| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
PRENOVA NABAVNIH PROCESOV V GALENSKEM LABORATORIJU
Jani Škrbec, 2009, diplomsko delo

Opis: Tradicionalno obravnavanje nabavnih procesov, ki jih nekateri vidijo kot podporne procese, v današnjih časih predstavlja neizkoriščen potencial. Njegovi glavni razlogi pa tičijo v prevladi funkcijske (silosne) organiziranosti in enostranskem poudarjanju pomena posameznih poslovnih funkcij. Celovit pristop k vodenju (managementu) nabavnih verig je zato resnično potreben, saj kot kaže struktura stroškov, največji del končne cene izdelka predstavlja ravno nabavljeni material in storitve. Nabavne verige imajo nalogo oskrbeti podjetje z blagom in storitvami, ki so potrebne za proizvodnjo oziroma za izvajanje storitev. Te naloge obsegajo: ugotavljanje in opredeljevanje nabavnih potreb naročanja pri dobaviteljih, transport, kontrolo kakovosti (preventivne narave) pri dobavitelju oziroma v lastnem podjetju ter skladiščenje blaga v vhodnem skladišču. V aplikativnem delu diplomske naloge je predstavljena nabavna veriga in njena prenova v proizvodni enoti Lekarne Ljubljana. Za celovito obvladovanje nabavne verige smo uporabili procesni pristop, ki smo ga oblikovali s pomočjo programskega orodja (in njegove metodologije) ARIS.
Ključne besede: nabavni procesi, metodologija ARIS, procesni pristop, prenova poslovnih procesov
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 1500; Prenosov: 265
.pdf Celotno besedilo (732,74 KB)

5.
MODEL INFORMATIZACIJE VZDRŽEVANJA MATERIALNIH SREDSTEV V SLOVENSKI VOJSKI
Stanko Vegelj, 2009, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je izdelan izboljšan model informatizacije vzdrževanja materialnih sredstev v Slovenski vojski, ki temelji na procesnem pristopu in je skladen s standardi SIST EN 13306:2001 in SIST ISO 9001:2000 kot standardi NATO, ki so povezani s področjem vzdrževanja. V predlaganem modelu informatizacije vzdrževanja materialnih sredstev je upoštevana ASAP metodologija uvedbe aplikacije SAP/R3 kot računalniško podprto upravljanje vzdrževanja (CMMS). Skladno tej metodologiji je izboljšani model razdeljen na: konceptni del, tehnološki del in organizacijski del, upoštevajoč da so medsebojno povezani elementi, kot so koncept, tehnologija in organizacija ključni za obvladovanje materialnih sredstev v njihovem življenjskem ciklu. Predlagani model omogoča spremljanje logističnih parametrov skozi vse faze življenjskega cikla materialnih sredstev, kot so: od trenutka nakupa, poteka uvajanja v operativno uporabo, garancijske dobe, operativne uporabe do izločitve materialnega sredstva iz obrambnega sistema. Pri predlaganem modelu informacijskega sistema je upoštevano, da to ni enkratno dejanje, temveč stalen pro¬ces, ki temelji na Demingovem krogu stalnega izboljševanja. V zaključku je podana ocena učinkov modela informatizacije vzdrževanja materialnih sredstev v Slovenski vojski, ki bo predvidoma prispeval k učinkovitosti upravljanja z razpoložljivimi človeškimi in materialnimi resursi in omogočal boljše spremljanje stroškov vzdrževanja materialnih sredstev v njihovi življenjski dobi ter nudil večjo podporo pri načrtovanju in razvrščanju materialnih in kadrovskih virov.
Ključne besede: vzdrževanje, procesni pristop, CMMS, organizacija, materialno sredstvo, življenjski cikel, Slovenska vojska
Objavljeno: 07.01.2010; Ogledov: 2555; Prenosov: 233
.pdf Celotno besedilo (4,79 MB)

6.
MODEL OBVLADOVANJA KAKOVOSTI V DIVIZIJSKO ORGANIZIRANEM PODJETJU
Peter Sterle, 2010, magistrsko delo

Opis: Pod pritiskom tržne konkurenčnosti se danes podjetja razhajajo na razpotju ali bodo vstopila v Evropo kot inovativna ali kot izkoriščena. Samo korenita sprememba v miselnosti zmore podjetja postaviti na konkurenčni vrh. Podjetja želijo pogosto izboljšati uspešnost vodenja procesov z reorganizacijo in vpeljavo novega informacijskega sistema, pozabljajo pa na prenovo ključnih inovativnih procesov. V magistrski nalogi predstavljamo nov prenovljen model kakovosti v raziskovanem podjetju, ki se od stare usmeritve iz funkcije nadziranja izdelave v proizvodnih obratih pomika v ospredje naprednega načrtovanja kakovosti procesov. To vodi k kakovostnemu izdelku ali storitvi, zadovoljstvu kupcev, zaposlenih, družbe, stalnemu izboljševanju, inovativnosti, kakovostnemu poslovanju in ne nazadnje tudi k dobrim poslovnim rezultatom. Prenovljen model kakovosti temelji na enotnem avtomobilskem standardu ISO/TS 16949, ki harmonizira različne zahteve avtomobilskih združenj. S pomočjo pristopa naprednega načrtovanja kakovosti izdelkov (APQP) smo prenovili procese trženja, razvoja izdelkov in razvoja tehnologij ter na ta način ustvarili temeljne pogoje za dvig učinkovitosti potenciala razvojnih timov. Skupaj z realizacijo še drugih podpirajočih strateških ciljev lahko postanemo razvojno in tehnološko inovativno naravnano podjetje, saj bomo le s tehnološko inovativnimi izdelki pod lastnimi blagovnimi znamkami konkurenčni na zahtevnem evropskem in svetovnem trgu. V zaključku je podana le kvalitativna ocena učinkov novega modela, saj je za resno kvantitativno analizo od vpeljave in pridobitve certifikata ISO/TS 16949 minilo manj kot šest mesecev.
Ključne besede: napredno načrtovanje kakovosti izdelka, odobritev proizvoda in procesa, kupčeve specifične zahteve, procesni pristop, vodenje, kultura podjetja, poslovna uspešnost, celovito obvladovanje kakovosti, zadovoljstvo kupca, organizacijske spremembe
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 1963; Prenosov: 335
.pdf Celotno besedilo (7,04 MB)

7.
PROIZVODNO PODJETJE IN UČINEK STANDARDA ISO 9001
Boštjan Knehtl, 2010, diplomsko delo

Opis: Kakovost je dandanes ključnega pomena za uspeh podjetij, kajti le kakovostni izdelki oziroma storitve lahko do popolnosti izpolnijo pričakovanja in potrebe odjemalcev. Zato se podjetja odločajo za vpeljavo sistemov kakovosti. V Sloveniji je eden najbolj razširjenih ISO standard 9001. Standard sam po sebi ne zagotavlja kakovostnih izdelkov oziroma storitev, ampak zagotavlja standardizirane procese poslovanja. Procesi pa slonijo na kakovostni izvedbi po strogih zahtevah standarda in na nenehnem izboljševanju. Tako so ob doslednem izvajanju sistema tudi izdelki kakovostni in vedno boljši. Standard ISO je zasnovan na načelih (predstavljenih v nalogi), katerih upoštevanje organizacijam omogoča izboljšanje poslovanja. V diplomski nalogi sem izbral podjetje AJM (okna-vrata-senčila) d.o.o., ki se ukvarja s proizvodnjo in montažo stavbnega pohištva. Podjetje je pred trinajstimi leti vpeljalo ISO standard in posluje po smernicah omenjenega standarda in zato je kakovost že dolgo ključna sestavina poslovanja, kar dokazuje vzpostavljen in dobro voden sistem obvladovanja kakovosti poslovanja po standardih ISO 9001. Sistem zajema celotno podjetje, veliko vlogo ima v oddelku proizvodnje, kjer je vzpostavitev sistema izboljšala sledljivost materialov in polizdelkov, zmanjšali so se stroški zaradi slabe kakovosti, izboljšali so se pogoji dela, povečali sta se učinkovitost, zadovoljstvo zaposlenih in kupcev, saj so kupci tisti ki vrednotijo celovito kakovost in celovito realizacijo naročila s tem, da so z naročenim izdelkom zadovoljni in da ustreza ne samo tehničnim ampak tudi njihovim kriterijem. Glavne prednosti uvedbe sistema kakovosti so predvsem preglednejša organiziranost poslovanja, preglednost poslovnih procesov, dokumentiranost postopkov z odgovornostmi in pristojnostmi, izboljšanje notranje komunikacije ter tudi večja kakovost storitev in proizvodov, zadovoljstvo odjemalcev ter lažji dostop do globalnega tržišča. Vendar standardizacija poslovanja podjetja sama ne more zagotoviti dolgoročne konkurenčne prednosti. Podjetja si jo lahko zagotovijo predvsem z inovativnostjo in nenehnim iskanjem ter izkoriščanjem poslovnih priložnosti.
Ključne besede: Sistem kakovosti, kakovost, ISO standard 9001, izdelki oziroma storitve, AJM (okna-vrata-senčila) d.o.o., osredotočenost na odjemalce, nenehno izboljševanje, procesi oziroma procesni pristop, zadovoljstvo odjemalcev.
Objavljeno: 24.11.2010; Ogledov: 2904; Prenosov: 466
.pdf Celotno besedilo (10,83 MB)

8.
PROCESNI IN TIMSKI PRISTOP IZVAJANJA NALOG V JAVNEM SEKTORJU
Bogdana Rifelj, 2010, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je bil pokazati, kako pomembni so uporaba sodobnih organizacijskih pristopov, management in vodenje za uspešno izvajanje nalog na področju javnega sektorja. Pri tem je bilo ugotovljeno, da javni sektor ne more opravljati svojih nalog brez uporabe sodobnih praks in sodobne teorije na področju organizacije, managementa in vodenja. Vse to pa ni možno izvesti brez ustrezno usposobljenega managementa na vseh nivojih. Nujno potrebno pa je tudi upoštevanje standardov, priporočenih s strani EU. Slovenski javni sektor je pretežno usmerjen na funkcije in ne na proces, kar pomeni, da je bolj statičen kot dinamičen. Zato se posledično ni sposoben zadosti hitro prilagajati na spremembe v notranjem in zunanjem okolju.
Ključne besede: Ključne besede: spremembe, načrt upravljanja poslovnih sprememb, sodobno organizacijsko okolje, organizacijska kultura, organizacijska struktura, timski in procesni pristop, davčni načrt Fiscal Blueprints.
Objavljeno: 05.05.2011; Ogledov: 1607; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (365,00 KB)

9.
VPELJAVA SISTEMA ZAGOTAVLJANJA KAKOVOSTI V PODJETJU STIL SI
Dina Ćosić, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo proučevali sistem zagotavljanja kakovosti ter možnosti njegove vpeljave v manjšem proizvodnem podjetju Stil si. Podjetje izdeluje kovane izdelke, izdelke iz nerjaveče pločevine in garažna vrata po naročilu. Pri vpeljavi so nam bila v pomoč vodila podana v ISO 9001:2008. V diplomsko nalogo smo vključili raziskavo, katere namen je bil analizirati trenutno stanje na področju kakovosti v podjetju Stil si. Pregledali smo trenutno stanje v podjetju. Natančno smo analizirali tri ključne procese v podjetju, to so nabava, proizvodnja in montaža. Ker je bilo stanje najmanj ustrezno v nabavi, smo naredili tudi analizo dobaviteljev, ki so bili vključeni v projekte, katere so uspešno zaključili v letu 2011. Ugotovili smo, da bodo najprej morali spremeniti miselnost in se zavedati, da kakovost ni le kakovost izdelka, ampak le ta vključuje zadovoljstvo kupcev, stalno izboljševanje procesov in vključenost vseh zaposlenih. Na področju dobave smo predstavili konkretne rešitve. Naredili smo predloge izboljšanih procesov, v katere smo vključili kar nekaj novosti, oblikovali list za ocenjevanje dobaviteljev in delovni nalog, s pomočjo katerih bodo dosegli višji nivo zagotavljanja kakovosti v podjetju.
Ključne besede: kakovost, ISO standard, sistem zagotavljanja kakovosti, procesni pristop, izbor dobaviteljev
Objavljeno: 13.08.2012; Ogledov: 1072; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici