sprememba zakonodaje. Ključne besede: priznanje, informativni razgovor, zaslišanje, osumljenec, zagovornik, dokazni postopek, predobravnavni narok Objavljeno v DKUM: 09.03.2017; Ogledov: 1263; Prenosov: 120
Celotno besedilo (510,08 KB) |
9. PROBLEMATIKA VODENJA REDNIH LETNIH RAZGOVOROV NA DERMATOVENEROLOŠKI KLINIKI UNIVERZITETNEGA KLINIČNEGA CENTRA LJUBLJANAMarija Ana Ručigaj, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: Diplomsko delo predstavlja problematiko vodenja rednih letnih razgovorov na Dermatovenerološki kliniki Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana. Redni letni razgovor je načrtovan sistematični pogovor, pregled in ocena delavčevega dosedanjega dela, ki delavcu omogoča, da pove svoje želje, mnenje o delu. Redni letni razgovori so pomemben del sodobnega sistema vodenja organizacij. Organizacije morajo svojim zaposlenim nameniti dovolj pozornosti, saj so najpomembnejši za uspešno in učinkovito delovanje organizacije.
V teoretičnem delu smo opredelili pojem redni letni razgovor, njegov namen, pozitivne učinke in pogoje za njegovo učinkovito izvedbo. Poglobili smo se v priprave, potek in obdobje po rednih letnih razgovorih. Podrobneje smo predstavili Dermatovenerološko kliniko v Ljubljani in potek izvedb rednih letnih razgovorov na njej.
V raziskovalnem delu diplomske naloge smo izvedli raziskavo, s katero smo želeli raziskati problematiko vodenja letnih razgovorov. Cilj raziskave je bil ugotoviti splošno zadovoljstvo z letnimi razgovori in njihovimi vodjami, pripravami in samim potekom razgovora na Dermatovenerološki kliniki v Ljubljani.
Rezultati raziskave so pokazali, da so zaposleni z rednimi letnimi razgovori in njihovimi vodjami, kljub nekaterim izjemam, na splošno zadovoljni. Na podlagi ugotovitev smo za izboljšanje rezultatov predlagali, naj se raziskave na področju letnih razgovorov izvajajo pogosteje in v obsežnejši obliki. Ključne besede: - redni letni razgovor, - vodja, - zaposleni, - Dermatovenerološka klinika Ljubljana. Objavljeno v DKUM: 16.12.2016; Ogledov: 1945; Prenosov: 160
Celotno besedilo (1,34 MB) |
10. RAZVOJ VEČPARAMETRSKEGA MODELA ZA OCENJEVANJE ZAPOSLENIHKatja Žnidaršič, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: Diplomska naloga obravnava problematiko ocenjevanja zaposlenih na primeru podjetja X, njen končni cilj pa je poiskati enostavno in hitro metodo, ki bi podjetju pomagala pri vrednotenju uspešnosti zaposlenih. Problem je kompleksen zaradi same velikosti podjetja X, kar pomeni obdelavo velikega števila podatkov, poleg tega je, zaradi širokega razpona različnih profilov zaposlenih, izbor parametrov ocenjevanja zahteven.
V prvem delu naloge bomo preučili teoretični del ocenjevanja zaposlenih kaj sploh je ocenjevanje zaposlenih in zakaj je treba ocenjevati, kako poteka, kakšne so njegove posledice tako za podjetje kot tudi za posameznika. Bolj podrobno bomo opisali redne letne razgovore, ker jih v podjetju X že uporabljajo.
V drugem delu se bomo problema lotili s pomočjo večparameterskega odločitvenega procesa, kamor spada programsko orodje DEXi. DEXi je ekspertni sistem, s pomočjo katerega smo izdelali model, ki služi ocenjevanju zaposlenih. Ob tem smo imeli omejitev raziskave – modela nismo mogla preveriti na realnih podatkih, zato smo sami izbrali štiri variante oziroma štiri različna delovna mesta, pri čimer smo se oprli na obrazec »Redni letni pogovor« podjetja X. Na ta način smo prišli do relevantnih parametrov, ki smo jih ovrednotili v programu DEXi, na koncu pa smo model razširili še s programom Vredana.
Uporabo modela za ocenjevanje zaposlenih bomo predlagali podjetju X, da bodo lahko enostavneje in hitreje ugotavljali, kako uspešni so njihovi zaposleni. Ključne besede: Ocenjevanje zaposlenih, redni letni razgovor, odločitveni model, DEXi. Objavljeno v DKUM: 11.11.2016; Ogledov: 1208; Prenosov: 168
Celotno besedilo (2,12 MB) |