| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Postopek dimenzioniranja križišč na primeru križišča Čufarjeva cesta - Ulica Veljka Vlahovića - Malečniški most v Mariboru
Aljaž Štok, 2016, diplomsko delo

Opis: Na prepustnost prometne infrastrukture vplivajo različni dejavniki. Na nekatere nimamo vpliva, na drugega imamo. Vpliv, ki se lahko odraža na prometni infrastrukturi, je vpliv dimenzioniranja, ki je predstavljen v diplomski nalogi. Beseda dimenzioniranje predstavlja širok pojem, v okviru katerega se proučujejo različni vidiki načrtovanja prometne infrastrukture. V diplomski nalogi smo se omejili samo na vidik zagotavljanja zadostne kapacitete. Prvi del diplomske naloge zajema teoretične osnove kapacitetnega dimenzioniranja, kjer so predstavljeni ključni parametri prepustnosti. V drugem delu naloge je predstavljen primer iz realnega okolja – križišče v Mariboru. To križišče je analizirano ter predstavljeno z vidika zadostne prepustnosti. Predstavljeni so prav tako rezultati simulacij različnim možnih variant rekonstrukcije križišča, za katere je bilo uporabljeno programsko orodje Sidra Intersection.
Ključne besede: nivojska križišča, dimenzioniranje, kapaciteta, nivo usluge, primerjava variant
Objavljeno v DKUM: 29.09.2016; Ogledov: 1385; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (19,44 MB)

2.
OPTIMIZACIJA IN PRIMERJAVA VARIANTNIH REŠITEV DALJINSKIH CEST
Darja Sabo, 2010, diplomsko delo

Opis: Pri načrtovanju daljinskih cestnih povezav je potrebno skrbno pretehtati vse omejitve in zakone, ter na podlagi le — teh določiti njihov potek. V diplomski nalogi so predstavljene štiri optimizirane variantne rešitve ter predhodna variantna rešitev, ki mi je bila izhodišče za optimizacijo, cestne povezave za gradnjo državne ceste med priključkom Slovenj Gradec - jug in Dravogradom. Izdelana je tudi primerjava in vrednotenje variantnih rešitev s pomočjo večkriterijskega hierarhičnega modela, po kriterijih z gradbeno — tehničnega vidika. Kot najugodnejša variantna rešitev se je pokazala varianta, ki je bila izhodišče za optimizacijo.
Ključne besede: načrtovanje daljinskih cest, študija variant, večkriterijska analiza, primerjava in vrednotenje variant, tretja razvojna os
Objavljeno v DKUM: 22.12.2010; Ogledov: 2509; Prenosov: 223
.pdf Celotno besedilo (73,69 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici