| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 43
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Business Intelligence system implementation at a health services provider
Uroš Malnaršič, 2016, diplomsko delo

Opis: Business Intelligence (BI) is important to any company wanting not only to improve their processes and data quality, but above all their decision-making. The scale of BI systems implementations ranges from small to large. A rule of thumb is that it is the end users who define the scope of an implemented BI solution. After all, a BI project and solution can only be considered successful if they are used after completion. There are several vendors of BI tools and solutions who share a basic foundation, yet whose implemented solutions differ in approach, flexibility and enhancement options. However, they all share the challenges faced by the BI industry since its inception, from Big Data to Predictive Analytics and Data Discovery, to name just a few. In this study, an American vendor of BI tools and solutions, Information Builders, is examined. They have been a market player for forty years and have influenced the development of this industry both directly and indirectly. The main part of the research comprises a case study of a BI system implementation at a health services provider in the Netherlands. By providing insight into a BI implementation project and its successes and failures, the study is able to analyse every aspect of its management and consider the possibilities and functionalities offered by Information Builders’ WebFOCUS platform to solution developers and end users. Furthermore, the study analyses influence of Information Builders’ best practice on the success of the BI implementation project.
Ključne besede: Business Intelligence, Information Builders, WebFOCUS, implementation project, best practice
Objavljeno: 01.06.2016; Ogledov: 543; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

5.
Z UČINKOVITO ORGANIZACIJO ZAPOSLENIH DO VEČJEGA ZADOVOLJSTVA NAROČNIKOV - PRIMER UPORABE INTRIX TM PROJECTA
Jerneja Kušenić, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo želeli prikazati, da je organizacija posameznika za uspešno opravljanje dela ena izmed ključnih aktivnosti. Vsak posameznik ima svoj pristop k organizaciji svojega delovnega okolja — od urejenosti delovne površine, do urejenosti dokumentacije, ki je za njegovo delo pomembna. Čeprav je na prvi pogled nenavadno, ampak lahko s svojim načinom dela naročnika prepričamo v to, da je takšna organizacija najboljša in tudi najprimernejša zanj, ali pa dosežemo drugo skrajnost — nezadovoljen naročnik, saj posluje z osebo ali osebami, ki ne obvladajo svoje organizacije, čeprav ponujajo tak izdelek, ki bi olajšal poslovanje. V začetku diplomskega dela, smo teoretično spoznali in analizirali organiziranje zaposlenih, njihovo komunikacijo, dokumentni sistem in merila za zadovoljstvo naročnikov. Drug del naloge pa je praktična prevedba zapisane teorije na primeru uporabe spletne aplikacije Intrixâ„¢ Project, ki jo je razvilo podjetje Intera, d.o.o. iz Ptuja. Teoretiki opredeljujejo čas, kot poseben vir na katerega ne moremo vplivati, lahko pa ga kar se da dobro izkoristimo. Osebno organiziranost pa lahko izboljšamo ali vzdržujemo na nekem nivoju, ki nam ugaja s pomočjo številnih elektronskih pripomočkov. Danes poteka vse delo z računalnikom, kar pomeni, da večina dokumentov ni več v papirni obliki, a kljub temu, se zaradi narave dela nekateri dokumenti še natisnejo. Pri sprejemanju odločitev je pomembno, da je posameznik ali skupina organizirana — za lažjo organizacijo se lahko uporablja programska oprema osebnega organizatorja. Tako lahko vse podatke povežemo glede na naloge, osebe in termine. Kako bo posameznik organiziral svoje dokumente in podatke je prepuščeno njegovi odločitvi, pri tem pa mora upoštevati nekakšen sistem arhiviranja. Ob uporabi elektronskega arhiviranja se ponuja možnost povezovanja dokumentov in podatkov, kar nam še bolj optimizira delovni postopek. Takšno povezovanje pomeni združevanje posameznih dokumentov in podatkov po skupnem kriteriju, tako imamo dokumente in podatke za tekočo nalogo ali projekt na enem mestu. Organizacijo namreč sestavljajo posamezniki in skupine, ki s skupnim delom dosegajo več, kot pa če bi delali individualno. Doseganje ciljev, ki so brez organizacije bolj ali manj nedosegljivi, zahteva od posameznikov in skupin določeno mero podrejanja in prilagajanja organizaciji, kar pa lahko povzroča konflikte bodisi med posamezniki ali med skupinami v organizaciji. V skupinah je komunikacija in prerazporejanje časa med delavci zelo pomemben dejavnik za uspeh projekta. Programska oprema za skupinsko delo je zato ključnega pomena za ustvarjanje in doseganje konkurenčne prednosti. Uporabnikom je omogočeno preprosto povezovanje in uporaba informacij, do katerih lahko dostopajo kadarkoli in kjerkoli. Človek doseže največjo delovno učinkovitost med 8. in 11. uro, nato pa storilnost nekako do 14. ure upada. V obdobju najnižje storilnosti — nočno delo — je nevarnost pomot in nezgod največja. Seveda pa takšen ritem ni pravilo. Vsako pomanjkanje skupinskega dela na kateremkoli nivoju podjetja omejuje organizacijsko učinkovitost in lahko v najbolj črnem scenariju podjetje tudi uniči. Zavedati pa se je potrebno, da tudi najboljši posamezniki ne morejo dosegati vrhunskih rezultatov, če skupina ne deluje kot team. Vodja skupine je običajno bolj izkušena in strokovno zelo usposobljena oseba. Skupinsko delo ima številne prednosti — motivacijo, skupno koheziijo, sinergijo, boljšo organizacijo, skupno kreativnost in zadovoljstvo. Dobro razvite skupinske značilnosti opažamo v glavnem v manjših skupinah. Ko pa število skupine preseže 10 do 15 članov, medsebojni odnosi in skupinski procesi vedno bolj bledijo. Pri zelo povečanem številu preide skupina postopoma v kategorijo ljudi, ki jih združuje le ena skupina lastnosti ali nekaj skupnih potez. Ni dovolj, da načrtujemo sestavo skupine samo po kriterijih homogenosti ali samo po kriteriju heterogenosti.
Ključne besede: organizacija časa, dokumentna organizacija, Intix™ Project, računalniško podprti sistemi obvladovanja časa in dokumentacije, skupinsko delo
Objavljeno: 28.06.2010; Ogledov: 1726; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

6.
AVTOMATIZACIJA PROJEKTNIH ANALIZ
Bojan Kvas, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili načrtovanje s pomočjo orodja Microsoft Project in kako iz podatkov planiranja izdelati različne analize, s pomočjo katerih lahko hitro in učinkovito ugotovimo ali je projekt bil dobro planiran in če je le-ta donosen oz. je pred planiranim urnikom ali za njim. Planiramo lahko v več izhodiščih, pri čemer za vsako izhodišče točno vidimo, kakšno je stanje glede na načrtovane in dejanske vrednosti. Analize nam pomagajo hitro in učinkovito ugotoviti katere naloge nam delajo največje težave in tako vodijo projekt v izgubo oz. nam pokažejo kateri delavci ne izpolnjujejo svojih obveznosti, nalog. Tako lahko pravočasno ukrepamo in projekt rešimo pred morebitnimi problemi.
Ključne besede: projektno načrtovanje, Microsoft Project, analize, projektno vodenje
Objavljeno: 07.05.2010; Ogledov: 1180; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (2,86 MB)

7.
PRIPRAVA ZAGONA PROJEKTA ADAPTACIJE HOTELA OLINT
Katja Vavtar, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja pripravo zagona projekta za adaptacijo Hotela Olint na otoku Šolta. Naročnik projekta je podjetje Rina Commerce, d. o. o. V diplomski nalogi sem izdelala podrobno analizo tržišča in konkurence, s čimer sem pridobila podatke, iz katerih držav prihaja največ turistov in kateri hoteli v Dalmaciji bodo največji konkurenti Hotelu Olint. Predstavila sem tudi različne ponudbe, ki pa se bodo spreminjale glede na letni čas. Izoblikovala sem tudi slogan, logotip in letak. Ob pomoči podjetja Stilless, d. d., inženiring in notranja oprema Sevnica in podjetja Durban, d. o. o, iz Splita sem pridobila potrebne cene dobaviteljev in izvajalcev in tako izdelala ekonomiko projekta. Ugotovila sem, da so bila predvidevanja napačna, saj je bil končni znesek vseh stroškov manjši, kot sem predvidevala na začetku diplomske naloge. Ob pomoči MS projecta sem prišla do ugotovitve, da bo adaptacija Hotela Olint trajala manj kot eno leto, ker pa se bodo po adaptaciji in tri mesece po odprtju izvajale analize glede zadovoljstva turistov, bo projekt trajal več kot eno leto.
Ključne besede: Ključne besede: • analiza tržišča, • strategija, • dobavitelji in izvajalci, • promocija projekta, • ekonomika projekta, • MS project.
Objavljeno: 01.09.2010; Ogledov: 1613; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (7,07 MB)

8.
Optimizacija projektov s pomočjo računalniškega programa MS Project : diplomsko delo
Mojca Srša, 2010, diplomsko delo

Opis: Afriška basen pravi: »Ko se gazele prebudijo, morajo hitro teči, da ne bi postale plen lačnih zveri. Prav tako morajo levi teči zelo hitro, da ne bi ostali lačni. Ne glede na to, kaj smo, levi ali gazele, moramo hitro teči, da bi preživeli.« Način vodenja in organizacije projektov je v današnjem času zelo pomemben, saj sta moč in vpliv konkurence vedno večja. Možnosti, kako projekt izvesti najbolj optimalno, je veliko. Te smo poiskali v strokovni literaturi, svoje ugotovitve pa poskušali prenesti v prakso. Diplomsko delo obravnava optimizacijo projekta v podjetju Geoplus, d. o. o., z računalniškim programom Microsoft Project. Osredotočili smo se na stroške in dejavnike, ki jih povzročajo. Te smo poskušali postaviti v takšno ravnovesje, da bi predstavljali najoptimalnejši rezultat in učinek.
Ključne besede: optimizacija projektov, Microsoft project, stroški, dobiček
Objavljeno: 04.11.2010; Ogledov: 2740; Prenosov: 322
.pdf Celotno besedilo (3,45 MB)

9.
NAPREDNO RAZVIJANJE IN NAČRTOVANJE HLADILNIH APARATOV
Boštjan Ogrizek, 2011, magistrsko delo

Opis: Podjetje Gorenje d.d. je v svetu znano predvsem kot proizvajalec velikih gospodinjskih aparatov. S svojimi izkušnjami na tem področju sodi med velika podjetja v tej panogi. Vodilo pri izdelavi aparatov so predvsem tehnična dovršenost, dober dizajn, cenovna dostopnost. Vedno bolj dovršeni izdelki, ki nastajajo pa s seboj prinašajo tudi vedno nove zahteve kot tudi časovno vedno krajše roke. Tem zahtevam morajo ustrezati tudi hladilni aparati. Že precej časa se vsak razvoj novega aparata vodi projektno. Ker pa ustaljeni načini dela pri določenih fazah ne zadostujejo več, je potrebno iskati vedno nove rešitve za optimizacijo procesov. V nalogi sem se osredotočil na nekatere faze pri razvoju novega hladilnega aparata. Pri teh fazah sem identificiral ozka grla tekom projekta. Osredotočil sem se predvsem na največje probleme, ki nastajajo tekom projekta. Na podlagi teh informacij sem nato podal predloge za izboljšavo različnih faz. Nato sem na koncu ovrednotil doprinos teh novih predlogov ter ocenil, koliko bi bilo potrebno investirati za njihovo implementacijo v proces razvoja.
Ključne besede: razvoj, projekt, faze razvoja, modeliranje, MS Project, NX, Teamcenter, optimizacija procesov
Objavljeno: 01.06.2011; Ogledov: 1560; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (3,68 MB)

10.
Analytical hierarchy process as a tool for selecting and evaluating projects
Iztok Palčič, Bojan Lalić, 2009, izvirni znanstveni članek

Opis: This paper explains the reasons for selecting the right project to conduct business in various organisations. It presents several methods for evaluating and selecting projects. A special focus is on Analytical Hierarchy Process (AHP) method that is becoming increasingly important tool in different decision-making situations. We have used this method in project management anddeveloped a project evaluation and selecting process. We have also developed a simple application in MS Excel that helps with calculating projectsć total priority grade. This tool helps us with simulating project importance based on changes in perception of the criteria.
Ključne besede: project selection, project evaluation, analytical hierarchy process, criteria simulation
Objavljeno: 31.05.2012; Ogledov: 1063; Prenosov: 49
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici