1. Consumer behavior : an applied approachNessim Hanna, Richard Wozniak, 2001, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: potrošnik, vedenje, behaviorizem, zaznavanje, čustva, zadovoljstvo, psihologija potrošnika, osebnost, psihologija osebnosti, samospoznavanje, življenjski standard, tržne raziskave, segmentacija, cilj, pozicioniranje, poslovne odločitve, komuniciranje, inovacije, skupnost, družina, generatorji, družbeni razredi, kultura Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1728; Prenosov: 116 Povezava na celotno besedilo |
2. Organizational behaviourRobert Kreitner, Angelo Kinicki, Marc Buelens, 1999, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: organizacija poslovanja, vedenje, behaviorizem, organizacijski sistemi, organiziranost, organizacija, evalvacija, ocenjevanje, organizacijske strukture, uspešnost poslovanja, vodenje, TQM, management, celovita kvaliteta, uporaba človeških zmogljivosti, rezultati, organizacijska kultura, življenjski cikel, človeški potencial, vrednote, učni proces, spremembe, medkulturna komunikacija, individualizem, osebnost, psihologija osebnosti, čustva, zaznavanje, motiviranje, delovne skupine, zaposlenost, moč, enakopravnost, konflikti, reševanje problemov, pogajanje, modifikacija, samospoznavanje, stres Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1626; Prenosov: 125 Povezava na celotno besedilo |
3. Risikomanagement nach KonTraG : Einrichtung von Frühwarnsystemen zur Effizienzsteigerung und zur Vermeidung persönlicher HaftungHorst Bitz, 2000, priročnik Ključne besede: management, tveganje, kontrola, controlling, zakonodaja, Nemčija, podjetje, finančna poročila, letna poročila, zaključni računi, management, sistemi, varnost, uspešnost poslovanja, strategija, poslovni proces, vrednotenje, škoda, manager, poslovodni delavci, psihologija osebnosti Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1289; Prenosov: 86 Povezava na celotno besedilo |
4. |
5. |
6. The book of riskDan Borge, priročnik Ključne besede: tveganje, krizni management, upravljanje, finančno odločanje, priložnosti, sposobnosti, korelacije, poslovne odločitve, likvidnost, opcije, vrednostni papirji, terminsko poslovanje, investicije, izvedeni finančni instrumenti, ocenjevanje, vrednotenje, odločanje, strategija, človeški faktor, psihologija osebnosti, manager, poslovodni delavci Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1599; Prenosov: 55 Povezava na celotno besedilo |
7. How to motivate people : [learn the key skillsPatrick Forsyth, 2000, priročnik Ključne besede: delovna uspešnost, motiviranje, odličnost, človek, individualizem, zaznavanje, čustva, psihologija osebnosti, kadri, planiranje kadrov, delovna sila, predstava, pozitivizem, poklicna uspešnost, medosebni odnosi, kreativnost, ustvarjalnost, učenje, sposobnosti, rezultati, komuniciranje, moč Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1612; Prenosov: 55 Povezava na celotno besedilo |
8. Leadership : life energy lecturesBoris VeneKljučne besede: videokasete, videoposnetek, vodenje, management, poslovodni delavci, manager, poslovna psihologija, komuniciranje, orodja, predstava, interakcije, motiviranje, medosebni odnosi, psihološki nasveti, psihologija osebnosti, organizacijski sistemi, podjetje, uspešnost poslovanja, strokovnjaki, izvršilni postopek, upravljanje, reševanje problemov, prednost, poslovni proces, poslovni rezultati, podpora, spremembe, poslovne odločitve, primeri, case study Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1487; Prenosov: 50 Povezava na celotno besedilo |
9. Komunikacija & retorika : life energy lecturesBoris VeneKljučne besede: videokasete, videoposnetek, komuniciranje, orodja, predstava, interakcije, motiviranje, medosebni odnosi, psihološki nasveti, psihologija osebnosti, govorništvo, retorika, management, organizacijski sistemi, podjetje, uspešnost poslovanja, poslovodni delavci, strokovnjaki, izvršilni postopek, upravljanje, reševanje problemov, konkurenčnost, prednost, poslovni proces, poslovni rezultati, podpora, spremembe, poslovne odločitve, primeri, case study Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1781; Prenosov: 76 Povezava na celotno besedilo |
10. Customer service on the Internet : building relationships, increasing loyalty, and staying competitiveJim Sterne, priročnik Ključne besede: potrošnik, storitve, psihologija osebnosti, znanje, individualizem, Internet, Extranet, računalniške mreže, marketing, trženje, komuniciranje, odnosi z javnostjo, konkurenca, WWW, World Wide Web, konkurenčnost, prednost, informacijski viri, računalništvo, uporaba računalnika, telekomunikacije, elektronska pošta, strategija trženja, vrednotenje, tržno planiranje, uporabniki, podpora, promocija, elektronsko poslovanje, uspešnost poslovanja, meritve, priročniki, case study Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 2028; Prenosov: 67 Povezava na celotno besedilo |