| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Stohastični model za spremljanje in analizo vpliva razpoložljivosti železniškega prometnega sistema na razpoložljivost železniškega omrežja
Miran Abram, 2012, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo razvili stohastični model za spremljanje in analizo razpoložljivosti prometnega sistema in model nadgradili v model za spremljanje in analizo vpliva razpoložljivosti prometnega sistema na razpoložljivost prometnega omrežja v eksploataciji. Prometni sistem smo obravnavali kot tehnični sistem, sestavljen iz določenega števila zaporedno vezanih podsistemov; prometno omrežje pa kot sistem, v katerem je medsebojni vpliv med razpoložljivostjo prometnega sistema na posameznih relacijah znotraj prometnega omrežja in razpoložljivostjo prometnega omrežja kot celote, glavni mehanizem, ki definira učinkovitost prometnega omrežja. Model za spremljanje in analizo razpoložljivosti prometnega sistema smo preskusili na določeni železniški progi železniškega prometnega omrežja na območju Republike Slovenije; model za spremljanje in analizo vpliva razpoložljivosti prometnega sistema na razpoložljivost prometnega omrežja pa smo preskusili na železniškem prometnem omrežju na V. in X. evropskem železniškem omrežju na območju Republike Slovenije. Za validacijo modelov smo uporabili podatke o eksploataciji obeh sistemov v določenem preteklem časovnem obdobju. Za potrebe zbiranja in obdelave podatkov smo razvili bazo podatkov o razpoložljivoti železniških prog, pri čemer smo uporabili prototipni pristop. Za potrebe izračunavanja izbranih relevantnih karakteristik razpoložljivosti sistema smo izdelali ustrezno programsko opremo. Rezultati validacije modela za spremljanje in analizo vpliva razpoložljivosti prometnega sistema na razpoložljivost prometnega omrežja v eksploataciji kažejo, da model daje realne rezultate in omogoča opredelitev kritičnih elementov prometnega sistema s stališča razpoložljivosti, spremljanje razpoložljivosti prometnega omrežja v določenem časovnem obdobju ter oceno učinkovitosti prometnega omrežja, glede na predhodno opredeljene kriterije; opredelitev ukrepov za izboljšanje razpoložljivosti prometnega omrežja in s tem povečanje učinkovitosti prometnega omrežja pri doseganju ekonomski in drugih družbeno političnih cijev v določenem planskem obdobju.
Ključne besede: prometni sistem, prometno omrežje, stohastični model, baza podatkov o razpoložljivosti, programska oprema, razpoložljivost in učinkovitost prometnega omrežja.
Objavljeno: 09.01.2013; Ogledov: 1326; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (3,72 MB)

3.
ANALIZA NEZABELEŽENIH VOZNIH POTI V MESTIH
Valerija Virant, 2016, diplomsko delo

Opis: Vozniki osebnih avtomobilov v mestih opravljajo svoje poti po mestnem cestnem omrežju. Pri tem nek del svoje poti opravijo po prometnih površinah, ki niso zajete v uradnih evidencah o cestah in cestnem prometu (parkirišča, dvorišča, nekategorizirane ceste). V nalogi smo sledili petdesetih naključno izbranim voznikom ter analizirali njihove poti po Mariboru. Ugotavljamo, da je 11% vsega prometnega dela opravljenih izven omrežja javnih kategoriziranih cest.
Ključne besede: Potovalne navade, osebni avtomobil, izbor poti, prometni model, Maribor
Objavljeno: 26.09.2016; Ogledov: 302; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (4,68 MB)

4.
Analiza prometnih tokov v urbanem okolju z uporabo mikrosimulacij
Rok Dolinšek, 2017, magistrsko delo

Opis: V nalogi so predstavljene osnovne značilnosti mikrosimulacij v prometu. Obravnavali smo območje Glavnega trga v Mariboru, na levem bregu reke Drave ter navezujoče ceste in ulice, ki omogočajo z manjšimi ali večjimi posegi izboljšanje prometne situacije. Scenarije prometnega režima smo analizirali s pomočjo mikrosimulacij v programu Vissim. Najprej smo modelirali ter kalibrirali in validirali mikrosimulacijo obstoječega stanja. Analizirali smo tri scenarije, katerih osnova prometnega omrežja in vhodnih podatkov je omenjen model obstoječega stanja.
Ključne besede: prometni model, urbano okolje, mikrosimulacija
Objavljeno: 03.10.2017; Ogledov: 325; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

5.
Vpliv socioekonomskih podatkov na prognoze cestnoprometnih tokov
Anja Smirić, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu so predstavljene teoretične osnove planiranja prometa. Eden izmed korakov v procesu planiranja prometa je prometna raziskava. Osnovni pristop k prometni raziskavi je prometni model. S prometnim modelom lahko napovemo stanje cestnoprometnih tokov v prihodnosti. Namen magistrske naloge je bil ugotoviti, ali je metoda faktorjev rasti primerna za napovedovanje cestnoprometnih tokov ter kakšen vpliv imajo socioekonomski podatki na napovedovanje le-teh.
Ključne besede: planiranje prometa, prometna raziskava, prometni model, napovedovanje
Objavljeno: 24.10.2018; Ogledov: 138; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (2,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici