1. Planiranje, kontrola in računovodsko predračunavanje v podjetju : diplomsko deloRobert Dolinar, 2004, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, računovodstvo, kontrola, finančno planiranje, controlling, proizvodnja, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, prodaja na drobno, financiranje, predračuni, informacijski sistemi, analiza poslovanja, planiranje proizvodnje, finančno poslovanje, operativni plani, stroški, investicije, bilance stanja, organizacijske strukture, računovodski izkazi, računovodski delavci, finančno računovodstvo Objavljeno: 12.09.2007; Ogledov: 4606; Prenosov: 885
Celotno besedilo (982,62 KB) |
2. Prodajno okolje v trgovini na drobno in njegov vpliv na odjemalce : diplomsko deloMojca Germ, 2004, diplomsko delo Ključne besede: prodajalne, prodaja na drobno, poslovno okolje, predstava, odjemalec, potrošnik, kupci, zadovoljstvo, odločanje, trgovec, osebje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, kvaliteta, izdelki, politika izdelka, ocenjevanje, uspešnost poslovanja, vedenje, psihologija potrošnika, meritve, ponudba, metodologija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3212; Prenosov: 462
Celotno besedilo (479,97 KB) |
3. Nabavni proces v podjetju Avtoshop Podgoršek d.o.o. Šoštanj : diplomsko deloSuzana Urbanc, 2004, diplomsko delo Ključne besede: dobava, dobavitelji, prodaja na drobno, nabava, nabavna politika, stroški, tržne raziskave, planiranje, poslovne odločitve, odločanje, trg, poslovni proces, metode, oskrba, potrošnik, zadovoljstvo, kupci, podjetje, organiziranost, Slovenija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2565; Prenosov: 369
Celotno besedilo (338,30 KB) |
4. Management marketinškega komuniciranja v trgovini na drobno : diplomsko deloMihaela Čopar, 2004, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, marketing, trženje, management, trgovec, trgovinsko podjetje, prodajalne, prodaja na drobno, predstava, odjemalec, potrošnik, kupci, zadovoljstvo, odločanje, tržne raziskave, osebje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, kvaliteta, cilj, strategija trženja, ponudba, metodologija, poslovni rezultati Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3203; Prenosov: 201
Celotno besedilo (379,96 KB) |
5. Prenova nabavne funkcije v trgovini Motoroil : diplomsko deloSanja Nedić, 2005, diplomsko delo Ključne besede: nabava, prenova, nabavna politika, trgovinsko podjetje, izboljšave, prodaja na drobno, izboljšave, dobavitelji, elektronsko poslovanje, poslovne funkcije, organiziranost, avtomobilska industrija, materiali, blagovni promet, blagovne znamke, tržne poti, dobava, poslovna strategija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1932; Prenosov: 127
Celotno besedilo (555,17 KB) |
6. Izbira in ocenjevanje dobaviteljev v trgovskem podjetju : diplomsko deloKatja Sluga, 2005, diplomsko delo Ključne besede: nabava, nabavna politika, dobava, dobavitelji, trgovina, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, tržne raziskave, prodaja na drobno, prodaja na debelo, tržno planiranje, poslovno sodelovanje, ocenjevanje, boniteta, metode, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, praksa, blago, pretok blaga, tržne poti, potrebe, trg, strategija, storitve Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2481; Prenosov: 458
Celotno besedilo (443,51 KB) |
7. Analiza uspešnosti prodaje maloprodajnih enot podjetja Mivitex d.o.o. : diplomsko deloMarisa Jarčič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: trgovina, prodaja na drobno, pospeševanje prodaje, prodajna funkcija, prodajna politika, uspešnost poslovanja, distribucija, teorija, praksa, prodaja, management, podjetje, tržna analiza, finančna analiza, pretok blaga, tržne poti, strategija, storitve Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2269; Prenosov: 266
Celotno besedilo (724,24 KB) |
8. Vloga nabavne funkcije pri reševanju reklamacij v podjetju Farmadent d.o.o. : diplomsko deloLjudmila Kotnik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: javni zavodi, nabava, zdravstveni zavodi, reklamacije, materiali, izdelki, proizvodi, ponudba, zdravila, uporabniki, Slovenija, financiranje, organiziranost, potrebe, prodaja na drobno, prodaja na debelo, zdravstvena služba, javne službe, finančna sredstva, komuniciranje, primeri, reševanje problemov Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2269; Prenosov: 291
Celotno besedilo (643,39 KB) |
9. Vpliv nedeljskega dela na prihodke od prodaje v Mercator-SVS d.d. Ptuj : diplomsko deloNada Gaševič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: trgovinsko podjetje, delo, prodaja, nakup, prihodek, prodajalne, delovanje, finančna analiza, prodaja na drobno, trgovske družbe, osebna prodaja, politika podjetja, cilj, analiza poslovanja, poslovne finance, poslovni rezultati, finančno poslovanje, finančni instrumenti, neposredna prodaja, prodajna politika, pospeševanje prodaje, potrošnik, zadovoljstvo, tržna analiza, meritve, metode Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1754; Prenosov: 111
Celotno besedilo (516,67 KB) |
10. Osebna prodaja in pospeševanje prodaje v podjetju Kompas MTS d.d. : diplomsko deloKatjuša Stanonik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: pospeševanje prodaje, osebna prodaja, povezanost, trgovina, komuniciranje, trženje, marketing, proizvodi, trgovec, trgovinsko podjetje, prodajalne, prostor, prodaja na drobno, predstava, odjemalec, potrošnik, kupci, zadovoljstvo, odločanje, tržne raziskave, osebje, izdelki, kvaliteta, cilj, strategija trženja, ponudba, konkurenčnost, poslovni rezultati Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2604; Prenosov: 402
Celotno besedilo (378,97 KB) |