| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 41
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PRIREDITVE KOT POMEMBEN DEL TURISTIČNE PONUDBE ZGORNJE SAVINJSKE DOLINE
Veronika Bernjak, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja turistično ponudbo v Zgornji Savinjski dolini. Ključna trditev je, da je Zgornja Savinjska dolina turistična destinacija, ki ima večji turistični potencial, kot ga trenutno izkorišča. S svojimi naravnimi in kulturnimi danostmi, družbenim potencialom ter dokaj urejeno infrastrukturo se lahko kot turistična destinacija prebije iz anonimnosti.
Ključne besede: turizem, turistična ponudba, turistični razvoj, prireditev, Zgornja Savinjska dolina, pustovanje, Mozirski gaj, destinacija, naravno okolje, dolina
Objavljeno: 18.06.2009; Ogledov: 2490; Prenosov: 366
.pdf Celotno besedilo (196,28 KB)

3.
KNJIŽEVNA KRITIKA IN PUBLICISTIKA O KRESNIKOVIH NAGRAJENCIH
Mojca Pernat, 2009, diplomsko delo

Opis: Nagrada, ki se podeljuje na kulturno bogati programski prireditvi, je iz leta v leto pridobivala na ugledu in lahko rečemo, da je v svojih osemnajstih letih postala ena izmed najprestižnejših slovenskih nagrad in je po denarni plati takoj za Prešernovo nagrado. Pomembno vlogo je imela pri tem vsa leta tudi časopisna hiša Delo, ki je predstavitvi nagrade, nominirancem in sami organizaciji prireditve na svojih straneh posvetila veliko pozornosti in ji je s tem uspelo nagrado predstaviti javnosti. Prav tako je časopisna hiša Delo pomembna tudi zaradi prispevanja denarnih sredstev za nagrado. Sklepamo lahko, da je sama nagrada pomembno prispevala k vztrajni rasti letne produkcije romanov, kar je razvidno iz tega, da se je iz začetnih 17 del v leta 1989/1991 povzpela v letu 2008 do rekordnih 120 del. Ob tako velikem številu letno izdanih romanov pa se lahko upravičeno vprašamo, koliko teh del je res kakovostnih.
Ključne besede: Kritiška refleksija, kresnikovi nagrajenci, prireditev, publicistika, vrednostna ocena.
Objavljeno: 17.11.2009; Ogledov: 2285; Prenosov: 352
.pdf Celotno besedilo (793,84 KB)

4.
NAČRTOVANJE IN ORGANIZACIJE PRIREDITVE V PLANETU TUŠ
Andrej Jager, 2009, diplomsko delo

Opis: Prireditve so organizirano zbiranje ljudi na prostem ali zaprtem prostoru. So eden aktualnejših instrumentov marketinškega komuniciranja. Tušev vzpon na Celjsko kočo je tradicionalna prireditev, ki se enkrat letno v juniju ali septembru izvaja na Celjski koči. V svojem diplomskem delu bom predstavil načrtovanje in organizacijo te za Engrotuš najpomembnejše prireditev na prostem. Predstavil bom koncept prireditve, scenarij prireditve, katera dovoljenja potrebujemo, koliko sredstev se bo porabilo, kakšne kadre potrebujemo, kako je z izvajalci aktivnosti, kakšne so njihove naloge, kdo bo prireditev varoval in spremljal, kdo bodo podizvajalci prireditve, kakšne so njihove naloge, iskanje sponzorjev, kaj jim lahko nudimo in kaj od njih pričakujemo. Posebej je opredeljeno oglaševanje, iskanje sponzorjev pa tudi razlaga splošnih pojmov, ki so za izpeljavo prireditve pomembne. Diplomsko delo je pregled vseh dejavnosti, ki se izvajajo, da bi prireditev bila izpeljana brez zapletov. Brezhibnost je pomembna zaradi obiskovalcev, za katere se prireditev sploh izvaja in brez katerih prireditve sploh ne bi bilo.
Ključne besede: zakon o javnih prireditvah, marketinško komuniciranje, prireditev, načrtovanje prireditev, organizacija prireditev, sponzor, oglaševanje, izvajanje prireditve, SWOT analiza;
Objavljeno: 08.04.2010; Ogledov: 3339; Prenosov: 955
.pdf Celotno besedilo (696,79 KB)

5.
TRŽENJE KLUBSKEGA PROGRAMA
Uroš Grahek, 2010, diplomsko delo

Opis: Klubski program je družbena dejavnost, ki v Mladinskem centru Trbovlje predstavlja eno od področij, s katerim kot javni zavod v Občini Trbovlje zadovoljujemo potrebe javnosti. Klubska dejavnost pa je tako kot druge sfere, povezana s trženjem, katerega bi za omenjeni program želeli uspešno izvajati, zato v nalogi poizkušamo najti optimalne rešitve pri reševanju tega problema. Hkrati pa je klubski program dejavnost, ki je lahko zelo »požrešna«, saj je lahko razmerje med vložkom in izplenom neugodno. Mladi se načeloma radi zadržujejo na prireditvah, ki delujejo v okviru klubskega programa, vendar je na nas, da mladi za te prireditve izvedo in jih obiščejo. Zato v diplomi s pomočjo teoretičnega dela in prakse poizkušamo rešiti problem učinkovitega trženja klubskega programa. V to bomo všteli vse od teoretične osnove za dotično področje, pa do učinkovitega oglaševanja in kaj to je, kateri mediji so najučinkovitejši, kaj publika želi od nas,...
Ključne besede: - klubski program oglaševanje javni zavod kulturna prireditev
Objavljeno: 04.05.2010; Ogledov: 1512; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (419,96 KB)

6.
ORGANIZACIJA KONCERTA NA PRIMERU ŠENTROCKA
Urška Tepeš, 2010, diplomsko delo

Opis: Organizacija koncerta pomeni druženje, sprostitev in zabava ljudi na prostem ali zaprtem prostoru. Organizacija nas vodi do uspeha in samo preko nje smo sposobni izpolnjevati svoje potrebe. V organizaciji poznamo elemente kot so: število oseb, medsebojne soodvisnosti, input, output in transformacija. Organizator si mora že takoj na začetku postaviti cilje kaj želi z organizacijo doseči in kakšen koncert bo organiziral. Diplomsko nalogo sem razdelila na osem delov. V diplomskem delu sem predstavila samo teorijo organizacije ter z njo povezanimi pojmi, celotno organizacijo koncerta in konkreten primer organizacije koncerta na primeru Šentrocka. V drugem delu in tretjem delu sem se osredotočila na vsebino organizacije, organizacijo kot subjekt, strukturo, proces, organiziranje s področja kulture ter neprofitno organizacijo. Ter opisala pojme, ki so povezani z organizacijo koncerta - prireditev in festival. V četrem delu sem začela z organizacijo koncerta, ki je moja osrednja tema. Opisala sem načela, namen, raziskavo in opisala w-je why (zakaj), who (kdo), when (kdaj), where (kje) in what (kaj). Z vprašanji dobi organizator vpogled v to ali mu bo sama organizacija uspela. Opisala pa sem tudi SWOT analizo, ki jo organizator naredi in je sestavljena iz priložnosti, nevarnosti, prednosti in slabosti. V petem in šestem delu sem podrobno opisala kaj vse potrebujemo pri sami izvedbi organizacije koncerta, katera področja je potrebno upoštevati in na kaj moramo biti še posebej pozorni. Celostna podoba se nanaša na lokacijo, ozvočenje, osvetlitev, hrano, pijačo, varovanje, oglaševanje, sponzoriranje koncerta in zakonske ureditve. Opisala sem tudi katere izvajalce potrebujemo pri sami organizaciji in izvedbi koncerta. Ko sem podala vse definicije glede organizacije in kaj vse potrebujemo pri samem organiziranju sem se lotila praktičnega primera na koncertu Šentrocka. Primer sem napisala po predhodno opisani teoriji.
Ključne besede: organizacija, prireditev, organizacija koncerta, oglaševanje, sponzorstvo, zakon o koncertih, zavarovanje, SAZAS, 5 Goldblattonove w-jev, swot analiza
Objavljeno: 18.02.2011; Ogledov: 3712; Prenosov: 0

7.
MANAGEMENT MEDNARODNEGA FESTIVALA DOKUMENTARNEGA FILMA DOKMA
Mateja Fištravec, 2010, diplomsko delo

Opis: Praznovanja so bila že od davno del naše kulture. Ljudje so veliko praznovali ali v obliki festivalov ali karnevalov. Torej potreba po zabavi obstaja v nas kot ena izmed človekovih potreb, kar nakazuje na tendenco po povpraševanju. Namreč postmodernizacija, ki jo doživlja naše mesto prinaša s seboj razvoj v turizmu in kulturni potrošnji. S stilizacijo potrošniških dobrin in nastajanjem blagovnih znamk in materij kulture, se je utrla pot ustvarjalnim dejavnostim oz. t.i. nastanek ustvarjalnega sektorja, ki je pripomogel k brisanju mej med visoko, množično in popularno kulturo. Projekt Epk prinaša s seboj možnost za sofinanciranje festivala DokMa kot se je to že zgodilo v letu 2009 za posamične aktivnosti festivala. Tako s seboj prinaša možnosti za spodbujanje kulturne produkcije in povezovanje ustvarjalcev. V medijih in družbi veliko slišim, da se za kulturo in zabavo nameni premalo denarja, toda kljub temu je danes več možnosti za finaciranje kulturnih dogodkov kot kadarkoli prej, sploh z nominacijo Epk našega mesta. Ali pa je problem v tem, da ko denar je, ne znajo z njim gospodariti in uporabiti ustrezne organizacije dela. Uporabo veščin managementa in marketinga bi, zaradi dosega ciljne javnosti in uspešne izvedbe festivala, morale neprofitne organizacije vpeljati v delovanje, če seveda želijo doseči določeno ciljno javnost, ne pa da gojijo do teh ekonomskih področij izrazito odklonilen odnos. Zato sem poiskala znanje o upravljanju oziroma potek za učinkovito izvedbo festivala dokumentarnega filma, ki ga ponuja izbran management model.
Ključne besede: festival, načrtovana prireditev, postmodernizacija, upravljanje prireditev, ustvarjalni sektor, projekt EPK, management model prireditve, PEST analiza, sponzorstvo
Objavljeno: 01.02.2011; Ogledov: 1602; Prenosov: 201
.pdf Celotno besedilo (915,31 KB)

8.
ORGANIZIRANJE ŠPORTNE PRIREDITVE TER PREVERJANJE ZADOVOLJSTVA UDELEŽENCEV
Gregor Muc, 2011, diplomsko delo

Opis: Prireditev kot del marketinškega komuniciranja ima številne prednosti pred klasičnimi marketinškimi pristopi. Odjemalci so močno vpleteni v proces prireditve in tako bolj dovzetni do sporočil, ki jih sporočamo. Ljubljanski maraton kot največja množična športna prireditev v Sloveniji ima ogromen komunikacijski potencial, ki ga s pridom izkoriščajo različni partnerji in organizatorji sami. V diplomskem delu smo predstavili pet stopenj v organizaciji prireditve, za osnovo smo uporabili Goldbllat-ovo teorijo. Ta predvideva pet stopenj, in sicer: raziskava, razvoj koncepta, načrtovanje, izvedba in nadzor z ovrednotenjem. Z upoštevanjem posebnosti pri vsaki posamezni fazi si zagotovimo trdno osnovo za uspešno prireditev, tudi športno. Izpuščanje oziroma neupoštevanje posameznih stopenj v organizaciji prireditve lahko privede do nasprotnih učinkov od načrtovanih. Z izpeljavo raziskave o zadovoljstvu med udeleženci Ljubljanskega maratona smo opozorili na pomembnost zadnje in hkrati prve stopnje v organizaciji prireditve. Organizator mora nujno upoštevati to stopnjo, saj na ta način pridobi povratno informacijo udeležencev prireditve. Analizirani podatki so osnova za prihodnjo prireditev. Skozi ta proces se lahko prireditev razvija iz leta v leto ter postaja popolnejša, kvalitetnejša in bolj po meri odjemalcev.
Ključne besede: prireditev, organizacija prireditve, športna prireditev, zadovoljstvo odjemalcev, raziskava zadovoljstva, pričakovanja odjemalcev, marketinško komuniciranje.
Objavljeno: 18.05.2011; Ogledov: 3002; Prenosov: 572
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

9.
TRŽENJE ŠPORTNE PRIREDITVE: PRIMER POLI MARATON
Marjan Kelner, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opredeljuje in predstavlja trženje športne prireditve splošno in na primeru kolesarskega Poli maratona. V diplomskem delu smo predstavili tržno komuniciranje organizatorja Poli maratona in s pomočjo raziskovalnih vprašanj odgovorili na nekatera pomembna vprašanja glede vpliva trženja in organizacije na prireditev. S pomočjo raziskave smo odgovore na raziskovalna vprašanja še podkrepili. Trženje je svojevrstna umetnost, ki s pomočjo ljudi, ki se ukvarjajo s trženjem posredno ali neposredno, vpliva na poslovni prostor in odziv ljudi kot potrošnikov. Kolesarstvo je vrsta rekreacije, ki se je zadnja leta poslužuje vse več ljudi. Zaradi zdrave rekreacije, sprostitve in druženja se ljudje udeležujejo kolesarskih maratonov, saj se zavedajo, da zraven naštetega dobijo tudi varnost na cesti. Vsekakor pa je ob številnih prireditvah, ki se med seboj tudi terminsko prekrivajo, s pomočjo trženja in dobrega imena treba prepričati ljudi, da pridejo, še pomembneje pa, da se vračajo na prireditev.
Ključne besede: trženje, športna prireditev, Poli maraton, organizacija
Objavljeno: 27.11.2014; Ogledov: 882; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

10.
ORGANIZACIJA PRIREDITVE "JANEZOVA NEDELJA" V ŽIČKI KARTUZIJI
Tina Marguč, 2011, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem delu sem predstavila širok pojem prireditve, samo organizacijo prireditve in morebitna vprašanja, ki se pojavljajo pri sami izvedbi. V teoretičnem delu sem opisala pojem prireditve, vrste prireditev, pojme, povezane z organizacijo (vodja, reditelj, rediteljska služba, udeleženec in prireditveni prostor), dolžnosti želene lastnosti organizacije, projektni management (organizacijski projekt, projektni manager), faze projektnega managementa (načrtovanje, organiziranje, vodenje, kontrola). V praktičnem delu, ki sem mu namenila največ pozornosti, sem posamezne dogodke, ki so sestavni del same prireditve, podrobno proučila. Najprej sem predstavila kratko zgodovino Žičke kartuzije in njen pomen, opisala sem potek prireditve, opredelila vrsto prireditev, ciljno občinstvo, prireditveni prostor, prometno ureditev, sponzoriranje, oglaševanje, zavarovanje, finančni vidik in morebitna tveganja. Na koncu pa sem svoja spoznanja nadgradila še s svojimi predlogi za izboljšanje izvedbe prireditev. Naletela sem na številne ovire, saj se lahko finančni vidik bistveno razlikuje, kar je odvisno od organizacije (varnost, šotori, postavljanje cen, konkurenca). Ugotovila sem, da mora imeti organizacija dobro razvite sposobnosti in veščine pogajanja in prilagajanja.
Ključne besede: Ključne besede: prireditev, vrste prireditev, projektni management, projekt, projektni manager, načrtovanje, organiziranje, vodenje, kontrola.
Objavljeno: 03.11.2011; Ogledov: 2142; Prenosov: 1485
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici