SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 87
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
Rok setve in rok spravila kot dejavnika pridelka sladkorne pese (Beta vulgaris L.)
Anita Perkič, 2009, diplomsko delo

Opis: Z daljšanjem vegetacijskega obdobja se povečuje količina pridelka korenov in sladkorja sladkorne pese (Beta vulgaris L.), zmanjšuje pa se vsebnost kalija. Cilj te študije je na podlagi poljskega poskusa (2004, Zenkovci) proučevati vpliv roka setve (3. april in 23. april) in roka spravila (13. oktober, 29. oktober in 14. november) na oblikovanje pridelka korenov sladkorne pese in vsebnosti sladkorja, kalija in dušika v njih. Rezultati kažejo, da je rok setve in rok spravila vplival na morfološke razlike korenov. Z zamikom roka setve za 20 dni se zmanjšuje količina pridelka korenov sladkorne pese za 18,3 kg/10m2. Z odlašanjem roka spravila pa se povečuje masa korenov za 0,29 kg/10m2/dan. Stopnja sladkorja je bila za 0,9 °S višja pri zgodnejši setvi v primerjavi s poznejšo setvijo. Glede na roke spravila je najvišja stopnja sladkorja pri roku spravila 2 (29. oktober), najmanjša pa pri roku spravila 3 (14. november), kjer znaša 15,2 °S. Sklepamo lahko, da se po spravilu posevka 29. oktobra stopnja sladkorja znižuje. Vsebnost kalija se poveča s kasnejšo setvijo. Rok spravila in rok setve pa statistično nimata značilnega vpliva na vsebnost dušika v korenih sladkorne pese.
Ključne besede: sladkorna pesa / setev / spravilo / pridelek / rast in razvoj
Objavljeno: 02.03.2009; Ogledov: 2976; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (231,45 KB)

6.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA FERA AVTO, D.O.O. S POUDARKOM NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Aleksander Burjan, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo planirali razvoj podjetja Fera avto, d.o.o., ki je mikro podjetje in se ukvarja z izdelavo prototipov in predelavo posebnih vozil ter tako imenovanim tuningom vozil. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2007 ter se razvija in raste. Vsako podjetje se mora razvijati in rasti ter biti dovolj inovativno, če hoče preživeti na trgu in ohraniti svoj tržni položaj. Da podjetju to uspe, mora skrbno planirati svojo vizijo, politiko podjetja ter izbrati primerne strategije in pripraviti program razvoja. V proučevanem podjetju smo zato najprej opredelili obstoječo vizijo in politiko podjetja. Za planiranje prihodnje politike podjetja smo za obravnavano podjetje predstavili vrednote ključnih udeležencev podjetja, ter predstavili prednosti in slabosti ter potencialne možnosti in nevarnosti za podjetje Fera avto, d.o.o. Vse to je osnova za planiranje prihodnje politike podjetja, dobro zasnovana politika podjetja pa je osnova za planiranje razvoja podjetja na ravni strateškega managementa, kar je bila tudi osnovna naloga našega diplomskega dela. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo najprej opredelili programsko-tržna področja ter jih analizirali. Za proučevano podjetje smo tudi iskali in predlagali strateške možnosti in strategije. Za proučevano podjetje smo planirali tudi vrednostne izide za obdobje pet let. Strategije smo ekonomsko ovrednotili z uporabo statičnih in dinamičnih kazalnikov. V zaključni fazi planiranja razvoja podjetja na ravni strateškega managementa smo izdelali program razvoja podjetja in s tem razvoj proučevanega podjetja postavili v čas in prostor.
Ključne besede: razvoj in rast, planiranje, vizija, politika podjetja, strategije podjetja, program razvoja, vrednote ključnih udeležencev podjetja, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja, strateški management, programsko-tržna področja, statični in dinamični kazalniki, vrednostni izidi, program razvoja.
Objavljeno: 17.12.2009; Ogledov: 3120; Prenosov: 443
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

7.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA INTERLES D.O.O. NA TEMELJU PROUČEVANJA STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Jožica Štelcar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo planirali razvoj podjetja Interles d.o.o., katerega osnovna dejavnost je proizvodnja, prodaja in montaža stavbnega pohištva. Podjetje uspešno posluje že od samega začetka leta 1993, ter se hkrati razvija in raste. Pri planiranju razvoja smo izhajali iz obstoječega stanja v podjetju, nato pa smo planirali njihov razvoj na ravni strateškega managementa, kar predstavlja osrednji del tega diplomskega dela. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo izhajali iz pomembnejših prednosti in slabosti podjetja ter tistih možnosti in nevarnosti, ki bi na njegov razvoj lahko pomembneje vplivale. Najprej smo se osredotočili na iskanje strateških možnosti in strategij, za predhodno opredeljena programsko-tržna področja. Na osnovi ekonomskega vrednotenja razvojne uspešnosti podjetja smo podjetju predlagali po našem mnenju primerne strategije in določili potrebne strateške potenciale za realizacijo izbranih strategij. V zaključni fazi planiranja na ravni strateškega managementa smo izdelali program razvoja podjetja Interles d.o.o. za prihodnjih pet let poslovanja. Na podlagi vrednotenja planirane razvojne uspešnosti proučevanega podjetja smo prišli do zaključka, da bo podjetje tudi v prihodnje uspešno poslovalo. Ugotavljamo, da k uspešnosti podjetja pripomorejo predvsem prednosti podjetja samega, iz okolja izhajajoče možnosti, kakovost proizvedenih izdelkov in storitev montaže, iznajdljivost ter izkušnje, ki so si jih v podjetju Interles d.o.o. z leti pridobili.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj, rast, planiranje, politika podjetja, strateški management, strategija, strateški potenciali, program razvoja.
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 1622; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (729,49 KB)

8.
ENDOGENE TEORIJE RASTI IN VLOGA DRŽAVE PRI POSPEŠEVANJU RASTI
Anja Čobec, 2009, diplomsko delo

Opis: Gospodarska rast je eden izmed procesov v ekonomiji, katero lahko spodbujamo z ukrepi tehnološkega razvoja, izobraževanja in usposabljanja. Dejavniki gospodarske rasti so predvsem delovna sila, človeški kapital, kapital in investicije ter tehnološki napredek. Endogene teorije rasti dajejo prednost predvsem tehnološkemu napredku, katerega lahko dosežemo z učenjem skozi delo ter raziskavami in razvojem, in človeškemu kapitalu. Endogene teorije rasti so se razvile iz neoklasičnih teorij rasti, katerih osnovni model je Solow-Swan model. V Solow-Swan modelu je agregatni proizvod funkcija treh proizvodnih faktorjev: fizičnega kapitala, delovne sile in razpoložljive tehnologije. Tehnološki napredek je v neoklasični teoriji rasti eksogena spremenljivka. Poglavitni model endogene teorije rasti je Uzawa-Lucas model. H gospodarski rasti lahko prispeva tudi država, predvsem z izboljšanjem učinkovitosti, spodbujanjem pravičnosti in z ohranjanjem makroekonomske stabilnosti in rasti. Poglavitne slabosti slovenske konkurenčnosti so predvsem nizek priliv tujih investicij, tehnološko sodelovanje med podjetji, nizek delež visokotehnološkega izvoza in nezadostno financiranje tehnološkega razvoja. Da bi izboljšali konkurenčnost slovenskega gospodarstva, je treba oblikovati spodbudno inovacijsko okolje. Prav tako je treba spodbujati raziskave in razvoj ter tehnološki razvoj.
Ključne besede: Tehnološki napredek, človeški kapital, raziskave in razvoj, učenje skozi delo, gospodarska rast, tranzicija, konkurenčnost, vloga države.
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 3052; Prenosov: 301
.pdf Celotno besedilo (4,41 MB)

9.
PRELIMINARNA RAZISKAVA VPLIVA RAZLIČNIH KEMIČNIH SPOJIN NA RAST IN RAZVOJ ŠKRLATNEGA AMERIŠKEGA SLAMNIKAEchinacea purpurea (L.)Moench V KONTROLIRANIH RAZMERAH
Ivana Vukovski, 2010, diplomsko delo

Opis: Raziskava je potekala v rastlinjaku Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede Univerze v Mariboru na Pivoli pri Hocah (SV Slovenija). Glavni cilj naloge je bil priti do osnovnih informacij o vplivu nekaterih kemijskih substanc (jasmonska kislina, salicilna kislina, EDDHA in PHOSAMCO) v razlicnih koncentracijah na rast in razvoj škrlatnega ameriškega slamnika (Echinacea purpurea (L.) Moench) v kontroliranih razmerah. Mlade sadike smo namocili za 24 ur v odgovarjajoce koncentracije kemikalij in jih nato posadili v lonce. Fenotipska analiza je vkljucevala 12 lastnosti, opravljena pa je bila, ko so rastline dosegle stadij petih listov. Raziskava je pokazala, da so bile najbolj ucinkovite jasmonska kislina (pri koncentraciji 0,03 mM) in salicilna kislina (pri koncentracijah 0,06; 0,6 in 1,2 mM.
Ključne besede: Kljucne besede: Echinacea purpurea, škrlatni ameriški slamnik, jasmonska kislina, salicilna kislina, EDDHA, rast rastlin, razvoj rastlin, fenotipske lastnosti.
Objavljeno: 30.03.2010; Ogledov: 2134; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (6,80 MB)

10.
ZUNANJE IN NOTRANJE RAZVOJE MOŽNOSTI V PODJETJU MIZARSTVO URAN, URAN JANEZ S.P.
Danijela Uran, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Uspešnost podjetja zajema v svojem pomenu dolgotrajen proces, ki podjetniku pomeni jasno sliko, pogosto pa tudi sanje, kaj bo z njegovim podjetjem v prihodnosti. Če želi podjetje preživeti, realizirati » jasno sliko« v prihodnosti in žeti uspeh, mora dobro poznati dejavnike uspeha v svojem podjetju, da se lahko pravočasno umakne pretečim nevarnostim in slabostim, da okrepi svoje prednosti in poišče nove priložnosti. V nasprotnem primeru podjetje ne more preživeti in želja po uspehu pogosto ostane le del sanj. V diplomskem seminarju smo obravnavali zunanje in notranje razvojne možnosti v podjetju Mizarstvo Uran, uran Janez s.p. V prvem delu naloge smo predstavili področje problema, cilje, teze, predpostavke, omejitve in predvidene metode raziskovanja diplomskega seminarja. V drugem delu smo pojasnili razliko v dvojici pojmov »razvoj podjetja« in »rast podjetja«. Spoznali smo tudi različne teoretične opredelitve posameznih avtorjev o zunanjih in notranjih vplivnih dejavnikih na razvoj podjetja. V nadaljevanju naloge smo podrobneje opisali podjetje Mizarstvo Uran, Uran Janez s.p., njegovo ustanovitev in dejavnost. Analizirali smo posebej zunanje dejavnike ter predvideli možnosti in nevarnosti za proučevano podjetje in posebej notranje dejavnike, kjer smo predvideli prednosti in slabosti proučevanega podjetja. Predstavili smo ugotovitve ter podali morebitne rešitve za nadaljnji razvoj podjetja.
Ključne besede: Ključne besede: Mizarstvo Uran, Uran Janez s.p. zunanji dejavniki, notranji dejavniki, razvojne možnosti, rast, razvoj.
Objavljeno: 05.01.2011; Ogledov: 1792; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (7,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici