| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Prenova sistema za spremljanje razpoložljivosti storitev procesiranja transakcij s plačilnimi karticami
Aleš Černilogar, 2017, master's thesis/paper

Abstract: Procesni center izvaja storitve procesiranja transakcij s plačilnimi karticami s pomočjo namenske avtorizacijske aplikacije. Za izvajanje teh storitev ima procesni center s svojimi strankami sklenjene dogovore o nivoju storitev (SLA). Poročila o izpolnjevanju SLA zahtev za te storitve se v procesnem centru izdelajo enkrat mesečno za pretekli mesec, nakar se poročilo o njihovem izpolnjevanju pošlje stranki. V kolikor po krivdi procesnega centra SLA zahteve niso dosežene, se to razume kot nerazpoložljivost storitve, kar ima za procesni center finančne posledice kakor tudi izgubo ugleda. Težava je v tem, da z obstoječim načinom dela pridobi procesni center informacije o doseganju SLA zahtev in posledično o razpoložljivosti posameznih storitev za pretekli mesec šele konec meseca, kar onemogoča hitro ukrepanje v primeru nedoseganja le-teh. Namen magistrskega dela je obstoječe procese prenoviti tako, da bo omogočeno »online« spremljanje doseganje SLA zahtev za storitve, ki se izvajajo spomočjo avtorizacijske aplikacije. Ker je procesiranje kartičnih transakcij široko področje, smo se v nalogi omejili na tri storitve avtorizacijske aplikacije, in sicer: - izvajanje vmesniških procesov do bank in drugih procesnih centrov - proces osveževanja datotek v bazi avtorizacijske aplikacije - spremljanje odzivnih časov bank na avtorizacijske zahtevke Z uvedbo »online« spremljanja doseganja SLA zahtev pridobimo možnost preventivnega ukrepanja ob ugotovljenem odstopanju od zahtev, določenih v SLA. Preventivni ukrepi se odražajo v boljši razpoložljivosti storitev procesnega centra, kar pripomore k večji učinkovitosti in boljšemu ugledu procesnega centra. Poleg tega se lahko sprotne informacije o doseganju SLA zahtev koristno uporabijo pri sklepanju novih ali spremembah obstoječih dogovorov SLA.
Keywords: razpoložljivost storitev, spremljanje razpoložljivosti, plačilne kartice, procesiranje transakcij, dogovor o ravni storitve (SLA)
Published in DKUM: 22.12.2017; Views: 1280; Downloads: 139
.pdf Full text (4,30 MB)

2.
UPRAVLJANJE IN NADZOR SISTEMA ZA ELEKTRONSKO CARINSKO POSLOVANJE (NCTS) CARINSKE UPRAVE RS
Vasilij Škrlj, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga uvodoma predstavi problem velikih in kompleksnih informacijskih sistemov. Ena pomembnih nalog je nadzor nad delovanjem takih sistemov, kar rešujemo s pomočjo priporočil ITIL, kot dobre prakse in z različnimi orodji, ki so dosegljiva na trgu. V nadaljevanju so predstavljena orodja, ki so trenutno na voljo: tako komercialna kot odprtokodna. Podrobneje je predstavljeno nadzorno orodje Nagios. Jedro naloge je spoznavanje porazdeljenega transakcijskega sistema NCTS (New Computerized Transit System), ki ga uporabljajo v šestnajstih državah članicah Evropske skupnosti in služi carinskim upravam pri spremljanju tranzita blaga. V nadaljevanju naloge se seznanite tudi s pripravo in vpeljavo nadzornega sistema v carinski informacijski sistem.
Keywords: nadzor, ITIL, porazdeljeni sistem, nadzor nad sistemom, procesiranje transakcij BEA Tuxedo, aplikativne rešitve, tranzitni sistem NCTS
Published in DKUM: 15.09.2009; Views: 2635; Downloads: 227
.pdf Full text (2,51 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica