| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 19
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
PRESOJA PRIMERNOSTI SPLETNEGA IN NAMIZNEGA RAČUNALNIŠKEGA PROGRAMA ZA RAČUNOVODSTVO
Doroteja Frumen, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Računovodski informacijski sistem je v današnjem času zelo pomemben člen vsakega podjetja, saj nudi vse potrebne informacije, ki jih podjetje potrebuje za vodenje. Zagotavlja uspešno kontrolo poslovodstvu ter premoženjsko zavarovanje pred nepooblaščenim uporabljanjem ali razpolaganjem. Zagotavlja tudi, da so računovodske evidence zanesljive in pripravljene za pripravo računovodskih informacij. V diplomskem delu smo proučili značilnosti računovodskih informacijskih sistemov ter razlike med namiznimi in spletnimi sistemi. Kot primer spletnega sistema smo izbrali Minimax ter namizni računovodski program Icenter. Podrobneje smo proučili funkcionalnosti in delovanje programa, ter ugotovili njune prednosti in slabosti. Primerjali smo programa po dostopnosti, vzdrževanju, funkcijah ter samem delovanju. Ugotovili smo, da je program Minimax boljši od programa Icenter, saj je dostopnejši, preglednejši in enostavnejši.
Keywords: računovodski informacijski sistem, spletni računovodski program, namizni računovodski program, Minimax, Icenter
Published: 27.01.2010; Views: 1399; Downloads: 265
.pdf Full text (628,21 KB)

2.
POSEBNOSTI PROGRAMSKE REŠITVE DATALAB PANTHEON TM ZA RAČUNOVODJE V TURIZMU
Anja Polajžer, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Da bi lahko turistične agencije uspešno zagotavljale in izvajale turistične storitve potnikom, morajo vlagati v osebnost in znanje zaposlenih, ter nenehno posodabljati programski paket, ki ga uporabljajo. V današnjem času, času sprememb je bistveno, da podjetje izbere takšen poslovno-informacijski sistem, ki upošteva inovacije na tržišču in zakonodajo. PANTHEONTM je primeren za vsako dejavnost. Glede na to, da je univerzalen poslovni informacijski sistem, ponuja rešitve tudi za turistične agencije. Zaradi njegove poenostavljene uporabe lahko turistične agencije dosledno vodijo poslovanje, prihranijo tako čas kot tudi znižajo stroške, obenem pa so lahko konkurenčnejši na trgu. Funkcionalnosti izpeljanke Atlantida omogočajo vnos rezervacij (s pomočjo že prej pripravljenih šifrantov), kreiranje lastnih produktov, kjer agencija nastopa kot organizator, pregled prodaje za posamezni produkt, pregled plačila kupcev, kreiranje računov, blagajniških prejemkov/izdatkov iz rezervacije, izpis vseh potrebnih dokumentov (voucher, najavo, pogodbo), omogoča pa tudi podporo za prenos dokumentov v različne formate in pošiljanje le-teh po elektronski pošti. Stroški potovanj in izletov se lahko razdelijo na stroškovne nosilce in tako je mogoče v vsakem trenutku spremljati njihovo gibanje. Na podlagi tega pa ugotoviti kakšna je razlika v ceni. Podatki se v PANTHEONTM vnašajo samo enkrat, polnijo eno podatkovno bazo, ter se avtomatsko prenašajo v pomožne in temeljne računovodske evidence z ustreznimi davčnimi stopnjami, konti in ostalimi podatki za pravilno računovodsko evidentiranje.
Keywords: Ključne besede: informacijski sistem, celovite informacijske rešitve (ERP), računovodski informacijski sistemi (AIS), turistična agencija, turizem, modul.
Published: 15.12.2009; Views: 2399; Downloads: 350
.pdf Full text (465,82 KB)

3.
PRENOVA INFORMACIJSKEGA SISTEMA V RAČUNOVODSKEM SERVISU
Nataša Stariha, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Informacijski sistem, ki omogoča hitro prilagodljivost nenehnim zakonskim spremembam, je najpomembnejši za uspeh podjetja na trgu. Hitra in točna informacija ob pravem času je ključ do uspeha pri poslovanju podjetja. V diplomskem delu smo predstavili uvedbo informacijskega sistema podjetja Vasco, d.o.o., na primeru računovodskega servisa. V uvodnem delu smo definirali informacijske sisteme, prikazali sestavine, vlogo in njihovo uporabo. Dotaknili smo se vidikov in ciljev prenove informacijskih sistemov. Osrednji del diplomskega dela je uvedba informacijskega sistema v računovodski servis. Predstavili smo dejavnike, kateri so vplivali na izbiro novega informacijskega sistema, postopek izbiranja ponudnika informacijskega sistema. Največjo pozornost smo posvetilimodulom, ki jih računovodski servis najpogosteje uporablja pri svojem delu. Zadnji del diplomskega dela je namenjen analizi prenove informacijskega sistema v računovodskem servisu z vidika zaposlencev, strank in državnih inštitucij.
Keywords: računovodski servis, informacijski sistem, uvedba informacijskega sistema, faze uvedbe informacijskega sistema, Vasco, moduli
Published: 01.04.2010; Views: 1598; Downloads: 256
.pdf Full text (2,39 MB)

4.
ANALIZA PRIMERNOSTI INFORMACIJSKEGA SISTEMA PANTHEON™ V RAČUNOVODSKEM SERVISU AJDINA, ŠENČUR, D.O.O.
Alenka Ajdovec, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje Ajdina, Šenčur, d.o.o. je računovodski servis, ki že vse od leta 1993 za opravljanje računovodskih poslov uporablja aplikacijski program v sistemu MS-DOS, vendar so v zadnjem času prisotna že velika programska pomanjkanja. Obstoječi program, ki ga je zasnovala Bruna Stojaković, ne omogoča izvoza in uvoza podatkov, ki sta za novejše programe že samoumevna, kot je na primer direktna povezanost z internetom in s tem dostop do portalov za oddajanje z zakonom določenih obrazcev, podatkov, itd. Za uspešno konkuriranje podjetja Ajdina, Šenčur, d.o.o. na tržišču računovodskih storitev sta nujni reorganizacija in prenova tako poslovnih procesov kot informacijskih sistemov. Vprašanje, s katerim smo se ukvarjali v tej diplomski nalogi, je, ali bi računovodski program Pantheon rešil vse dosedanje probleme, katere nove težave bi se pojavile in ali bi podjetje lahko z njim uspešno poslovalo in predvsem izboljšalo svojo ponudbo in storitve. Raziskava nas je pripeljala do sklepa, da bi implementacija ERP programa Pantheon resnično izboljšala poslovanje in odpravila trenutne ključne probleme, ki nastopajo v podjetju Ajdina, Šenčur, d.o.o.
Keywords: Računovodski procesi, informacijski sistem, Sistem Pantheon
Published: 12.04.2010; Views: 1402; Downloads: 206
.pdf Full text (2,26 MB)

5.
PRESOJA KAKOVOSTI RAČUNALNIŠKEGA PROGRAMA ZA RAČUNOVODSTVO MCLINE
Mateja Kamenečki, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Za računovodski informacijski sistem je značilna velika količina obdelovanja podatkov, ki sestoji iz zbiranja, obdelave in shranjevanja podatkov ter priprave dokumentov. Večina podjetij uporablja za evidentiranje poslovnih dogodkov in vodenje poslovnih knjig računalniške programe. Namen računalniških programov za računovodstvo je, da poenostavijo obdelavo podatkov in oblikujejo informacije za notranje in zunanje uporabnike. Računovodski računalniški program mora izpolnjevati določene posebne značilnosti, ki jih zahteva stroka. Značilnosti različnih programov, ki se uporabljajo v Sloveniji, so v bistvu enake, saj morajo izpolnjevati zahteve standarda in regulativnih okvirov, t.i. Zakon o gospodarskih družbah, kot enega od temeljnih aktov, ki urejajo to področje in Slovenskimi računovodskimi standardi, kot računovodska pravila, o tem kako morajo podjetja voditi poslovne knjige. Na trgu je veliko računalniških programov za računovodstvo in zato moramo biti pozorni katerega izberemo. V diplomski nalogi je raziskana primernost programa za osnovna sredstva podjetja Mcline d.o.o. za uporabnike. V prvem delu smo prikazali pomen računalniških rešitev, sodila za vrednotenje in kriterije kakovosti dobrih računovodskih računalniških rešitev. V naslednjem delu smo prikazali teoretičen del osnovnih sredstev, ki jih obravnavajo slovenski računovodski standardi. V zadnjem delu pa je na praktičnem primeru raziskana primernost uporabe omenjenega programa. Tako lahko ugotovimo, da je program za osnovna sredstva Mcline d.o.o. primeren za uporabo v računovodstvu. Program omogoča obračun amortizacije za osnovna sredstva in različne načine prevrednotenja. Uporabnikom so na voljo različni izpisi osnovnih sredstev, evidence osnovnih sredstev pa je usklajena z evidenco v glavni knjigi.
Keywords: Ključne besede: računovodstvo, računovodski informacijski sistem, računalniški program, osnovna sredstva, slovenski računovodski standardi, standard kakovosti, amortizacija.
Published: 17.09.2010; Views: 1936; Downloads: 196
.pdf Full text (2,30 MB)

6.
PRESOJA RAZVRSTITVE ELEKTRONSKIH RAČUNOVODSKIH DOKUMENTOV V PODJETJU TSP
Barbara Pridgar, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Napredek na področju računalništva in multimedijske tehnologije omogoča, da so številni računovodski dokumenti digitalizirani z nizkimi stroški v učinkovita skladišča. Količina računovodskih dokumentov hitro narašča, to pa privede do potrebe po razvoju mehanizmov za učinkovito upravljanje elektronskih dokumentov, ki predstavljajo prihodnost računovodskih informacijskih sistemov. Ena izmed ključnih sestavin računovodskih informacijskih sistemov v prihodnosti je upravljanje zbirk podatkov. V pričujoči diplomi se osredotočamo na razvrščanje elektronskih računovodskih dokumentov. Eksperimentalni rezultati kažejo, da so nehierarhični sistemi boljši kot hierarhični sistemi razvrščanja podatkov, vendar se v primeru podjetja TSP nagibamo k hierarhičnemu pristopu, ki se nam v primeru kopičenja dokumentov zdi najbolj primeren in za to podjetje tudi najbolj učinkovit.
Keywords: Računovodski informacijski sistem, elektronski računovodski dokumenti, razvrstitev dokumentov, hierarhičen sistem razvrstitve dokumentov, nehierarhični sistem razvrstitve dokumentov
Published: 12.10.2010; Views: 1054; Downloads: 82
.pdf Full text (671,19 KB)

7.
ANALIZA PRIMERNOSTI RAČUNALNIŠKE PODPORE V RAČUNOVODSTVU IZBRANE PROIZVODNJE ORGANIZACIJE
Rebeka Babič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Vsako podjetje, ki hoče biti v poslovnem svetu uspešno in konkurenčno mora imeti dober informacijski sistem, v okviru tega pa dober računovodski informacijski sistem, s katerim pridobiva pomembne informacije o delovanju, poslovanju in odločanju podjetja. Za uspešno delovanje in pridobitev pravilnih informacij, mora podjetje poskrbeti tudi za notranje kontrole na sistemu, ki preprečujejo napačne informacije in ščitijo informacije pred nepooblaščenimi osebami. V diplomskem seminarju smo spoznali in preučili module računalniške rešitve Sirena v skupini Impol, notranje kontrole v teh modulih in njihovo delovanje. Proučili smo prednosti in slabosti Sirene v modulu glavna knjiga in modulih pomožnih knjig osnovnih sredstev, kupcev in dobaviteljev.
Keywords: Ključne besede: informacijski sistem, računovodski informacijski sistem, glavna knjiga, notranje kontrole, pomožne knjige kupcev in dobaviteljev, pomožna knjiga osnovnih sredstev
Published: 18.11.2010; Views: 1447; Downloads: 171
.pdf Full text (397,21 KB)

8.
PRENOVA INFORMACIJSKEGA SISTEMA V ZDRAVSTVENEM ZAVODU
Marija Hrovat, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Računovodske informacije so pomemben del celotnih informacij, ki jih vodstvo podjetja potrebuje za pravilno in pravočasno odločanje. Osnovna naloga računovodske službe je, da zagotavlja kakovostne informacije notranjim, kakor tudi zunanjim uporabnikom. Ustrezna organiziranost informacijskega sistema je osnova za kvalitetno delovanje vsake organizacije. Informacijski sistem, ki omogoča hitro prilagodljivost nenehnim zakonskim spremembam je najpomembnejši za uspeh podjetja in zagotavljanje konkurenčne prednosti. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V prvem delu so predstavljeni informacijski sistemi, njihovi sestavni deli in vrste. Opisala sem tudi finančni informacijski sistem. Opredelila sem prenovo poslovanja, uvajanje rešitev ERP in njihove značilnosti, navedla razloge in cilje prenove poslovnih procesov in na koncu še prikazala vpliv informacijske tehnologije na prenovo poslovanja. V drugem delu sem predstavila informacijski sistem Kopa in njegove prednosti. Ker sem želela ugotoviti, kako novi informacijski sistem sprejemajo uporabniki, sem med njimi izvedla anketo ter analizirala rezultate raziskave.
Keywords: informacijski sistem, finančno-računovodski informacijski sistem, proces, prenova, uvajanje celovite programske rešitve, ERP sistem Kopa
Published: 07.03.2011; Views: 1551; Downloads: 107
.pdf Full text (706,99 KB)

9.
UVEDBA E-RAČUNA NA SLOVENSKIH SODIŠČIH
Dejan Biokšić, 2014, bachelor thesis/paper

Abstract: Prvi del diplomskega dela smo namenili predstavitvi sodišč in predvsem Okrajnega sodišča v Ljubljani. Zanimalo nas je, kako računovodstva sodišč poslujejo, kaj pri vsakdanjem delu potrebujejo in s čim se srečujejo. Razložili smo pojme, kot sta e-račun in elektronsko poslovanje, ter predstavili programsko opremo računovodstev sodišč. Ob tem smo predstavili in razložili pravne akte, to je zakone in pravilnike, tesno povezane z uvedbo e-računa. V drugem delu diplomskega dela predstavljamo rezultate raziskave. Z anketo smo ugotavljali, kako bo uvedba e-računa na slovenskih sodiščih sprejeta, ali bo spremenila delo in znižala stroške in ali bo olajšala delo. Anketa je bila izvedena med zaposlenimi v računovodstvih na slovenskih sodiščih. Ugotovili smo, da je več kot polovica vprašanih neodločna glede mnenja, ali bo uvedba e-računa olajšala delo. Največ vprašanih meni, da bo največja prednost uvedbe e-računa natančnost, sledita pa ji preglednost in varnost. Anketiranci so kot največji slabosti uvedbe e-računa označili dvojno delo – dodajanje podatkov in tehnične napake.
Keywords: e-račun, Ministrstvo za finance – enotni računovodski sistem (MFERAC), Uprava Republike Slovenije za javna plačila (UJP)
Published: 15.01.2015; Views: 705; Downloads: 193
.pdf Full text (1,47 MB)

10.
PRESOJA UPORABNOSTI RAČUNALNIŠKEGA PROGRAMA BTM ZA RAČUNOVODSTVO V PODJETJU BOROVO TRADE D.O.O.
Alenka Pohajač, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V Sloveniji je potrebno pri implementaciji računovodskih računalniških programov upoštevati pravila stroke. Izpolnjevati morajo zahteve, ki jih določa Zakon o gospodarskih družbah, Slovenski računovodski standardi in zakon o DDV. Programi, ki so izdelani v Sloveniji in tuji licenčni programi te pogoje večinoma že izpolnjujejo. Predvsem zaradi tega, ker se drugače ne bi mogli tržiti. V podjetju Borovo Trade d.o.o. pa smo uvajali Hrvaški program za računovodstvo blaga, ki je bil ustvarjen pod pogoji, ki jih zahteva Hrvaška zakonodaja. Program je bil namenjen zgolj podjetju Borovo trade d.o.o. v Sloveniji. Zato je pri implementaciji programa moralo računovodstvo samo ob pomoči poznavanja Slovenskih zakonov in računovdske prakse ter ob sodelovanju programerjev vzpostaviti pogoje za njegovo uporabnost in primernost v računovodstvu. V diplomski nalogi sem predstavila uvedbo programa BTM za računovodstvo kot analitične evidence blaga ter avtomatski prenos poslovnih dogodkov iz analitične evidence na konte glavne knjige in v knjigo DDV. V prvi polovici diplomske sem predstavila pravne podlage za uvajanje tuje programske rešitve v slovensko trgovsko podjetje, opis trgovine na drobno v Sloveniji in na Hrvaškem, podjetja Borovo Trade ter predstavitev in uvajanje informacijskih sistemov v podjetje. Druga polovica diplomske naloge pa je namenjena opisu in implementaciji programa BTM in določanju kontov za prenos v finančno računovodstvo. Na praktičnem primeru je bila raziskana uporabnost programa v računovodstvu. Po izvedeni kontroli prenesenih podatkov v program Faraon, smo ugotovili pomen pravilnih računovodskih informacij za uspešnost podjetja in poslovnih odločitev. Iz tega sledi, da je program BTM primeren za uporabo v računovodstvu.
Keywords: Računovodstvo, Slovenski računovodski standardi, Hrvaški standardi finančnega poročanja, davek na dodano vrednost (DDV), informacijski sistem, računalniški program BTM, kalkulacije
Published: 22.07.2011; Views: 1838; Downloads: 156
.pdf Full text (2,33 MB)

Search done in 0.24 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica