| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 65
First pagePrevious page1234567Next pageLast page
1.
Analiza razvoja trga za inovacijo
Simona Selan, 2021, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga se posveča poti iskanja ideje, kako jo lahko najdemo ter kako jo lahko definiramo. Pri tem je podanih nekaj metod za iskanje in generiranje idej. Pregleda tudi, kako lahko idejo zavarujemo kot intelektualno lastnino. Temu sledi raziskava in pridobivanje trga ter promoviranje ideje na trgu. Tako kot vsaka ideja ni dobra ideja, tudi vsak način promocije izdelka ni najboljši. Dobro je poiskati takšnega, ki ustreza naši ideji. Prav tako se naloga dotakne neuspelih idej, saj se lahko iz njih veliko naučimo. Na koncu je predstavitev stroškov, ki lahko nastanejo ob promociji ideje.
Keywords: ideja, prototip, financiranje, promocija izdelka
Published: 15.07.2021; Views: 129; Downloads: 12
.pdf Full text (1,90 MB)

2.
Realizacija ideje v tržno zanimiv izdelek
Klemen Selan, 2021, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga razišče, kako lahko pridobimo različne ideje, predvsem kako lažje in hitreje najdemo idejo. Ko identificiramo več idej, jih po ustreznem postopku ovrednotimo in izberemo tisto, ki bo uspešna, zato naloga vsebuje še pregled preizkusov trga in postopek njihovega izvajanja. Temu sledi pregled stopenj razvoja prototipa in opis njihove vključitve v proces razvoja novega izdelka. Za razvoj prototipa pa so potrebna finančna sredstva v smislu naložbe. Zato temu sledi še pregled pristopov iskanja in pridobivanja finančnih sredstev. V nalogi so bile uporabljene metode dela: metoda klasifikacije, deskripcije in kompilacije ter na koncu študija primera, kjer predstavimo razvoj lastnega prototipa.
Keywords: ideja, analiza, preizkus, prototip, trg, financiranje ideje
Published: 14.07.2021; Views: 126; Downloads: 14
.pdf Full text (1,91 MB)

3.
Načrtovanje spletnega mesta športnega društva
Kevin Belšak, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Organizacija je v digitalni dobi bistvenega (ključnega) pomena, saj z njo dosežemo zainteresirane strani in se lotimo konkurence. Velika večina preden vstopi v stik z organizacijo poišče spletno mesto le te in se vnaprej prepriča in pouči o organizaciji. Zato torej spletno mesto tako na nek način služi kot orodje za predstavitev organizacije potencialno novim obiskovalcem/ ljudem kot tudi drugim organizacijam. Sledeče velja ravno za športne klube, torej neprofitne organizacije in podjetja. Viri za razvoj spletnega mesta so običajno omejeni, zato smo v ta namen raziskali, da je s pomočjo uporabe nepoklicnih orodij in veščin mogoče razviti celotno spletno mesto. Raziskava je bila izvedena na primeru športnega kluba, pri čemer je bil preučevan postopek načrtovanja spletne strani. Ker športno društvo KMN Tomaž ŠIC bar še nima svojega spletnega mesta, smo se odločili, da s pomočjo spletne razvojne storitve WIX, z razvojem prototipa oblikujemo načrt spletnega mesta. Potrebe in želje smo zbrali v seriji delno strukturiranih intervjujev na podlagi katerih smo dobili za oblikovanje ustreznega prototipa in načrta za razvoj spletne strani dragocene in potrebne informacije. Med procesom oblikovanja smo upoštevali vse informacije o tem, kaj ljudem najbolj pade v oči, kaj na spletni strani pravzaprav iščejo in jih vključili v prototip. Tako bi lahko potrdili vse tri zastavljene hipoteze: - H1: Dobro načrtovano spletno mesto zadosti potrebam oseb, povezanih s spletnim mestom., - H2: Procesi načrtovanja spletnega mesta športnega društva imajo posebnosti in se razlikujejo od drugih spletnih mest. - H3: Spletno mesto športnega društva je mogoče izdelati brez profesionalne pomoči. S pomočjo naše spletne strani bi tako športni klub razširil svojo prepoznavnost in si pridobil nove navijače, ki bi se udeleževali tekem. Spletno mesto bi omogočalo tudi predvajanje in ogled tekem za navijače, ki se tekem ne bi mogli udeležiti v živo.
Keywords: načrtovanje, spletno mesto, splet, športno društvo, prototip.
Published: 08.12.2020; Views: 234; Downloads: 51
.pdf Full text (1,85 MB)

4.
Digitalna rešitev za pomoč mladim pri finančni izobrazbi
Jani Kaukler, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se spoznali s področjem uporabniške izkušnje in vsemi fazami, ki jih vključuje. Te faze smo uporabili kot vodilo pri raziskavi in razvoju prototipa aplikacije za finančno izobrazbo mladih. V okviru raziskave smo opravili tudi anketo, kjer smo skušali spoznati želje mladih pri aplikacijah za učenje. To nam je pomagalo pri razvoju prototipa, ki smo ga razvili s pomočjo orodja Figma, kar je prototipu dodalo interaktivnost.
Keywords: uporabniška izkušnja, prototip, igrifikacija
Published: 03.11.2020; Views: 152; Downloads: 22
.pdf Full text (1,77 MB)

5.
Razvoj produkta od funkcionalnega prototipa do maloserijske proizvodnje na primeru VITAPRINT CNC platforme
Jure Zagoranski, Andrej Cupar, 2020, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je obravnavan razvoj naprave za specializirano tržišče, ki je po razvoju različnih prototipov v fazi funkcionalnega prototipa pripravljena za maloserijsko proizvodnjo. Skozi analizo razvoja prototipov VITAPRINT CNC platforme in stanja konkurenčnih rešitev na tržišču je bil izdelan nabor idejnih konceptov orodij za potencialne nadgradnje funkcionalnosti in razširitev kroga ciljnih uporabnikov naprave, za potrebe maloserijske proizvodnje pa izdelana dokumentacija ter promocijski material v tiskani in spletni obliki. Skupaj s spletno stranjo je nastala tudi serija predstavitvenih fotografij produkta. Rezultati magistrskega dela bodo služili kot model za prihodnje projekte, ki bodo uporabni pri različnih stopnjah razvoja.
Keywords: produktni razvoj, biotisk, prototip, uporabniška izkušnja
Published: 02.10.2020; Views: 206; Downloads: 49
.pdf Full text (5,79 MB)

6.
Reševanje problema orientiranja pacientov, zaposlenih in obiskovalcev v bolnišnici
Dajana Lješić, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Izhodišča in namen: Orientiranje v velikih bolnišnicah je lahko vir nelagodja, frustracij in stresa za vse, ki v sistemu sodelujejo. Skozi leta so bile bolnišnice in zdravstvene ustanove prisiljene v širitve, reorganizacije, pridružitve in integracije z drugimi bolnišnicami, kar je otežilo orientiranje pacientom, zaposlenim in obiskovalcem. Namen zaključnega dela je bil predstaviti problematiko orientiranja v bolnišnicah ter izdelati prototip orientacijskega modela na osnovi predstavljenih modelov dobrih praks. Raziskovalna metodologija: Zaključno delo je temeljilo na kvalitativni raziskovalni metodologiji. Opravljen je bil sistematični pregled literature, ki je obsegal gradiva v angleškem jeziku znotraj baz podatkov Web of Science, ScienceDirect in ProQuest Dissertations & Theses Global. V podrobnejšo analizo je bilo vključenih 38 raziskav. Na osnovi sistematičnega pregleda je bil izdelan prototip modela za orientiranje. Rezultati: Uporaba piktogramov izboljša orientiranje v bolnišničnih prostorih brez potrebe po spreminjanju arhitekturne zasnove notranjosti. Dokazana je bila potreba po oblikovanju razumljivejših simbolov zdravstvenega varstva. Slaba orientacijska struktura povzroča pri organizaciji dodatne stroške, nižji ugled in zmanjšano varnost, pri pacientih in obiskovalcih pa vir stresa in nelagodja. Predstavljen je prototip modela orientiranja, katerega namen je zasnova mobilne aplikacije, ki bi poenostavila in izboljšala orientiranje. Diskusija in zaključek: Problema orientiranja ni mogoče rešiti zgolj z vpeljavo posameznega pristopa orientiranja, temveč s sinergijo različnih orientacijskih pristopov, s katerimi zadovoljimo najširši krog uporabnikov. Na osnovi dognanj je ustvarjen prototip modela orientiranja, ki je prijazen tudi ranljivim skupinam.
Keywords: pregled literature, prototip modela orientiranja, načini orientiranja, slabovidni, gibalno ovirani, mobilna aplikacija
Published: 30.06.2020; Views: 344; Downloads: 106
.pdf Full text (1,07 MB)

7.
Načrtovanje sortirnika krompirja
Tomi Horvatič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Tema diplomskega dela je načrtovanje sortirnika krompirja. Problem pri sortiranju predstavlja sortiranje krompirja glede na sorto, velikost, bolezen, mehanske poškodbe, nedozorelost in gnilobo. Namen diplomskega dela je bil razviti in narisati model sistema za sortiranje živil v živilsko predelovalni industriji v programskem okolju Solidworks. Ideja je bila, da bi konstruirali in izdelali sistem za sortiranje krompirja z možnostjo namestitve industrijske kamere. Sortiranje bi potekalo s pomočjo premične drče, ki bi ločila krompir in ga razporedila v različne zaboje. Prototip je bil uspešno zmodeliran, potrebna je samo še izdelava. Po naših ocenah bi bila cenovno ugodna.
Keywords: Sortirnik, modeliranje, prototip
Published: 11.02.2020; Views: 436; Downloads: 127
.pdf Full text (2,28 MB)

8.
Razvoj mobilnih aplikacij s pomočjo programskega orodja Swift Playgrounds
Tilen Lončar, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Programsko orodje Swift Playgrounds omogoča uvajanje v razvoj rešitev z jezikom Swift in pisanje programske kode za zasnovo različnih tipov projektov. Cilj diplomskega dela je preučiti zmožnosti orodja in ugotoviti, ali je poleg izobraževalne uporabnosti Swift Playgrounds primeren tudi za razvoj uporabnih mobilnih aplikacij, primerljivih s tistimi, razvitimi v profesionalnih programskih okoljih. Izbranih in opisanih je bilo nekaj principov sodobnega razvoja mobilnih aplikacij. Ti so zasnovani na primeru preprostega prototipa aplikacije in implementirani v jeziku Swift, s čimer preverimo njihovo podporo v orodju. Na podlagi preučenega so ob koncu zapisane ugotovitve ter odgovori na vprašanja, ki smo si jih zastavili.
Keywords: Swift Playgrounds, razvoj aplikacij, prototip
Published: 28.01.2020; Views: 1058; Downloads: 84
.pdf Full text (3,41 MB)

9.
Spletna rešitev za podporo organizaciji snemanja filmskih projektov
Toni Tomšič, 2019, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu obravnavamo problematiko razdrobljenosti dokumentov in informacij pri izvajanju projekta spletne serije, ki je potekal v sodelovanju z gledališkim društvom in avdio-vizualno skupino. Rešitev vidimo v postavitvi spletne aplikacije, ki bi vsem deležnikom omogočal centraliziran dostop do vseh informacij, potrebnih za učinkovito delovanje. S spletno aplikacijo bi skrajšali pot do informacij in učinkoviteje izrabili čas. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo pisali o procesu izvedbe filmskega projekta. Za vsako fazo v projektu so opisani postopki, dokumenti in osebe, ki sodelujejo v tej fazi. Opisujemo tudi razliko med produkcijo filma in produkcijo spletne serije. V obstoječem stanju smo podrobno opisali potek snemanja spletne serije. Opisani so začetki projekta, težave, s katerimi so se srečevali odgovorni v projektu, kako so težave skušali reševati in kakšne so posledice omenjenih težav. V praktičnem delu opisujemo programska orodja, ki smo jih potrebovali pri razvoju programske rešitve. Razvita je bila baza podatkov, ki ustreza načrtovani programski rešitvi. Z žičnim diagramom je bilo prikazano osnovno ogrodje spletne aplikacije. Z orodjem za grafično obdelavo smo pripravili prototip spletne aplikacije, ki rešuje omenjene probleme v magistrskem delu. Vsak del prototipa smo podrobno opisali in uporabili dejanske podatke, uporabljene pri projektu. V zadnjem delu smo predstavili oceno učinkov, pogoje za uvedbo aplikacije ter pisali o možnosti nadaljnjega razvoja aplikacije.
Keywords: spletna serija, filmski projekt, scenarij, podatkovna baza, prototip spletne aplikacije
Published: 15.01.2020; Views: 390; Downloads: 31
.pdf Full text (4,54 MB)

10.
IZDELAVA SIMULACIJE PROMETA Z UPORABO ARHITEKTURNEGA VZORCA ENTITY COMPONENT SYSTEM V UNITY 3D
Tomas Goljevšček, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Optimizacija je eden od ključnih faktorjev pri razvoju iger in simulacij. Diplomsko delo opisuje uporabo arhitekturnega vzorca Entity component system ter Unity Job System. Ugotovljeno je bilo, ali so tehnologije zadovoljive za implementacijo simulacije ter kakšne so razlike zmogljivosti v primerjavi z enako simulacijo, izdelano s klasičnim pristopom razvoja. Kot uvod v te tehnologije je na kratko opisana teorija in zgodovina tega arhitekturnega vzorca. Sledi implementacija prototipa z omenjenimi vzorci in orodji ter analiza, kjer so primerjani rezultati testiranja obeh prototipov.
Keywords: Unity 3D, Entity component system, podatkovno usmerjena zasnova, prototip
Published: 13.11.2019; Views: 264; Downloads: 26
.pdf Full text (2,47 MB)

Search done in 0.22 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica