SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KRMILNIK VISOKOFREKVENČNEGA ODDAJNO/SPREJEMNEGA MODULA
Matevž Ževart, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava izdelavo krmilnika visokofrekvenčnega modula, ki deluje na področju ultra visokih frekvenc. V teoretičnem delu diplomske naloge so opisani vsi gradniki krmilnika. Podrobneje je predstavljen visokofrekvenčni modul in protokol, ki ga modul uporablja za komunikacijo z mikrokrmilnikom. V praktičnem delu je podrobno opisano delovanje krmilnika, s poudarkom na programski kodi za krmiljenje in komunikacijo z visokofrekvenčnim modulom. Program je napisan v programskem jeziku C. Krmilnik smo uspešno realizirali s pomočjo 8-bitnega mikrokrmilnika. Z uporabo štirih tipk lahko nastavimo sprejemno in oddajno frekvenco modula ter izberemo oddajno moč. Dodatno lahko izberemo sprejemni ali oddajni režim delovanja. Status modula in režim delovanja se izpisuje na vgrajenem prikazovalniku na tekoče kristale.
Ključne besede: mikrokrmilnik, vodilo I2C, oddajnik, sprejemnik, radijska postaja, temperaturna kompenzacija
Objavljeno: 14.10.2009; Ogledov: 1495; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (2,77 MB)

2.
DELOVANJE KOMERCIALNE RADIJSKE POSTAJE
Anja Periz, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili kratko zgodovino radia, predvsem pa delovanje komercialne radijske postaje. Poudarek bo namenjen radijski produkciji in tehnični opremi, ki jo radio potrebuje za oddajanje svojega programa poslušalcem. V nalogi so predstavljeni tudi posamezni poklici, oziroma osebe, ki skrbijo da delo na radiu poteka nemoteno. Ker se produkcija vsakega radia razlikuje, je diplomski nalogi dodana analiza komercialne radijske postaje Radio City. Ker produkcija ni določena, jo vsaka radijska postaja določi in organizira sama. Po preučeni literaturi bomo predstavili delovanje in produkcijo komercialne radijske postaje.
Ključne besede: radio, radijska postaja, komercialni radio, moderator, tehnična oprema radia
Objavljeno: 20.12.2012; Ogledov: 5486; Prenosov: 301
.pdf Celotno besedilo (4,86 MB)

3.
UNIVERZALNA PROGRAMSKA SHEMA IN POSLUŠALCI SODOBNE RADIJSKE POSTAJE
Aleks Horvat, 2015, magistrsko delo

Opis: Radio je dinamični medij, ki se mora prilagajati trendom in načinu delovanja družbe. Razlikuje se lahko po poslanstvu in interesih, hkrati pa obstajajo točke, v katerih se radijske postaje lahko ujamejo. Te točke so lahko glasba, način govora, način informiranja, izbor pomembnih informacij itd. Najširša množica je namreč precej enotna; težave se pojavijo v alternativnih množicah, ki so med seboj in celo znotraj veliko manj enotne. To je vzrok, da stoodstotna formula, ki bi privabila vsakogar v naši družbi, ne more obstajati, klub temu pa vsekakor obstajajo točke, ki se ustvarjenim idealom najbolje približajo. Enotnost, ki s tem nastaja, poslušalce spreminja v vedno manj kritične do enakih in ponavljajočih se vsebin. Nastajanje univerzalne programske sheme tako samo po sebi postaja neizogibno. Radijske postaje, ki teh univerzalnih shem ne upoštevajo oz. jih ne bodo upoštevale, bodo odrinjene na obrobje radijskega trga, kjer se borijo oz. se bodo borile za poslušalce.
Ključne besede: radio, radijski program, radijski poslušalci, radijska postaja
Objavljeno: 27.10.2015; Ogledov: 456; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

4.
SISTEM ZA NADZOR IN UPRAVLJANJE ULTRALAHKEGA LETALA
Primož Kralj, 2015, magistrsko delo

Opis: Ultralahka letala imajo dandanes vgrajenih več elektronskih naprav, potrebnih za letenje, pri čemer vsaka zahteva pilotovo pozornost pri upravljanju. V magistrski nalogi je predstavljen razvoj centralnega nadzornega računalnika, preko katerega lahko pilot nadzira in upravlja vse naprave, hkrati pa v uporabniku prijazni obliki prikazuje stanje letala glede na meritve različnih senzorjev. Opisan je tudi razvoj perifernih naprav, potrebnih za delovanje celotnega sistema, ter topologija omrežja, preko katerega sistem komunicira.
Ključne besede: mikrokontroler, ultralahko letalo, radijska postaja, transponder, senzorji, CAN, CANaerospace, RS232, ARM
Objavljeno: 30.10.2015; Ogledov: 1041; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (6,27 MB)

5.
PROMOCIJA LOKALNE RADIJSKE POSTAJE
Natalija Veronik, 2016, diplomsko delo

Opis: Komercialna radijska postaja se tako kot ostala podjetja bori za svojo uspešno delovanje. Merilo njene uspešnosti so zvesti poslušalci in oglaševalci. Da bi lahko zadovoljili vse deležnike je v prvi vrsti pomembno, da zna radijska postaja pritegniti poslušalce, saj bo z njimi pridobila tudi oglaševalce. Eden izmed načinov, ki lahko pripomore k večji poslušanosti, je dobra promocija ali tržno komuniciranje. Radijska postaja mora namreč poskrbeti za to, da so poslušalci primerno motivirani oziroma, da imajo razlog poslušati določeno frekvenco. Konstantna promocija pomaga pri celostni podobi radia. Na primeru radijske postaje, Radio City, smo v nalogi pokazali, kako lahko uspešna promocija pripomore k večji poslušanosti radia. Radio City je že leta najbolj poslušana radijska postaja v severovzhodni Sloveniji, ki ima za seboj številne odmevne in uspešne promocijske akcije. V teoretičnem delu smo predstavili promocijo in načine, na katere se lahko promovira radio, v empiričnem delu pa smo raziskali vpliv promocije na poslušanost radijske postaje na primerih dobre prakse.
Ključne besede: promocija, tržno komuniciranje, radio, radijska postaja, promocijski splet, poslušanost, odnosi z javnostmi, publiciteta, celostna podoba
Objavljeno: 08.09.2016; Ogledov: 418; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

6.
PRIMERJAVA POSLUŠANOSTI KOMERCIALNIH RADIJSKIH POSTAJ
Sandra Auer, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo proučevali poslušanost radijskih postaj. V teoretičnem delu diplomskega dela smo najprej predstavili delovanje radia, njegove specifike ter dejavnike, ki ga zaznamujejo. V praktičnem delu naloge smo primerjali dve komercialni radijski postaji. S pomočjo ankete, ki smo jo izvedli med poslušalci, smo poleg osebnih prefernc poslušalcev, ugotavljali tudi prednosti in pomanjkljivosti obeh radijskih postaj. Ugotovili smo, da je glavna prednost komercialne radihjske postaje Radia CITY, kvaliteta lastno proizvedenega programa, med tem ko je glavna prednost komercialne radijske postaje Radia NET FM tip popularne glasbe, ki je komercialna radijska postaja Radio CITY ne predvaja.
Ključne besede: radijska postaja, poslušanost radia, dejavniki poslušanosti
Objavljeno: 09.09.2016; Ogledov: 1750; Prenosov: 241
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

7.
VPLIV JEZIKA V MEDIJIH NA MLADOSTNIKE Z ANALIZO IZBRANIH ODDAJ NA RADIU CITY
Zoran Franc, 2016, magistrsko delo

Opis: Radio kot govorjeni medij, ki ne uporablja slike, je skupek govorjenja in glasbe, ki se prenaša prek določenih radijskih valov, zakupljenih na določeni radijski frekvenci. Vsaka radijska postaja posluje s svojo radijsko politiko in shemo, ki jo odgovorni uredniki pripravijo in določijo v naprej. Shema vsebuje elemente razvedrilnega in informativnega programa, ki se razlikuje med radijskimi postajami in je razdeljena drugače, razen splošno utečenih normiranih postavitev informativnega obveščanja. Preverili smo poslušanost radia v izbranem časovnem obdobju po meritvah Mediane, pregledali programsko shemo in politiko, se osredotočili na jezikovno in govorno kompetenco radijskih govorcev, ki so v prvi vrsti usmerjeni na poslušalca, ter dodaten pregled namenili analiziranju govora radijskih govorcev. Ker gre za javno občilo, namenjeno širši javnosti, del katere so tudi mladostniki, smo preverili jezikovno in govorno kompetenco ter vplive, ki se kažejo na mladostnikih, ter izvedli preizkus poslušanosti radijske postaje med mladostniki in dovzetnost uveljavljenih govornih norm, ki se dnevno večkrat pojavljajo v radijskem programu. Zanimalo nas je, ali prevzemajo določene oblike, in če, v kolikšni meri se vpliv tudi kaže. Upoštevali smo njihovo mnenje in mišljenje o medijih ter zbrane podatke analizirali in predstavili.
Ključne besede: radio, programska shema, poslušalec, radijski govorec, mladostniki, radijska postaja
Objavljeno: 06.12.2016; Ogledov: 282; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

8.
Primerjalna govorna in vsebinska analiza moderatorjev radijskega programa
Sara Kelenc, 2018, diplomsko delo

Opis: Predmet diplomskega dela je primerjalna analiza govornega in vsebinskega nastopa dveh radijskih moderatorjev (Dejana Vedlina in Denisa Avdića), ki sta zaposlena na komercialnih radijskih postajah (Radiu City in Radiu 1). Radio 1 je najbolj poslušan komercialni radio v Sloveniji, v Mariboru pa je na vrhu poslušanosti radijskih postaj Radio City. Analiza obeh radijskih moderatorjev zajema retoriko, predvsem sredstva prepričevanja, in posamezne značilnosti nastopa, govora in jezika. Na podlagi posnetkov jutranjega programa obeh radijskih postaj je bila opravljena vsebinska in govorna analiza, ki je v ospredje postavila razlike in podobnosti med obema radijskima moderatorjema. Radijska moderatorja imata nekaj skupnih točk, in sicer uporabljata retorična sredstva prepričevanja, humor in določene diskurzne označevalce. Glavni razliki sta jezik, uporabljata namreč različni mestni govorici, in vključevanje neprimernih besed. Pri pripravi programa imata radijska moderatorja različne omejitve, med katerimi najbolj izstopata ciljna skupina poslušalcev in vrsta radijske postaje, pri kateri sta zaposlena. Rezultati analize so lahko uporabni kot vodilo radijskim moderatorjem in radijskim postajam pri pripravi programa, saj so poudarjeni elementi, ki so pomembni za učinkovitejšo komunikacijo med poslušalci in moderatorji.
Ključne besede: radijski moderator, komercialna radijska postaja, retorika, radijski govor
Objavljeno: 08.11.2018; Ogledov: 34; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (647,20 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici