| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Smernice za podporo pri načrtovanju in izvajanju projektov za doseganje ciljev trajnostnega razvoja
Saša Strmšnik, 2023, magistrsko delo

Opis: V zadnjem desetletju je trajnostni razvoj postal globalen trend, ki v veliki meri vpliva na delovanje podjetij in je povzročil že številne spremembe na gospodarskem trgu. Vendar je družbene in okoljske razsežnosti trajnosti kljub veliki priljubljenosti težko celovito integrirati v programe in projekte. V magistrski nalogi zato proučujemo vidike trajnosti in ugotavljamo, kako jih podjetja vključujejo v svoje delovanje. Prav tako želimo opredeliti pojem korporativne družbene odgovornosti in ugotoviti, kako le-ta vpliva na delovanje podjetja in oblikovanje poslovnih strategij. Ugotoviti želimo, v kolikšni meri se podjetja zavedajo pomembnosti trajnostnega poslovanja in ali ga implementirajo tudi v svojih operativnih procesih. Delo se prav tako dotika povezave med stilom vodenja ter intenziteto in uspešnostjo vpeljevanja ciljev trajnostnega razvoja v razvojne projekte. V empiričnem delu bomo z raziskavo identificirali ključne prednosti, slabosti ter izzive implementacije ciljev trajnostnega razvoja in ugotavljali, ali lahko trajnostno poslovanje res zagotovi konkurenčno prednost. Namen magistrskega dela je razviti okvir, ki bo podjetjem pomagal prepoznati trajnostne priložnosti in bo zagotovil učinkovito implementacijo trajnostne poslovne strategije. Raziskava bo prav tako identificirala ključne smernice za podporo načrtovanju in izvajanju projektov za doseganje trajnostnega razvoja.
Ključne besede: trajnostni razvoj, cilji trajnostnega razvoja, korporacijska družbena odgovornost, projektni management, konkurenčnost, trajnostno vodenje, trajnostna strategija
Objavljeno v DKUM: 27.10.2023; Ogledov: 419; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

2.
DEJAVNIKI USPEŠNEGA PROJEKTNEGA NAČINA DELA V ZAVODU ZA ZDRAVSTVENO ZAVAROVANJE SLOVENIJE
Renata Praća, 2015, magistrsko delo/naloga

Opis: V Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije (v nadaljevanju: Zavod) že vrsto let deluje projektni management, ki skrbi za uresničevanje globalnih ciljev in strategij Zavoda. Projektno delo je tako postalo učinkovito orodje za razvoj Zavoda in sistema obveznega zdravstvenega zavarovanja, ki je z izvedbo strateško pomembnih projektov uspešno in učinkovito dosegal zastavljene cilje. V magistrskem delu smo predstavili projektni management Zavoda ter vrsto dejavnikov, ki so vplivali na uspešno izvedbo projektov. Teoretični del magistrskega dela povzema ugotovitve iz domače in tuje literature o razsežnosti projektnega načina dela, povezanosti strateškega in projektnega managementa, opredelitvi projektnega managementa, fazah življenjskega cikla projekta ter o dejavnikih uspešnega projektnega dela. Empirična analiza magistrskega dela pa temelji na kvalitativni in kvantitativni raziskavi pridobljenih podatkov s strani zaposlenih v Zavodu o dejavnikih uspešnosti projektnega načina dela v tej nepridobitni organizaciji, ki smo jo izvedli s pomočjo poglobljenega polstrukturiranega intervjuja ter statistične obdelave spletnega anketnega vprašalnika. Zanimalo nas je, kako zaposleni ocenjujejo pomembnost posameznih dejavnikov, ki vplivajo na uspešno izvedbo projektov, splošno zadovoljstvo s projektno organizacijsko kulturo, poslovnikom izvajanja projektov, projektno pisarno in projektnim informacijskim sistemom, ter kako ocenjujejo pomembnost navedenih področij, kriterije učinkovitosti izvedbe projektov, vplive na učinkovitost izvedbe ter strokovno usposobljenost zaposlenih v Zavodu za opravljanje projektnih nalog. Rezultati so pokazali, da ima projektni management Zavoda dobro sistemsko podporo za vodenje projektov. Ta je sicer dosegel določeno stopnjo zrelosti, vendar pa je treba začeti razmišljati o revitalizaciji projektnega managementa, predvsem na področju projektno organizacijske kulture. Z analizo uspešnosti sedanjega modela projektnega vodenja, ki bi omogočila izboljšanje na določenih segmentih projektnega dela, bi Zavod lahko tudi v prihodnosti izvajal uspešne projekte.
Ključne besede: Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije, projektni management, projekt, projektni cilji, udeleženci projekta, dejavniki uspešnosti
Objavljeno v DKUM: 18.12.2015; Ogledov: 2738; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

3.
Namera izdelave ognjevzdržnega agregata v podjetju Togo in možnost uporabe na javni železniški infrastrukturi.
Matej Plesnik, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo govorili o problemu stranskega produkta, ki nastaja v procesu proizvodnje ognjevzdržnega betona. Opisali bomo proces proizvodnje v firmi Togo d.o.o. in primer preplastitve železniškega tunela z ognjevzdržnim betonom, prav tako narejenim iz omenjenega stranskega produkta, kajti na slovenski železniški infrastrukturi tako obnovljenega tunela še nimamo. Nasplošno v industrijskem svetu pri procesih izdelave različnih produktov nastaja veliko stranskega/odpadnega materiala, ki večinoma konča na odpadih ali še slabše - v naravi. V primeru predloga v tej nalogi gre za filtrni prah, katerega delci so manjši od 0,06 mm in nastajajo pri procesu mešanja ognjevzdržnih materialov. Pri tem procesu se ta prah odprašuje preko filtrov. Prah se kopiči v prevelikih količinah, zato je pri tem bilo potrebno ukrepati. S podjetjem Togo d.o.o. smo se dogovorili, da v zvezi z obravnavano problematiko naredimo nekoliko obsežnejšo raziskavo v smislu ponovne uporabe filtriranega materiala. Vzorce prahu smo poslali v ZAG Ljubljana, kjer so naredili kemično analizo. Na osnovi tega smo s skupnimi močmi razvili način, kako ta prah izdelati v ognjevzdržni agregat, katerega bi lahko ponovno uporabili za primarni proizvodni proces in tudi za druge končne produkte.
Ključne besede: Stranski produkt, investicija, preplastitev tunela z ognjevzdržnim betonom, filtrni prah, ognjevzdržni agregat, končni produkt, kontrola, namera, projektni management, aktivnosti v projektu, cilji, časovne omejitve projekta.
Objavljeno v DKUM: 02.11.2015; Ogledov: 1162; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (3,16 MB)

4.
POMEN CELOVITE OPREDELITVE CILJEV PROJEKTOV ZA PRESOJANJE DEJANSKE USPEŠNOSTI PROJEKTOV
Jure Lebarič, 2013, diplomsko delo

Opis: POMEN CELOVITE OPREDELITVE CILJEV PROJEKTOV ZA PRESOJANJE DEJANSKE USPEŠNOSTI PROJEKTOV
Ključne besede: Projekt, cilji, merjenje, vrednotenje, ocenjevanje, metode, sistemi projektov, projektni management
Objavljeno v DKUM: 12.11.2013; Ogledov: 1502; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (952,92 KB)

5.
NALOGE VODJE GRADBENEGA PROJEKTA V PROCESU PRIPRAVE IN IZVEDBE GRADBENIH PROJEKTOV
Svetlana Vogrinec, 2011, diplomsko delo

Opis: Povzetek V diplomskem delu so opisane naloge vodje gradbenega projekta v procesu priprave in izvedbe gradbenih projektov. Graditev objektov je kompleksni proces, pri katerem gre za obsežna dela, ki zahtevajo usklajevanje velikega števila zakonsko opredeljenih aktivnosti in sodelovanje širokega spektra strok. Vse aktivnosti graditve objektov morajo biti med seboj usklajene in natančno določene, zato se za čas trajanja gradbenega projekta odredi centralna odgovornost za projekt vodji gradbenega projekta, ki opravlja skupek vodstvenih nalog pri reševanju organizacijskih vprašanj za uspešno izvajanje in dosego zastavljenih ciljev gradbenega projekta. Vodja gradbenega projekta deluje v celotnem procesu priprave in izvedbe gradbenih projektov, torej v fazah zasnove, projektiranja, neposredne priprave na gradnjo in pri sami gradnji objekta. Njegova temeljna naloga je, da poskrbi za pravočasno in kvalitetno izdelavo vsake od aktivnosti, ki tvorijo strukturo gradbenih projektov. Za to pa je potrebno zelo dobro poznavanje aktivnosti vseh faz graditve objektov in prav opisovanju teh vsebin je posvečen osrednji del diplomske naloge.
Ključne besede: projekt, gradbeni projekt, faze gradbenega projekta, cilji projekta, projektni management, vodja gradbenega projekta
Objavljeno v DKUM: 25.08.2011; Ogledov: 4294; Prenosov: 618
.pdf Celotno besedilo (990,66 KB)

6.
UVEDBA URAVNOTEŽENEGA SISTEMA KAZALNIKOV V IZBRANI ORGANIZACIJI
Ana Šumak, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V današnjem času, polnem nenadnih sprememb in velike konkurence je za podjetje izjemno pomembno, da zna izkoristiti konkurenčno prednost in najti načine, da le-to na dolgi rok tudi ohrani. Uspešnost podjetja je odvisna od tega, kako hitro in učinkovito podjetje sprejema in uporablja informacije, ki jih pridobiva s pomočjo določenih kazalnikov. Izjemno pomembno je, da podjetje ne spremlja le finančnih kazalnikov, ampak se usmerja predvsem na tiste vidike, ki omogočajo podjetju doseganje konkurenčne prednosti. Eden izmed načinov takšnega spremljanja uspešnosti je tudi uravnoteženi sistem kazalnikov, ki spremlja uspešnost podjetja s pomočjo štirih vidikov: finančni vidik, vidik poslovanja s strankami, vidik notranjih poslovnih procesov ter vidik učenja in rasti. Predstavljeni model ni le merilni sistem uspešnosti podjetja, ampak daje celovit pregled nad učinkovitostjo poslovanja podjetja (na vseh ravneh odločanja v podjetju). Preden se podjetje odloči za uvedbo uravnoteženega sistema kazalnikov, mora jasno opredeliti vizijo, poslanstvo ter cilje podjetja. Na podlagi tega se oblikuje sistem izbranih kazalnikov iz že omenjenih štirih vidikov, ki je prilagojen potrebam posameznega podjetja. Ta daje poslovodstvu informacije, ali sledi zastavljeni strategiji ter ciljem, ali ne. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo pričeli s projektom uvedbe uravnoteženega sistema kazalnikov v izbranem podjetju. Izbrali smo takšne kazalnike, ki so se nam po preučitvi dosedanjega stanja v podjetju zdeli najprimernejši in najbolj uporabni. Kazalniki bodo podjetju v pomoč, da se pravočasno odzovejo na morebitna odstopanja od želenega ter spremembe na trgu.
Ključne besede: uravnoteženi sistem kazalnikov, kazalniki, projekt, projektni management, poslanstvo, vizija, cilji podjetja, finančni vidik, vidik poslovanja s strankami, vidik notranjih poslovnih procesov, vidik učenja in rasti
Objavljeno v DKUM: 26.01.2011; Ogledov: 2917; Prenosov: 484
.pdf Celotno besedilo (676,18 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici