| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uvedba standarda kakovosti SIST EN ISO 9001:2015 in ocena učinkov uvedbe : magistrsko delo
Stanislav Hozjan, 2024, master's thesis

Abstract: Zagotavljanje kakovosti je ključnega pomena pri izvajanju storitev v procesu graditve objektov. Ocenjevanje kakovosti pri storitvah je težje kot pri izdelkih, saj so storitve neotipljive in nemerljive. Dejavniki, ki vplivajo na doseganje visoke stopnje kakovosti pri storitvah graditve objektov, vključujejo neprimerne specifikacije v ponudbah, nepopolne ali slabe vhodne podatke, neprimerno komunikacijo med udeleženci, neustrezen nadzor nad kakovostjo in podobno. Za dosego visoke ravni kakovosti je pomembno vzpostaviti sistem vodenja kakovosti in sistem zagotavljanja kakovosti, ki omogočata usmerjanje, nadzorovanje ter izpolnjevanje pričakovanj naročnika, ustrezen nadzor nad projekti, zmanjševanje napak in pomanjkljivosti, izboljšanje učinkovitosti in produktivnosti ter povečanje zaupanja z naročnikove strani. Ključni namen magistrskega dela je podati napotke za vzpostavitev ustreznih sistemov vodenja kakovosti in zagotavljanja kakovosti v inženiring ter projektantskih podjetjih ter njihovo pravilno upravljanje za dosego optimalnih rezultatov. Magistrsko delo v nadaljevanju obravnava uvedbo sistema kakovosti v podjetje ZEU , družba za načrtovanje in inženiring d. o. o. v skladu z zahtevami mednarodnega standarda SIST ISO 9001:2015 in ob upoštevanju lastnosti obravnavanega podjetja ter izvedene analize anketnega vprašalnika skuša ugotoviti pomembnost vzpostavljenega sistema vodenja kakovosti v inženiring podjetjih ter oceniti učinke za podjetje. Bistvena ugotovitev dela je, da zagotavljanje kakovosti v procesu izvajanja storitev (svetovalnega) inženiringa omogoča izpolnjevanje pričakovanj naročnikov, zmanjšanje števila napak, povečanje zaupanja naročnikov, povečanje učinkovitosti in konkurenčne prednosti podjetja.
Keywords: SIST ISO 9001 : 2015, kakovost, zagotavljanje kakovosti, inženiring podjetje, projektantsko podjetje
Published in DKUM: 17.06.2024; Views: 237; Downloads: 30
.pdf Full text (3,92 MB)

2.
Optimizacija procesa recenzije projektov in njen vpliv na kadre v mikro podjetju
Saša Otrin, 2018, master's thesis/paper

Abstract: V magistrskem delu smo optimizirali potek organizacije recenzije projektov v podjetju z izvedbo aplikacije. V uvodu smo predstavili cilje, namen in metode dela. V nadaljevanju so opisane teoretične osnove, kjer se dotaknemo kadrov, sprememb v podjetju, zadovoljstvo zaposlenih in prenove poslovnega procesa. S prikazom obstoječega stanja smo predstavili podjetje in potek recenzij projektov. Ugotovili smo, da je obstoječe stanje organizacije recenzije zamudno in neorganizirano. V nadaljevanju smo predstavili potek raziskave. Najprej smo izdelali aplikacijo s programskim orodjem Microsoft Access. S pregledom arhiva smo določili koliko časa je potrebno za organizacijo recenzije posamezne skupine. Po testiranju aplikacije smo ocenili, koliko časa prihranimo z uvedbo aplikacije. V nadaljevanju so aplikacijo testirali vsi zaposleni. Z anketnim vprašalnikom smo preverili zadovoljstvo zaposlenih z organizacijo recenzije pred in po uporabi aplikacije. Na podlagi odgovorov in njihove analize, smo rezultate primerjali ter v zaključku podali odgovore na raziskovalna vprašanja.
Keywords: projektantsko podjetje, organizacija recenzije, optimizacija, aplikacija z Microsoft Access, zadovoljstvo zaposlenih
Published in DKUM: 28.11.2018; Views: 1064; Downloads: 102
.pdf Full text (1,99 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica